Ow nee he niet hele positieve berichten hier! Baby love wat kut zeg!! Ik had t echt gehoopt voor je! 😵 ik snap heel goed dat je t gevoel krijgt dat niet lukt,herken ik bij mezelf. Maar komt vast goed,niet opgeven nu! Lets wat naar om te lezen allemaal! Hopelijk gaat snel weer de zon schijen voor jullie! Knuffel v jullie beide!! Madame v hoe staat het ervoor? Ik ben inderdaad in Italië. We hebben een heel mooi welness hotel en goed weer. We genieten dus! Op t vliegveld moest ik bijna huilen door al die baby's,pfff even tranen weg slikken. En proberen de positieve dingen te zien. Dus vanavond lekker een wijntje drinken! Fijne dag dames!
@ Lets zou het idd niet opkroppen. Wat eruit is aan emoties is eruit moet je maar denken. Hoop ook voor je dat je dit jaar alsnog super zwanger af kunt sluiten! Dat zal een mooie afsluiting zijn op een rottig jaar. En idd wie weet komt er nog wat op je pad qua werk? @ babylove ik sta helemaal niet onder behandeling bij een gynaecoloog haha. Heb alleen 2 x een groeiecho gehad in het ziekenhuis. Eerlijk gezegd hoop ik wel dat ik voor je vakantie nog beval. Niet eens zo zeer daarvoor maar ik heb zelf liever vandaag als morgen haha. Mijn ideale scenario is as zaterdag maar goed daar valt niks over te wensen. As donderdag moet ik weer terug na de vk en dan gaan ze inwendig kijken, niet dat er dan al sowieso gestript word maar eens kijken of er überhaupt al wat gebeurd. En dan zullen ze zien of ze wat kunnen doen zeg maar @ lizzy geniet van je vakantie! Even lekker je gedachten verzetten en genieten! Net als babylove, ook van de drank haha. Zo ik ga maar weer even wat doen in huis. Alles is netjes en klaar maar heb wel enorm de drang om alles goed bij te houden voor stel dat.
Fijn dat je toch wat afleiding hebt meis! Ik vind het heerlijk om thuis een beetje te rommelen, nieuwe spulletjes te kopen enzo.. Hoewel het hier voornamelijk nog een echte rommel is, hahahaha. Vind het ook altijd interessant om te zien hoe verschillend mensen hun huis inrichten. Knuf terug! Ik ga van 20 augustus tot 3 september terug naar Nederland, al zie ik het niet echt als een vakantie. Voor de rest niet haha.
@ michan lekker toch even weer je familie hier zien? Mis je verder nl niet? Hoelang heb je xe nou niet gezien?
Haha jazeker, kijk er ook wel naar uit hoor, maar een echt 'vakantiegevoel' geeft het toch niet, al staan er veel dingen gepland. Tuurlijk mis ik Nederland, vreselijk zelfs haha. Vooral kroketten oooooohhh. Ik heb m'n familie 5 februari voor het laatst gezien.
Haha kroketten kan ik me helemaal voorstellen. En al die andere Nederlandse dingetjes! Hier alles goed. Kan nu meer mijn rust vinden. Bloeddruk wel wat hoog ( ben vandaag vk geweest ) maar dat komt vooral door t vocht niks schrikbarends. Verder heeft ze ook getoucheerd of er al iets gebeurd. En er is heel iets een openingetje en baarmoedermond al iets verstreken. Niet dat je zegt ontsluiting maar het zit ook niet potdicht meer. Nou zegt dit natuurlijk nog niet zoveel qua tijdsbestek maar goed toch fijn om te weten.
Hey dames wat is het rustig hier! Zijn er meerdere met vakantie? Hier vanochtend de slijmprop verloren, ben heel benieuwd. Het hoeft niks te zeggen maar ben er al wel blij mee
hoi, spannend madamev , het zal nu wel elke moment kunnen gaan gebeuren ben heel benieuwd veel succes alvast met de bevalling !! xxx
Spannend! ! Hier gister ff paniek. Had weer wat bruin verlies maar bleek gelukkig maar heel weinig en is niet meer terug geweest...
Hier vanuit Italië een kort berichtje!! Spannend madame! Hopelijk komt de kleine snel. Meissie geen bloedverlies meer gehad? Ik hoop t niet!! Baby love heb je al vakantie? Op vakantie heb ik zwanger worden iets meer los kunnen laten gelukkig! Wel mee bezig,maar niet ieder vrij moment op zp. En ik dacht net,Ow wanneer is mijn ei eigenlijk? Dat heb ik vorige keren niet gehad. Wel relaxter zo!!
@ lizzy fijn dat je het een beetje los kon laten. Komt de sfeer alleen maar ten goede. Hoe is het met jullie babylove en Lets? En michan? Meissie alles nog steeds goed? Kan oud bloed zijn? Hier veel gerommel maar vooralsnog niks dat door zet. Lees dat dat gerommel bij sommigen wel weken duurt dus zegt nog niks helaas.
