ja lizzy, als je het bekijkt al een aardige tijd een sterke kinderwens die nog niet vervuld is . ja moest cortisone injecties krijgen en uiteindelijk ook een operatie ondergaan wegens schouderproblemen. dus die cortisone + operatie gingen niet samen met zwanger worden. vandaag toen onze stop. ja einde december ZALIG om weer te stoppen met de pil , was dan ook begin februari zwanger zonder dat ik het goed en wel besefte, aangezien ik veel bloedverlies had gehad wist ik al bijna meteen dat het niet goed zou gaan. dan op aanraden van de dokter weer even pil geslikt om alles even rust te geven. en nu na de zoveelste keer weer begonnen voelt weer GOED hopelijk kunnen we nu gewoon eindelijk doorgaan zonder nog eens tussenpauzes . ik zie dat jij al op het wachtbankje zit spannend dus , heb je je eisprong kunnen opsporen of gevoeld of... ik duim ook voor jou dat het raak mag zijn deze maand hoor !
Spannend zeg!! En een heel verhaal om te lezen. Hopelijk mag het nu snel lukken dan! Ik voel helemaal niets rondom mijn eisprong. Jij wel? Jij hebt nu ongeveer je eisprong zie ik. En wat voel je dan? Ik heb voor deze maand geen hoop, we hebben rond de eisprong niet kunnen klussen. Alleen bijna een week ervoor. Dus ik verwacht helemaal niets! Tenzij ze een superman cape omhadden
Lizzy welkom hier! Hoop dat het snel raak gaat zijn!! Mezelf even in het kort, na onze derde icsi poging dit jaar heb ik gisteren te horen gekregen dat ik zwanger ben! Kan het nog niet geloven! Haha ja babylove, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of het er een of twee gaan zijn!! Ik ben met allebei blij!!!
Lets gefeliciteerd!! Wauw wat moet dat goed voelen zeg! Het kunnen dus ook twee kindjes zijn? Hoe heb je het gevierd?
Ik hoop ook dat je geen tussenpauzes meer nodig hebt, babylove! Jaaaa Lets, een banner! Euh voorstellen.. Ik ben 20, vriend is 25, onderschrift spreekt voor zich, nu wachten om 'beter te worden'.
Welkom, Ik ben vandaag 28 geworden, man is 29 en zijn nu bijna 10 maanden bezig voor ons eerste kindje. In november is bij mij pco vastgesteld. Krijg geen medicatie nog omdat ik ook wel een cyclus van mij zelf heb zij het onregelmatig. In december wel spontaan zwanger geweest alleen is dit helaas een miskraam geworden. Nu weer op het wachtbankje....martelbankje
@ lizzy tsjah hoe voelt het om zwanger te zijn. Niet heel anders dan anders. Alleen nu natuurlijk steeds zwaarder lichamelijk en veel beweging in mijn buik. Maar ik heb verder weinig kwaaltjes gehad ( behalve beetje last van scheve bekken waardoor pijn in mijn benen ivm zenuwen en spieren die worden afgekneld ) maar verder mag ik echt niet klagen. Geen rare eetgewoontes en ook niet heel hormonaal en anders reageren etc ( zegt mijn vriend zelf haha ) ma goed elke zwangerschap is natuurlijk anders. Michan hoe is het bij jullie? Ben ook benieuwd Lets of het er 1 of 2 zijn! Wanneer was je echo? Jeuh en banner! Kunnen we je volgen. 20 jan uitgerekend zie ik! Meissie erg he maetelbankje. Nog een weekje meid ga je het nog zolang vol houden? Of ga je eerder testen?
Meissie, gefeliciteerd met je verjaardag MadameV: Gaat wel, nog steeds veel lichamelijke problemen. Lief dat je het vraagt
Tnx meidenz, Ik weet niet hoe lang ik het ga volhouden hihi. Krijgen op dit moment een nieuwe badkamer dus kan ik ook in testen das as ook wel fijn! Die is als het goed is woensdag klaar en dan kan is dus wss donderdag ochtend voor het eerst testen. Das een dag voor mijn nod. Meestal krijg ik al eerder spotting dus wss is testen dan niet meer nodig... Gister wel een tijd onder in mijn buik achter mijn schaambot pijntjes en steekjes en krampjes gehad....
En kun je het nog vol houden meissie? Lets hoe is het daar beginnen de kwaaltjes te komen of? Babylove met jou ook alles goed? Nu oo de wachtbankje he Hier alles oké. Net weer controle gehad alles prima. Ze lig al mooi met het hoofdje beneden en is vaak ook erg druk haha! T word wel allemaal zwaarder. Af rn toe heb ik wel even zo'n momentje dat ik het helemaal heb gehad haha! Maar goed nog f. En ik moet nog 3 weken werken en dan verlof dus dat scheelt ook älweer!
hoi , ja hier alles goed hoor, zit op de wachtbank nu , maar heb er deze ronde eerlijk gezegd niet veel goede moed op , is maar een gedacht van mij natuurlijk. we zullen het wel zien. lekker weer dus we gaan nog maar even genieten van het zonnetje, nu het nog kan , morgen weer werken . madamev , het is niet lang meer spannend hoor blij dat alles goed was weer en ja nog drie weekjes volhouden en dan lekker rust komt goed ! meissie : spannend hoor , kan je nog volhouden? micchan: alles oké meid? Lets : kan je het al wat geloven dat je zwanger bent ? leuk he ! hihi geniet er maar van komt helemaal goed
MadameV: Fijn dat alles goed was, nog zo'n acht weekjes volhouden Babylove: Heb je er een voorgevoel over of laat je het allemaal op je af komen? Zo spannend! Hier: Gaat wel
@wachtbankje spannend hè babylove... Ik kan het nog wel volhouden. Ik heb sinds vanmorgen krampjes en bruinverlies. Dus ik vrees op ongi, al zit in pas op 8dpo. Normaal LF van 12 en dan begint de spotting op 9dpo... Testen doe ik dus voorlopig nog maar ff niet. Ooooeee madamv lekker nog maar drie weekjes werken!!! Heerlijk. @lets wanneer heb je de eerste echo?? Ben echt benieuwd of het er een of twee zijn! @micchan rustig aan hoor meis! Je hebt genoeg meegemaakt! Dikke knuf! Gewoon omdat het kan!
Hey lieverds, Ja even weinig thuis geweest! Ik kan het nog steeds niet goed geloven, maar na een bloedtest en twee positieve urinetesten moet ik maar Nog steeds superblij! Eerste echo is 30 mei, ik kan niet wachten!
micchan , ja heb zo dat voorgevoel, weet niet waarom , maar heb echt het gevoel dat het em deze ronde niet word... we zien het wel . meissie, oeh spannend zeg ... nog steeds niet getest? hihi !
Meissie hoe is het? Ben zo nieuwsgierig! Vandaag is je nod toch? En hoe is het met de rest? Lets is het nieuws een beetje geland? Hoe is het met de kwaaltjes? Hier alles oké moet wel zeggen dat ik aan het aftellen ben hoor.,.. Niet zozeer tot 16 juli ma tot mijn verlof haha. Valt me soms toch wel meer tegen dan ik van tevoren had verwacht. Ma goed nog f!