wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Meissie ik bekeek net je temperatuurskaartje. Wil je niet teveel hoop geven dat je straks teleurgesteld bent maar die ziet er goed uit zeg! Precies op dag 9 iets een dipje en dan weer omhoog. Kun je je nog beheersen?

2. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Iemand nog nieuws?? Hoe gaat het met iedereen?

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi , lizzy ,

nog geen nieuws hier :) , nog even geduld . werd net wakker met ongikrampen en dacht oei , zou ik nu al ongesteld worden ... maar tot hiertoe nog niets. als ik tel kan het ook nog niet want ben zeker van wanneer men ei geweest is dus ... maar het begint dus al aardig te rommelen hier binnenin haha . denk dat men gevoel toch gaat kloppen en dat het em deze ronde echt niet word ;)
    vriend is er dan weer van overtuigd dat het wel zo is ... we wilden gisteren sex hebben en alles was zo 'nat" binnenin het ging gewoon niet... dat vond hij heel raar en daarom denk hij dat dus . haha nog nooit van gehoord dat dat er iets mee te maken heeft maar soit we zullen het binnen enkele dagen wel weten ;)
    sorry voor de details trouwens ;)

en jij lizzy ? jij al nieuws :) al stiekem een testje gedaan ofzo ? :) spannend he !

voor de rest hoe gaat het me iedereen????

4. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Hahah babylove ik heb moeten lachen om je bericht, dank voor de details. Ik heb er ook nog nooit van gehoord, maar je weet t maar nooit;) wanneer ga je testen? Of wacht je tot de dag?

Ik denk dat ik ongesteld word vandaag, zo voelt t. Ik heb nog geen test gedaan, ik wacht tot de dag zeg maar. En eigenlijk ben ik elke keer nog ongesteld geweest. Dus zal nu ook wel zijn!

En inderdaad hoe gaat het met de rest?

5. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    haha Lizzy ja stom he ;)
    om eerlijk te zijn heb ik stiekem vandaag eens getest ik heb zoooooooo weinig geduld ;)
    heb action test gedaan , weinig ervaring mee, maar vorige keer had ik op kruidvat een tuurstreep en werd ik ongesteld dus die vertrouw ik al niet meer helemaal.
    nu lijk ik in de verte weer wel wat te zien maar voorlopig niet genoeg is natuurlijk nog vroeg ;) kan evengoed een ingebeeld lijntje zijn dat ik zie natuurlijk ;) haha

pff daaaaaar gaan we weer hoor , ik denk altijd ik doe geen test tot men nod maar die drang is telkens te groot en die van action zijn zoooooo goedkoop dat ik dacht ach ja waarom ook niet :D oeepsssssss stom van me ;)

heb nog steeds steek en kramp maar nog geen bloed ...
    en bij jou ?

6. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ik moet trouwens straks naar de gyn ... voor weer een uitstrijkje ivm de minder goede cellen de 2 vorige keren.
    bah :( vind ik niet fijn

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Fotoooo!

8. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    net terug van de gyn , hopelijk nu gewoon een goed uitstrijkje en volgende week geen telefoon dat het weer niet goed is !

micchan , ik wil wel een foto bijvoegen maar ... mja op de foto is echt weiinig te zien hoor, is echt heeeeeeel vaag , misschien is het wel verbeelding. ik weet het niet .
    in het echt zie ik het net iets beter als op de foto maar je mag wel eens meekijken hoor ;) het is natuurlijk nog erg vroeg ook en van die lichte streepjes ga ik ook niet helemaal meer uit , want had die op kv2v5 ook en toen was het ook niets ;) dus nog maar wat afwachten

ik blijf wel nog steeds die ongikrampen hebben, maar nog steeds niets te zien heel raar , normaal als ik ongi krampen heb word ik snel daarna ongesteld en nu niet ...

Bekijk bijlage 397399

Bekijk bijlage 397400

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zie wat je bedoelt! Megaspannend joh :D

Ik dacht toendertijd ook dat ik elk moment ongesteld kon worden en toen tadaaaa.. Da's het vervelende, veel kwaaltjes kunnen beide kanten op wijzen.. Ik ga duimen in ieder geval!

10. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    thx micchan om eens te kijken , blij dat jij ziet wat ik bedoel al is het misschien maar een voorgedrukt lijntje ofzo hahaha ;), het kan inderdaad beide kanten uit . ;) nog maar wat geduld, en laat dat nu net iets zijn dat ik niet heb haha ;)

11. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Spannend babylove!! Wanneer ga je weer testen? En wanneer krijg je wie uitslag van je uitstrijkje?

Ik ben zojuist ongesteld geworden, helaas. Ik hield er rekening mee, maar toch een teleurstelling! Je lichaam kan je ook goed voor de gek houden, Dit keer wel meteen veel bloed, in tegenstelling tot vorige keren. Dus wellicht komt mijn cyclus nu pas echt goed op gang na het stoppen van de pil.

12. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

Hoi hoi!

Ik ben echt lang niet meer actief geweest omdat ik mij er bij neer heb gelegd...
    Zoals je mijn banner ziet nog niet ongi maar wel misselijk en lage rugpijn en vermoeid!
    Al wel getest maar weinig resultaat!
    Ik zit nu op dag 31 en ga dag 33 denk ik maar weer proberen! Misschien maak ik wel langzaam hcg aan... Want een vriendin testte ook pas 2 weken na nod positief!

Spannend :)!

13. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    he , balen lizzy :( ... goede moede in de volgende ronde maar weer ... pff !
    hier nog niet terug getest misschien morgen ... ik weet het nog niet zit dan nog 2 dagen voor NOD ik ga proberen nog tot donderdag of vrijdag te wachten als het me lukt hahaa , waarschijnlijk lukt dat niet hoor
    nog steeds ongi achtige krampen , zonder bloed pfff... heb wel veel afscheiding ook de laatste dagen , vreemd. heb normaal heel weinig afscheiding. maar ja kan ook met ongesteldheid te maken hebben natuurlijk.
    mijn borsten zijn immens groot men vriend zei het ook al daarnet ik stond voor hem en hij :$:$:$ wooow wat een boobies haha :) maar ook dat heb ik nog al wel eens voor men menstruatie dus dat zegt ook niet al te veel :) haha het is dus nog steeds afwachten ;)

denise, voor jou ook spannend dus :) hopelijk raak !succes !

14. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes dames! Duim voor jullie!

15. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ik ga ongesteld worden vandaag of morgen denk ik :( . x

16. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    zoals ik dus al dacht , net ongesteld geworden :( :( :(

17. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Babylove dat is echt niet leuk. Erg verdrietig? Je voelde het aankomen? Ik zag je ook bij het nod forum langs komen, we hebben nu een dag na elkaar nod. Hopen op de volgende ronde!!

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jammer babylove:(

Hier: echo was goed, het wordt er 1 ;)
    Hartje was nog niet te zien, was nog iets te vroeg.
    Kon alleen het vruchtzakje met embryo zien..minuscuul nog dus, 4mm.

Nu de gynaecoloog bellen en daarna lekker een weekendje weg!!

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Babylove en lizzy wat een balen. Hoe voelen jullie je er verder onder? Vol goede moed na de volgende ronde of?

Lets toch 1tje ja. Ik had helemaal zo'n gevoel van 2. Ma goed mijn gevoel laat me wel vaker in de steek. Dacht ook dat ik een jongetje zou krijgen haha. Weten jullie al of jullie het straks willen weten?

Denise hoe is het met jou? Nog geen nieuws? Weet je zeker wanneer je je ei hebt gehad dan? Het komt idd voor dat je langzaam hcg aanmaakt. Maar volgens mij is dat wel eerder uitzondering dan dat dat vaak voorkomt. Maar ik hoop het natuurlijk voor je!

20. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    lizzy : fijn dan kunnen we samen weer aftellen naar onze nod . al duurt het nog een eeuwigheid :( :( .

lets : goed dat alles goed was ! en had ook gedacht dat het er 2 gingen zijn maar goed , 1tje is natuurlijk ook perfect .

hier pfff effe down ...

Deel Deze Pagina