en Lets ??? ben benieuwd hoor maar eigenlijk denk ik al wel het antwoord te weten hihihihihi en gaan we u straks zooooooooooooooooooo hard mogen feliciteren duim nog steeds
Ik duim ook keihard voor je Lets! Sorry, even kort berichtje, moet over zo'n drie kwartier vertrekken richting begraafplaats.
Vanmiddag krijgen we een keer de uitslag van het bloedprikken. Kan nie meer wachten... Ow micchan wat lief van je. Heel heel heel veel sterkte vanmiddag en een dikke knuffel!
Michan heel veel sterkte! Babylove ik heb geen idee eerlijk gezegd. Zou gewoon met beide rekening houden. Is het alweer gestopt of? Lets heel veel succes oeh zo spannend! Leef met je mee
veel sterkte vandaag micchan !!! hier brand een kaarsje !! xxx knuf xxx lets : man wat spannend zeg , ik hoop echt op goed nieuws hier straks madameV : nee het is nog steeds bloed , en meer dan gisteren gisteren was het enkel bij afvegen nu heb ik echt maandverband nodig ... . had ze maandag al super hard gehad verloor echt VEEL bloed dinsdag ook redelijk veel en woen en donderdag was het gewoon licht. nu gisteren enkel bij afvegen en vandaag niet echt hard maar toch genoeg om maandverband nodig te hebben ... grrrr
ben blij dat alles 'goed' verlopen is . nogmaals veel sterkte voor jullie en gans de familie xxx hoe gaat het nu met je ? is je lichaam al een beetje hersteld van de bevalling enzo ? en zijn je haartjes al kort geknipt ? xxxxx
Dankjewel meis Ja gaat wel goed hoor. Heb nog een paar weken af en toe naweeen gehad maar nu geen last meer van, gelukkig. Vloeien e.d. is ook allemaal gestopt, dus nu maar wachten tot alles weer op gang komt en afwachten hoe het er dan uitziet. Oh enneh, ik wilde het inderdaad net posten. Is wel een flinke verbetering, denk ik:
Sorry dat ik op die eerste zo boos kijk trouwens, het was half twee 's nachts en dan ben ik niet op m'n best, hahahaha.
ohh heeeeeeeeeeeeeel mooi echt veel beter nu . haha en ja als het midden in de nacht is zou ik ook niet echt blij kijken . maar vind het echt super mooi toppie ! super leuk coupje komt heel mooi uit aan je gezicht ook !!! en goed dat het vloeien en de naweeeen gedaan zijn , en hopelijk komt alles weer lekker terug normaal op gang ! xxx
Mooi kapsel micchan en wat fijn dat jullie tevreden zijn over hoe alles gegaan is. Diep respect.... Jullie zullen het niet geloven maar we weten nog niks. Het lab heeft de hcg waarde nog niet, wel de oestradiool die is 0,15 en progesteron is 24, allebei laag. Maar de hcg is de belangrijkste en net die hebben ze nog niet. De huisarts en wij nog erg ons best gedaan deze vandaag te krijgen maar is niet gelukt en we moeten tot morgen wachten... Pff... Het zal wel niet zwanger zijn, maar ik wil t nu dan ook af kunnen sluiten...
o nee zeg wat erg lets , moet je al zoveel geduld hebben en dan weet je uiteindelijk nog niets ... grrrr. laat ons hopen dat het wachten dan morgen toch beloond word met positief nieuws !! duimen draaien !!! xx
Oh jeetje Lets wat een gedoe zeg! Ik duim voor je. Het kan nog. Wie weet innesteling. Tis mogelijk. Babylove ik weet het ook niet zo goed. Zou gewoon van beide uitgaan zeg maar. Dus én verder tellen en stiekem er toch vanuit gaan dat het een nieuwe cyclus is. Al is het wel erg kort op elkaar natuurlijk. Daarom denk ik dat het meer met het ontpillen te maken heeft. Heb ie al gegoogled toevallig? Mooie coupe michan. Veeeeeel beter als ik eerlijk mag zijn hihi. Hier alles helemaal prima. Woensdag alweer 17 weken. Ben echt nog totaal niet dik! Kan al mijn kleren nog aan en je ziet er nog steeds weinig van. Maar gister zei mijn moeder dat zij dat precies hetzelfde had. Ben gelukkig ook nog niks aangekomen. Maar heb zat om bij te zetten en ons kindje pakt toch wel wat ie nodig heeft dus ben er eerlijk gezegd alleen maar blij om
hoi , madamev: ja heb gegoogeld, kan vanalles zijn (vleesboom , poliep, ontpillen.....enzoverder) . had het hier op het forum ook eens even aan een verloskundige gevraagd en die vertelde me toch dat ik nog 2 dagen moest aankijken en als het dan niet minder was of gestopt was toch eens even de huisarts raadplegen. moet zeggen gisteren avond was het minder, toen hebben we dus het hier nog eens gezellig gemaakt was al HEEL lang geleden , en daarna weer erger bloed. vanmorgen ook nog steeds bloed maar kom wel toe met een inlegkruisje nu ... we zullen het maar even bekijken nog hopelijk is het morgen gedaan. krijg dan steeds bang dat er iets mis met me is .. word daar een beetje onzeker van. en wat fijn dat je nog niet bent aangekomen goedzo hihi binnenkort heb je vast een mooi buikje en als het alleen maar op je buikje komt te zitten en verder nergens heb je helemaal geluk hihi lets : hopelijk laten ze jou vandaag niet te lang mee in de spanning zitten en weet je snel de uitslag van de hcg waarden in je bloed. en ik hoop ook dat het zweempje bloed niet is doorgezet en dat het bij een zweempje is gebleven ! duim nog steeds hoor !! xxx micchan : beetje bekomen van de zware dag gisteren? "knuf" xxx
net een ovulatietest gedaan en die is bijna positief ... wat is dit allemaal ??? is alles zo in de war momenteel dat dit gewoon ook vals is? ik weet het niet meer of moet ik er nu gewoon vanuit gaan dat men eisprong eraan komt ? NU AL ??? Bekijk bijlage 375541
Hmm babylove wel raar... Google is ook niet altijd alles haha. Daar staan zoveel dingen op. Maar af en toe als ik onzeker was dan hielp het me wel. Zou gewoon op de vk af gaan. Als het doorgaat arts raadplegen. Dat je ovu test bijna positief is hoeft niet heel veel te zeggen. Bij mij werd ie soms ineen keer knal en de dagen daarvoor nog bij lange na niet. Het is niet dat dat altijd oploopt zeg maar. Het is positief of niet. Maar klussen is natuurlijk altijd goed en ik hou je temp in de gaten haha! Stel dat je ei is geweest zou je dat na een paar dagen zeker moeten weten door het kruis dat ff zet! Ik weet het het is lastig. Ben zelf ook heel onzeker geweest maar probeer het een beetje los te laten. Komt goed. Lets en en en????
sorry voor men onzekere gedoe ,maar voel me ook gewoon zo raar en dan dat bloed steeds bij het afvegen word er onzeker van , op aanraden van iemand toch nog eens een zw test gedaan omdat ik toch dacht ik ook een (positieve) zw test had vOOr men ongesteldheid) dus ik doe net een kv 2v5 test en wat is dit ? bijna onmiddelijk verschijnt dit ??? ... ?? Bekijk bijlage 375593 Bekijk bijlage 375594