het is in de supermarkt hier in de buurt en 36 uren werken superblij ik hoop stiekem dat ik langer ga mogen blijven dan die 6 weken natuurlijk maar ja dat zien we dan weer wel lets super dat jij ook weer even aan de slag kan en HEEL veel succes vrijdag met de punctie ik duim ! meissie : met jou alles ooké? xx
thx dames nog 2 weekjes pil slikken en het is weer gedaan zalig ! ik dacht dat de die maanden niet meer voorbij gingen gaan zeg zooooo lang duurde het . joepie dus in april ben ik weer pilvrij , dan gaan we er ook maar die eerste maand niet te veel mee bezig zijn en alles zijn gang laten gaan omdat we dan op reis zijn enzo , dus dan hebben we toch geen tijd om er echt echt mee bezig te zijn . haaaaa nog 24 dagen en we zijn WEG joepieeeeeeeeee!!!
@ babylove heb je er nou dan toch ma 1 geslikt? Dacht dat je op reis ook nog wou ivm het weg zijn? Toch maar weer bijgesteld? Haha ... Fijn van je baan, en 36 uur nog wel! Lets veel succes morgen, jij een tijdelijke baan int onderwijs of? Michan hoest met jou? En Kundera?
Hey dames, ben weer thuis. Helaas weer niet zoveel eitjes, 6 eicellen dit keer, de vorige keer waren het er dus 5. Valt tegen...nu weer flink duimen voor morgen want dan horen we hoeveel bevruchtingen er zijn.l
ik duim Lets !!! hopelijk morgen goed nieuws ! madameV : dit is men tweede pilstrip al he , binnen twee weken is die ook alweer op dan krijg ik onttrekingsbloeding de week voor we op reis vertrekken en dan kan er niets meer gebeuren he snappie? dus nee niets bijgesteld haha , niets gewijzigd in de planning.
Oow Lets wat spannend!! Ik duim voor je meis!! Madam waar blijft die buik foto nou??? Twee weken zijn zo om baby!!! Hier gaat het eigenlijk wel weer aardig. Laatste ongi vond ik veel minder erg dan die na mijn mk daar lag meer druk op dat ik het zo graag wilde weer. Nu minder erg. Ik ben naar de acupuncturist geweest. Zij heeft ook pcos dus ben heel benieuwd wat mij dat gaat opleveren. Ik zit nu echt in een flow van ik zie het wel. Kan ook blijer zijn voor mijn zusje. Ik wordt namelijk wel TANTE en dat is ook super leuk!
Hey, ik ben ook naar de acupuncturist geweest heb de dinger nog in mijn oren Fijn dat je nu een beetje blij kunt zijn voor je zusje
Ik duim ook voor je Lets! Buikfoto komt binnenkort? Meissie fijn dat je er relaxten onder bent. En tante worden is ook hartstikke leuk! Babylove oh zo snel al! Dan gaat de tijd toch sneller dan ik zelf door heb haha!
Hey, we hebben vier bevruchtingen! Daar zijn we met maar zes eicellen heel blij mee! (Vorige keer hadden we ook maar twee bevruchtingen dus dit is het dubbele!)
veel succes woensdag Lets ! ik heb telefoon gehad mag ipv volgende week deze week al beginnen werken joepieeeee morgen eerste werkdag ben er helemaal klaar vooor !!! wat zullen de weken voorbij vliegen nu haaaaaaa zalig !