Ik wens j ook het beste michan! Babylove moet je van de arts in maart rustig aan doen of hebben jullie dat zelf zo besloten? Jou ondertussen een beetje kennende zeg je dat nu, maar als je je ei hebt denk je er anders over haha! Maar goed dat is ook hartstikke leuk. Hier alles goed. Volgende week woensdag 20 weken, de dag erna de 20 weken echo. Zal dan ook even een foto uploaden. Kunnen jullie mee kijken. Maar heb nog steeds maar heel weinig buikje ( maar was al nooit slank dus misschien daardoor ) kan nog steeds in mijn eigen kleding en ben 5 kilo kwijt. Gewoon omdat ik minder zin heb in snoep en lekkers. En normaal lijn ik best vaak en dan wil het er nooit af! Duurt lang he zo'n laatste pilstrip. Dan kun je ze wel wegkijken!
ja we hebben toch besloten maart ook rustig te houden, denk zelfs dat ik nog een 2de pilstripje ga nemen ... we vertrekken op 6 april naar afrika (kaapverdië) en wil nu gewoon het risico niet lopen om daar misschien weer een miskraam te krijgen of wat dan ook. nu ik dat eens heb meegemaakt heb ik toch bang het nog eens te hebben en als je dan net op vakantie bent in een vreemd land met weinig voorzieningen. de dokter zei dat ik na de pilstrip eigenlijk er weer voor mocht gaan maar ja dan komt die reis zo dichtbij dus we zullen er nog maar een maandje bijplakken . en dan weer helemaal ervoor gaan oh leuk volgende week 20 weken echo zal wel heel mooi zijn ben benieuwd naar de fotoojes hoor en buikje, zal vast nog wel komen en fijn dat je 5kg kwijt bent he en je hoeft er niets voor te doen ik ben nu eindelijk ook 5 kg kwijt , maar heb wel 3 maanden HEEL intensief moeten sporten en op men eten moeten letten . al moet ik zeggen dat die week van de miskraam er ook 2 kg afgevlogen is ... ik ben als ik emotioneel ben of met iets zit echt een slechte eter , dat slaat onmiddelijk naar mijn maag als ik stress heb.
Oh vandaar babylove, je reis. Ik dacht al anders bedenk je je vast nog haha. Maar dit is wel verstandig ja. Zal binnenkort f een buikfoto doen. Een selfie lukt me niet, net al geprobeerd haha!
haha, ja moest die reis er niet tussenzitten dan bedacht ik me vast en zeker . maar zal nu maar even men verstand gebruiken en niet men hart volgen haha jaaaaaaaaaaaaaaa wij willen een fotoooooooooooo !!!!!!!!!
hihi leuk , ik zie het wel een beetje omdat ik het weet heb natuurlijk geen VOORfoto gezien dus kan niet vergelijken he misschien zie je wel goed het verschil met ervoor oh zo fijn, ik zou nu als ik jou was elke week een foto trekken denk dat het nu echt heel snel gaat gaan en natuurlijk ook hier showen he hihi dan kunnen wij meegenieten
Voor foto zo van de zijkant heb ik niet. Maar het is echt net dat bollinkje op 3/4e van mijn buik. Was al nooit heel smal dus misschien daarom.
Ben trouwens gister na voetreflex masseuse geweest. Last van mijn rug ( heel hoog tussen de schouder bladen ) en rusteloze benen ( dat had ik altijd al ma is nu helemaal erg) ze zei dat ze ook mijn buikspier die om de baarmoeder en de rug ligt losser ging maken, want doordat het kindje daardoor misschien ver naar achter ligt kun je ook die rug klachten krijgen, dus zei ze, kan het ook maarzo dat je over 3 dagen niet meer je eigen kleding aan kunt. Dan heeft het dus geholpen haha
ja dat bollinkje zie ik zeker en vast zo mooi 'jaloers' ik heb ook het idee dat als ik zwanger ga zijn het bij mij ook niet snel zichtbaar gaat zijn , ik heb een redelijk lang bovenlichaam, dus veel plaats denk ik maar dat zullen we dan wel zien oh wat fijn die voetreflex, stom dat je zoveel last van je rug hebt, hopelijk is het nu verholpen en pas je inderdaad binnen drie dagen niet meer in je eigen kleding
Hey lieve meiden, Ik lees nog steeds mee hoor maar kan niet de moed vinden om te reageren. Ik ben een beetje omhoog aan het klimmen uit mijn dalletje. Dus gaat vast en zeker beter worden. Micchan wat waardeer ik jouw kracht! Balen babylove van je mk niet leuk om mee te maken! Je ziet echt wel wat hoor madam!!! Een meisje kregen jullie toch? Gefeliciteerd!
Babylove dat klopt ja met een lang bovenlichaam, dat heb ik ook en had mijn moeder ook. Tegen haar zeiden ze toentertijd ook dat je kindje dan alle kanten eerst op kan groeien en dan na voren komt dus dat klopt dan wel. Meissie leuk wat can je te horen, gaat het een beetje met je?
