Hoi allemaal, Ik ben Littlelilly, 22jaar en ik ben opzoek naar meiden die ook op jonge leeftijd bezig zijn met zwanger worden! Nadat ik 23 aug de laatste onttrekking's bloeding heb gehad ben ik gestopt met de pil. Ik ben nu aan het afwachten of ik voor het eerst ongesteld word of misschien wel zwanger ben! Liefs Ronde 1
Verder wel ontzettende steken gehad de afgelopen weken, een harde buik, veel plassen, erg moe, gevoelige borsten en last van mijn darmen... Ik denk zelf dat het ontpil klachten zijn, maar dat hoop ik natuurlijk niet!!
Ik ben een jaartje ouder (vind mezelf nog wel erg jong ) en sinds juni gestopt met de pil! Wachten nog steeds op mijn menstruatie.
Hoi Dege, Nou ik vind 23 ook nog hartstikke jong hoor! Spannend hé allemaal :-D Ik vind het leuk om te zien dat er nog meer jonge mensen zijn die het zelfde als ons voelen! En er al helemaal klaar voor zijn! Hoe oud is je vriend??? En wonen jullie al samen?
Misschien kunnen jullie hier mee komen kletsen? Zitten al een aantal jonge meiden die al moeder zijn, zwanger zijn of bezig zijn met een kindje! http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/512051-jonge-a-s-moeders.html
Yeeeeuuuyy Ook ik ben een jonge mom to be 22 jaar, net gestopt met de pil, onttrekkingsbloeding gehad en wacht op mijn eerste ongi, Volgens de app krijg ik aanstaande vrijdag mijn eitje en heb nu echt zwaar last van mijn borsten & rug... Waarschijnlijk iets voor je ei ofzo? Weet ik veel
Hoi meiden leuk dat jullie mee kletsen #Jeetje Loutje86 wat spannend voor jullie! Ik heb wel even moeten goolge wat het precies was hihi. Ik hoop dat dit gaat werken voor jullie! #boommm: nee ik heb nog geen kinderen, me vriend en ik hebben na onze vakantie besloten om te stoppen met de pil en er voor te gaan Ik had nooit gedacht dat hij daar al zo snel aan toe zou zijn hihi! Zelf zijn wij al 5 en een half jaar samen waarvan we 1.5 jaar geleden samen een huisje gekocht hebben jammer genoeg nog niet getrouwd maar dat wil hij graag nadat we kinderen hebben! En hoe lang zijn jullie al samen en hebben jullie al kinderen? #hee monic wat leuk! We zijn leeftijd genootjes! Ik zit ook te wachten tot ik voor het eerst onggie word haha ik heb echt nog geen idee, ik ben het ook allemaal nog aan het ontdekken! Echt leuk zn clubjee meiden, hoef ik me vriend er niet telkens lastig mee te vallen haha. Niet dat hij het erg vind maar het is wel heel erg leuk om te lezen hoe andere het ervaren
Jaa heel spannend. Over 2 weken naar de gynaecoloog omdat mij menstruatie niet op gang komt. Mijn vriend is 26. We zijn 7 jaar samen. 4 jaar samenwonend en 1,5 jaar getrouwd.
Zo dat is al een mooie tijd zeg! Wat leuk voor je Btw hoe zet je tekst onder je bericht met zn calculator ?? Ik kon niet vinden hoe dat werkt haha
Ik heb een banner gemaakt op Babytickers » Dan op dit forum linksbovenin naar gebruikersinstellingen. Handtekening wijzigen, staat links in het rijtje en dan de link van de ticker erin zetten.