wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wauw overmorgen al Lets! En dan inderdaad het lange lange wachten, pfff.. :(

Oh wat fijn babylove!

2. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja super fijn inderdaad Micchan

en hoe gaat het nu met je micchan? xxx

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gaat wel. Had blaasontsteking, maar die is vandaag weer gecheckt en is nu weg, dus geen nieuwe kuur gelukkig. :)
    De voorgeschreven pijnstillers mag ik niet meer nemen omdat ik ervan moet spugen, dus nu weer alleen aan de pilletjes om rustig te worden en normale paracetamol.

Vandaag psycholoog gebeld maar mens aan de telefoon was megabrutaal en zouden pas half mei terecht kunnen, dus we gaan nu anderen bellen. Gaat allemaal lekker vlot dus :x

Nog steeds geen poes helaas, mensen beloven 'm aan je en reserveren 'm vervolgens voor iemand anders omdat we al zooo lang niet gereageerd hadden (minder dan 24 uur) en diegene wilde 'm gelijk. Wil per se een jonge en de enige die erop staan zijn dure raskatten, en een paar uitschieters ertussen maar die dus gewoon zomaar naar een ander gaan..

Tsja verder, geen idee? Baby staat in ieder geval wel heeeeeeeeeeel ver weg geschoven momenteel, als het zo doorgaat zie ik het niet gebeuren dat we überhaupt dit jaar nog beginnen..

4. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    oww micchan , het loopt allemaal niet zo lekker dus zo te lezen :( ...

goed in ieder geval dat je blaasontsteking genezen is .
    en zeg wat erg dat als je een psycholoog nodig hebt dat ze dan zo brutaal zijn :( ... ik hoop dat je snel een andre vind waar je snel terrecht kan meid !
    ... vind het echt erg voor je :( ... en neem je tijd meid, zolang jullie er niet terug klaar voor bent nog niet aan beginnen .

ah , zijn jullie op zoek naar een poes? fijn... een huisdier is echt super leuk om te hebben, krijg je zoveel liefde van... ik zou ons hondje echt niet meer kunnen missen.
    hopelijk vinden jullie er snel eentje, en indd die echte raskatten zijn super duur he ... woow... ik duim dat er snel een lief klein poesje bij jullie mag zijn ! xxx

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oe micchan, zit je ook echt niet mee he...
    Nou die psycholoog zou ik sowieso al niet neer hoeven, wel knap van je dat je die stap gezet hebt,

Hoop dat je de volgende keer met een poes meer geluk gaat hebben!

Babylove, fijn dat je weer kunt werken! Ik ben ook weer begonnen, ideaaaal voor de afleiding, zal ik nog hard nodig hebben!

6. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    SOw! Ineens weer een drukke dag hier!

Babylove heel veel plezier morgen! Zon eerste Dagje zal al helemaal omvliegen van al die nieuwe indrukken.

Michan balen zeg van je blaasontsteking gelukkig is ie weer over. En wat een gedoe met die psycholoog! Je belt toch niet voor niks denk ik dan. Bij de 2 e meer succes gehad? Wist niet dat jullie graag een kat wilden. Lang niet reageren is bij mij een week geen dag! Hoezo zie je jullie nog niet beginnen dit jaar als het zo doorgaat? Is daar een bepaalde reden voor? Laatst was je nog zo positief. Ma ik snap het ook goed hoor meid je hebt heel wat te verwerken. Nogmaals sterkte en succes.

Lets toitoitoi woensdag! Oh vind het ook hartstikke spannend!

Vandaag bij de juli mama's ook iemand bevallen vanochtend. 21 weken en 1 dag, Pfff wat een verhaal. Dat soort dingen gebeuren maar moet je niet te vaak lezen. Al besef je wel des te meer hoe bijzonder het is dat alles goed gaat. Pff maakt wel indruk. F van de kaart.

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey, heb twee blastootjes in mijn buik, ze hebben er twee teruggezet. Nu dus flink hopen dat ze blijven zitten!

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oeh wat soannend! Dat betekend dus ook dat het misschien een tweeling Ian worden? Of 1tje is dat ook mogelijk? En nu 14 dagen wachten?

9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb nu idd meer kans op een tweeling, als ze beiden blijven zitten. Maar het kan ook dat er een blijft zitten van de twee...
    Dus spannend maar weer! Nu twaalf dagen wachten...

10. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    succes lets :) heb goede moed :) , fijn dat je kan gaan werken dan gaan die 12 dagen hopelijk wat sneller om ;)

11. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    o en ik heb trouwens een contract gekregen op het werk tot eind juni :) :) JOEPIEEE !!!

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh vind het echt super spannend Lets! Duim zoooo voor je!

Wat fijn van je contract babylove! Juni duurt nog heel lang haha dus je kunt echt wat maanden vooruit. ( ik ben nl aant aftellen tot juni verlof haha )

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Rustig hier?!