Ja het gaat steen weer wat beter. Nog steeds moeilijk idee dat mijn zusje zwanger is. Kan wel met haar praten nu. Ze is een week vooruit gezet dus wel scheelde maar zes dagen dat was wel weer ff pijnlijk maar ja niks aan te doen ik heb weer eens een eisprong gehad dus nu maar weer hopen
hey meissie , fijn nog eens iets van je te horen !! blij dat je je wat beter voelt hoor , en van je zus , ja inderdaad zal wel heel moeilijk voor je zijn , zeker dat ze uitgerekend is tegen de tijd dat jij ook uitgerekend zou zijn , hopelijk volg jij nu ook snel hoor ! en ook al is het maar kort , je hebt al eens van het zwanger zijn mogen proeven he , en dat doet pijn als dat dan van je weg genomen word... wij willen het nu ook nog meer dan ooit. fijn dat je weer een eisprong had ! ik hoop dat je ons binnekort goed nieuws kunt melden !! madamev: ja inderdaad, dat lange bovenlichaam geeft veel plek voor de baby dus zal inderdaad daarom langer duren voordat ie vooruit komt te steken ben al benieuwd naar de volgende foto xxx
Hey sorry dat ik even niet op jullie allemaal reageer...iig allemaal een dikke knuffel, en meissie ik vind het fijn dat je weer meeschrijft. Heb net iets soort gelijks als jou mogen ervaren vandaar dat ik er even vanaf ben.. een van mijn beste vriendinnen kwam net vertellen dat ze zwanger was, ze weet wel dat wij met dit traject bezig zijn. ze deed het precies goed en was erg lief, maar toch ben ik nu even erg verdrietig.. na goed, jullie weten hoe het voelt...
hi Lets : o knuf voor je !! is natuurlijk fijn dat je vriendin zwanger is , maar oo wat wil je zelf zo graag he !! je mag je gerust zo voelen hoor is niets mis mee en fijn dat ze toch zo lief was enzo. kom op nog 8 pilletjes en je stripje is op en dan hop hop volle moed ertegenaan ! het moet gewoon lukken !! ik duim ! xxx
@babylove: Ja snap ik meis, ik hoop ook voor je dat de tijd lekker snel gaat.. Wel heerlijk een reis om naar uit te kijken en daarna weer met frisse moed verder! Hoop echt dat het dan snel zo is.. Ja, heeft inderdaad niet lang op zich laten wachten! Was wel bang dat, omdat ik een paar weken borstvoeding heb afgekolfd, het heel lang op zich zou laten wachten (je leest hier veel over niet zwanger worden tijdens de borstvoeding of pas maaaanden later voor het eerst weer een menstruatie na het stoppen), maar gelukkig een 'normale' tijd! Hoop dat het zo blijft (korter mag, langer liever niet), haha. Lief van je meis <3 We gebruiken alleen condooms, hebben er een hele tijd over gepraat en ik zie het gewoon echt niet zitten om daar tegen m'n zin mee te beginnen, misschien wel juist meer in de stress te raken en daarna maar te moeten afwachten met ontpillen.. Dus we blijven gelukkig bij alleen condooms. Hopen natuurlijk dat er niet weer een floeperd bij zit, al zouden we het dan natuurlijk wel accepteren. Maar de vorige keer is het ook bijna anderhalf jaar goed gegaan, dus zal wel loslopen haha. Haaahahaha, bent niet nieuwsgierig he We hebben vele, lange gesprekken gehad en nu een nieuwe datum waarop we voor een tweede beginnen te proberen.. Zet de datum niet online vanwege meelezers en omdat ik zo weinig mogelijk 'druk' wil voelen.. Maar niet een dezer dagen hoor, duurt nog een tijdje, haha Als jullie het heel rot vinden (dat ik 'vanuit het niets' opeens te vertellen heb dat ik zwanger ben en het voor jullie lijkt op een ongelukje terwijl we misschien al X maanden bezig waren omdat jullie de startdatum niet wisten, of iets soortgelijks) kan ik de datum wel PBen, maar kwak 'm dus niet zo openbaar hier neer.. @madameV: Dankjewel! Fijn dat het goed gaat en spannend de 20-weken echo! Ik duim uiteraard op een prachtige uitslag Vind je het jammer dat je nog geen erg zichtbaar buikje hebt of ergens juist wel lekker? (Ik zie 'm trouwens wel hoor, op de foto! Echt zo'n mooie ronding van je babybuikje ) @Meissie: Dikke knuffel voor jou! Fijn dat jullie nu wel kunnen praten maar begrijpelijk dat het nog steeds ontzettend moeilijk is en heel veel pijn doet.. Wel spannend je eisprong, ik duim keihard meid! @Lets: Ook voor jou een hele dikke knuffel! Hoop zo dat de volgende poging wel positief uitpakt voor jullie.. Wel fijn dat je vriendin het zo goed heeft aangepakt met vertellen, maar lijkt me nog steeds enorm moeilijk inderdaad.. @Algemeen/Beetje ego: De tante van m'n vriend was anderhalf a twee maanden (weet het niet precies) langer zwanger dan ik en die is nu zes dagen geleden bevallen.. Is ook even slikken, zij kan wel gewoon haar mannetje in haar armen houden..
Micchan : ja inderdaad heb mooie vooruitzichten we kijken zo hard uit naar ons reisje zalig 12 dagen zon zee strand we gaan er heel erg van genieten want is misschien de laatste keer met ons tweetjes . ik snap heel goed dat je niet aan de pil gaat hoor, die rothormonen ook ... en zoals je zegt het is bij jullie met condoom al 1.5 jaar goed gegaan dus het zou weer een 1000ste geluk moeten zijn als er weer eentje doorheen floept al bestaat de kans natuurlijk. maar dat weten jullie zelf ook wel . en dat is dan ook geen ramp natuurlijk fijn dat jullie terug een datum hebben meid ben blij voor jullie , vind het ook wel spannend , en ben heel benieuwd . ik begrijp je gevoel bij de tante van je vriend , zo oneerlijk dat jullie jullie mooie meisje niet meer kunnen vasthouden natuurlijk ... . dikke dikke knuffel meid !!! xxx