wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36

hoi hoi twoboys,

dankjewel , en heb hier al veeel rondgesnuffeld en bijgeleerd ;).

fijn dat je hier met mensen kan babbelen over je gevoelens en twijfels en al wat je maar wilt !!
    grtjs

2. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ok dankje ;) ja het " even voorstellen " is hier een beetje uit de hand gelopen ;) oepsiee .

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hallo! Babylove wat voor dag in je cyclus zit je nu?

Heb je al uitslag van de scan? Of wanneer krijg je dat?

Hier nog steeds niks. Ga zondag een test doen als ik dan nog niet ongesteld ben.
    Dus ook niet veel te melden haha

4. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames, ik zoek ook nog een kletsclubje, mag ik met jullie meedoen? Ben van jullie leeftijd zo te zien...sinds oktober gestopt met de pil. Sinds die tijd nog maar drie keer ongesteld, dus hele lange cyclussen en nu ook echt de behoefte er wat over te praten...

5. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ik zit nu in dag 22 van men cyclus

ik krijg vrijdag de uitslag van de scan dus ben benieuwd eigenlijk !

zeg nu duurt het toch echt lang he ocharme ... er mag wel eens verandering in gaan komen bij jou denk ik !!

6. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hallo hallo ,

tuurlijk mag je hier komen meekletsen !! super fijn. hoe meer zielen hoe meer vreugde :)

wat vervelend voor jou dat je zo'n lange cyclussen hebt zeg ... weet je hoe het komt ben je er mee naar de huisarts geweest of ??? ik hoop voor jou dat het snel wat regelmatiger word meid!

ik kan van mijn cyclus nog niet veel zeggen is nog maar mijn eerste cyclus na het stoppen met pil dus het kan nog alle kanten uit ... ik DENK vorige week vrijdag mijn eisprong gehad te hebben maar ben er niet zeker van dus nu maar wachten tot ik ongesteld word en dan weten we al wat meer ;)

en hoe oud ben jij en je vriend? eerste kindje ook ? spannend allemaal he ? :)

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey, ik ben 28 en mijn vriend 30. Ik denk dat het nog ontpillen is, het wordt nl. Wel steeds korter...al zit ik nu weer op dag 30 zonder eisprong...maar ook zonder menstruatie dus het kan nog alle kanten op...
    Wij gaan idd ook voor ons eerste kindje...ik weet dat het kang kan duren maar vind het nu al lang haha..

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ha lets! Welkom hoor praat lekker mee! Hoe lang zijn je cyclussen geweest? Ik zit op 65 dagen dit is mijn eerste cyclus na de pil, net als babylove dus.

Ga maandag bellen babylove als het dan nog zo is. Al ben ik bang dat ze er toch niks aan gaan doen haha.

Lets jij ook met lange cyclus de ha gebeld of? Fijn dat er meer zijn zoals ik. Word er gek van haha

9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi dames, gezellig, voel me welkom!
    Mijn cyclussen waren als volgt; 107, 63, 54, .... Nu ben ik op dag 30, nog zonder eisprong volgens de ovulatietesten. Ik had trouwens na niet lachen..106 dagen de huisarts gebeld. Daar had ik een telefonische afspraak mee de dag erna, en jahoor die dag werd ik ongesteld..dus maar weer afgebeld..een hele kunst maar het helpt dus blijkbaar de ha bellen, alleen iets anders an gedacht. Omdat het wel steeds korter wordt en het ontpillen toch wel even kan duren niet meer gebeld..maar mijn geduld raakt ook bijna op nu. 60 dg is volgens mij redelijk normaal na ontpillen..al weet ik hoe frustrerend het wachten is!! Succes dames!

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja ik neem ook wel aan dat dat heel normaal is ( heb het hier op het forum ook aan een gynaecoloog gevraagd ) dus maak me er ook niet echt druk om. Maar vind het wek heel vervelend. Hoop niet dat ik het straks ineens word zonder dat ik het door heb of bv net niks bij me heb ofzo. Dat zou ik echt verschrikkelijk vinden.

Ik ga morgen ook nog een ovu test doen. Als die nou helemaal wit blijft dan is dat een goed teken ( vorige week 3 streepjes gezien ) 1e vrij duidelijk 2e iets minder 3e nog iets minder. Dus hoop dat dat genoeg betekende. Maar ze waren van kruitvat waar biet iedereen positief over praat haha.

Maar je bent zeker welkom lets! Zitten alle 3 in hetzelfde schuitje zeg maar dus dat is fijn.

Babylove hoe is het daar?

11. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi ,

hier alles 'oke' buiten al mijn pijntjes :) haha
    man ik heb het klagen en zagen de laatste tijd , ik heb al buikpijn gehad buikpijn zo ter hoogte van men eierstok aan de linkse kant , sinds vandaag is het precies weer ieeetsie pietsie beter ... ik weet niet wat het is maar kvind het niet normaal , ben bang dat er daar iets niet goed is beneden .
    en dan pijn aan men tepels , men vriend vind men borsten ook raar eruit zien , zal allemaal bij het ontpillen horen vrees ik .
    en dan die stomme arm er nog bij die maar niet wil beteren :( , zal blij zijn dat ik morgen de resultaten van men onderzoek heb.

en jullie , nog altijd wachten wachten , hebben jullie dan geen last van iets ofzo als het zo lang duurt? het zou me niet verbazen als het bij mij ook zo lang gaat duren .

maar we hebben mekaar om tegen te zagen en klagen he :) hihi
    alles goed daar?

12. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    o en madameV idd als je ook vorige week misschien je eisprong hebt gehad ga je ongeveer gelijk met mij ongesteld moeten worden denk ik :) en dat is binnen een dag of 9 a 10 ;) laat ons hopen !!!

13. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi ,

hier slecht nieuws :( ...
    kreeg de resultaten van de mri van mijn schouder net en het zag er niet zo goed uit , krijg nu zo snel mogelijk een afspraak bij een orthopedist in het ziekenhuis en dan gaan ze beslissen of ze moeten overgaan tot een operatie of niet :( .

dus met andere woorden , als het niet raak is deze ronde maar even proberen om niet zwanger te worden dan want als ik geopereerd moet worden zal dat waarschijnlijk niet zo goed zijn moest ik dan zwanger zijn :( ...
    kga wel niet terug aan de pil ofzo gaan hoor gewoon voorzichtig zijn dan maar .
    pfff kl'te schouder :(

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ah nee:(! Dat is idd niet zo goed nieuws! Dubbelop eigenlijk. Zou ook niet weer aan de pil gaan. Zo kan iig wel je cyclus rustig op gang komen en hoef je dat proces niet later nog eens door

Wat is er precies mis? Of kunnen ze dat nog niet zeggen?

15. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Ja in het kort uitgelegd was er niet veel goed meer aan :(. Slijtage , ontsteking van de slijmbeurs , ontsteking van de bicepsspier, weefsels rond het schoudergewricht die er niet moeten zijn, vocht op verschillende plaatsen en dan nog een inklemming van nog een andere pees waar ik de naam niet meer van weet. :(.

Ja inderdaad maar even mijn cyclus goed op gang laten komen en wat voorzichtig zijn tot na de operatie, als ze gaan opereren want dat is nog niet zeker .

Daar alles oke? X

16. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow babylove wat vervelend zeg! Superveel sterkte zeg! Jammer als je nu niet verder zou kunnen gaan...hopelijk hoeven ze niet te opereren...

Hier nog alles rustig, nog steeds overal maar een streepje;)

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh jeetje! Dat is wel een hele lijst dat je zo opnoemt! Als je geopereerd word duurt dat dan nog lang of?

Hier ook alles nog rustig. :cool: vanochtend heel klein puntje bloed gezien op toilet papier. Dacht bij mezelf YES! Ongesteld. Weet je tenminste waar je aan toe bent en kun je op na cyclus 2. Maar nee daar bleef het eig bij. Dus denk dat ik gewoon klein wondje had of iets. Dus afwachten nog steeds

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hoi allemaal,

zou ik hier ook mogen meekletsen?
    We zijn weliswaar nog niet begonnen, maar vind het leuk om bij zoveel mogelijk groepen mee te kletsen.. Alleen bij de grote topics voeg je jezelf er niet zo makkelijk meer tussen, en aangezien deze nog jong is.. :)

Lijkt me leuk om mee te schrijven, te lezen en hopelijk snel dames zwanger te zien worden! :)

19. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    i

hey , ja bedankt lets ! :) ik hoop ook dat ze niet gaan hoeven opereren , maar als ze niep opereren word het zowizo nog 3 cortisonespuiten dus onze plannen uitstellen zullen we zowizo moeten doen :(

ik zal blij zijn dat er hier bij jullie eens wat verandering in de zaak komt hoor , moet toch eens gaan komen he!!

20. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    #100 babylove 85, 15 jun 2013
    Laatst bewerkt: 15 jun 2013
    ja dat weet ik dus niet , mijn dokter gaat dinsdag met de orhopedist persoonlijk eens bellen voor zo snel mogelijk een afspraak te maken. ze had gisteren ook al gebeld maar toen wwas hij aan het opereren en aan de balie gaven ze me pas een afspraak op 26 juli :$. ja dat was haar te lang dus ze ging hem dinsdag persoonlijk bellen en dan hoop ik dat dat niet te lang meer duurt. als we dan nog eens een afspraak moeten maken voor de operatie (als die er komt) zullen we weer wel enkele weken verder zijn EN dan komt er nog eens bij dat onze vakantie doorgaat op 12 augustus dus ik vrees dat ze dat pas daarna gaan kunnen doen ... :( maar ik wacht maar wat af , misschien hoeft de operatie wel niet. maar als ie me nog 3 spuiten gaat geven ben ik er ook nog tot eind augustus mee bezig dus we zullen onze plannen al zeker tot eind augustus moeten uitstellen vrees ik.

en alsof dat allemaal nog niet genoeg was kreeg ik gisteren nog slecht nieuws, de zaak waar ik werk gaat volgende week failliet :( :( :( ... ben ik men job ook nog kwijt . ik ben er een half jaar geleden beginnen werken ( had hiervoor een super goed job maar wegens mijn verhuis was ik verplicht een andere te zoeken was te ver weg) en toen ik er begon ging het er eigenlijk al niet zo goed maar dat kon ik natuurlijk niet weten ... dus nu dan dit er nog bij :( ik kan nu ook geen ander werk gaan zoeken want ben op ziekteverlof ... soms komt er vanalles op je af dat je niet wilt maar we komen er wel uit .
    en het zal nog de vraag zijn of ik men job nog voor 100% terug ga kunnen uitvoeren :( wat een miserie

ooo beetje bloed te bespeuren??? misschien gaat het dan toch eens beginnen 1 van de dagen ! ik hoop het zo voor jou !

Deel Deze Pagina