wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    heey micchan bedankt meid :)
    tja en dit is nog niets vergeleken met wat jij meemaakt natuurlijk. voor jou ook nog een dikke knuf :)
    vanavond de resultaten van het bloedonderzoek...

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee dat moet je niet zeggen lieverd, het is allebei verschrikkelijk.. :(
    Over dit soort dingen is ook niets verzachtends te zeggen verder, alleen maar dat je altijd je verhaal bij me mag doen wanneer je wilt.. :(

Knuffel meis, vind je de resultaten spannend of heb je nu zoiets van 'maakt toch niet meer uit'?

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    :) lief van je , dat geld voor jou hetzelfde he meis , ik ben ook een luisterend oor :)

bwa echt spannend vind ik het niet meer voor de resultaten straks want ik weet héél goed dat het toch niet goed is , maar we moeten gewoon maar effetjes zeker zijn he .
    ik voel me in ieder geval niet echt meer zwanger , kan niet uitleggen waarom maar zo voelt het ...
    heb ondertussen al drie dagen bijna niet kunnen eten, men maag en buik draaien de hele dag int rond precies gevolg op de weegschaal -2kg ... dat gaat hard zo ...

hoe is het met jou nu ? xxx

4. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hcg waarde was 14 geworden , dus het is voorbij .
    nu maar ffe alles uit men llichaam krijgen en dan weer met volle moed ertegenaan .. :)

5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Sterkte babylove. Ook al wist je het eig al. Toch moeilijk lijkt me. Xx

6. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    bedank madameV : ja ik wist het al wel hoor , maar het zo nog eens definitief horen is toch nog eens even een klap.
    voelde me vandaag ook helemaal niet meer 'zwanger' dus ik wist echt wel dat het over was.
    ik denk ook dat het er net helemaal uitgekomen is , voelde een dikke 'brok' , heb een beetje spijt dat ik het niet opgevangen heb , had dat wel eens willen bekijken .
    enfin , heb net men eerste pil geslikt dus even rustpauze nu .
    en maart /april zien we wel weer .

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow babylove...wat vreselijk. Je wist het al maar het blijft toch een klap he? (Had dinsdag zoiets soortgelijks dus...)
    Ik denk niet dat je veel aan het brokje had kunnen zien hoor...volgens mij bestaat een kindje de eerste 2 weken alleen uit hele kleine celletjes ofzoiets... Dikke knuffel...
    T is toch wat, zijn we al voor de derde keer WEER samen aan de pil...
    Hopelijk gaan we er nu de laatste keer van maken..

8. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Ja inderdaad, derde keer goeie keer zeker ?laat ons hopen. Het bloeden is inmiddels al een pak minder en de buikpijn ook. En men humeur is ook alweer terug wat beter, want de laatste tijd. . . Arm ventje van me. Die heeft het de verduren gehad hier. Ach ja.
    En inderdaad ook al weet je het al , gewoon die bevestiging krijgen is toch nog een klap ja, jij kent er ook alles van , dus moet het je niet uitleggen.
    Heb het wel enkele mensen verteld en mij lucht het erg op, alles verkroppen en niets zeggen, dat werkt bij mij niet daar word ik nog ongelukkiger van.
    Tegen dat het oktober is en men verjaardag ga ik wel nog terug denken aan onze miskraam denk ik, dan had het eigenlijk geboren moeten worden, . . .ach ja. Volgende keer beter 'hopelijk'

9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames hoe is t nu met jullie?

10. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hier alles oké hoor :) ... en met jou ?? xxx
    was men pilstrip almaar weer terug leeg ...

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hier ook alles oke

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha ja ik probeer ook al die pilstrip leeg te kijken...;) helaas mag je er maar een per dag;)

13. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    haha ,ja inderdaad , zou ze ook allemaal gelijk innemen dan was ik er vanaf ;) ach ja nog maar wat geduld hebben ;)

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hoe is het mer jullie? Schieten de strips al op?

15. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is precies op de helft;)

16. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Haha hier nog niet op de helft pfffffffff. . . Haha wil er weer helemaal voor gaan. Zijn weekendje weg geweest heeft deugd gedaan.

17. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hey hey meiden alles goed?

micchan : alles goed met je ? lang niet meer gehoord. xxx

Lets : het komt weer dichterbij joepieee we zijn in de heflt van onze strip :) haha .

madameV : jij bent ook bijna in de helft :) man dit gaat vooruit zeg . en al buikje ? of nog niet echt?

wij dit weekend even weg geweest was heel leuk en gezellig weer . hebben tijdens het winkelen echt een super mooie kinderwagen gezien whaaa die willen we :) hihi , nu alleen nog zwanger proberen te raken en blijven .
    ben er weer helemaal klaar voor, voel me ook weer veeeeel beter . heb ook nog eens getest om te kijken of alles weg is en de test is terug spierwit dus dan hoef ik me geen zorgen meer te maken dat er nog iets blijven zitten is. eind februari laatste pil , de maand maart gaan we rustig aan doen en vanaf april gaan we er weer voor, misschien op vakantie dan nog eens proberen wie weet :) . hmm kan al niet meer wachten :)

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat fijn dat het goed heeft gedaan, babylove!

En niet leuk voor jou en Lets dat jullie die strip nu leeg moeten maken enzo, voelt erg tegenstrijdig denk ik.. :( Knuffel!

Hier alles okay, rustig haha.

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haaahaha we typen tegelijk babylove. :p

Ben ook heel benieuwd hoe het met jou is, madameV! Veel last van kwaaltjes e.d.? (Hoop het niet! :()

Spannend babylove, in april weer verder! Hoop dat het dan niet lang duurt en dat jullie dit keer een plakbeeb mogen verwelkomen :) Hier duurt het nog ietsje langer, haha ;)

20. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja die pilstrip voelt inderdaad wel beetje tegenstrijdig , maar tegelijk voel ik me er weg ook goed bij , denk dat dit de beste beslissing was. wil nu alleen maar dat die snel weer leeg is ;)
    ik zie dat jou cyclus ook weer mooi op gang is gekomen na de bevalling.
    vind het nog steeds verschrikkelijk en hartverscheurend wat jullie overkomen is en denk er nog vaak aan .

gebruik je nu ook terug de pil? of gewoon condoom nog?
    haa , jullie nog iets langer wachten ? vertel :) .
    wens je in ieder geval het ALLER aller beste !! :)

Deel Deze Pagina