wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

vanmorgen is bij mij ongesteldheid begonnen.. vind mooi optijd had gedacht dat het wel paar maand zou duren!..
    maar gewoon 31 dagen cyclus gehad :D

begin nu weer vrolijk bij dag 1!

2. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    super denise ;) vol goede moed de tweede ronde in ! x

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat superlief van je! Haha je begrijpt me prima;)
    Maar...een (waarschijnlijke) miskraam dat is net erg hoor meid! Dus ook een dikke knuffel voor jou!
    Probeer her en der wat afleiding te zoeken maar dat is lastig als je in de ww zit. Heb iig al heel wat kasten en lades opgeruimd de laatste tijd. Supernetjes zijn ze nu, vraag me af voor hoelang.
    En soms barst ik nog inneens in tranen uit maarja dat moet kunnen...ik wou dat het maar vast maart was en we weer konden beginnen...of nog liever, april en dat het gelukt was!

4. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36

ja, hier ook al heel de keuken onder handen genomen , en denk morgen en vrijdag ook maar eens aan de kasten en lades beginnen ;) kwestie van afleiding te hebben inderdaad .
    en dat je soms ineens moet huilen is heel normaal, laat het er maar allemaal uit , kan soms opluchten !! bij mij was dat vroeger toch zo , het was allemaal niet eerlijk en gewoon die onmacht deed me heel veel pijn. dus ik begrijp je echt wel hoor !

verder voel ik me vandaag slecht ... heb buikpijn , hoofdpijn , krijg geen hap door men keel :(.
    en het vloeien is daarnet weer terug begonnen vanmorgen en middag was het over en nu net weer bruinsig in men inlegkruisje ...
    dus als de resultaten vrijdag slecht zijn , moet ik vrijdag direct de pil beginnen 1 strip en dan weer stoppen dan zou men cyclus terug normaal moeten verlopen en kunnen we er weer terug voor gaan zei ze. dus dat zullen we dan maar doen
    dus ik ga gewoon samen met jou ook weer een maandje aan de pil . en dan kunnen we samen weer aftellen naar maart of april ;).

xx knuf meid ! xxx

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    hehe babylove, we zijn wel erg eensgezind deze maand...samen positieve zwangerschapstest, samen bloedtest, samen ongesteld en samen weer aan de pil...
    zullen we dan eind maart, begin april ook gewoon samen zwanger zijn;)?

6. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja als ik vrijdag te horen krijg dat er geen hoop meer is dan vind ik dat een goede deal :) hihi !!

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hallo dames. Voor jullie allebei een dikke knuffel. Weet even niet wat te zeggen. Voelt ook een beetje ongepast ofzo dat ik in dit topic zit. Op t moment dan. Want ga natuurlijk nog steeds voor eerste kindje
    Sterkte allebei. Hopelijk hebben jullie ook veel aan vriend?

8. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    madamev : he meid , nee niets ongepast hoor , het is toch zoals het is ;) je moet je niet 'schuldig' of wat dan ook voelen ;).
    heb veel steun aan men vriend hoor , we kunnen het allemaal wel relativeren .

zit nu enkel in een rollercoaster van gevoelens, hormonen....grr ... dan moet ik lachen dan moet ik huilen ...
    ik hoop dat het allemaal snel uit men lichaam is want voel me rot, en nog steeds kotsmisselijk en krijg geen hap door men keel , heb vandaag ook weer veel meer buikpijn . en dat was nu net wat niet mocht gebeuren :( want als de buikpijn erger werd en nog enkele dagen aanhoud kon het nog een buitenbaarmoederlijke zwschap zijn en ik hooooooooop dat dat niet waar is.

o ja , heb vanmorgen op aanraden van de dokter nog eens getest om te zien of ie af of oploop en ... ik heb een vermoeden dat ie ietsiepietsie lichter geworden is dus game over.

9. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
  10. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mmm babylove, testen en ik dat gaat niet samen dus ik weet het niet...

Hoop iig niet dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is!
    Als je nog zo'n buikpijn hebt mag je dan vandaag niet naar de dokter?
    Dikke knuffel meid!!

11. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja, ik hoop dat dus ook dat het niet buitenbaarm. is . de buikpijn gaat op en af , ze zei dat ik het even moest aanzien... het mocht ook vooral niet aan 1 kant blijven de buikpijn. de voorbije dagen was het constant enkel links. nu vandaag voel ik het precies overal. ben al 25 keer naar toilet gelopen dat ik dacht van oei nu gaat het komen ... mar het blijft nog steeds bij kleine sliertjes tot nu toe... maar volgens mij gaat het niet lang meer duren of ALLES komt eruit .
    dat gevoel heb ik toch.
    ach ja .
    voor jou ook dikke knuffel en ik droom al over de maand MAART ;) hihi

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dikke knuffel babylove. Soms snap ik de testen ook noet helemaal. Mij lijkt juist die van vandaag duidelijker. Maar in het echt zul je het vast beter kunnen zien

13. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja op de foto lijkt hij precies donkerder heb ik ook het idee, maar in het echt lijkt mij hem een HEEL klein beetje lichter . het is een twijfelgeval , morgen nog 1 heb er toch nog 1 liggen . en die zal dan wel beter verschil moeten geven met die van gisteren lijkt me dan.
    ach ja , heb het net men moeder verteld , lucht op :)

14. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn dat dat oplucht babylove!! Mijn moeder is ook al superlief!
    Gooi het er maar lekker uit en koop wat leuks voor jezelf wat je anders niet koopt/zou kopen.

Ik heb vandaag clearblue boos opgebeld en ik krijg waarschijnlijk mijn geld terug.
    Ga ik bij kruidvat maar nie meer doen;) de puf nie voor...
    Pff hier ook buikpijn van de ongesteldheid, heb ik normaal nooit. Lijkt er ook allemaal even uit te moeten....

15. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja mijn ma schrok eerst wel een beetje, ze wist natuurlijk nog niet dat we gestopt waren met de pil ;) en ik wou het eigenlijk eerst ook niet vertellen , maar had echt zo een drang om het toch te doen , dus ja het voelde wel goed. ;)
    nu is de surprise er voor haar natuurlijk wel af moest het dan binnenkort wel ineens goed raak zijn , maar ja.

pff die buikpijn :( stom he ! hier is het weer even bedaard... en nog steeds niets bloed...
    wel goed dat je cb gebeld hebt :) , fijn dat je je geld terug krijgt. mja ik zal dat niet terugkrijgen aangezien er wel een positieve bloedtest was dus heeft de test wel gewoon gereageerd op hcg.
    misschien was het bij jou ook een twijfelgeval geweest en heb je ook hcg in je lichaam gehad dat de test dat aangaf he ? kan dat niet? volgens mij kunnen toch niet al die testen vals positief aangeven? wel? hoeveel hcg waarden had jij in je bloed na de test?

16. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Babylove, ja dan is het zeker even schrikken voor je moeder maar fijn dat je nu bij haar je hart kunt luchten!
    Hoe is het nu. Nog veel last van je buik...hoop nog op het beste voor je morgen, maar iig heel veel sterkte. Hopelijk wel duidelijkheid!

Mijn hcgwaarde was 4,5 bij bloedprikken. Ik wil iig volgende keer niet meer die stomme testjes doen maar meteen bloedprikken als dat mag, dat is beter voor mijn gemoedstoestand denk ik;)
    En ik had niet goed geteld, we kunnen weer eerder beginnen als ik dacht! Dus dat wordt geen tropische zonvakantie maar een paar daagjes weg met carnaval naar een leuke stad!

17. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Ja lets inderdaad fijn dat ik men hart kan luchten .

Je moet niet meer hopen voor morgen :( de buikpijn werd net zooo erg , en ging naar toilet en je fel rood en klonters erbij, het is begonnen :( auuuuwchhh. . . :( :(

Wat fijn dat jullie al eerder terug kunnen beginnen :) super !!!. En leuk dat jullie er nog even tussenuit kunnen geniet er maar van :) wij vertrekken begin april nog lekker naar het zonnetje x x x

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte meid! Digihug!

19. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    thx meid :( . heb gisteren een hele ellendige avond gehad , heb heel veel pijn gekregen in men onderrug en buik , en heel veel rood bloed verloren. paar kleine stolseltjes maar volgens mij is het er nog steeds niet allemaal af, zo voelt het althans toch...
    sws bloed prikken , al weet ik al wel het resultaat , maar ze moeten nog andere dingen nakijken ook dus zal maar gaan. :(
    ik ben lijkbleek, ja wat wil je ... ik verlies ondertussen al 3 weken bijna elke dag bloed ... maar wat vitamientjes gaan slikken denk ik ...

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh jeetje babylove, ik lees het nu pas.. oh meis.. dikke dikke knuffel.. :(

Deel Deze Pagina