Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Stem 159 is binnen! :D

2. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Weer gestemd Linda..... ik hoop dat het helpt, maar je staat nu nog voor.... nu ik keek.....
    Wel triest dat iemand 50 emailadressen aanmaakt voor zichzelf....
    Hoe kwam je daarachter?

Spannend wat de chirurg te zeggen heeft....

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Weet ik ;) ..

Die blije baby werkt ook echt niet goed dat je daar niet mee doet hah..

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ mars: Nee ik had zoiets van; daar gaan duizenden baby's aan mee doen en da's doelloos.

@ Charpi: Die 50 mailadressen is bij blije baby. Een meisje van de maart mama's zag op een ander forum een heel topic over die wedstrijd en dat ze met een aantal mensen dus zoveel adressen hebben gemaakt. triest.

@ hier WAUWW!!!!! De chirurg heeft net gebeld: Daan wordt waarschijnlijk aanstaande woensdag al opgenomen en donderdag geopereerd!!! Hij had zijn agenda niet bij de hand, dus wist het niet helemaal zeker..maar mocht het dan toch niet kunnen, wordt het al volgende week!!! Maandag belt hij me op om door te geven of het inderdaad woensdag wordt. Pfoee....wat ben ik enorm opgelucht en ontzettend verrast!!!
    zo snel al, dat hadden we echt niet verwacht!!!!

5. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Wauwww wat een nieuws Linda, das al snel een operatie... maargoed Daan is er dan ook al helemaal klaar voor en waarom dan niet :)

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    nou,omdat er nergens plek was. Alle ziekenhuizen hadden wachtlijsten tot eind september.
    Dat was flink balen, want in oktober hebben we vakantie en dan zou daan dus niet mogen zwemmen wegens het chloor. Een wond moet dan een maand genezen.
    En nu is er dus geregeld dat we gewoon al binnen een week kunnen!!

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Linda, SUPERnieuws!!!! Zo snel is echt een enorm cadeau.
    Oja, stem 195 is geregeld.;)

Vandaag de 1e echo gehad voor onze 2e poging van de cryo tp. Alles was rustig, maar voor de zekerheid een bloedtest. Het prikken ging niet helemaal soepel. Een ader werd niet goed aangeprikt en ik ging bijna van mijn stokje.
    De uitslag was hetzelfde als de echo. We mogen zondag terug komen voor de 2e echo en bloedtest. Spannend wanneer de pregnyl gezet kan worden. Ik verwacht dat ik volgend weekend de tp kan hebben. Hoop het zo!

8. Pinguïns

Wow Lin, wat een super nieuws!!!

9. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Timon voor jou spannende dagen nu..... ik duim met je mee dat alles goed blijft gaan....

Linda het is gewoon fijn dat Daan nu al snel geholpen kan worden....

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    zeker :D

Meiden, stemmen he :D:D

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik mag pas over 8 uur stemmen. Oef... dat ga ik niet halen, want we moeten om 8.15 in het zh zijn en na middernacht een stem uitbrengen is dan veeeel te laat.

12. Pinguïns

Stem 206 is genoteerd!

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Linda, je staat al op 217 stemmen :D en ik moet nog 2 uur wachten.:(

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohw hihi dat wordt wel erg laat. :p
    Dan sla maar een dagje over, kan je morgen gewoon overdag stemmen en de dagen erna ;)

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Stem 235 is gemaakt!:D Nr. 2 zit nog steeds op de hielen met 214 stemmen.

Vanmorgen de 2e echo gehad. Bms was nog steeds 5 mm en mijn ei van 11,5 mm naar 13,5 mm gegroeid. Geen bloedtest gehad. Om alles in de gaten te houden mag ik morgen weer terugkomen.

16. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Stem 242 erbij..... je staat nog steeds voor Linda!!

Timon, ik hoop dat morgen je eitje weer verder gegroeid is.... duimen draaien hier.....

Hier vandaag lekker gezwijmeld bij de 15 weken oude baby van onze vrienden.... wat kan ik me er toch op verheugen!! We zijn ook weer verwend met een knuffel en een t-shirtje met MADE IN HOLLAND erop, hihi.....

