wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    mijn vriend zegt als het niet gelukt is ook altijd, ach dan is het volgende maand he , of de maand erna.. .:( nee ik wil nu. ach ja we moeten maar geduld hebbben zeker...
    nu kan ik me er al wat beter mee verzoenen heb het echt wel wat van me afgezet ook , misschien ook omdat het nu vakantie is en we veel te doen hebben dat je er ook minder aan denkt.
    ja lizzy inderdaad het is ingewikkeld. ik ken je gevoel , ik denk dat het bij ons ook nog een hele tijd gaat duren... al hopen we natuurlijk van niet he!!
    nog 4 dagen voor jullie en dan weet je weer meer ! ik hoop goed nieuws hoor. ! xxx

ik duim trouwens voor alle dames hier !!

madamev: genieten nu zeker? ben nog steeds benieuwd naar je verhaal en de naam. maar je zal het nu wel beetje druk hebben met bezoek etc... we horen het nog wel ;) geniet maar.

wij zijn sinds gisterenavond terug van zee, en sws vertrekken we weer tot en met vrijdag op midweekje ;) en dan zitten de uitjes er normaal gezien op ;) of we moesten nog last minute een weekje gaan in augustus maar dat zien we dan nog wel
    waar we nu heen gaan zitten we in een dal en ik weet dat daar heel weingig gsm bereik is dus alvast succes en ik hoop hier vrijdag veel positef nieuws te lezen !!!!

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Welkom nieuwe dames! Ik ben madamev 24 jaar schrijf hier sinds vorig jaar en ben afgelopen vrijdag bevallen van een meisje.

Ben vrij actief met meeschrijven. Dit is helemaal mijn clubje en ondanks ik dus niet meer " bezig " ben voor ons eerste kindje lees en schrijf ik altijd nog mee. Ook de afgelopen dagen heb ik wel gewoon alles meegelezen ma alleen niet actief geschreven maar dat is logisch. Verder wil ik ondanks de nieuwe ladies en mijn verkeerde plek hier eigenlijk op dit topic toch graag mee blijven kletsen als jullie dat oke vinden. " ken " de meesten hier nu toch al ruim een jaar!

3. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Natuurlijk blijf je mee kletsen madame v,juist gezellig!! Horen hoe het met jou en je kleintje gaat!!

Ik voel echt helemaal niets,op wat pijnlijke borsten,maar dat heb ik altijd met ongesteld worden. Dus t zal niet! Probeer t nu al een plekje te geven,maar denk dak weer teleurgesteld zal zijn. Dan alweer ronde zeven...

Dames hoe gaat het met jullie? Al een paar bijna nod! Spannend.Ik duim!!

4. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Dag dames, mag ik mij hier bij aansluiten? :)
    Mijn vriend en ik hebben sinds kort beslist om voor ons eerste kindje te gaan :D 22/06 was dan ook mijn pilstop, netjes de ontrekkingsbloeding gehad en ben nu wachtende op men MS :) Zit vandaag op dag 28 dus hopelijk duurt het niet lang meer hoor :)
    Ik vind het wel allemaal spannend :D Ik lees hier veel ervaringen dus ben benieuwd wat dat hier allemaal gaat geven.. Soms ben ik er wel wat bang voor, maarja, de natuur kan je niet forceren he.

5. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Welkom!! T is ook super spannend. Herkenbaar. En inderdaad proberen nuchter te blijven,dat helpt. Alhoewel het mij niet lukt... Geen idee hoe je cyclus is? En ben je 26,zoals je naam doet vermoeden?

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gezellig juist madameV, lekker blijven hoor! Ik 'hoor' hier ook al ruim een half jaar niet meer, maar ik blijf ook lekker plakken. :p

Lekker veel tactische mannen lees ik hier weer. :p Nou zijn wij niet bezig, maar ook mijn vriend laat af en toe dingen uit z'n mond ontsnappen waarvan ik denk: Nouhouuuu.. :$

Welkom Carmina, gezellig en spannend!

7. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Lizzy16: ik ben inderdaad 26 :) mijn vriend is 2 jaar jonger en we zien het volledig zitten :) echt wel spannend. Ik heb geen idee hoe mijn cyclus is, ben nog aan het afwachten wanneer de eerste 'echte' MS gaan doorkomen :)
    Voor de rest voel ik me wel goed, heb me dit weekend 2 dagen superslecht gevoeld maarja :s het enige negatieve voorlopig is die verdomde acné :$

8. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi ,

ik ben weer veilig thuis ... heerlijk.

allereerst WELKOM alle nieuwe dames , gezellig zeg :) !!
    en ook veel succes voor jullie allemaal spannend toch!!

even kort ik ben 28 en men vriend 30 en we gaan ook al een tijdje voor een 1ste kindje heb begin feb een vroege mk gehad en verder tot hiertoe niet terug gelukt om zwanger te worden.

