ik vraag me af welke dames ook al twee kinderen hebben en nu voor hun derde gaan of het vanplan zijn ? en welke gevoelens wekt het bij jullie op? hoor graag jullie reacties groetjes
Hoi hoi, Wij gaan ervoor! Hebben nu 2 kinderen, een zoon van 6 (oktober 7) en een dochter van 4 (oktober 5). Nummer 3 is van harte welkom Gaan jullie er ook nu voor?
Hoi! Wij zijn eruit dat we ook voor een derde gaan! Wel was het erg twijfelen, sinds gisteravond zijn we eruit haha. we hebben nu een zoon van 1,5 en een zoon van 5 jaar.ik ben sinds de geboorte van onze 1e zoon gestopt met werken wat prima bevalt en we komen goed rond met z'n 4tjes. Toch had ik het gevoel niet compleet te zijn en het lijkt me gewoon zo leuk nog een kindje erbij! Maar het is wel spannend, toch ook financieel is het wel weer duurder vooral als ze straks groter zijn, dat vind m'n man het grootste twijfelpunt. Maar goed ik wil tegen die tijd wel weer wat uurtjes gaan werken En we hebben geen kamer meer over dus er zal dan een kamer gedeeld moeten worden....Over een paar jaar willen we dan wel gaan kijken voor verhuizen. En nog een zwangerschap is toch ook weer spannend, hoe zal het gaan verlopen? Het zijn vooral de praktische zaken waar je dan over inzit, maar een kindje is zo welkom! Hoe is dat bij jullie gegaan? Ook twijfels gehad?
wat spannend meiden! succes en hopelijk is het snel zover.. ik zou ook wel weer willen maar mijn man nog niet
dag dames wij gaan ook voor een 3de misschien een beetje snel maar aangezien het niet snel raak is steeds ben ik de pil niet gaan slikken nadat ik bevallen ben in 2012... We zijn pas 1 maand echt bezig.... Onlangs al 3x negatief getest helaas maar nog geen ongie zit al op dag 41 helaas.............
Wij gaan voor ons 4e kindje! Ons 1e kindje is al overleden, dus het wordt wel het 3e kindje 'in huis'. Hebben nu een dochter van bijna 2,5 jaar en een zoon van 9 mnd. Heb net een mk achter de rug, dit wordt onze 2e ronde nu. Spannend weer he? Hihi. Ik wens jullie veel succes!
Wij gaan ook voor een derde wonder!!! Milan is 4 en stan 2! De jongste wordt al een echte peuter! Ik had gedacht er nu wat minder mee bezig te zijn maar zo werkt het niet in mijn hoofd! Ik heb er zin in! Veel suces allemaal
ja ik ben er ook mee bezig , ben gestopt met de nuvaring heb nu een bloeding en ga blij zijn als die over is dan kan men ronde beginnen hihi , ikzelf heb een dochtertje van zes en een dochtertje van bijna drie hopelijk is het snel raak bij jullie veel succes! heb mijn voorraad zwangerschapstesten al binnengehaald van de action! 1,49 Euro per stuk! groetjes en hopelijk binnenkort allemaal een posi banner! hihi
Wij gaan ook voor onze 3e! Onze oudste is 5,5 en de tweede ruim 2,5 jaar. Dus een 3e is nu van harte welkom... Eind aug. met de pil gestopt, dus nu maar afwachten. Ben wel benieuwd of jullie allemaal eerst 'ontpillen' of meteen van start gaan zeg maar?! Succes allemaal hoor!!
Hier zijn we met de eerste ronde bezig om een derde te krijgen. Zit eigenlijk weer helemaal vol met spanning en ben zo benieuwd hoelang het gaat duren. Mijn zoontje van 3,5 was namelijk de eerste ronde raak en bij mijn dochtertje van 1,5 heeft het een jaar geduurd.
