wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames, heb mijn verhaal op een ander deel van het forum gedaan, maar om een lang verhaal kort te maken. Na twee hele spannende dagen is er toch weer uitgekomen dat icsi nr 2 ook niet gelukt is.
    Werd nl. Gisteren al ongesteld, wat erg vroeg is.dus vandaag een bloedtest laten doen..niet zwanger...moet maandag om een of andere reden nog een bloedtest doen maar ik ben zo ongesteld dat ik me niet voor kan stellen dat ik zwanger ben en als vandaag de waardes ook al te laag waren....slecht nieuws hier dus...

Xx

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Lets dikke knuffel meid. Wat een balen zeg. Hoe ben je eronder? Je zou toch pas woensdag kunnen testen eigenlijk? Dus nu bijna een week eerder?

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou eigenlijk maandag testen...maar werd dus gisteren al ongesteld.
    Sja hoe ben ik eronder...een beetje op en ik ben zeer ongeduldig want zou t liefst a la minute weer beginnen...
    Nergens zin in..bah... En angst dat t nooit gaat lukken

4. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    lets :( .... knuffel meid... wat balen, pfff
    ik vind het echt heel erg voor je ... weet niet zo goed wat te zeggen , wil je vooral veel sterkte wensen en ik hoop dat je ZEER snel weer mag beginnen... je moet toch niet WEER een maand aan de pil nu he? ... sterkte meid ! en een hele hele dikke knuffel!!!!! xxxxx

5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik kan het me voorstellen Lets. Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen nu, heel veel sterkte, en idd hopelijk kun je er snel weer voor gaan. Heb je verhaal in een ander topic gelezen. Hopelijk weet je volgende week meer? Sterkte

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Knuffel Lets..

7. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Dikke knuffel meis!!!

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx dames! We hebben dinsdag weer een afspraak om te kijken wat nu verder en wat we gaan veranderen enzo. T is dan toch alweer de derde poging en wat me ook irriteert, de laatst betaalde.
    We kunnen zelf wij wat bijzetten, maar vind het gewoon zo ontzettend stom en oneerlijk dat je maar drie pogingen vergoedt krijgt...
    Maja dat is dit hele traject al eigenlijk.. Blegh..

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Is het ook meis, vreselijk oneerlijk.. :(

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Is inderdaad oneerlijk Lets. Minimaal 5 vind ik toch wel reeeel helemaal omdat dit niet iets is waar je vrijwillig voor kiest, helaas. Succes dinsdag laat je weten hoe het was?

11. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    succes morgen Lets .
    het is inderdaad vreselijk oneerlijk , en iets waar je helemaal niet voor kiest dus 3 pogingen is echt wel veel te weinig om terug betaald te krijgen !!! :( .

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind eigenlijk gewoon tot je uitbehandeld bent;)

Vandaag nog bloedgeprikt maar hartstikke negatief natuurlijk. Had ook niet anders verwacht. Morgen hebben we weer een gesprek in Düsseldorf dus ben benieuwd wat daar uit gaat komen!

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Knuf..

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ben ik het helemaal mee eens Lets!

15. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ik ben het er ook mee eens Lets , je moet gewoon terugbetaald krijgen tot het lukt. hier kies je zelf helemaal niet voor ... echt rot!
    hoe ging het vandaag op het gesprek? hopelijk snel een nieuwe start?? xxx sterkte nog!

hier : druk druk druk :) , inpakken , werken , hihi zondag ochtend héél vroeg zijn we ermee weg :D .
    dus het zal van mijn kant even heeel rustig zijn de komende twee weken.
    ben vandaag ook weer ongesteld geworden na het stoppen met de pil dus de natuur mag zijn gang gaan , deze ronde gaan we er zowizo niet mee bezig zijn omdat we toch op reis zijn dus geen ovulatietesten of temperaturen of wat dan ook ... we zullen wel zien hoe het loopt...

voor de rest alles goed hier met julllie ??? xxx knuffel

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik ga je wel missen hoor! *Pinkt een traantje weg*

17. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Veel plezier meis!!! Geniet lekker van je vakantie!

Helemaal mee eens Lets gewoon net zo lang tot het gelukt is. Iedereen verdient het moeder of vader te worden als de wens er is.

Hier beetje twijfels, nog niet echt een positieve ovu test gehad. Zaterdag een die bijna positief was.... Misschien later op de dag of s nachts te knaller. Dus twijfel over eisprong. Vrijdag zullen we het weten adv mijn temp. Net met de gyn afgesproken nog even zo door te gaan en dan gaat mijn lichaam weer gek doen.

Madam waar blijft je buikfoto?!

18. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    En owja de 20weken echo van mijn zusje was prima! Alles ziet er goed uit!

Ik krijg een nichtje!!!

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Veel plezier babylove!

Oh meissie is je zusje nu alweer 20 weken! Dat gaat snel.

Buikfoto heeft een vriendin can me gemaakt en ze heeft ze nog niet gestuurd. Misschien dat ik er morgen zelf even een maak als je dat wil haha ;)

Hier gaat het langzaam ietsje beter. Ma dan doe ik naast mijn werk ook niet veel. Hoef thuis Niks meer te doen van mijn vriend behalve X afwas of koken ofzo verder doet hij 90%. Tis dus alwel wat beter maar niet weg. Maar dat verwacht ik ook niet meer. Dus ben hier al heel tevreden mee

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Babylove, een hele fijne vakantie!
    Meissie, je zusje alweer twintig weken? Gaat snel zeg!

MadameV, fijn dat het wat beter gaat.

Gisteren een goed gesprek gehad in dd. Over twee weken een soort kijkoperatie voor de baarmoeder om e.e.a. Uit te sluiten. Ze verwacht niks te vinden, maar doen het toch nu omdat dit de laatst betaalde poging is. Verder een hogere dosis medicatie en nog extra medicatie ter ondersteuning.
    Apotheek zal wel leeg zijn als ik daar geweest ben.
    En nu, sja slik ik weer de pil. Dit keer wel een lichtere omdat ik er zoveel hoofdpijn van krijg.

Heel veel liefs!

Deel Deze Pagina