Oh fijn zeg babylove een top cyclus! En dat na zo pang pil gebruik. Jammer dat je er nu weer aan moet mar voor een goed doel he! Wanneer denk je in je app te kunnen michan? Het klinkt allemaal lekker stiekem haha. Lets, hoeveelste cyclus is dit van je? En allemaal lang toch? Ik stel het bellen nog 1 X uit. Ik meende misschien afgelopen zondag mijn eisprong te hebben gevoeld dus ik stel het bellen nog 1x uit tot maandag over een week. En als ik dan nog niet ongesteld ben moeten jullie je anders maar dwingen om te bellen Oke haha
haha micchan , dat is daar plezant lijkt me zo al dat stiekeme gedoe . jullie gaan blij zijn dat alle remmen terug los kunnen binnenkort haha hopelijk hebben de buren goede oordopjes . lets wat fijn dat ze je doorgestuurd hebben naar de gyn ! super ik hoop dat ze je iets geven dat je cyclus toch een beetje normaler gaat verlopen ! wanneer mag je gaan? ik duim voor je ! madameV , hihi uitstellen uitstellen ik zou als ik jou was binnenkort toch ook eens de Ha bellen hoor maar idd omdat je dan iets gevoeld had vorige week misschien toch nog wachten tot volgende week en als er dan nog niets is toch ffe bellen misschien verwijzen ze je ineens ook door of geven ze iets om het op te wekken ja hier zonet mijn 1ste pil terug gepakt . heb er vrede mee nu . het is omdat het niet anders kan en het is maar voor even , maar dan moeten we ons toch niet ongerust maken om zwanger te raken . er zijn nog dingen genoeg om ons zorgen over te maken hihi grtjs fijne nacht xxx
Babylove, wat knap van je! iig weet je dat je cyclus weer normaal op gang komt, ook fijn om te weten natuurlijk. Madama V, gewoon bellen, ik heb er nu al spijt van dat ik dat niet eerder gedaan heb eigenlijk... Woensdag kunnen we al terecht bij de gynaecoloog, mijn vriend moet ook mee.. ik ben heel benieuwd wat die nou weer gaan doen, vind het wel eng, maar aan de andere kant ben ik blij dat ik nu actie ondernomen heb.. En eigenlijk ook dat de huisarts zo reageerde van, is niet normaal ik stuur je meteen door.. op het werk gisteren ook slecht nieuws, een deel van mijn baan ben ik in ieder geval kwijt, het andere deel is nog steeds niet bekend... dus echt een flinke baaldag weer gisteren, maar goed vandaag weer een nieuwe dag dus ik probeer babylove maar te volgen en er gewoon weer voor te gaan!
hoi hoi , o nee Lets , dat weet je al voor volgend schooljaar of wat ? dat je al zeker een deel kwijt bent ? oo nee wat erg is niet fijn he . maar idd ja je kan er niets aan doen en we moeten gewoon verder gaan ! amai woensdag al super super !! ben benieuwd wat ze gaan doen dan, kan ik geloven dat je het spannend en eng vind hoor , zal wel meevallen , dan weet je tenminste al wat meer want die onzekerheid is ook niet fijn , alvast heel veel succes en hou ons zeker op de hoogte he . dus madameV : je hoort het he !!! BELLEN !!!!! ik ben gisteren naar de bond geweest ivm mijn werk enzo omdat ik dus nog steeds mijn loon van de maand mei niet gehad heb en mijn ziekenpapieren heeft die stomme (ex) baas ook nog niet in orde dus hier zit ik dan krijg geen ziekengeld omdat dat papier niet in orde is en dat achterstallig loon van hem moet via de rechter komen tsss ( baal baal baal . kan nog 4 maanden duren eer dit allemaal in orde komt maar ja we moeten er maar het beste van maken he dan zullen we al het achterstallig geld in 1 keer wel eens ontvangen . is nu alleen niet zo fijn want ik voel me dan al niet zoooo goed en dan heb je nog geen centjes ook niet. mijn zuurverdiende spaarcentjes raak ik niet graag aan maar ik zal voor 1 keertje toch eens moeten als dat niet snel in orde is . xx fijne dag iedereen xxx
mm babylove, wat een gedoe zeg! vervelend ja al die nabetalingen enzo...dat ze je niet gewoon geven waar je recht op hebt he? echt superdom... ja ik ben wel blij dat ik woensdag al terecht kan...is tenminste lekker snel en toevallig ook de enige datum dat ik zelf kon volgende week dus dat is ideaal...
Oh jeetje babylove. Tis al niet leuk en dan ook nog zo'n nare afwikkeling. Shit zeg. En lets jij al net zo. Hoeveel uur kan je wel van op aan volgend jaar? En hoeveel zou ie graag willen? Jaja maandag over een week ga ik bellen. Jullie hebben wel goed beetje pushen mag haha. Ma die ultimatum heb ik gesteld dus daar wil ik me aan houden hihi. ( ongesteldheid kom snel, of positieve test ) hoef ik ook niet te bellen haha )
Hey, nu werk ik fulltime. Maar ik weet nog niet voor hoeveel uren ik terug kan komen, misschien nog wel fulltime bij een andere sector. Maar ik ben benieuwd, moet t deze week onderhand wel horen want het is al bijna vakantie. Over 1 weekje al..lekker! Kijk er naar uit, nu nog ff druk weekend en drukke week met het bezoekje aan meneer/mevrouw de gynaecoloog (hoop een vrouw...) Och, ik zei al tegen mijn vriend; zo raak ik er meteen aan gewend met de benen wijd te liggen whihi, moet je ook als je een kindje krijgt dus...
