Ook hier balen hoor! Een maand kan zo lang duren. En t geeft zo'n onzekerheid; gaat er ooit wel een kindje komen. Dat gevoel komt met momenten en soms ben ik ook positief hoor. Maar om dan een van mijn beste vriendinnen die zwanger is te spreken, dat komt binnen! Maar goed, Babylove we gaan ervoor! Volgende maand is het vast raak, toch?!? Denise hoe is het?
thx madame v alles nog oké daar? lizzy , ja inderdaad ken het gevoel hoor ! en inderdaad laat ons hopen dat deze ronde beter nieuws brengt l lets : alles goed? micchan : hoe gaat ie met jou ? knuff !xxx hier : bwa alles weer zen gangetje , baal nog steeds ontzettend maar ja , er is toch niets aan te doen. ben sinds deze week yoga gaan doen, wat heerlijk ontspannend...
en o ja , nog even vergeten ... heb dinsdag telefoon gehad van het ziekenhuis en men uitstrijkje was weer niet goed ... moet binnen enkele maanden wéér terug .
Babylove, jee wat heftig zeg...kan dat ook nog iets met je zwangerschapskansen te maken hebben? Dikke knuffel en veel sterkte. Lizzy, zeker heftig om zwangere vriendinnen te spreken..had ik ook erg veel last van. Enige leuke is nu wel dat we nu dan eindelijk allebei zwanger zijn...hoop dat dat bij jou ook nog gaat lukken? Madamv,n micchan en meissie hoe gaat t? Hier alles goed, veel moe, maar verder geen kwaaltjes. Morgen de eerste echo in nederland!
Babylove wat vervelend om te lezen! Kan dat inderdaad nog iets inhouden v zwanger worden? En tot die paar maanden, doen ze dan niets? Lets, ik hoop ook echt dat ik samen met die vriendin zwanger mag zijn, afwachten of dat m ook wordt. Voor nu probeer ik interesse en enthousiasme te tonen, maar ook mezelf te beschermen. Nog tips iemand?
Lizzy doe jij ook testen? Ovu testen enz? En temperaturen? Ik heb bij de natuur winkel toen tarwekiemolie gehaald, en het is niet gezegd dat het daaraan ligt ma die ronde was ik wel zwanger. Hier ging het ook vrij lastig ivm hele rare cyclussen ( 79.41.43 en de laatste zou ook 49 zijn ) dus ik ben er van overtuigd dat als ik die dingen niet had gedaan het niet in 7 maanden al gelukt was. Wat uiteindelijk best snel is als je maar 3 x ongesteld bent geweest ipv 6. Verder qua vriendinnen, tsjah lijkt me lastig. Ik ken het zelf niet want ik ben bij ons de eerste en ik weet dat mijn vriendinnen er niet mee bezig zijn dan zijn allemaal super enthousiast. Babylove hoe is het nu met je? Heb je je jezelf een beetje kunnen herpakken of is de moed nog ver te zoeken? Snap dat die uitslagen ook niet echt mee werken. Lets die kwaaltjes beginnen te komen? Niet misselijk sochtends? Hoop het niet voor je. Heb ik gelukkig zelf nooit gehad. Hier alles wel oké. T word wel zwaar hoor maar ik probeer niet zoveel te klagen. Mijn verlof is gister middag ingegaan was er echt aan toe. Sinds een week ook vocht vast houden in de voeten kan zelfs bijna geen slippers meer aan, dus het is ook net of mijn lichaam ook aangeeft zo van nu is het klaar. Hopelijk nu ik rustiger aan kan doen word dat vocht ook wat minder, maar ervanaf komen zal wel niet meer. Verder heb ik vorige week zondag nacht al weeeen gehad maar dat zijn waarschijnlijk voor of indalingsweeeen geweest. Het heeft wel bijna de hele nacht geduurd maar het was te doen en ik heb ook nog wat kunnen slapen... Ben blij dat ik nu verlof heb was ineens ook bang dat ik het op t werk ook zou krijgen. Gelukkig zegt de vk ook dat ik dan rustig iets mag nemen om beetje te verdoven en zolang het niet erger word kan het geen kwaad dus ik maak me ook niet druk. Iedereen een fijn Pinksterweekend! Lekker paar dagen vrij of niet? Geniet ervan dames