Wij gaan ook voor een derde Augustus gestopt met de pil. Mijn kinderen zijn al wat ouder 10 en bijna 8 jaar. Mijn man zag een derde niet zitten hadden het al afgesloten maar deze vakantie hadden we beide zoiets van ja toch wel.
Hoi allemaal Nou wij gaan er ook voor hoor! Het lijkt me erg gezellig om met jullie mee te kletsen. Was idd praktisch gezien ff dubben maar gevoelsmatig zit het helemaal goed. Hier zouden ook 2 kindjes de grootste kamer moeten gaan delen (wij naar de kleinere). Ik begin aug gestopt met de de en na 29 dagen kwam mn 1e natuurlijke menstruatie, wat me erg meeviel. Daar ik soms hoor dat t weken tot maanden kan duren voor het enigzins op gang kan komen. Hopelijk blijft t een beetje regelmatig. Ik hoop voor iedereen dat het maar lukken zo n klein hummeltje erbij! Wij hebben een dochtertje van 6 en een zoontje van 3 Gr zoetsnoepje
Hoi! Ja wij ook! We hebben een zoon van bijna 3 en mijn dochter is 14 maanden oud. Omdat mijn cyclus heel onregelmatig is hebben we gezegd dat we wel zien wat er gaan gebeuren. Ik klets dus graag mee hier Veel geluk allemaal!
Hoi,ben begin aug gestopt met de pil en gaan er ook gelijk voor. Gelukkig na 29 dagen een eerste menstruatie ....maar hebben jullie dat ook regelmatig krampjes in je onderbuik? Heb t nu ook en ben echt net ongesteld geweest...raar? Ben benieuwd of jullie er ook.last van hebben.... Gr zoetsnoepje
Heb ook in augustus laatste pil genomen toen op 27 aug ongi maar dat is nog van de pil. Nu op 24/9 nod maar geen idee of datzo gaat zijn ivm ontpillen en onregelmatige cyclus. Ben wel meteen met teunisbloemolie begonnen te slikken hielp bij de 2de ook om de boel meteen weer regelmatig en op orde te krijgen. Heb alleen erge last van hoofdpijn verder niks.
@desertrose: hoi,wat naar joh die hoofdpijn. Weet r alles van alleen nu gelukkig minder hoofdpijn door t stoppen met de pil. Precies andersom. Ik hoop dat je weer meteen een beetje regelmatig bent,dat is zo veel minder onzeker dan. Maar die teunisbloemolie is een goede tip,ik wacht mn komende nod anders even af en als dat niet lekker loopt,ga ik het ook wel proberen. Kwaad zal t niet kunnen . Gaan jullie er ook gelijk voor of wachten jullie nog een tijdje om te ontpillen?
Ook bij mij kriebelt het, alleen voor mezelf wil ik graag nog eventjes 'wachten'. Mijn man wil het wel heel graag nu maar ik denk dat ik toch nog even een paar maandjes langer wacht, denk dat het toch wel prettig is als de kids wat ouder zijn. Kan eigenlijk niet wachten tot het zover is hihi
wij zitten in ronde 3 voor ons derde kindje!! Spannend allemaal weer......dochter is bijna 4 en zoon is 14 maanden! We hebben 4 slaapkamers dus er is er nog 1 over.... We hebben nooit getwijfeld over een derde...wel wanneer we er voor wilden gaan....uiteindelijk gingen we op de eerste verjaardag van onze zoon ervoor... allemaal succes!
Wij gaan ook voor een derde kindje, na de tweede wisten we eigenlijk al wel dat we wel weer voor een derde wondertje zouden gaan. We hebben nog een slaapkamer over en dochters zijn nu 2 en bijna 4. Nadat ik stopte met de pil heeft het wel heel lang geduurd voor ik weer ongesteld werd (110 dagen ). Ik zit nu op dag 28 van de 2e ronde, maar nog geen tekenen van zwanger of menstruatie te bekennen. Ik hoop in elk geval op 1 van de 2 binnen enkele dagen, dat geeft weer wat duidelijkheid Succes allemaal!