Jeetje madam binnen nu en drie weken ben je mama!! Ik kan me niet voorstellen dat ik nog zo lang moet wachten tot wij ons kleintje in onze armen mogen sluiten. Hier is alles gelukkig verder hoed gebleven t was idd een klein beetje oud bloed. Volgende week donderdag echo!! Zin in!! Fijn lizzy dat je het wat los kunt laten! Hopelijk nemen jullie een mooi souvenier mee terug!
goed zo lizzy dat je nu zo relaxed bent , dat kan alleen maar goed zijn !! laat ons hopen dat het iets oplevert deze ronde wij vertrekken maandag op vakantie . madamev: fiieew , spannend zeg , ik kom elke dag eens snel kijken of er nog niets gebeurd is maar dus nog steeds niets ... spannend spannend, ik hoop stiekem toch dat het nog VOOR maandag gebeurd want kan de hele week niet op internet denk ik dus dan ga ik het misschien pas later lezen en ben zoooooooooo benieuwd . meissie, goed dat het maar enkeel bij oud bloed is gebleven , spannend de echo volgende week alvast veel succes want ik ben er dus volgende week niet om dat te zeggen hier : alles goed, we zijn de GROTE schoonmaak aan het doen deze week zalig , alle kasten uit poetsen en dat geeft echt een heerlijk gevoel. morgen nog de laatste kamer onder handen nemen en we kunnen echt aan onze vakantie beginnen . donderdag mogen we onze nieuwe auto gaan halen joepieeeeeeeeee men ventje is al helemaal in de wolken boys en toys he .
Spannend madameV, ben benieuwd hoe lang het nog duurt! Hoop voor jou dat het snel is. Hier alles goed hoor.
@ meissie oh gelukkig zeg dat het alleen oud bloed was. Je gaat dan toch snel van alles denken dat kan ik me heel goed voorstellen. Volgende week donderdag je eerste echo al?! Dat is best vroeg of niet? Alvast heel veel plezier. Vond vooral de eerste x zoooo bijzonder! En idd vandaag nog Max 3 weken en ik ben mama... Heel apart maar heb er zo'n zin in! Zie ook helemaal niet op tegen de bevalling. Heeft de natuur mooi geregeld. Je bent op het laatst zo on mobiel dat je gewoon graag wil bevallen haha! @ babylove alvast een hele fijne vakantie! Ik hoop het zelf ook dat ik je dat nieuws nog kan brengen voor die tijd haha. Maar we zullen het zien. Na 2 dagen flink gerommel ( dacht echt af en toe dat het begon ) is het nu weer een stuk rustiger helaas. Maar goed dat zegt niks. Waar gingen jullie ook alweer heen? Succes nog met de laatste dingetjes van de grote schoonmaak. Heerlijk he alles lekker fris. @ fijn dat met jou ook alles goed is michan!
bedankt madameV , wij gaan gewoon een weekje hier aan de belgische kust verblijven ,maar hebben geen wifi op het appartement dus kan enkel op men gsm maar dat is niet zo handig . ja super heerlijk alles lekker fris nu in huis ZALIG nog niets verandert bij jou in tussentijd? het begint nu echt wel af te korten he ! hier : al vruchtbaar slijm gespot vanaf vandaag... denk dat ik deze maand al wat eerder men eisprong ga hebben beter vroeger dan later hihi. moeten zodadelijk vertrekken naar schiphol om men vriend zijn zus af te halen van vakantie vind ik altijd fijn dus van klussen komt vanavond niets meer in huis , morgen dan maar we zien het wel. ben er maar weinig mee bezig deze ronde eerlijk gezegd. als ik hier niet kom piepen op men eigen banner weet ik niet eens waar ik ergens zit haha ! dikke knuffel iedereeeeeeen !! xxx
Ooh madamv nog drie weken maximaal!!! Zo benieuwd naar jullie meisje!!!! Hou je ons wel op de hoogte?? Fijne vakantie babylove en knuf terug!!!! Hier nog steeds alles prima. Geen bloed meer gezien. Jeetje wat blijft het spannend zeg! Voel me opzich wel aardig als ik maar bezig blijf. Anders ben ik zo moe!! En eten gaat niet echt van harte. Vooral s avonds niet. Ook heb ik zere borsten wat me enorm geruststelt hihi. Ik heb die echo omdat ik bij de gyn loop, en ik ga die zaterdag er na op vakantie dus mocht er mooi nog ff voor.
hoi hoi , wat stilletjes hier heb toch de laptop mee naar het zeetje ben benieuwd hoe het hier met iedereen gaat ??? madamev ??? nog niets ?? al even niets meer van je gelezen ben benieuwd lizzy, jij weer lekker op de wachtbank? succes ! hoe was je vakantie ? meissie, heb je de eerste echo al gehad? spannend!! LEts... hoe gaat het nu met jou? micchan , xx, hoe gaat ie ? hier , leuk geshopt al en fijn appartementje waar we zitten dus komt hier helemaal goed ei is al geweest DENK ik , ben deze keer weer niet zo zeker van het tijdstip, heb sinds vandaag pijnlijke tepels dus ik vermoed gisteren of vandaag ... heb meer dan 1 dag ook buikpijn gehad die ik altijd voel bij de eisprong dus daarom weet ik het deze keer niet tot op de dag zeker ... maar maakt niet uit. we zullen wel zien . xxx grtjs