en lizzy ? vandaag nog steeds niet getest? ik ben wel benieuwd hoor en hopelijk zijn de vieze geuren een goed teken he ik wacht vol spanning af op je testje hihi !! hier : buikpijn . net echt super veel krampen auw auw . en super veel witte afscheiding viel me ook op. mja zal wel aankomende menstruatie zijn ...
Nog niet getest nee... Ik mag donderdag of vrijdag testen van mijn vent... Dus spanning spanning. Zul je zien, word ik morgen ongesteld. Ik ben nu alvast aan t relativeren, dan mag ik nml wel drinken op vakantie... Ook die buikpijn kan v alles betekenen. Weet je al wanneer je gaat testen? Spannend hoor!
Ik moet vrijdag niet werken dus ik heb een klein vermoeden dat ik dan al eens een testje ga wagen Haha. Nog beter als ik me kan bedwingen tot maandag natuurlijk maar daar heb k mijn twijfels over. Misschien testen we dan wel samen . Spannend hoor x x x nog even geduld.
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/521807-8-dpo-veel-vroeg-lf-12-a-3.html Willen jullie ook meekijken?? Bij jullie is het ook spannend meiden!!! Hoop op veel roze!!!
Spannend baby love!! Samen testen is natuurlijk wel zo leuk. Meissie bij die eerste foto zie ik een streepje hoor. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
@ lizzy dat je het nog steeds vol houdt zeg wat knap! Haha michan dan was je eerst wel helemaal fanatiek haha. Vond dat ik al fanatiek was haha. Al ben ik ook echt een lezer en plaats ik vooral in mijn vaste topics. Oh heerlijk babylove vrijdag een dagje vrij, nu je weer lekker aan het werk bent kun je daar vast ook goed van genieten of niet? Word bij jou ook al spannend zeg! Meissie ik ga ook f kijken!
Joepie gefeliciteerd meissie! Ik lees het nu even snel op men gsm! Wat een super nieuws! Ik lees straks na het werk het hele verhaal . X En lizzy, jij al nieuws?
Gefeliciteerd meissie. Ik heb net getest. Niets te zien,nog geen tuurstreepje. Al die klachten heb ik me dus ingebeeld,weg is mijn hoop. Ik zal morgen wel ongesteld worden.
@ lizzy het kan nog, sommigen testen ook laat positief he. Geen bloed geeft moed zeggen ze toch?! Al is het goed om er rekening mee te houden dat je niet al te teleurgesteld bent, dikke knuffel! Lets hoe is het met jou? Heb je nog nieuws? Babylove hoe voel je je? Humeur al ietsje beter? Michan nog steeds aan het afkicken? Meissie het nieuws al geland? Hier dinsdag weer na de vk geweest. Ze schrok wel erg van het vocht ( had deze vk 3 weken niet gezien ) de andere die ik vorige week had zei ook al eens van misschien moeten we iets eerder inwendig kijken of we misschien iets kunnen helpen. Nu heb ik as donderdag weer een nieuwe afspraak en dan willen ze dus gaan kijken of ik al iets ontsluiting heb en evt strippen. Ze zei ook reken nergens op maar je knapt bijna uit elkaar dus wie weet kunnen we het een zetje geven. Ook ga ik dan zo'n behandeling laten doen van voetreflex ( dat is Max 3 x in 1 week om de dag ) daarmee proberen ze op een natuurlijk manier via drukkingen weeën op te wekken. En eerlijk gezegd hoop ik heel erg dat het gaat werken! Maar we zullen zien. Probeer me er niet te veel gek mee te maken. Iedereen een fijne dag!!
hoi hoi , wow meissie !! heb net even terug gekeken ! super he ! hartstikke zwanger gefeliciteerd !! lizzy , hopelijk gewoon te vroeg getest en krijg je morgen of overmorgen toch nog een mooie test te zien !! ik heb nog niet getest ... trots op mezelf Lets : knuf , heb je al meer nieuws over de medicatie ? x knuf meid ! madame v : ik hoop voor je dat het strippen zal helpen en dat je snel mag bevallen van jullie dochtertje , want zo is het toch ook erg zwaar he als je niet meer vooruit kan! xxx knuff ! hier : bwa beter gezind ... het gaat wel weer nu . ik denk dat ik morgen eens een testje ga wagen , maar op de ene of andere manier denk ik dat het alweer niets zal zijn .
Spannend madame v, van het strippen! Ik ben benieuwd. Knap dat je nog niet getest hebt babylove. Ik hoop voor je dat je positief test! Inmiddels ben ik ongesteld geworden.
Dank je wel. Ben er deze keer ook oprecht verdrietig van, ik had t zo gehoopt. Helaas het mag niet zo zijn.
ja ik begrijp het ... ik vind het ook altijd heel erg , kan me best voorstellen hoe je u nu voelt . sterkte meid en een welgemeende dikke knuffel !! x x x .
xxx . het stomme is dat een cyclus altijd zo lang duurt he pffff ik vind al die maanden daartussen zo ontzettend veel tijdsverspilling pfff ik ben nu al aan het denken als ik maandag ongi word is men volgende mogelijke kans weeral eind juli begin augustus ...pffff. knuf meid ! ik ga dus morgenvroeg testen ... maar zal wel niets zijn. ik laat het nog wel weten . xxx
Ooh nee Lizzy!!! Sterkt meid! T doet altijd veel pijn als je weer ongi wordt! Maar en komt een dag dat je het niet meer wordt!
Dikke knuffel lizzy. Balen zeg. Helemaal omdät je wel goede hoop had. Of ik word gestript weet ik nog niet he, heb je wel een cm ontsluiting voor nodig. Dus als dat er nog niet is kan er ook niks gestript worden. Maar we zullen het zien, vind het wel soannend worden. Nu ook weer flink gerommel en krampen alsof ik ongesteld word. Ga er dan meteen van alles van denken. En en en babylove??