Hier alles ok, zit opt wachtbankje We hebben hier ook goed ons best gedaan Ik had dinsdag een positieve ovulatietest en had de dooropvolgende nacht superveel steken in men eierstok volgens mij. Dus volgens mij men ei dan geweest, hebben toen die avond nog geklust dus ben nu wel eens benieuwd Ik weet niet hoelang zaadjes erover doen, maar kan alleen maar hopen he ben zo benieuwd! Babylove: Ik hoop mee voor jou!
@ lizzy oh ja die gespannen borsten. Was het al vergeten maar echt geen pretje nee. Mijn vriend had idd vakantie, heeft na mijn bevalling eerst 3 dagen vrij gehad, toen 2 gewerkt en toen had ie drie weken vrij! Op begint ie maandag weer, eerlijk gezegd ook wel fijn beetje ritme weer. Babylove op de wachtbankje soannend! Michan hoe is het met jou?? En Lets??
Ja dat is t zeker! Ben ik ook debet aan,ben erg moe Dus hoe is het dames? Madame v hoe doet de kleine het? Baby love hoe ging het werken? Viel t mee of tegen? En hoe gaat t met wachtdames?
Micchan gaat morgenvroeg naar Nederland en was/is erg druk met alle voorbereidingen, sorry! Maar het gaat wel okay hoor. En met jou, madameV?
lizzy , het werken was weer super fijn had een lekkere taart gemaakt , en heb een lekker doosje pralines gekregen van de collega's heerlijk . hopelijk jou vermoeidheid snel wat minder ! madame v : ja inderdaad wachtbank... het is weer spannend. ben al voorbereid op het ergste hoor... het zal wel weer niets worden. heb wel zo een dag of 5 a 6 na men ei menstruatiepijn gehad en dat duurde de hele dag en ging op en af. en vandaag had ik veel steken in men onderrug vooral links . misschien te maken met het werk dat ik weer de ganse dag rechtsta... hoe gaat het met julllie meisje ondertussen? micchan: veel plezier in nederland!! geniet er maar van! blij dat alles oké is met je! xxx
schatjes ik heb me weer laten gaan heb weer te vroeg getest maar de drang was weer erg groot omdat ik gewoon echt het gevoel heb dat het raak is ... ik heb het gevoel 'iets' te zien... jullie??? xxx Bekijk bijlage 413237 Bekijk bijlage 413238 ps : is een kruidvat 2v5 test
Je bedoelt rechts v t streepje. t is lastig,maar ik denk ook iets te zien! Wel heel licht. Wanneer is je NOD? Spannend hoor! Is deze v vanochtend? Wanneer ga je weer testen?? Micchan al in Nederland? Op bezoek? We hadden vanochtend de echo en t ziet er allemaal goed uit! Ik had er echt stress v,dus een hele opluchting!
ja rechts ervan... ja van vanmorgen ik denk morgen weer . als ik me kan beheersen zaterdag. ben nog veel te vroeg nog 4 a 5 dagen ... oeps banner klopt niet helemaal ei was iets vroeger geweest
en super dat de echo goed was lizzy kan je toch beginnen genieten was er al hartactiviteit? xxx geniet maar !
Wat spannend baby love!! Ik hoop t zo voor je! Laat je t weten morgen als je getest hebt! Zo spannend!! T hartje klopt al ja,we hebben t kunnen zien. Heel bijzonder hoor! Ik moest gewoon huilen toen we t zagen,Ik zat helemaal te trillen.
Oeh spannend babylove! Ik zie hem ook wel. Al blijft het natuurlijk heel licht. Succes morgen! Mijn ervaring is wel dat kV 2 v 5 geen vals positieve streepjes geven. Waar is jou test van? Lizzy wat goed om te horen! Bijzonder he dat je het hartje zoooo goed kan horen. Ik was zo verbaasd dat het zo duidelijk en hard ging dat ik zei van oh dus dit is mijn hartslag ( omdat ie zo duidelijk was dacht ik dat ze nog op zoek moest na een zachter geluidje ofzo haha vlaag van verstandsverbijstering ) toen zei de echovrouw nou als jou hartslag zo snel ging moesten we 112 bellen haha Hier gaat alles lekker zijn gangetje. Van de chiropractor enz had ik verteld toch? Dat ze last had van d'r nek en rug en lichte voorkeurshouding. Anyway nou drie keer geweest en het gaat zoveel beter ze is weer veel rustiger en minder overstuur. Marja vind je het gek als je ergens pijn aan hebt en het niet duidelijk kan maken. Sinds deze week is mijn vriend weer aan het werk ook wel fijn beetje ritme. Ik kan weer steeds meer, was echt wel zware bevalling heb echt wel paar weken nodig gehad. Nu ga ik er elke dag wel op uit. Ook wel voor langere tijd, voeding mee luiers mee en ze gedraagt zich voorbeeldig haha Wat fijn dat het je nu zo goed bevalt op je werk babylove. Goe is het nu met je schouder verder nog wel eens last van? Zou je het kappersvak nog weer in willen? Ik ben er lichamelijk nog niet toe in staat nog te trillerig enz door laag hb en duizelig. Ook nog geen conditie maar heb wel weer zin straks aan het werk te gaan. Kan ik ook over wat anders praten als mijn kind haha. Want eerlijk is eerlijk die eerste weken maak je ook niks anders mee. Hartstikke leuk natuurlijk maar nu begin ik ook weer zin te krijgen in andere dingen. En dat is allee. Maar een goed teken. Dat ik mijn werk mis betekend toch dat ik het goede beroep heb gekozen haha!
Even snel om jullie op de hoogte te houden heb vanmorgen niet getest probeer nog even uit te stellen. Ik reageer straks uitgebreid. X
Ik heb het hartje niet gehoord,alleem gezien. Hmmm das jammer denk ik nu. Tja volgende keer! Was dat bij jou dan al zo vroeg dat je t hoorde? Want ik begrijp v veel vrouwen dat ik wel vroeg een echo heb. Vervelend dat je duizelig blijft. Is je hb t zelfde? Moet dat vanzelf overgaan. Wat knap baby love dat je niet getest hebt! Morgen is dus heel spannend!
Wauw wat spannend babylove, ik zie ook iets op je test! Ik hoop het zo voor je, meissie! Ja Lizzy, ik ben inmiddels aangekomen en tot rust gekomen, inderdaad een familiebezoekje. Vind dit land het niet echt waard om naartoe te komen voor een 'gewone' vakantie, sorry haha
Whahaha vind je ons kikkerlandje niet mooi?? Raar t is nu ook wel echt kut weer,dat helpt niet mee!! Veel plezier bij de familie!
hoi hoi , madamev: goed dat je je job mist wilt echt zeggen dat je het graag doet, en ik kan me wel inbeelden dat na weken thuis enkel jij en de baby je af en toe ook nood hebt aan andere sociale contacten , wanneer moet je terug beginnen? je hebt toch nog wel even denk ik he . hopelijk voel jij je toch ook snel wat beter meis! xxx micchan : veel plezier in nederland misschien niet echt vakantie maar toch fijn om weer bij je familie te zijn en lekker kroket en friet te eten hopelijk ... geniet ervan!! lizzy : toch goed dat het hartje knipperde volgende keer zal je het vast en zeker wel horen !! meissie : bedankt om mee te kijken ik durf niet meer te testen... ben bang dat dat weer een of ander vals streepje van die kv2v5 was... als de test nu omo wit is ga ik weer zo hard huilen.... pffffffffffffffff...........