wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Lets en omdat je die kijk operatie krijgt moet je nu weer tijdelijk aan de pil of? Hopelijk vinden ze inderdaad niks maar het lijkt me wel fijn dat ze het uit kunnen sluiten.

@ babylove fijne vakantie!

2. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik moet aan de pil omdat ik van mezelf geen goede regelmatige cyclus heb...liefs xx

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oké oh zO vandaar

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat een rust hier..

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja idd!!
    Hoe is het met je micchan? En met je cyclus, komt die weer wat op gang??

Morgen heb ik een kijkoperatie vd baarmoeder. Spannend dus...
    Liefs!

6. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Spannend idd! Succes Lets!

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Alles was goed bij de kijkoperatie dus nu stoppen met de pil en weer snel aan de slag!

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh wat fijn om te horen Lets! Hoever ben je in de strip? Succes

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Cyclus staan in onderschrift :) Ik vind het maar kort allemaal, ben bijna het dubbele gewend hahaha

Fijn dat het goed was Lets!

Hoe is het met jou, MadameV?

Babylove mis je nog steeds :(:p Hoop dat je geniet!

Hier: Weerrrr blaasonsteking. :cool:

10. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh das kort micchan...mm sterkte met je blaasontsteking hopelijk snel over.

Hier denk ik dag een van de cyclus dus zaterdag kan het spuitjesfeest weer beginnen, kom maar op ermee...

11. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi ladyyss :)

terug van weggeweest ZALIG was het :) we hebben er echt van genoten ,morgen kan ik weer terug gaan werken ... nu dus nog maar even men jetlag proberen te overwinnen :D hihi.

super goed Lets morgen terug aan de slag dus met de spuitjes ? :) ik duim super super hard !!

micchan : wat balen zeg die blaasontsteking :( ... en je hebt inderdaad wel hele korte cyclussen he :) .

madameV : ik had zeker gedacht nu ga ik nog eens een fotootje zien van haar buik'je" hihi !! ben wel benieuwd hoor :D

voor de rest alles goed hier ??? xxx

ps : heb jullie gemist hoor hihi xxx

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat fijn babylove dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad! Wat hebben jullie allemaal gedaan?

Hoe zit je nu in je cyclus? Mijn buikfoto komt echt binnenkort hoor!

Michan je hebt idd korte cyclussen nu zeg!

Lets heeft het doorgezet? Ben je nu weer begonnen met spuiten of?

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Lets en heeft het doorgezet? Nu weer aan het spuiten? Valt het tegen? Succes ermee.

Babylove wat fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad wat heb je allemaal gedaan? Hoe zit je nou verder in je cyclus?

Michan dat zijn idd korte rondes zeg! Hoe voel jij je nu verder onder alles?

Zijn jullie lekker aan het genieten van het paasweekend?

Hier komt buikfoto echt binnenkort hoor! Moet nog best veel regelen. Ofja veel, allemaal van die kleine dingetjes die best veel tijd in beslag nemen en nu het nog minder dan 3 maanden is tot mij uitteldatum begint het ook wel door te dringen dat ik met sommige dingen ook niet te lang meer moet wachten. Heb deze week een suikertest gehad ivm dat ik net tegen de grens aan zit qua BMI maar was gelukkig allemaal helemaal prima. Binnenkort ook een groei echo. Maar vooralsnog heb ik nu een normale buik voor zover als ik ben, niet te overdreven en niet te klein, al zit mijn baarmoeder wel heel hoog en smal, voordeel is dat ik dus wel mooi zwanger ben en niet helemaal in de breedte maar ook veel last van maagzuur omdat het zo hoog zit.

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh mijn vorige bericht toch wel geplaatst haha

15. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi ,

ja het was echt zalig , super super mooi was het daar die stranden, zo echt nog ongerepte natuur ... gewoon WAAW :) vooral veel gewandeld , een tocht met een quad gereden doorheen het eiland , we wilden ook nog walvissen gaan spotten maar dat kostte nogal veel en er was geen garantie dat we er echt gingen zien dus daar hebben we dan uiteindelijk maar voor gepast ... spijtig ;) maar ja 70 euro per persoon en geen garantie om er te zien vonden we nogal veel centjes :D

waar ik in men cyclus zit ... zit op de wachtbank denk ik :) heb begin vorige week weer erg veel eipijn gehad dus heb vorige week ergens men eisprong gehad wanneer juist weet ik niet, heb nu pijnlijke tepels al enkele dagen dus dat is het bewijs dat men ei zeker gesprongen is . we zien het wel ben er niet echt mee bezig geweest maar denk dat men banner ongeveer wel klopt nu .

ja ben echt benieuwd naar je buikje :) en het is echt niet lang meer he , je kan al bijna gaan aftellen hihi ! super spannend!!! wou dak ook al zover was haha , we kunnen er niet meer over zwijgen gewoon. :)

