Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dankje dankje timon!! :D:D

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hihi Timon, ik hoop dat je helemaal niet meer ongi wordt voorlopig!
    Doe ik met je mee, goed? ;)

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Met alle liefde! Van mij mag iedereen aanhaken, want dat maakt het alleen maar gezelliger.:D

Graag gedaan, Linda!

4. Pinguïns

Hier ook weer gestemd Lin!

5. Pinguïns

Bekijk bijlage 90460
    NOD
    * Mama Mars: 3 augustus, 1e ronde
    * Ilona2802: 21 augustus, 16e ronde
    * Tamaradb: 24 augustus, 24e ronde
    * Timon: 25 augustus, 30e ronde, ICSI

Zwanger
    * Lkg: Zwanger in ronde 16, uitgerekend 27 november 2010
    * Charpi: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 12 januari 2011

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram
    * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram
    * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram
    * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram
    * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag – Daan & Jesse – 2505 gram & 2765 gram
    * Mama Mars: 03-05-2010 - 38 weken en 3 dagen – Faith - 2710 gram
    * Hemeltje83 : 09-05-2010 -38 weken & 6 dagen - Owen - 2950 gram

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    danku!! :d

7. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Gestemt Linda, je gaat als een trein!

Lieve Timon, Tamara, Ilona en Tante, ik hoop dat jullie heeeeeeel lang geen nod meer hebben....

mmmmm vraag me trouwens wel af, hoe erg die nod is na de bevalling..... zal vast heftig zijn met die grote lappen kraamverband....:$

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha nou nod na bevalling..is iets anders als bloeden na de bevalling.
    En ja...dan heb je wel even grote lappen verband (die in je kraampakket zitten) nodig...
    Heb je je kraampakket al aangevraagd? :)
    (Lkg, jij ook? wel doen hoor! erg handig. En krijgt er vaak een leuk kado bij! Moet je doen bij je zorgverzekering)

Mijn eerste ongesteldheid was wat meer, maar niet abnormaal ofzo. en de 2e was gewoon normaal.
    Maar er zijn ok genoeg meiden met heftige ongesteldheid of langdurige ongi.

Willen jullie eigenlijk borstvoedoing gaan geven lkg en charpi???

9. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Zoo.. ff stiekum vanaf het werk ;)

@ Tamara: Ohh heerlijk ff een weekje vrij! Gelijk heb je hoor.. lekker naar Limburg een paar daagjes. Ik ben volgende week een weekje vrij, vond het anders ook veel te lang tot november! Hopen dat je over een paar maanden lekker 4 maanden vrij bent en verlof hebt :p

@ Ilona: Ohh heerlijk, lekker druk dus met de ballonnen! M'n moeder gaat eind augustus.. spannend :) Vlieg je zelf ook vaak mee of dat niet?

@ Linda: Gestemd! Hmm ik zou natuurlijk wel 1x op m'n werk kunnen stemmen, 1x met m'n telefoon, en 1x met de computer thuis (allemaal verschillende ip-adressen dus!).. en allemaal met verschillende emailadressen :p Maar ik zie dat je dik voorstaat, dus ik hou het voorlopig maar netje bij 1 stem per dag, mocht het nog krap worden kan ik wel meer gaan stemmen ;)
    En wel fijn dat er naar de mogelijkheden gekeken worden in Maastricht en Utrecht! Hoop dat het iets opleverd voor de kleine man!

Oh jah, kraampakket heb ik al aangevraagd bij de zorgverzekeraar en ik wil wel proberen borstvoeding te gaan geven. Het is algemeen bekend dat het het beste is, dus ik vind dat ik het wel moet proberen, maar ik ben geen extreme fanatikus (of hoe je dat ook omschrijft). Als het niet lukt ben ik net zo blij met flesvoeding en ga ik me niet schuldig voelen. Sowieso weet ik niet hoe het zal gaan als ik weer moet werken.. geen ruimte om hier te kolven dus misschien stop ik na 3 maanden wel.. maar dat zie ik allemaal tegen die tijd. Eerst maar eens kijken hoe het gaat en of de kleine m'n melk wel lekker vind ;)

@ Charpi: Whahaha, ongesteldheid na de bevalling is wel het laatste waar ik aan denk :p Grappig..

