Dat is super fijn ja,dat er niets mis is! Op naar het volgende klussen! Wij hebben er zes rondes over gedaan.
Het gaat wel weer . In december moet ik terug naar de gyn voor mijn uitstrijkje en dan gaan we om hulp vragen als het daartegen niet terug gelukt .
Dikke knuf babylove!!! Hier gister weer een prachtige echo gehad. Ze bleef alleen wel heel erg lang zoeken. Ze zag dus nog wat zitten. Eerst dacht ze of stolsel of aanleg tweede kindje. Het lijkt toch meer op een kindje. Loopt alleen twee welen achter en geen hartactie zal dus een vanishing twin worden. Ben zo blij met dit ene kindje!!! Helemaal inlove
Lizzy: alles ok hier, vruchtbare dagen komen eraan ben volop aan het testen met de ovulatietestjes. Hopelijk is het raak want het verlangen wordt alleen maar groter.. Hoe gaat het met jou? Niet te veel last van kwaaltjes?
Spannend! Druk aan t klussen dus. Gelukkig is t wat minder warm😉 spannend hoor! Wanneer is je NOD? T gaat wel goed,wel erg moe en stemmingswisselingen. Vandaag 14 uur geslapen,hopelijk morgen weer wat uitgerust!
Lizzy, als ik uitga van 34 dagen zou mijn NOD vallen op 2/09. Dus ben benieuwd hoor! hopelijk komt men ei er snel aan Amai, 14 uren geslapen! voor de rest valt het dan mee dus geniet ervan
Carmina klus ze! Lizzy ben je niet vergeten hoor ivm het boek had f iets minder tijd ma kom er binnenkort op terug! Heb nog even he haha. Meissie hoe is het nu verder met je misselijkheid enz? Heb je het iedereen al verteld? Vrienden familie enz? Hoe heb je het verteld of ga je het vertellen? Babylove al terug van vakantie? Hoe was het?
Madame v ben al even terug hoor van vakantie , was leuk geweest . Volgende week mag ik terug beginnen werken . Eindelijk kan ik mijn zinnen nog eens wat verzetten want het is nodig! X
Ik heb er voor de eerste keer in tijden nog eens goede hoop op, we hebben echt super goed ons best gedaan tijdens de vruchtbare dagen. Hopelijk levert het wat op . Hoe gaat het hier met iedereen? X x x
Hoop het zo voor je babylove! Lizzy hoe is het met de vermoeidheid? Erg is dat he in het begin. Had daar ook erg veel last van. En ook int voren slapen hielp niet. Was bv oudejaarsavond van 6-10 savonds gaan slapen zodat ik snachts langer vol kin houden, ben toen nog om 2 u snachts na huis gegaan haha Hier alles prima. Dochterlief had erg last van de nek door de bevalling ivm de pomp enz. Hebben een drama week gehad waarin je alkes kon doen maar je kreeg d'r niet stil, ze had gewoon pijn. Kon ook slecht na links kijken. En wanneer ze eindelijk sliep bij een van ons in de armen en je legde haar in bed dan schrok ze wakker en gooide ze de armen in de lucht van schrik waardoor ze dat ook in de nek voelde en dan begon alles zo weer opnieuw. Nu dus paar x bij de chiropractor geweest en we bakeren haar snachts in. Sindsdien is ze weer heerlijk tevreden. Gelukkig maar. Want zoiets hou je niet lang vol. ( Vl liep savonds tot ong 3 u snachts met haar rond, en dan ging hij slapen en was ik aan de beurt tot de ochtend ) nu hebben we zelfs nog ma 1 nacht voeding en slaapt ze al 5 u achter elkaar wat een verschil! Komende week moet Vl weer werken. Jammer maar ook wel fijn iig op die manier weer wat ritme in ons leven. Want ondanks zo'n kleintje zijn we wel echt in vakantie modus en eten we bv heel laat en zijn niet zo van de klok ( we voeden op verzoek ) ma beetje ritme zou ook wel weer fijn zijn
Baby love wat fijn om te lezen dat je er hoop op hebt!! Ik hoop ook echt voor je dat het raak is!! Spannend. Aankomende week werken toch? Wat naar madame v dat je meisje zo'n pijn had! Gelukkig hebben jullie een weg gevonden waarin t beter gaat! Fijn. Kunnen jullie ook een beetje slapen had vl vakantie? T gaat wel goed hoor. Ik blijf heel moe,af en toe misselijk, wat stemmingswisselingen. En die borsten doen pijn vannacht paar x wakker v geworden. Aankomende week hebben we de eerste echo,dus dat is spannend! Hoe is t met de rest?
madamev : oh wat erg voor jullie meisje dat ze zo pijn had... goed dat het nu toch wat beter gaat ! lizzy : veeeel succes met de eerste echo! geniet ervan! ja ik begin dinsdag terug te werken