wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Lets dikke knuffel. Ook al gun je het haar, toch lastig. Kus

@ meissie snap ie heel goed hoor. Maar ben blij dat je weer wat van je laat horen

@ michan ook een knuffel voor jou. Ik wil wel een pb als dat mag. Hoezo nieuwsgierig? Hahahaha

@ babylove tuurlijk voor Jou ook een knuffel ben nu al zo lekker aan t knuffelen haha

@ mijn buik. Het is nu binnen 2 dagen dat ik denk van jeetje wat gaat dat snel! Maar maandag zei mijn voetreflextherapeute ook dat mijn buik/rug spier vrij strak was. En dat daardoor mijn kindje ver na achter lag, maar daardoor ook mijn rugklachten. Ze ging dat dus losser maken maar ze zei ook dat het dan zo kon zijn dat je dan ook ineens juist wel denkt van SOw ik zie een buik en dat denk ik dus ook sinds gister. Al vroegen ze vandaag op de 9 maanden beurs hoelang ik zwanger was, ze dacht net haha. Michan ik vind het niet erg eerlijk gezegd. Komt sowieso nog wel en wat er niet aan komt hoeft er ook niet af. Mijn BMI is al iets te hoog, en tot nu toe eet mijn kindje me meer op dan dat ik dikker word en daar ben ik wel blij mee.

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat is het rustig hier zeg, niemand wat te melden?

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi ,

hier weinig nieuws eigenlijk ...
    zou willen dat ik wat te melden had natuurlijk, goed nieuws ofzo haha ;) .
    hebben een fijn weekend gehad met ex collegatje van me :) lekker uiteten , en gisteren van het mooie weertje genoten.

nog buikfotootje gemaakt madameV? :) omdat je zei dat het nu precies op die paar dagen toch serieus gegroeid was :) dan ben ik natuurlijk wel weer benieuwd he :D hihi

4. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ey meiden!

Ik ben ook wel benieuwd naar de buik;)

Morgen weer naar dusseldorf voor een uitgangsecho dus dan gaat het traject weer beginnen!

5. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    goed zo Lets :) veel succes alvast !!!! ik duim !

6. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Spannend Lets!!

Hier ook weinig te melden...
    Behalve dat ik het wachtbankje echt haat!! Ook al duurt de aanloop naar mij ei veel langer lijkt dit echt weken te duren!

In een ander topic noemt iemand het het martelbankje...

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oeh spannend Lets veel succes!

Ga denk ik vant weekend weer een buikfoto maken. Vriendin van mij doet dat, wij hebben niet zo'n goede camera. Wil nu elke 4 weken echt een mooie foto laten maken. Donderdag 20 weken echo.

@ meissie spannend! Veel succes met wachten. Is altijd hel ik ken het

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja het martelbankje das een goeie;)

Hier was alles goed, geen cystes dus krijg een hogere dosering medicatie. Nog even op mijn ongesteldheid wachten en dan kan het 'feest' weer beginnen...

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat fijn zeg Lets. Hoe sta je tegenover een nieuw ronde, positief?

10. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    super succes deze ronde Lets !
    en meissie jij ook nog succes op het wachtbankje :( .

11. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    o en madameV , jij veel succes met de 20 weken echo :) dat was vandaag toch?? :) laat je ons weten hoe het was? xxx

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx dames, enerzijds positief, want weer een kans...anderzijds ben ik wel best emotioneel...angst dat het weer niet lukt...zie vooral op tegen al dat wachten en de onzekerheid...
    Die pilstrip ligt iig in de prullenbak dus laat de ongesteldheid maar komen...

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Snap ik Lets, vooral dat wachten is slopend. Maar begrijp ook je angst. Maar positief denken he meid!

Ik had idd vandaag de echo. Alles is goed

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hier ook niet echt veel te melden..

15. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Hier weer ongi...

16. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    madameV : super dat alles weer goed was ! en ik kijk uit naar je volgende (buik)foto hihihi !!!

meissie : :( balen... pfff

Lets : bij jou de ongi al doorgebroken? al terug bezig met de spuitjes? succes alvast !

Micchan : ik heb ook maar weinig te melden hoor ;) spijtig genoeg. nog even geduld. gisteren trouwens men laatste pil genomen , nu wachten op ongi en dan nog een stripje ertegenaan gooien :( . en dan vertrekken we op vakantie en laten we de natuur weer lekker zen gang gaan ;)
    hoe gaat ie daar? xxx

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Balen meissie, succes in de volgende Ronde hoe voel je je eronder ?

Babylove wanneer vertrek je? Als goed is maakt een vriendin morgen met een goede camera mijn eerste echte mooi buikfoto. Dus coming soon!

Michan zie dat je gaat trouwen!

18. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Wauw gaaf Micchan!!! Trouwen is zo gaaf!!!

Ik voel me er wel kut onder. Moet nu weer zo onwijs lang wachten op mijn ei.... Das echt zo frustrerend.
    Nu maar hopen op een kerst kindje

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja dat wachten op je ei. Pff had ik toen ook. Heb je ook het gevoel dat je niet zoveel kunt doen op dat moment he. Veel succes en sterkte. Neem je ook iets extra's? Voedingssupplementen of tarwekiemolie enz? Weet nooit zo goed of het helpt ma de eerste ronde dat ik én temperatuurde én tarwekiemolie slikte was het raak. Toeval of niet dat weet ik natuurlijk niet.

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Klopt. Maar ben al sinds 2012 verloofd, had alleen geen plek in m'n onderschrift :p

Deel Deze Pagina