carmina : die acné is vervelend he :( , heb er ook veel last van al moet ik zeggen dat het toch een beetje aan het beteren is tegen in het begin dat ik gestopt was met de pil. nu heb ik het vooral nog op men rug en nek maar niet meer in men gezicht dat is toch ook al een beetje goed ;).

lizzy ... en en? hoe gaat ie daar? jij weet weer bijna waar je aan toe bent spannend hoor ! ik duim duim duim duim !!

madamev , natuurlijk willen wij dat je blijft meeschrijven :) wij willen weten hoe het me jou en je kleine meisje gaat hoor ! ;)

voor de rest met iedereen alles goed??

hier , ik ben er echt super weinig mee bezig geweest deze maand , ben fier op mezelf. heb ook echt niet de drang om weer te gaan testen veel te vroeg zoals elke vorige maand ... haha . dus ik hou me mooi in. maandag of dinsdag moet ik ongesteld worden. en ik denk ook wel dat ik dat ga worden :( heb weer zo een voorgevoel ...

xxx

9. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    en lizzy ? hoe gaat ie daar? heb je al getest of... ben benieuwd !

10. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    t eerst héél klein béétje bruin is gespot,dus ben al reuze teleurgesteld. Nog klein beetje hoop,maar nog 1%. Ben weekendje weg met een vriendin dus probeer mij groot te houden en gezellig te zijn. Maar kan wel janken. Ellende!!

Ik heb trouwens ook weer puistjes sinds ik met nuvaring ben gestopt. Hele vette huid!!

Hoe is t met iedereen?

11. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ontzettend gefeliciteerd madamv ik zou heel graag via privé de naam en je verhaal willen horen...

Welkom nieuwe meiden!

Ik ben een weekje eerder terug gekomen van vakantie, ik voel me gewoon echt niet lekker...

12. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    oh nee lizzy :( :( bah , ik snap je ik zit hier ook al met nog mar 1%je hoop. heb nog geen bloed ofzo gespot maar ik heb er weer echt geen goed gevoel bij dus ik baal gewoon met je mee meid!
    probeer er toch het beste van te maken op weekend en kop op! het zal ons oooooooooooooooit ook wel eens gegund zijn :( (hoop ik toch)

meissie, hopelijk voel je je snel beter ! x

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat jammer Lizzy :(

14. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    meissie wat voel je dan? heb je wel kunnen genieten v de vakantie?
    Baby love hoe zo denk je dat t niet raak is. Gewoon gevoel,of??

Bij mij Zo raar. Gisteravond weer niets,vanochtend beetje bruin. Zal t dan vandaag doorzetten?? Weer raar. Vandaag maar weer afwachten. Krijg er toch beetje stress en beetje hoop van. *zucht* toch blijf ik mezelf zeggen: vandaag word ik ongesteld. Anders is t weer zo'n reuze teleurstelling!!

15. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi lizzy ,

ja puur gevoel ... en ook een beetje zelfbescherming denk ik .
    zeg dan is er misschien toch nog hoop bij jou, heb je al eens een testje gedaan ??? wie weet? bruin verlies kan ook met zwangerschap te maken hebben he !! ik duim!

xxx

16. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Spannend lizzy! Ben je zeker van je eisprong? Misschien was hij iets later...

Ik duim wel voor je hoor babylove!!

Ik ben gewoon onwijs misselijk gister avond en net ook weer overgegeven. Gelukkig wel leuke dingen gedaan op de vakantie maar ik ben blij dat ik thuis ben nu.

17. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Meissie fijn dat je thuis bent. Das dan toch t fijnst als je niet oké voelt! En gelukkig wel kunnen genieten.
    En baby love ik duim ook voor je

Ik krijg nu wel serieuze stress na t lezen v jullie berichten!mijn cyclus is 30/31 dagen en meestal s ochtend dan meer bruin verlies. Vandaag 31 dagen.nog niet getest,ik ben nog weekendje weg. Pfff nog wachten tot thuis. Ga denk ik vanavond dan testen. Alleen mijn vent is niet thuis die heeft slaap dienst. Is t dan wel betrouwbaar vanavond?

18. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja lizzy , je kan gerust vanavond wel een testje wagen hoor , je bent toch al je nod voorbij en als je even probeert om een paar uurtjes niet te veel te drinken dan moet een testje zeker lukken , ben heel benieuwd hoor :) duim duim duim !!
    laat je het wel nog even weten wat de uitslag was? hihi

ps : ik ben stiekem trots op mezelf , heb niet getest deze keer meestal zit ik vanaf 4dagen voor nod al te testen hahaha! ik word denk ik morgen of dinsdag gewoon ongesteld. hoop natuurlijk van niet, maar we hebben deze maaand ook niet echt veel moeite gedaan rond men ei dus het zal echt maar een mini kansje zijn moest het hier raak zijn. xxx

19. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Zien jullie een streepje of word ik gek? Krijg de foto niet beter...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      45,2 KB
      Weergaven:
      6
  20. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ik zie het !!!!
    kan je hem niet iets dichterbij trekken? wooooooow super !!!

Deel Deze Pagina