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Bedankt meiden :)

Ik duim hard dat ze blijven zitten Lets! (of in ieder geval eentje..)
    Wauw wat super babylove, gefeliciteerd!

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    En Lets het word al soannend voor je of niet?

Hoest met jou babylove druk druk druk ;) fijn he. Bijna op vakantie!

En met jou alles goed michan?

Hier niet zo @ hier dit is echt mijn meeste shitte dag tot nu toe, wat een baaldag heb ik zeg. Merkte laatst al dat na een dag werk tennisles niet meer echt goed deed maar ach eigenwijs he. En dan ben ik de volgende dag vrij dus Achja dan kan je een dag rusten. Maar heb nog steeds dat dat zo doorstraalt in mijn benen ook als ik een dag vrij ben geweest. Vanochtend weer bij mijn voetreflextherapeute geweest en werd daar wel even goed op de feiten gedrukt ( alleen maar goed want anders minder ik nooit ) doordat ik het voornamelijk alleen rechts heb kán het een voorteken zijn van bekken instabiliteit. Ze zegt je moet nu echt meer gaan spreiden en ga dan bv een balletje slaan op zondag ochtend terwijl je de rest van de dag niks meer moet. Ook dat keuken en kamer incl alle kastjes schoonmaken op 1 ochtend is gewoon van de zotte Marja eigenwijs he. Ik schrok er wel heel erg van. Want zover wil ik het natuurlijk niet laten komen, barste later ook gewoon in huilen uit bij d'r zo erg dat ik ervan schrok en nu nog. Dus toch ma besloten me af te melden voor de lessen, en hopelijk kan ik dan nog een paar x zo een balletje gaan slaan als ik niet al te druk ben geweest die dag. Vervolgens daarna meteen mijn vriend gebeld en mijn verhaal gedaan, weer janken natuurlijk. Maar ja ook hij had me al vaker gezegd dat ik moest minderen en dat hij wel meer van me overneemt in huis enz. Maar hij doet al zoveel en als hij een dag werkt en ik vrij bent vind ik het gewoon oneerlijk als hij dan savonds nog weer van alles moet in huis. Zit er dus echt f helemaal doorheen. Vind het zo lastig om te minderen en om toe te geven dat het nu f tegenvalt. Heb zo goed gekund de eerste 20 weken dat het net is alsof het nu allemaal dubbelop komt ofzo. Ook heb ik zoiets van ik ben niet ziek en wil geen aansteller zijn dus zit de hele dag al met mijn eigen gedachten in de knoop. Wat een k..u..t. Dag. Ik hoop dat ik er morgen wat nuchterder overna kan denken dus vandaar dat ik hier f mijn klaagzang doe dan ben ik het hopelijk ook een beetje kwijt.

Ik weet dat ik misschien hier niet hele aal aan het goede adres ben met mijn geklaag maar wil het jullie ook niet onthouden want vanaf begin af aan zit ik al in dit groepje. Al snap ik dat er word gedacht ach als dat alles is

16. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve madamev,
    Voel je niet schuldig...
    En ik snap dat je het raar vindt niks te doen terwijl je vriend werkt en het daarna nog moet doen, maar denk aan de gezondheid van jou en je kindje. Dat is nu gewoon het allerbelangrijkst, En dat doet je vriend waarschijnlijk ook...verwen hem gewoon lekker met iets anders...
    Komt goed.. T schijnt dat je van hormonen ook erg emotioneel kunt zijn;)
    Dus laat je lekker verwennen en doe rustig aan, na de geboorte van je kindje krijg je het vast weer druk genoeg,

Babylove, wat fijn dat je zolang kunt blijven werken!
    Hier, pfoe nog een week wachten...ik hoop dat ik volgende week eens een keer goed nieuws krijg, en de gelukkigste persoon op aarde ben...

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Knuffel lieve madameV! :( Snap dat het erg moeilijk voor je is..

Nog een week wachten Lets! Wat megaspannend joh, duim zooo hard voor je..

Hier alles goed hoor, bedankt voor het vragen :)

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Michan, ik vind dat je ook zo ontzettend lief voor ons bent en meeleeft!

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Uiteraard! :D Waarom zou ik dan niet zijn haha :p

20. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Hoi hoi,

Madame v., luister toch maar een beetje naar je lichaam hoor meid op tijd rustig aan doen . Hopelijk voel je je snel wat beter, mag je nog wel werken helecdagen dan?succes in ieder geval knuffel x x x

Lets , ik hoop dat je maandag goed nieuws krijgt!!ik duim!

Micchan, met jou alkes goed?knuffel x x x

Hier, even druk nu ben super blij met men werk de dagen vliegen voorbij :D Morgen trouwens mzn laatste pil :D:D en volgende week zondag ochtend vertrekken we op reis. . X X X

Deel Deze Pagina