@ Hier: Daniels verjaardag was eruggg leuk. 's Avonds had hij het nog erg netjes gehouden, hij was om 3 uur 's nachts thuis en had maar 5 biertjes gehad, dus niets te klagen ;)
    Nu na vandaag nog 3 daagjes werken en dan gewoon 6 dagen vrij.. heeeeerlijk. Komend weekend naar vrienden in Londen, en dan volgende week naar m'n ouders die op de camping staan :)

Oh jah, en iedereen zegt: "Zo, jij bent aan het groeien!" of "Je kan het nu wel echt zien he!" enz.. dus buikje is nu wel duidelijk aanwezig :) Zal vanavond weer eens een foto maken hihi..

Nou, nu snel verder werken.. baai baai!!

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Lekker lkg, naar londen. Jullie vliegen wat af!!
    Of ga je met de ferry?

hihi dat kan idd wel, vanaf allerlei plekken :p. maar idd, da's wel een heel werk dus 1 keer is voor nu meer alss prima en al hartstikke fijn :D:D

Ik had hetzelfde; ik zal bv proberen, maar wat niet lukt, lukt niet en ga er niet moeilijk over doen!
    Maar t liep als een trein dus ben blij dat ik Daan een tijdje bv heb kunnen geven (jesse ook, maar iets korter..volgens mij 3 weken)
    maar vond het verder niet echt heel leuk of zo. Sommige vinden het geweldig. Tis heel mooi en fijn en close, dat je kleine zo bij je ligt, maar ik vond het ook wel erg fijn dat arno ook kon voeden! Naja, scheelt dat het er hier 2 waren.
    Kolven vond ik vreselijk,. Voelde me echt een melkkoe met die dingen op mn borsten. En dan ook nog elke keer die tijd die erin zit. En lekkende borsten 's nachts (drama)..pfff..nee was erg blij toen ik klaar was. Heb ook echt respect voor de dames die het zo lang vol houden!

ben beneiuwd naar je foto :)

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Leuke vooruitzichten Lkg..... geniet er maar van en leuk dat je nu echt een buikje begint te krijgen.....

Ik zal geen borstvoeding gaan geven ivm de medicatie die ik slik.... maar ben daar ook niet echt rouwig om.....

Ja stom he dat ik me afvraag hoe de bloeding na de bevalling zal zijn..... moest er gewoon aan denken toen ik het kraamverband zag.... zelf gebruik ik altijd tampons, maar dat zal dan wel niet gaan zeker whahahaha.....:D

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha nee datr mag in het begin niet charpi :)

13. Pinguïns

Hoi meiden!

Lkg, wat leuk dat je ouders ook een vaartje gaan maken!
    Bij welk ballonvaartcentrum gaan ze?
    Ik ga zelf ook wel eens mee omhoog, het is echt supermooi!
    Verder zorg ik op ons centrum voor de boekingen en administratie.
    Ook zijn we zelf vaak op het veld aanwezig om de ballonnen in de lucht te laten.
    Op mijn hyves staan nog wat fotootjes voor de liefhebbers. :)

@ Charpi, blegh ja na de bevalling heb je al die rommel nog.
    Maar het is het vast wel waard :D

@ Linda, ik ga morgen weer voor je mooie mannetjes stemmen hoor!

@ Tamaar, we lopen weer lekker gelijk!
    Hopelijk mogen we snel samen zwanger zijn!

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Bloeding na d bevalling lolllllllll..
    Daar word je de eerste dag zowiezo niet vrolijk van.
    Maarje zit zo vol adrealine (ofzo) dat je dr niet eens bij stil staat..

Maar je hebt zeker die grote surfplanken nodig :D :D

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  16. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ik moet nog een paar uur wachten voor ik mag stemmen Linda, als mij gatenkaas geheugen het nu maar niet vergeet....

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi ja dat probleem heb ik zelf ook :p (van dat wachten dan ;))

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Stem 52 is een FEIT!

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik wil nr 53 neerzetten, maar heb nog 10 minuten te wachten.:p

Jeetje, surfplanken in je onderbroek. Dat zit toch voor geen meter? Zo recht... :p:D *Timon krijgt alweer rare beelden te zien:D*

20. Pinguïns

Ik moet nog 40 minuten wachten!

Deel Deze Pagina