Spannend meis! En wat balen van je baan zeg.. (Zag ik in je andere berichtje) Hahaha ja echt verschrikkelijk.. Word er ook niet echt gelukkig van, maar helemaal niet meer is ook weer zoiets.. Hahaha ja stiekem is het wel, maar ik word er nou niet bepaald warm van.. Hahahaha! Ja, ben wel blij als we eindelijk in ons appartement kunnen trekken en weer normaal kunnen doen.. We zijn niet enorm luidruchtig hoor. Maar zo stil als nu is natuurlijk wel erg extreem
goede morgen fijn weekend gehad?? wij wel hoor lekker gaan winkelen vrijdag namiddag voor men vriend, dan s'avonds daar lekker gegeten tapas mjam mjam . zaterdag naar men ventje zijn voetbal gaan kijken en savonds bij zijn papa gaan eten en gisteren bij zijn grootmoeder gaan eten haha , we hebben vorige week niet 1 keer zelf moeten koken o en donderdag zijn we bij mijn moeder gaan eten dus haha. en hier alles goed met iedereen??? nog geen ongi's uitgebroken hier of daar? of veranderingen in de zaak? mijn ongi is alweer bijna gedaan oeff !! en men pil zal zen werking weer wel gaan doen . de spuit die ik dinsdag kreeg in men arm heeft nog geen hol geholpen , en ik wou zooooooooo dat ie wel ging werken !! maar ja nog maar wat afwachten , geduld is een mooie deugd ik ben nu zo erg naar onze vakantie aan het uitkijken ooo ... ik droom er elke nacht van . lekker zon , zee , strand ... haaaaa zalig! nog een kleine 8 weekjes en we zijn weg (pff das nog lang ) fijne dag hier iedereen ik ga met men collega's (ex collega's ondertussen ) deze namiddag iets drinken en wat bij roddelen hihi grtjss
Goedenavond! Lets succes dan deze week op je werk! Hopelijk vat het nog mee voor volgend jaar. In t onderwijs de banen dus ook niet voor t oprapen. Babylove jammer dat je nog niks merkt van de spuit. Hoe lang duurt dat normaal voordat je verschil moet gaan voelen? Michan binnenkort je eigen plekje hoef je niet meer stiekem te doen. Jij ook nog op vakantie? Of in dr zomer na Nederland? hier nog steeds niks. Ma had gisteravond erg last van mijn buik. Het idee dat ik ongesteld ging worden ma dat ben ik nu dus nog steeds niet. Vandaag niet meer echt last van gehad behalve met t plassen net of je baarmoeder dan ineen krimpt ofzo... Hmm ik weet het ook niet
Hey babylove, goed dat je lekker hebt genoten van je weekend! Hopelijk gaat het ook snel beter met je arm. Madamev het schiet niet echt op met ons he? Nog een week en dat moet je bellen!!!! Ik zie het al voor me, ja ik wil graag een afspraak maken met mijn huisarts, dat moest van mitcchan babylove en lets.... Mittchan, het is echt heerlijk als je straks je eigen plekje hebt!! Op het werk kan ik waarschijnlijk nog een half jaar blijven..dus we zullen zien. Dan is t waarschijnlijk op qua contracten dus het zou wel heelfijn zijn als ik nu zwanger werd, dan zit ik dan zo ongeveer op zwangerschapsverlof en kan ik daarna weer nieuwe contracten krijgen haha was het maar waar...
Dromen mag altijd lets Ja ik bel maandag. Hoop zo dat er voor die tijd iets gebeurd haha. De druk is groot
Ik hoop het ook voor je madameV! En als je dan toch niet ongesteld wordt, laat het dan maar gewoon om de goede reden zijn!
Ja idd! Maar heb vanochtend nog een test gedaan. Helaas weer negatief. Maar laat me niet van de wijs brengen. Als ik wat ik toen heb gevoeld mijn ei was dan is zondag mijn nod en dan was het ook wel vroeg om te testen. Maar je wil zo graag haha. Zoveel testen dat je eraan verspilt voor niks maar goed. Ik blijf gewoon zondag/maandag aanhouden. Maandag ga ik bellen punt haha Hoe is het allemaal met jullie? Best rustig hier
Hier alles wel oke, al ben ik superzenuwachtig voor morgen...brr echt zo'n knoop in mijn maag... Jammer madameV... Ik ken het gevoel..
Succes morgen. Lijkt me ook spannend inderdaad. Maar fijn dat je zo snel al terecht kunt moet je maar denken. Relax voor zover dat kan hihi
Ben gelukkig wel heel erg moe, zwaar weekend dus hoop dat ik dan tenminste een beetje kan slapen...morgen is het al voorbij he... Ik probeer me maar voor te houden dat naar de tandarts gaan erger is..:s al lukt dat nu niet echt meer...ik laat het jullie morgenavond of donderdag weten!
Doe morgenavond maar! Ben wel benieuwd Wel handig dat je moe bent dan slaap je het beste. Hoofd op wat anders proberen te zetten. Suc6 morgen
Ik ben in augustus vijf dagen in Nederland. Voor de rest niks, geld gaat op aan meubels he, hahahaha. Eerst weer sparen. (Maar moeten ook sparen voor het trouwen, dus ja.. Ach, ik ben in m'n hele leven maar 2 keer op vakantie geweest, en ik vind het ook eigenlijk helemaal niks )