wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ooh dat klinkt lekker babylove!! Nog een paar dagen en dan gaan wij ook lekker op vakantie!! Laat je eitje maar lekker warmen in de zo'n! Warme baarmoeder is goed voor de innesteling!

Ooh madamv vandaag 40 weken!! Trek je het allemaal nog??

Hoe is het met micchan en lizzy??

Lets hoe gaat ie met je? Trek je het nog een beetje?

Ik heb morgen mijn eerste echo

2. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Klinkt goed baby love!! Lekker genieten dus! Voel je ook goed? Werk los kunnen laten? Goed geklust?

Spannend je eerste echo? Zin in?

Hoe is het met de andere dames?

Hier alles goed. Weer begonnen met werken,met frisse tegenzin. Ligt enorm veel,maar t is goed. Ik ben v mijn gevoel niet op t wachtbankje gaan zitten. We hebben besloten om door te klussen om de twee/drie dagen als het lukt... Met een vent die onregelmatig werkt is dat wel lastig weer. En dan ook nog de vierdaagse feesten😉 hopelijk morgen even een momentje!

3. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Het termijn klopt precies en het hartje klopt ook super mooi!

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hier wel redelijk hoor meissie, dankjewel. :)

Wat fijn dat de echo goed was en dat het hartje klopte!

5. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Fijn meissie!!

6. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Super meissie! Genieten nu! X

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat fijn meissie! Vandaar dat je vroeg een echo had kun je lekker gerust op vakantie!

De andere vakantie dames vermaken zich nog goed?

Ik had d beetje afstand genomen zat vooral op topics in de lounge. Heb ook een facebookgroep van juli mama's en de een na de ander beviel vond het echt frustrerend. Helemaal omdat ik vorig weekend ( volgens mij heb ik dat ook niet eens verteld Ooh! ) ben opgenomen geweest in het zkh ivm zwangerschapsvergiftiging. Veel te hoge bloeddruk en ze wilden evt inleiden maar alles zat nog zo dicht dat dat echt een gebed zonder einde zo worden. Dus ik was aardig gefrustreerd helemaal omdat het voor mijn gezondheid gewoon eig nodig was maar nog niet kon en er andere dames zijn die gewoon met 38 weken uit zichzelf bevallen. ( kon ik f niet zo goed tegen al gun ik natuurlijk iedereen alles hoor )

Maar nu ben ik weer helemaal terug. Ben gisteren bevallen van een dochter ( als jullie willen stuur ik even privé de naam enz ) wil graag herkenning voorkomen. En als jullie willen vertel ik mijn verhaal haha. We hebben beide beetje moeilijke start gehad, ze is gehaald met de pomp omdat haar hartslag telkens omlaag ging en het anders te lang Duurde en na de bevalling was mijn bloeddruk ineens zo extreem laag dat ik helemaal van de kaart was en aan zuurstof en infuus moest. Ma nu gaat alles weer goed met ons allebei.

8. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ohhh super dikke proficiat madameV , nu ben ik natuurlijk wel benieuwd naar de naam van jullie wondertje :)

toch een helse gebeurtenis geweest zo te lezen , ocharme, goed dat alles nu toch goed gaat . ohh super zeg , ben blij voor jullie !!! xxxxxx geniet ervan hoor !

9. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd madame v!! Eindelijk is jullie meisje er! Ik was al steeds kei benieuwd!! Wel balen dat zo lang heeft geduurd en dat t zo heftig was. Hopelijk kun je dat gauw vergeten nu ze er is. Ik ben natuurlijk ook nieuwsgierig naar de naam. geniet ervan!!

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gefeliciteerd madameV, eindelijk meis! :)

11. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Hoe gaat het ondertussen bij jou lizzy ? Weer bijna nod. . . Word weer spannend! Ik ben er totaal nog niet mee bezig deze keer. Voel ook niets abnormaals. We zullen het wel zien. Ga deze keer niet vroegtijdig testen heb ik mij voorgenomen en ik denk wel dat het gaat lukken. We zijn nog weg tot en met volgende week vrijdag dus dat komt wel goed :)

12. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    Verwarrend. Er zijn meerdere topics hierover :)
    Wij gaan er iig ook voor ons eerste kindje.

13. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,
    Even voorstellen: Debbie, 23 jaar, pas verhuisd met de liefste vriend van de wereld. En wij willen nu graag voor ons eerste kindje gaan!
    Ik zat net al op een andere topic, maar werd hier heen verwezen.
    Ben in januari al gestopt met de nuvaring, wilde stoppen met hormonen en zo... Nu sinds deze maand echt bezig om zwanger te worden.
    Zit nu in ronde 1 en moet rond 29 30 juli ongesteld worden, of niet... Cyclus is nog niet helemaal regelmatig zo rond de 29-35 dagen...
    Vind het allemaal best spannend, weet totaal niet wat me te wachten staat. Zijn we super vruchtbaar en is het binnen een paar keer raak? Of zijn we pechvogels bij wie het maar niet wil lukken.... We zullen zien...