hoi hoi , ja zo stom die rotuitslag van het uistrijkje . nee ze doen gewoon in tussentijd niets moet gewoon binnen enkele maanden weer op controle als ik dan nog niet zwanger ben want als ik zwanger ben doen ze het uitstrijkje niet dacht ik . nee ik heb het aan de gynecoloog gevraagd of dat dat misschien de kansen verlaagt maar dat zou er niets mee te maken mogen ,kunnen hebben dus ik zal het maar geloven zeker. voor de rest pff mja , vind het nog steeds zo jammer , ik zie overal maar zwangeren, en meiden van men klasje die ondertussen hun tweede hebben gekocht deze week zelfs nog iemand ... dan baal ik als een stekker. dan denk ik pfff toen zij aan haar eerste begon wou ik ook al zo graag en nu hebben ze al een tweede echt niet meer leuk maar ja . voor de rest nog wel goed nieuws gekregen , mijn contract op het werk loopt af binnen drie weken. en vanaf augustus mag ik vast beginnen ze wilden me niet laten gaan ze zijn super tevreden van me en de collegas willen me ook niet kwijt dus dat is wel heel fijn. juli dus maandje vakantie en augustus terug werken , wel maar 2 dagen in de week in het begin maar het is in ieder geval beter dan niets , en ze hebben me beloofd dat vanaf er meer uren zouden vrijkomen ik ze ook onmiddelijk krijg lizzy we kunnen ondertussen weer naar ons ei toeleven , heb er eigenlijk niet veel zin in deze ronde, heb weer het gevoel zoals vorige maand dat het em weer niet word deze ronden vraag me niet waarom maar ik denk het alleen maar . madamev : pffoe de laatste loodjes !! geniet nog maar even van je verlof nu en doe maar lekker rustig aan lets : hoe was de echo ? x micchan : hoe gaat ie daar? xxx knuf
Dikke knuffel babylove. En kop op elke ronde is zeker wel weer een kans he! Wat fijn van je werk zeg! Echt super. Ook al is het dan eerst 2 dagen.
Dag dames, Hoe gaat het met jullie? Even niet kunnen reageren, veel lastige dingen in de familie. Madame v, ik doe niet aan testen, ik dacht eerst maar even mijn lichaam de tijd te geven om te ontpillen. En ik ben bang dat ik er dan teveel mee bezig ben. En hoe is je verlof? Geen weeën meer gehad? Hopelijk blijft je kleintje nog even zitten! Babylove niet opgeven! T komt echt wel een keer goed. Dus lekker door klussen en proberen te genieten. Maar goed, ik riep gister ook nog heel hard: t lukt toch nooit. Dus herken het wel. Ik verloor net doorzichtig slijm, heb ik dan mijn eisprong? En heb nu ook links onderin mijn buik steken. Krijg er een beetje de zenuwen van. Is de eerste keer dat ik het voel ook.
thx madameV . , ja inderdaad elke ronde is wel weer een kans dus we zullen ons best maar weer doen . lizzy , ja dat ken ik, zelf men vriend begint ongeduldig te worden , elke dag zegt ie wel pffff ik vind dat het nu wel lang begin te duren hoor, en pfff ik wil een kindje , vanmorgen was hij al aan het zeggen wat er op het geboortekaartje van ons kindje zou staan . de schat toch. dus hier is het ook dagelijkse kost dat er iets gezegd word van pff het lukt nooit en pff het duurt lang maar ja . wat het slijm en de steken betreft , kan goed je eisprong zijn meid ! ik zou zeggen klussen maar ik had gisteren een dikke slijmprop bij het afvegen bah bah , ik dacht dat heb ik nog nooit gehad , was echt rekbaar en kon er draden in trekken voor de rest nog geen steek die bij mij wijst op een eisprong dus ik denk dat die nog moet komen , ik weet het niet goed, we zien het wel. hebbne de voorbije week al wel goed ons best gedaan en dan gaan we komende week ook nog maar doen voor de zekerheid . ik ga me niet meer bezig houden met ovutesten want maak me toch alleen maar gek ermee . net zoals jij zegt , dan ben je er te fel mee bezig en het is zo al erg genoeg . xxxx knuf iedereeeen !! xxx
Wel vet schattig van je vriend dat hij er zo mee bezig is, is het echt iets van jullie samen! Lijkt me vervelend als je er alleen mee bezig bent. Hoewel het voor een vrouw altijd wel anders is denk ik. We hebben zaterdag en dinsdag geklust en ik ben nu aan het wachten tot hij thuis komt van werk, ellende die onregelmatige diensten in de vruchtbare periode.. Dus voorlopig kan ik niet slapen nog Spannend dat je ei nu ook ergens komt! Ik ben benieuwd. Je banner zegt nog twee dagen. Ik doe duimen voor je! Fijne avond!