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dat geld zou ik er inderdaad ook niet voor over hebben babylove! Als je niet eens de garantie krijgt dat je ze ziet. Succes op t wachtbankje, maar je bent er wel nuchter onder zo te horen. Niet helemaal vol voor gegaan? Dan valt vaak het wachtbankje ook wel mee. Knap dat je zo goed je ei voelt. Ik voelde echt nooit wat en heb ook nog nooit geen rekbaar slijm gehad. Had het gister met Vl al over wat te doen na de bevalling. Aangezien mijn cyclussen 78 43 41 zwanger! ( zou weer 49 zijn dus weer meer ) waren, ben ik niet zo zeker van een mooie cyclus en zie ik dit nog steeds als een wonder. Daarom hebben we gister besloten dat ik niet aan de pil ga na mijn zwangerschap. Dan maar met condoom. Eerst maar eens kijken of ik een mooie cyclus krijg van mezelf. Áls we dan ooit voor een 2e gaan dan betwijfel ik namelijk of we weer zo'n mazzel hebben en dan heb je iig al een hele tijd je cyclus bijgehouden. Oh enne het aftellen is al begonnen hoor ;) nog 7 weken werken tot aan mijn verlof. Heb namelijk nog steeds zo'n last van mijn benen ( wat met mijn bekken te maken heeft ) dat dat mijn leven wel een beetje beheerst. Ik maak echt niks mee helaas want het is al snel teveel. Vorige week na de fysio geweest vanmiddag na de osteopaat eens zien wat ze zegt of misschien kan doen.

Hier ook eindelijk mijn buikfoto!

17. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooooi madameV

En babylove wat fijn dat je het zo goed naar de zin hebt gehad!

Meissie en micchan hoe is het met jullie?

Ik ben inmiddels weer begonnen met spuiten. Flinke dosering dus mijn vriend heeft het zwaar te verduren met chagrijnige emotionele ikke. Donderdag de eerste echo om te kijken of de eitjes goed groeien...volgende week waarsch de punctie.
    In de meivakantie dus dat komt mooi uit!!

18. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    #1098 babylove 85, 22 apr 2014
    Laatst bewerkt: 22 apr 2014
    hoi hoi

ja madame V, het wachtbankje valt helemaal mee, ben totaal niet aan het tellen van hoeveel dagen nog en ... nee ik zal het wel zien volgende week of ik ongesteld word of niet , ik heb het nu ook even zo druk met het werk enzo dat ik ook geen tijd heb om er echt bij stil te staan , toen ik alle dagen thuis zat maakte ik mezelf alleen maar gekker en gekker , maar nu vliegen de dagen voorbij , ik zag net men banner en ik dacht ohhh , binnen acht dagen NOD dag .. haha even gaan kijken op de kalender wanneer dat juist zal zijn haha :) woensdag of donderdag dus :) als ik einde van volgende week niet ongesteld ben ga ik misschien weer wel zenuwachtig worden ;) we zullen het wel zien .

ja ik kan het goed geloven dat je al aftelt naar je verlof , zeker als je zoveel last hebt van je benen ... ocharme, ja dat constant rechtstaan tijdens het werk doet er natuurlijk ook niet veel goed aan. nog 7 weekjes dus ... hopelijk vliegen ze voor jou een beetje voorbij , dan kan je lekker gaan rusten en uitkijken naar jullie kleine meid :) spannend spannend :)
    en je buikje is prachtig :) echt heel mooi !!!! :) (jaloers) hihi
    maar gezond jaloers hoor ;)

en wat je zegt van na de bevalling niet terug aan de pil gaat , als ik in jou situatie zat zou ik dat ook zeker niet doen , zeker als je in je achterhoofd zit met nog een tweede kindje enzo , ja kan maar beter je lichaam tegoei kennen dan weer aan die pil te gaan en weer maanden te moeten verliezen aan het ontpillen. :)
    wij hebben daar trouwens ook al over gepraat dat ALS ik ooit beval dat ik daarna ook niet terug aan de pil ga , ook gewoon omdat we twee kindjes redelijk snel na elkaar willen omdat we toch al niet meer vanvoor in de 20 zijn he ;) vriend word al 31 en ik 29 dus tel maar voort :) hihi .

Lets : spannend met de spuitjes dus :) en ja die hormonen zullen natuurlijk ook de nodige emoties en humeurschommelingen bij jou teweegbrengen. (toen ik vroeger clomid nam had ik dat al dus bij jou zal het nog veel erger zijn met die zware dosissen hormonen) maar het is voor het goede doel dus je vriend zal het wel begrijpen ;) . in ieder geval veel succes donderdag bij de echo en hopelijk volgende week veel eitjes HEEEEEEEEL veel eitjes :) ik duim !!!

voor de rest met iedereen alles oké ??

xxxx

19. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    wat stil hier ,

hier is het weer spannend.
    ik heb weer alle symptomen zoals vorige keer toen ik zwanger was maar het kunnen evengoed ook ontpilverschijnselen zijn.
    ik heb weer snachts die zweetbuien, dus weer hogere temperatuur denk ik heb niet getempt. , weer zo een vol gevoel in men maag altijd , hoofdpijn , en steekjes in men buik af en toe.
    spannend dus ... ik ga echt proberen om niet te testen tot na men nod , als ik dan ongesteld word heb ik toch weer geen testen verspilt.
    dus nog enkele dagen wachten. maar het lukt me vrij goed, doordat ik het nogal druk heb.

hoe gaat ie hier???

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    HAy babylove, dat is in ieder geval een goed teken!!
    Hoop het zo voor je!

Nog twee spuitjes te gaan vandaag. (Laatste om half twaalf vanavond, gaaaaaaap) en dinsdag de punctie alweer...

Deel Deze Pagina