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wij zijn het gezelligst lijntje! :p :p :p Voel je welkom!

Debbie ook welkom! Wat spannend allemaal, ik hoop dat jullie niet zo lang zullen moeten wachten! Wie weet heb je over een ruime week wel een positieve test in handen.. :D

15. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    Dankje :) hihi .

Ik ben trouwens 25 jaar. Sinds januari gestopt met de pil. Nu in ronde 7. Ik heb een beetje het idee dat het deze maand wel eens raak kan zijn. Nog 6 dagen wachten en dan testen

16. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    welkom welkom lijntje, en Debbie :)

spannend hoor , lijntje , heb je bepaalde symptomen ofzo waardoor je denkt dat het raak is ? ik hoop het allessinds voor je !!! ik duim!
    hier is het nog even aftellen nog 9 dagen tot de nod , ben ook benieuwd, ben er de deze maand minder mee bezig geweest en ga ook NIET te vroeg testen haha !!

debbie, jij ook spannend, het is altijd afwachten he , en elke maand weer spannend hopelijk mag het bij jullie ook snel raak zijn !! xxx

micchan , idd hier is het het gezzeligst ;) alleen beetje stilletjes de laatste tijd ;) maar ja het is ook vakantie enzo ... .
    met jou alles oké trouwens ? xxx knuf

17. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    Haaaj dankje!!

Ik zit nu op 8DPO en 6 voor NOD
    Na 5DPO al wat vage klachten. Ochtendmisselijkheid. Pijnlijke gespannen borsten en vollere tepels. Af en toe krampjes in me buik soort samentrekkend gevoel en had vorige week ook baarmoeder zenuwtrekjes. Nog nooit gehad was echt raar.

Voelt dus wel anders dan normaal. Normaal krijg ik pas 3 dagen voor me NOD pijnlijke borsten maar voelt nu ook wel wat anders.

Maarja misschien ligt het ook aan het warme weer..
    Toch maar duimen. Kan niet wachten om te testen.

Oew jij nog 9 dagen wachten.. succes met wachten en ik duim voor je.. :)

18. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    dat klinkt allemaal wel hoopgevend ;) , ik probeer me niet meer te veel vast te pinnen op symptomen, want ik voelde ook altijd wel "iets" en uiteindelijk toch gewoon ongestelde.
    een keer was ik wel zwanger, en toen had ik de symptomen niet eens zelf door haha ! vanaf toen ben ik er echt op gaan letten op wat ik toen voelde.
    maar het zal elke keer anders zijn ,want heb elke maand al wel wat gevoeld ik probeer het gewoon te negeren deze keer ;) dan is men teleurstelling als ik weer ongi word misschien minder groot... want het is toch elke keer erg he , dat het weer niet gelukt is .. pfff ... word er soms moedeloos van.

19. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    Ja inderdaad. Vind het elke maand weer een teleurstelling. En voor jou nog heftiger jij hebt de vreugde maar voor korte duur gehad :( dat lijkt me zo heftig!

Me man snapt het niet zo goed waarom het voor een vrouw een heftigere inpact heeft dan voor een man. Als ik ongesteld ben en dit benoem reageert hij nauwelijks. Vorige x maar even over gehad en toen zei die maar schat heeft toch geen haast. Opzich ook wel fijn hoor want als me man teveel meegaat in me gevoel word het alleen maar erger :) maar hij probeert me te begrijpen.. herken jij dat ook?

20. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames. Jullie zijn aan het goede adres, wij zijn gezellig!!

Ik denk ook dat t voor een vrouw anders is,die voelt alles en wordt ook ongesteld! Alhoewel mijn vent echt mee leeft hoor. Hij erkent ook dat t anders is,gezien hij geen kwaaltjes heeft! En maar goed ook dat iemand nuchter is😊

Fijn baby love dat je er niet zo mee bezig bent,opluchting he?!? Ik heb dat deze maand ook. Maar ook wel een dip nu,ik zei net tegen mijn vent,ik denk dat t nog een tijd gaat duren,zo voelt t. Voel me totaal niet zwanger. Denk dat wij nog een tijd moeten wachten. Waarop hij zegt,och das prima. Tja daar denk ik anders over. Wie heeft dit zo ingewikkeld gemaakt?!?!

Hoe is het met de dames? Madame v genieten v de kleine?

Deel Deze Pagina