haha lizzy klus ze zou ik zeggen stom indd van die wisselende uren ! hier is het ook niet al te best , morgen en vrijdag is vriendlief net niet thuis grrrr en dan zou het net de moment zijn . maar heb nog steeds geen kramp ofzo dus misschien komt men ei wel later ... of misschien is het deze keer in alle stilte al gepasseerd met dat slijm van gisteren haha we zien het wel kga me er maar niet te druk in maken. en ik mag het ook vriendlief niet meer vertellen wanneer ik men ei heb want dan is de druk voor hem te hoog en dan lukt het niet ... ja het is allemaal zo simper nog niet haha ik duim ook erg hard voor jou , en laat ons hopen aan het einde van de maand allebei goed nieuws xx
@ lizzy vanaf wanneer ben je eigenlijk gestopt met de pil? Qua slijm enz heb ik weinig verstand van want dat heb ik nog nooit gehad. @ babylove fijn dat je vriend zo betrokken is. Hoop ook voor jullie allebei een erg goede maand! Hier moet de relax modus nog even aan. Heb nog het gevoel te veel te moeten enz en had dese week ook veel gepland. Ben nu bv bij een vriendin in Zeeland ( 2.5 u vanaf mijn huis ) sinds gister rn ga vandaag na een andere vriendin in Breda. Dat zijn allemaal leuke dingen maar echt rust pakken is er dan niet bij. Maar goed wou graag nog een x voordat de kleine er is dus dit is mijn kans. Morgen nog vriendinnendag en vanaf dan ga ik iets meer ( hopelijk ook qua geest ) in de rust modus
Ooh Lets wat leuk je eerste echo!! Gelukkig eentje blijven zitten!! Hoe is het met de rest? Niet alles gelezen. Ik heb flinke baal weken gehad en heb zp echt ff gemeden. Morgen als net goed is weer een eisprong. Cd 23 dus weer cyclus 35 dagen. Heb wel van de gyn recept voor clomid gehad voor volgende cyclus. Dat vind ik best wel heel spannend.
Hey lieve meiden, Sorry al even niks van me laten horen, ben iets minder forumactief de laatste tijd. Druk gehad met allemaal leuke dingen en toch iets minder energie dan normaal. MadameV, hoe gaat het met je? nog last van de indalingsweeën? Babylove,wat fijn dat je waarschijnlijk een vast contract krijgt!Heb je dik en dubbel verdiend! Lizzy en babylove, succes met de wachtdagen. Michan, langs niks gehoord? Hoe gaat het? Meissie, succes met de clomid! hopelijk gaat het je iets moois brengen! Hier: Ik heb 6 juni mijn tweede echo gehad, de eerste in Nederland bij de gynaecoloog. Ik was toen 7 weken en 3 dagen zwanger. Het kindje was 4,5 mm wat nog erg klein was t.o.v. van de week ervoor. (4mm) Nou kan dat natuurlijk door verschillende de metingen komen van verschillende ziekenhuizen en gynaecologen. Toch heeft ze me hiermee niet echt gerustgesteld, als het kindje zo klein bleef was er een kans op een miskraam.Maar het kon ook een late innestelling zijn, voor nu was het wel goed. Er was wel nu hartactiviteit, iets wat we de week ervoor niet gezien hadden! A.s. dinsdag is mijn volgende echo.Ik hoop zo dat ons kindje nu goed gegroeid is! Iig verder nog nergens last van, geen bloedverlies of iets dergelijks dus we gaan vooralsnog gewoon van het beste uit maar vind het echt megaspannend! dikke xxx
Ja word steeds minder actief op het forum, vind er nog maar weinig aan eigenlijk Maar het gaat goed verder hoor, haha. Wat spannend Lets, rot die onzekerheid zo Knuffel!
