wij gaan voor ons 1ste kindje !! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babylove 85, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Krijg m helaas niet beter... Telefoon doet m niet uploaden en iPad maakt ze niet beter. Mag ik dan nu blij zijn? Geloof t nog niet zo...

2. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zie een streepje! Haha ik weet ook niet of ik al heel blij zou zijn. Snap dat je twijfelt. Maar dat er een streepje zit is zeker!
    Overmorgen nog een keer testen!

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    het lijkt er toch op dat je blij mag gaan worden, zou morgen vroeg nog eens testen maar dat ziet er goed uit !

4. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Zien jullie t zo beter? Ik heb nog nooit een lijntje gehad. Kan t dan nog vals positief zijn?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,1 KB
      Weergaven:
      2
  5. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    overduidelijk hoor ! gefeliciteerd!

6. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Dank je. Kan het niet geloven. Krijg mijn vent niet te pakken op het werk... Hopelijk jij ook over een paar dagen.

7. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Heb je het ook aan je vriendin verteld waar je mee weg bent??

8. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ik niet hoor :( ik heb er geen sprankel hoop op :(
    hopelijk krijg je je mannetje snel te pakken !

9. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Ja ik heb het aan die vriendin vertelt. Die heeft het hele weekend mijn gezeik aangehoord;) ik heb toch ergens nog een aarzeling...

Ik hoop t echt voor je baby love! Niet opgeven! T moment komt echt:)

10. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ja zo ziet mijn vriend het ook... Ik moet stoppen met over zwanger zijn of worden praten haha...
    Hij denkt we zien het wel, gebeurd het nu niet, dan volgende maand, of die erna...
    Maar ik vind dat het voor vrouwen wel anders is, wij dragen het bij ons, en voelen onze hormonen op tilt slaan!
    Ik krijg sinds gister steeds meer last van gevoelige tepels... Dat heb ik normaal vlak voor mijn menstruatie...

11. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Ja das echt waar dat t voor vrouwen anders is, die voelen alles zeg maar. En misschien ook maar goed dat de mannen zo nuchter zijn. T is al stressvol zat! Vlak v je menstruatie is normaal dus meer richting NOD?

12. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja... Denk 't... Maar weet niet precies wanneer mijn NOD is ik heb 5 dagen geleden pas mijn eisprong gehad... Maar ja het zal allemaal wel goed komen. De natuur z'n gang laten gaan...

13. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Nog even afwachten dus! Spannend. Overigens was ik ook in januari 2014 gestopt met de nuva ring, toevallig.

14. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou zeker toevallig! Ging jij meteen al proberen of ben je ook pas bezig met echt zwanger worden??

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wow lizzy! Gefeliciteerd super! Hoe reageerde je vriend?

Babylove ik zal jou nog even mijn bevallingsverhaal prive sturen. Als er nog meer willen lezen ( mag hoor maar wil graag prive blijven vandaar prive bericht en is vrij heftig verhaal vind ik zelf dus als je niet wil lezen begrijpelijk ). Verder had ik de naam al prive gestuurd he?

Babylove al wat gespot? Wie weet positief nieuws! Leuke verassing als je er niet zo mee bezig bent geweest.

Lets op vakantie soms?

Hier alles zo zijn gangetje. Ze slaapt al 5 u achter elkaar snachts dus we mogen niet klagen. Zelf gaat het met mij langzaam beter. Nog veel duizelig en licht in mijn hoofd en vermoeid. Marja heb ook zo'n laag hb dat duurt gewoon even met herstellen. Gelukkig is Vl nu 3 weken vrij dus dat is wel heel erg fijn.

16. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Hier alweer ongesteld :(. Voel me echt verschrikkelijk. . .ik ga nu proberen wat afstand te nemen want ik maak mezelf helemaal gek. Men vriend zei dat ik maar even moet stoppen met het forum tot ik me weer beter voel. Ik weet niet of ik dat kan ,we zien het wel
    Ik hou jullie nog op de hoogte. Veel groetjes x x x

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Babylove, sterkte. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Zat in een bevallingstopic eind juli. En kreeg toen zwangerschapsvergiftiging. Week voor de uitgerekende datum. Het was voor mijn eigen gezondheid beter als ze eruit kwam maar alles zat nog potdicht en dames die later als mij uitgerekend waren en gewoon gezond waren bevielen spontaan met 38 weken enz. Heb toen ook afstand genomen en heeft me echt even goed gedaan. Dus zie maar wat je zelf fijn vind. Wij zijn er wel als je pauze neemt en weer terug wil komen. Knuffel

18. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Gefeliciteerd Lizzy!!!

Sterkte babylove! Je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Ik wil ook je verhaal en de naam wel graag privé madamv.

19. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Hey dames,
    ik heb toch even jullie mening nodig.. Ik weet het, het is waarschijnlijk allemaal nog wat snel, maar zoals ik hier eerder liet weten, ben ik aan het wachten op mijn eerste 'echte' MS. Ik zit nu op dag 32 en nog steeds niets.. Ik heb wel de voorbije 2 weken ongeveer regelmatig last van ongi-krampjes waardoor ik dacht: nu is het zover, ze zijn op komst, maar dus echt niets he.. Mijn darmen rommelen ook serieus, wat soms wel irritant is :)
    Iemand hier ervaring mee? Ik weet het, het is mijn eerste ronde maar ik word er zo onzeker van! :s Testen durf ik helemaal niet, om een teleurstelling te vermijden.. Ik wou wel nog is langs de gyn gaan binnenkort voor een check-up, ben ik zeker..

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wauuuuw Lizzy, toch nog! Mooie test, gefeliciteerd! :D

madameV, ik hoop dat je je gauw weer de oude voelt! Fijn dat ze al een aantal uur achter elkaar doorslaapt. :)

Lieve babylove, dikke knuffel voor jou. Heel begrijpelijk en wat madameV inderdaad zegt, doe waar je je goed bij voelt! Ik blijf ook wel eens een tijdje weg (nouja, beperk mezelf tot de Lounge :p) als ik er weer eens bloedchagrijnig van word dat iedereen maar vrolijk door kan en ik moet wachten op iets waar na ruim zes maanden nog 0,0 aan verbetering in zit. Daarna gaat het dan weer en kan ik weer oprecht blij zijn voor anderen. ;) Tot dan lieverd, pas goed op jezelf!

Carmina, ik kan er niet veel van zeggen, want ik heb ruim twee jaar geleden slechts 1 maand de pil geslikt, maar hier heb ik die krampen vanaf 9 dagen na de eerste dag van de menstruatie t/m de drie dagen na de eerste dag van de menstruatie. Bij mij zeggen die krampen dus niets.. Zou fijn geweest zijn, want ik word weer behoorlijk onregelmatig, helaas. ;)

Ik hoop dat het bij jou snel door komt zetten, het kan helaas een tijdje duren na het stoppen met de pil..

Deel Deze Pagina