Madame v,t schiet al op voor jou,spannend! Fijn dat je iig wat rust hebt gevonden. Alles voor de baby al klaar? Ik ben nu opeens wel weer héél erg misselijk,ook onder het sporten. En opeens diarree. Ik ga nog f slapen,ben moe. Maar ja kan ook allemaal door griepje kolenmijnen wat is die onzekerheid killing! Nog vijf dagen...
ja lizzy, hopelijk zijn je klachtjes te wijten aan goed nieuws meid ik ben benieuwd hier nog steeds steekjes hier en daar en verder erg slecht gezind... grrr denk heel de dag negatief terwijl ik anders toch wat positiever ben. arm ventje die krijgt het weer te verduren. madamev: fijn dat je toch wat rust gevonden hebt en nu uitkijken maar naar DE GROTE DAG x
Ik hoop het, ook voor jou. Ik heb nu weer zo'n het zal allemaal wel weer niet. Gatsie wat irritant zeg dat wachten. Ben je negatief over zwanger worden? Of überhaupt? Ik hoop dat je gauw beter voelt!
ja ik hoop het ook voor jou hoor !! ja dat gevoel heb ik ook altijd , het zal wel weer niet ... die dingen die ik voel zullen wel weer met men aankomende menstruatie te maken hebben... bwa niet speciaal negatief over zwanger worden ,gewoon in het algemeen . maar ook niet de ganse dag heb ook wel momenten dat ik me wel goed voel hoor . ga je kunnen wachten tot aan je nod om te testen lizzy? ik zowizo weer niet dat weet ik nu al
Das niet fijn een negatief gevoel? Is er iets gebeurd? Ja ik wacht wel. Ik zit op nod pagina en ik zie teveel ellende voorbij komen. Ik denk wel dat mijn nod woensdag is. En dat is ook mijn eerste vakantiedag, dus wie weet meteen dan testen. Net weer kei verdrietig geweest. En dan is mijn vent ook nog werken. Ik vind er maar niets aan zwanger willen worden..
nee er is inderdaad niets maar dan ook niets aan aan zwanger willen worden ! bwa iets gebeurd, stom hoor ... ik ben vooral kwaad op mezelf omdat ik altijd over me heen laat lopen . ik kan zo moeilijk neen zeggen ook ... men eigen schul misschien ook ergens ,maar sommige mensen die dan weten dat ik zo ben die profiteren dan van mijn goedheid en dat vind ik erg ... maar ja. komt wel weer goed. ocharme, en dan zit je nog alleen thuis ook ... hopelijk woensdag goed nieuws en ga je op vakantie? of blijven jullie lekker thuis ?
Dat is zeker lastig. Alleen met boos worden help je jezelf niet. Hoe wel ik t begrijp hoor! Wat mij helpt als iemand iets vraagt,er nog geen antwoord op geven,maar zeggen dak erop terug kom. Dat maakt t soms iets makkelijker. Ja stom is dat dan alleen thuis. Ik hoop op goed nieuws,maar denk t niet. Ik had net ook zin in chocolade, dat heb ik alleen met ongesteld moeten worden. We gaan zaterdag naar Italië! Echt even eruit,dus dat is fijn.