lets hopelijk dinsdag bij de echo alles goed , zal wel een foute berekening geweest zijn . ik duim !!! wel super dat je het hartje hebt zien knipperen super toch !! micchan : blij dat alles oke is met je snap het dat je minder atief bent ik heb er soms ook helemaal geen zin in madamev : leuke daagjes gehad met de vriendinnen ? hopelijk wel en dan nu de RUST status aanzetten he meid geniet nog van jullie laatste momenten met zen tweetjes !!! xx meissie , joepie fijn dat je er weer bent !! super dan kan je weer op de wachtbank ! en hopelijk heb je de volgende ronde clomid niet meer nodig en is het al raak daar gaan we voor hier : ik weet het niet goed ... normaal moest ik vandaag een eisprong hebben maar voel niets... normaal voel ik het super goed dus volgens mij is het hier nog niets ... heb wel enkele dagen geleden echt rekbaar slijm gehad en VEEL . gisteren ben ik eens gaan voelen en ik kreeg nog steeds van die rekbare draden... nu heb ik vandaag wel wat krampjes maar niet zoals ik anders een eisprong voel dus ik weet het niet goed. we zullen het wel zien. hebben voor alle zekerheid wel goed geklust in de mate van het mogelijke want vriendlief is al twee avonden op rij niet thuis maar dan maar tussen de soep en de patatten zoals ze hier zeggen dat gaat ook haha
Madame v ik ben in januari gestopt met anticonceptie. Dus t valt mee qua tijd. Babylove spannend dus wanneer je je ei hebt gehad. Ik heb inmiddels plaatsgenomen op het wachtbankje. Spannend of t deze maand gelukt is!
@ meissie oeh wat spannend! Dus dit is je laatste ronde eigenlijk om het zo te proberen? Wat een leuke verassing zou dat zijn ik duim voor je. En anders vol goede moed met een beetje hulp. Komt goed! @ Lets ga ook voor jou duimen dinsdag! Maar idd zolang er geen bloedverlies oid is? Voel je je verder goed? Vermoeidheid zal nu wel komen denk ik he. Verder niet misselijk ofzo? Hopelijk ligt het idd ook aan het meten door vérschillende mensen / ziekenhuizen en is er achteraf niks waarom je je druk hoeft te maken. En hartactviteit goed teken! Bijzonder he, zo voor het eerst? @ michan fijn te horen dat het goed met je gaat! Iets gebeurd waarom je minder zp actief bent? Je was namelijk altijd zo actief! Verder alles ook goed met jou en ie vriend enz? @ babylove heb erg leuke dagen gehad ja, maar nu is het ook wel f tijd voor rust, dat merk ik aan alle kanten haha. Heb zúlke dikke opgezwollen voeten het is echt niet normaal gewoon. Hopelijk word dat ook iets minder met meer rust. Genoeg klussen voor de zekerheid is natuurlijk altijd goed.vaak is rekbaar slijm wel een teken van aankomende eisprong. Heb ooit al eens gelezen dar het nooit is bewezen dat je je eisprong kunt voelen maar dat er toch wel veel mensen zijn die zeggen dat ze dat duidelijk voelen. Misschien brengt het je daardoor in de war? Maar goed, doordat je zo goed geklust hebt weet je zeker dat je je ei niet gemist hebt toch? Nu op het wachtbankje, killing! Maar ik ga heel hard voor je duimen! @ lizzy dat valt inderdaad mee ja, misschien moet je lichaam er ook nog even aan wennen. Ik moest zelf heel erg ontpillen. Wat een pukkeltjes kreeg ik toen joh! En weer duim ik met je mee jullie kunnen bijna tegelijk testen! Hoe is het verder met je? Hier inderdaad weer indalingsweeen gehad ( Lets vroeg erna? ) de eerste en laatste x is aanstaande nacht alweer 2 weken geleden. Maar heb vrijdag nacht heel ietsje gehad maar vanacht echt wel vrij hevig. Vond ze een stuk moeilijker te handelen als 2 weken geleden en zat dus om 4 u vanochtend al in bad. Dan ga je ook meteen piekeren want ik heb sommige dingen gewoon echt nog niet klaar. Zoals vluchtkoffertje. Het was zelfs zo dat ik dacht nee he had ik dat nou. Maar afgelopen week gedaan. Straks heb ik dit morgenochtend nog en dan moet ik misschien wel voor controle na het ziekenhuis oid. Maar gelukkig zakte het tegen 7 u weer af en heb ik nog heerlijk een paar uur geslapen daarna. Maar hierdoor zit de angst van wat als het echt komt en ik heb alles niet klaar er wel in dus vandaag maar meteen weer wat dingetjes van mijn lijstje gedaan en deze week zorg ik echt dat ik klaar ben! Al is het alleen maar voor mijn eigen gemoedsrust. Want die voorweeen zeggen op zich niks over vroeg of laat komen, maar het geeft gewoon een fijn gevoel klaar te zijn.