ja sorry dat het zo lang duurde, moest nog naar kruidvat had geen testjes meer thuis . gewoon wit hoor , wacht men ongi maar weer af
Jammer babylove en lizzy Meissie, goed nieuws gefeliciteerd! Madamv, t wordt nu spannend bij jou! Ik heb gisteren de eerste medicatie gehad en neem vannacht de tweede. De miskraam zal dan wel vannacht of morgen op gang komen. Heb er megazin in ( nottt) maar hoop dat ik t dan af kan ronden. Probeer nu te lijnen, maar aangezien mijn lichaam volgens mij nog het idee heeft dat t zwanger is schiet dat ook nie op...
knuffel lets , hopelijk heb je niet te veel pijn van de mk. en ik hoop dat je het snel een plaatsje kan geven meid. dikke knuf. en sterkte komende tijd!
Lets veel sterkte! Hopelijk is het snel achter de rug!! Jammer baby love,maar je hebt nog een paar dagen he. Ik duim voor je!!
ja heb nog wel even, maar ik denk dat ik het nu al wel weet. ik denk wel dat 'als' het zo was ik nu al wel iets gezien zou hebben ... pfff kunnen we weer samen balen... maar 1 troost , het is vakantie , en kan je maar lekker genieten van een lekker glaasje wijn... ben je al klaar om morgen te vertrekken ? heb je er zin in ik morgen laatste dagje werken. heb net geboekt gewoon nog onze eigenste belgische kust... 1 weekje en dan nog enkele dagen naar de ardennen. en als we er dan nog niet genoeg van hebben gaan we begin augustus nog last minute met het vliegtuig naar spanje of ...maar dat zien we dan nog wel.
Inderdaad,nu eerst vakantie!! Mijn koffer is voor een deel gepakt,vandaag laatste dingen en de huisdiertjes vanavond uit logeren brengen.. inmiddels heb ik er wel zin in! Vanochtend ook beter op gestaan als gisteren. Heerlijk dat je bijna weg gaat. Nog een dagje werk,nog f volhouden!! Ik hoop iig dat je voorgevoel ongelijk krijgt!! Nog paar daagjes.
Fijne vakantie lizzy! Lets sterkte met alles. Babylove je weet het nog wel weer positief te brenge qua wijn haha. Al had je het natuurlijk graag andere gezien. Dikke knuffel. Michan hoest met jou? Meissie het nieuws al doorgedrongen?
Het gaat. Ben er wel klaar mee eigenlijk. Zit zo vol met vocht in mijn benen dat beperkt me in allee. Weet dat ik niet mag klagen maar had mijn verlof wel iets anders voorgesteld
Jeetje Lets heel veel sterkt meis! Ik hoop dat je het snel een plekje lan geven! Dikke knuf!!! Ja Madamv het begint nu een beetje door te dringen. Vandaag zou ik anders ongi worden... Spannend dus of dat nu echt niet gebeurt hihi!! Ben zo blij!!! Hoe gaat het met jou??? Kan je nog een buikfototje showen??
Een vriendin van mij heeft vanaf 20 weken elke 4 weken een buikfoto gemaakt! die staan allemaal op haar camera dus ik heb er zelf niet eens 1 haha
pffff ... had het wel verwacht . ergens ken ik men lichaam wel goed had perfect tot op de dag juist wanneer ik men ei heb gehad en wanneer ik ongesteld ging worden ( en dat zonder ovulatietesten of wat dan ook ) mooi lf van 14 dagen . dat wel ... we hadden ook zoooooo goed ons best gedaan in de vruchtbare periode had het liever anders gezien ... soms beknijpt me het gevoel dat het ons nooit meer gaat lukken ... nu alweer wachten tot eind juli ...
Je kent je lichaam idd erg goed babylove en dat zonder testen. Had ik toen echt totaaaaal niet was geen touw aan vast te knopen. Hoe is het met de rest van jullie?
Knuffel babylove! Meissie, weet nie eens meer of ik je gefeliciteerd heb? Zo niet dan bij deze alsnog! Ben een beetje de weg kwijt soms. Gisteren heel veel gehuild. Miskraam is door de medicatie wel echt op gang gekomen. Vrijdag controleren of alles schoon is... Pff en ook geen werk meer na de zomervakantie.. Wat een vreselijk jaar dit... Hoop dat ik er iig nog zwanger in ga raken... Liefs xx
knuf lets ! hopelijk is vrijdag alles schoon en kunnen jullie er snel weer voor gaan . ik hoop ook uit de grond van men hart dat we allemaal hier dit jaar nog zwanger zullen mogen worden !! vreslijk dat je ook nog geen werk hebt na de zomervakantie ocharme... misschien komt er toch nog iets uit de bus tegen dat het september is , misschien valt er nog iemand ziek ofzo dat je toch weer ergens kan vervangen ! hopen maar . en nogmaal dikke knuffel, en laat je tranen maar gewoon de vrije loop niets opkroppen , want daar word je zeker niet beter van. sterkte ! xxx hier gaat ie weer beter ... ach het is vakantie en heb weer genoeg afleiding de komende weken , woensdag doe ik hier een feestje voor men collega's , omdat ik in augustus terug mag komen . dus kan ik toch weer lekker meer een sangria drinken moeten we maar denken. voor de rest zijn we ons appartement weer aan het restylen nieuwe decoratie spulletjes enzo kopen altijd fijn . we zoeken ons maar wat afleiding he komt wel weer goed. madamev: hopelijk kan ik het hier nog meekrijgen dat je bevallen bent , want van 14 tot en met 25 juli zijn we weg en kan ik niet online komen dat gaat spannend worden. moest jij vandaag niet terug naarr de gyn voor het strippen misschien ? spannend! meissie : voel jij je nog goed ? nog geen klachten ofzo ? hihi geniet er maar van ! lizzy : die zit nu lekker in italie in de heerlijke zon genieten maar micchan : ga jij op vakantie meid? dikke knuf