Morgen heb ik trouwens weer een groeiecho en afspraak bij de vk. Vind het erg soannend, want aan de hand van de uitslagen van de echo ( mijn vk verwacht een groot kindje ivm mijn vriend die erg groot is ) wil ze ook in de gaten houden dat ik niet te ver over tijd ga en daar gaan we het morgen ook over hebben, vind het best dichtbij komen nu!
spannend madamev !! veel succes met de echo vandaag en ja het komt inderdaad wel ERG dichtbij nu SPANNENDDD !! ben zo benieuwd hihi ! hier : heb weer terug meer duidelijkheid . heb weer eipijn dus volgens mij deze ronde een langer cyclus ik denk dat ik pas vandaag of morgen men ei heb ! en dat vruchtbare slijm geeft me wel goede hoop heb er eens over opgezocht en dat zou goed zijn om de zaadjes te laten overleven etc etc , heb dit nooit eerder gehad dus ik krijg weer goede moed deze keer maar we zien het wel. nu NOG maar even doorklussen pfffff haha wat een opgave .
Nou babylove nog f doorklussen dus" voor het goede doel haha succes! Alles was goed bij de echo. Heel gemiddeld qua gewicht enz, verwachten 7 pond ong bij geboorte dis dat is netjes. Groei enz ook prima
super madame v !! fijn dat alles goed is en 7 pond is perfect toch aftellen maar moet je nu nog eens terug gaan voor de bevalling? xx het kan nu alle momenten al bijna gaan gebeuren nog 4 weekjes spannend !! hier men banner even aangepast , ben er zeker van vandaag men eisprong gehad te hebben heb vanmorgen heel veel pijn gehad eipijn dus dat heeft aangehouden tot half de middag en nu pijnlijke tepels en buikpijn bijna over dus het is weer gebeurd... hebben gisteren heel goed geklust , zouden we nu vandaag nog eens ... pfff vind de lol er een beetje af momenteel, weet ook niet of het men vriend nog gaat lukken na zoveel keer hahahah . misschien val ik sws nog wel eens even aan , ik weet het nog niet goed
Madame v fijn dat de echo goed was!! Schiet echt op he! Voel je nog goed? Babylove herkenbaar, mijn vent zei van de week: ik ben al doodop voordat de baby er is, ik heb niets anders gedaan dan werken en seksen. Fijn iig dat je je ei hebt gehad en gevoeld! Spannend. Ik ben gister en vandaag misselijk. Denk dak mezelf weer gek aan t maken ben... Afwachten tot ik kan testen. Wat duurt dat lang!
Lieve dames, Hier slecht nieuws... Op de echo was een vruchtzakje te zien maar bijna niks erin. Ook geen kloppend hartje meer... Nu helemaal kapot... Xxx
oh nee lets ! wat ontzettend jammer ! had zo gehoopt dat jullie kindje goed gegroeid zou zijn het leven is zo oneerlijk . veel sterkte meid!! en een hele dikke knuffel al heb je daar weinig aan . xxx ik denk aan je meid !! xxx
Oh Lets meid hier schrik ik enorm van. En vorige week nog een kloppend hartje. Hoe nu verder? Heel veel sterkte meid dikke knuffel. Woorden schieten te kort het is je zo gegund
Thanx voor jullie hele lieve en hartverwarmende reacties... Proberen nu in dusseldorf een afspraak te mk. Heb graag dat zij nog ff kijken en oordelen wat de beste manier is om de miskraam ook op te wekken of iets dergelijks. Verder zoeken we verzekeringstechnisch uit...bij twaalf wk doorgaande zwangerschap mag je weer vooraan beginnen met je pogingen, maar hoe weten zij dat dit twaalf weken is geweest. En wellicht hoe pijnlijk ook, ik ben nu officieel nog zwanger..dus hoelang duurt dat voordat het lichaam het afstoot... Nog drie weken? Zoja dan heb ik weer recht op drie behandelingen, die al gauw 5000 per keer kosten. Dus allemaal moeiijke keuzes nu...
Pff Lets wat een keuzes allemaal zeg. Heb je goed dat je weer na Düsseldorf gaat. Waar je je waarschijnlijk het meest op je gemak voelt ivm eerder behandelingen. Het is soms zo oneerlijk. Heb gister nog de hele avond aan je moeten denken. Pfff dikke knuffel
Lets : en dan die verzekeringskwesties er ook nog bij ... alsof het zo al niet erg genoeg is . ik hoop uit de grond van men hart dat je gewoon terug drie nieuwe pogingen terugbetaald krijgt meid!! dat heb je echt wel verdient ! ik vind het gewoon oneerlijk ... gewone mensen waarbij het wel lukt krijgen toch ook meer dan 3 kansen ... ik kan hier met men verstand niet bij dat ze jullie zo weinig echte kansen geven ! sorry word hier echt kwaad van . zorg goed voor jezelf meid ! dikke knuffel !!! xxx hier : voel me weer niet zo lekker in men vel daarom ook iets minder geschreven hier maar volg zeker nog alles mee hoor !! xxx4
Lets hoe is het met je? En met de rest? Iets gebeurd babylove en micchan waardoor jullie niet zo zijn?
hoi hoi , ja lets , gaat het een beetje? knuff!! xxx lizzy , bwa niets ergs ofzo gebeurd hoor , kan me gewoon sommige dingen zo erg in men hoofd steken maar dat heeft iedereen wel eens denk ik . hoe gaat het daar lizzy ? nog 6 dagen tot het testen? en ... wat denk je ? het word weer spannend he ? hier ZEER goed geklust voor , tijdens EN na de eisprong... ik hoop dat het voldoende geweest is en dat die ene goede zaadcel erbij zat vandaag enkele flinke steken onderin men buik ... maar dat kan vanalles zijn natuurlijk ... nog maar even geduld hebben pfffffffff .... madamev: nog alles oke daar? kan je wat genieten van je rust ??? ben je helemaal klaar voor de bevalling nu ? micchan , ja stom het dat rothumeur... knuff meid !! xxxxx
Ik denk dat t niet zo is. Ik voel wel wat,maar dat kan v alles zijn. Ben heel moe,maar ik heb bijna vakantie. Ik heb pijnlijke borsten,maar dat heb ik altijd vlak voor ongi,ik ben soms misselijk,maar ook dat heb ik vaker. Moet ik nog even doorgaan Dus ja,denk t niet. Ik heb iig nog niet getest of zo. Hoe is het met jou?
Oh wat soannend! Jullie kunnen allebei bijna testen!! Soms zegt een gevoel ook niet zoveel he. Ik dacht van deze ronde niks en was toch zwanger. En ik dacht een jongetje te krijgen en het is een meisje haha. Mijn gevoel laat me nogal vaak in de steek. Lets hoe is het met jou? Ben je alweer in Düsseldorf geweest? Weetje al meer? Michan jij een bepaalde reden voor wat minder zp? Of gewoon beetje zp moe? Hier alles oké. De rust is gekomen gelukkig. Heb me zelfs al 1 dag stierlijk verveelt haha maär voor kindje wel goed. Want kan merken dat ik soms teveel doe veel harde buiken enz. Verder word slapen steeds minder en ook steeds vaker last van kleine kwaaltjes zoals rugpijn, soort ongesteldheidspijn en slechter kunnen slapen maar goed, nu ik verlof heb pak ik af en toe overdag f een uurtje