ja lizzy , dat doe ik ook al af en toe , niet direct antwoord geven. maar soms overvalt het me dan zo dat ik niets anders kan uitbrengen dan 'euh , ja ' . ach ja vandaag weer een nieuwe dag en een betere ja die zin in chocolade heb ik ook meestal voor men menstruatie, maar het kan nog alle kanten op he meid !! nog even vohouden je weet het weer bijna oh fijnnn naar italie veel plezier alvast xxx
@ lizzy ja heb alles klaar. Ga vandaag de kleertjes in de kast hangen ( had ik telkens apart in een tas omdat iedereen het kamertje wou zien en dan meteen de kasten opentrekt. Nu ga ik het laatste inrichten en mensen die hem nog willen zien hebben pech en moeten na de geboorte maar kijken. En ik moet nog postzegels plakken maar dan ben ik ook echt klaar. Vanaf woensdag mag ik thuis bevallen. Dan heb ik de 37 weken grens bereikt. Maar ik ben het eerlijk gezegd ook best wel zat. Ik weet dat ik eigenlijk niet hier aan het goede adres ben om te klagen, want jullie willen zo graag maar ik doe het toch maar om jullie op de hoogte te gouden haha. Heb zulke dikke voeten dat ik echt heel onmobiel ben. Even lopen en ze zwellen zo op dat ik bijna niet meer kan lopen. Op bezoek gaan heb je ook niet altijd zin in, en thuis ben je op een gegeven moment gewoon klaar. Ik had me altijd voorgenomen niet in de wachtmodus te gaan maar nog optimaal genieten. Maar hoe moet dat als je bijna niks kan? Lizzy het wird echt soannend bij jou zeg! Nog 4 dagen, zou het knap vinden als ie het niet testen volhoudt! Mijn nod was toen ook op woensdag en ik heb toen op zaterdagavond getest omdat ik het niet meer kon houden haha. Al hoor je natuurlijk vaak zat dat het hcg dan nog zo weinig is dat je het niet kunt zien, zucht lastig he?! Babylove zo moet dat, een nieuwe dag vol goede moed! Weten er veel mensen in je omgeving dat jullie ermee bezig zijn? Iedereen heeft wel eens een rotbui dat moeten mensen om je heen ook maar snappen toch
hier net weer ongikramp opgekomen pffff ... zal weer niets worden . nu al bijna 1 week voor men ongi al ongikramp wat een ellende ...
en madamev : natuurlijk mag je hier wel klagen hoor haha, mijn collegatje vroeger was op het einde ook echt helemaal vol water ... dikke voeten dikke handen alles opgeblazen, ocharme weet nog hoe moeilijk het toen was om nog maar IETS te doen . hopelijk volgt de bevalling snel meid , dat je kan gaan genieten, want dit is natuurlijk ook niet echt leuk meer he als je niet meer kan doen wat je wilt ! ik hoop dat je niet tot het einde moet dragen en dat je toch wat vroeger mag bevallen . wil je ook echt thuis bevallen ?? ik zou dat een beetje eng vinden denk ik , maar ieder zijn keuze natuurlijk succes alvast !! kan nu alle momenten gebeuren natuurlijk !
Babylove, dikke knuffel meis! Niet boos op jezelf zijn hoor! Lizzy, heerlijk, Italie! Ik hoop dat de zin in chocolade deze keer iets anders te betekenen heeft.. Duimduim! MadameV: Tuurlijk mag je wel klagen! Het is ook niet niets allemaal. Hopelijk blijft de kleine niet helemaal tot het einde zitten. @Minder ZP: Mwoah, iets gebeurd zou ik het niet echt willen noemen. Snuffel maar tussen m'n geopende topics, haha (ik heb gemerkt dat het licht van de foto heel rot valt en dat het scherm naar achteren kantelen een stuk helpt). Is nou alweer bijna een week geleden maar heb het nog steeds niet volledig af kunnen schudden. Maar ben algemeen ook iets minder op het forum, zit tegenwoordig veel te gamen, series te kijken, het WK natuurlijk , veel lange wandelingen maken, 'trainen' met medicijnen afbouwen, dus het schiet er een beetje bij in. Normaal vernieuwde ik bijna elk uur om te kijken of er nog een nieuw interessant topic/bericht was, nu zit er soms wel een halve dag tussen.. Komt wel weer!
Ff ego, ben ook ff wat minder te vinden hier,,,ff weinig puf,, Voor alle dames iig een dikke knuffel en veel sterkte Ff copy..paste... Fijn gesprek gehad in dd. Ze nam echt even de tijd. Heeft ook nog gekeken op de echo, het vruchtzakje was nog wel erg groot. Dus of het er vanzelf uitkwam twijfelde ze over. Heb nu bloed laten prikken (ze vond het raar dat dat in nederland niet gebeurd was!!!) en dan waarschijnlijk de miskraam opwekken dmv medicatie. Die medicatie is in duitsland verboden dus dat moet ik weer hier regelen...zij was daar wel een voorstander van omdat je dan niet meteen curretage hoefde. Fijn dat ze zelf dat advies gaf. Volgende poging toch nog wat meer medicatie, echt vreemd dat ik zo weinig eieren kweek met mijn goede amhwaarde. Als de hcgwaarde na de daadwerkelijke miskraam onder de 1 is moet ik weer een maand aan de pil en daarna kunnen we meteen weer beginnen met poging 4.(als we terug zijn van vakantie) Vond t wel vreselijk daar gewoon weer in die wachtkamer te zitten, weer bloed te prikken, etc.. Wetende dat het hierna nog veel vaker moet...al dat wachten bah...
knuffel lets ! en dan dat gedoe dan in dd dan in nederland ... ik hoop dat jullie snel weer terug kunnen beginnen !! dikke knuffel !!! micchan : die test zag er positief uit heb een even terug gesnuffeld in je berichten... snap wel dat je even van slag bent nu ... let maar goed op jezelf meid!! dikke knuf ! xxx
@michan ik ga ook f zoeken in je berichten! Maar voor iemand die het rustiger aandoet plaats je aardig haha. Hoe doe je dat verversen? Krijg je dan van alle berichten de nieuwe bovenaan of wel per deel topic? Vind namelijk zelf altijd zo lastig zoeken en bijhouden dat ik vaak maar bij mijn 3 vaste topics zit. Lets dikke knuffel het zit je ook echt niet mee. Wel fijn dat ze in de zo eerlijk hun mening geven over die medicatie ook al mag dat daar niet. @ babylove ja ik wil heel graag thuis bevallen. Lijkt me juist prettig je eigen dingetjes. Maar net wat je zegt ieder zijn ding. En moet ik na het. Ziekenhuis Nouja het zei zo laten we maar zeggen. Dikke knuffel voor jou misschien zegt je humeur wel wat? Lizzy kun je je nog goed bedwingen ??
ja natuurlijk madameV, vind het knap dat je voor een thuisbevalling gaat hoor is natuurlijk fijner in je eigen omgeving. ik denk dat ik het te eng ga vinden als er iets mis zou zijn ... maar kan zeker wel begrijpen dat je gewoon in je vertrouwde omgeving wil zijn . wat men humeur betreft , mja , het is niet normaal. men vriend meende zich te herinneren dat ik dat die keer voor men vroege mk ook had zo een rothumeur. maar dat wilt nog niets zeggen. daar ga ik tenminste toch niet van uit . ben toch liever wat blijer gezind ! het ergste is dat ik voor het minste begin te roepen , en dan denk ik bij mezelf ... hup je doet het weer stop er toch mee ... maar het is sterker dan mezelf. ventje zei al dat hij me zo niet kent , ik bne meestal altijd super lief en behulpzaam en nu ... grrr gewoon grommelpot grommelpot.
Kun je nagaan hoe erg het daarvoor was, haha Ik zit eigenlijk alleen nog maar in de Lounge en heel af en toe kom ik hier en in het testgedeelte kijken. Ik laat m'n scherm altijd gewoon open staan, er ververs dan de pagina en alles wat nieuw is staat er dan dikgedrukt. Dan snuffel ik even kort door of er iets boeiends tussen zit, haha. Maar nu moet ik dus elke keer een stuk verder terugscrollen, hahahaha
Lets heftig verhaal hoor! Knuffel voor jou! Wanneer moet je weer terug? Hier nog geen nieuws,ook nog niet getest. Wel dikke zenuwen. Vandaag had ik echt last v geuren,gatsie wat stonk het. Tja ik maak mezelf gek. Slaap lekker meiden! Ps even niet meer inspiratie,ben moe!! Morgen weer een dag...