17. Pinguïns

Stem 251 staat erbij!
    Hier weinig nieuws, druk aan de klus, maar ei nog niet gespot met ovutestjes.
    Vandaag heb ik een hoop spulletjes van mijn broertje gekregen voor ons eventuele ukkie, waaronder een badje.
    Nu maar hopen dat we het over een tijdje kunnen gaan gebruiken!

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden,

Dankje allemaal..lief dat jullie er elke dag aan denken :D:D:D

@ Iloon: wat lief van je broer dat je die spullen gekregen hebt :).
    Succes met klussen, hopelkijk is je eitje op komst.

@ Charpi: wat een lief cadeau! :D

@ Timon: Oeh spannend....hoe was het vandaag?

@ Djuke, tamaar en lkg: Waar zijn jullie?! Ik mis jullie meiden....kom eens kletsen!!!! :(:(

Tamaar, ook flink aan het klussen?
    Lkg, hoe gaat het? waar blijft die buikfoto die je ons beloofd hebt....?! :D En voel je de kleine al flink? :D
    Djuke, hoe is het met jou kleine grote vent? Al volop aan de échte hapjes enzo? :)
    HOe is zijn schema nu eigenlijk qua flessen en eten? Ben ik wel beneiuwd naar! :D

@ hier: Vandaag belt de chirurg op of het a.s. woensdag opname wordt, of de week erop.
    Erg spannend.......!!!!

En uiteraard nog even een stemverzoek :)
    Baby van de maand - Babyenkind.nl

@ baby van de maand wedstrijd: MIJN GOD...wat ik nu toch weer gezien heb....Iemand van een ander topic was dit tegengekomen en heeft het gemaild naar de redactie...en die zeggen dat het blijkbaar gewoon mag?!

Win Win Win! Win een Sushi Laptoptas! We gaan weer een laptoptas weggeven, en deze keer geven we een Prachtige Sushi Retro Red laptoptas ter waarde van 60? weg die we ontvangen hebben van Sushi. De laptoptas met een hippe retro look is geschikt voor laptops tot 17? Wat moet je doen om deze tas te winnen? Simpel: Ga naar Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland en stem op Alyssa, maak een screenshot en stuur deze naar info@laptoptas.biz samen met je adres en met als email onderwerp ?Prijsvraag Sushi?. Onder de inzendingen wordt de laptoptas verloot. Wil je meer kans maken, en dagelijks stemmen? Ook dat mag, hoe vaker je mee doet, hoe meer kans je hebt. Maar zorg dan dat de datum in beeld is in het screenshot. Zodat we kunnen controleren dat iedere inzending een nieuwe is. En per dag kun je per email adres maar 1 maal meedoen. Meer informatie en een afbeelding van de laptoptas vind je hier: Win Win Win! Win een Sushi Laptoptas! | laptoptas.biz Er zijn natuurlijk ook wat regeltjes: ? De winnaar wordt door Laptoptas.biz na 31Augustus 2010 gekozen ? Deelname is mogelijk tot en met 23 Augustus 2010 ? Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd ? Alle inzendingen worden eerst handmatig gecontroleerd en kunnen zonder opgaaf van reden geweigerd worden (controle kan een paar dagen duren) ? Deelname alleen voor inwoners van de Benelux met afleveradres in de Benelux ? Per dag maximaal 1 inzending per emailadres."

19. Pinguïns

Hoi meiden!

Jaaaa Lin, ik had dat ook gelezen, is toch te bizar voor woorden dat dit zomaar mag?
    Dan wordt het een vorm van omkoperij, echt niet eerlijk!
    Ik stem vanavond weer op je mannetjes hoor :)
    Spannend dat de chirurg vandaag belt, ik hoop dat je snel terecht kunt!

Timon, hoe was het vandaag?

Lkg, buikfoto please :D

@ Hier, rare droom gehad vannacht, ik was zwanger en rond de 26 weken begon het te rommelen.
    Dus ik naar het ziekenhuis, is mijn bevalling al begonnen!
    Gelukkig beviel ik van een super gezond, maar wel erg klein kindje.
    O jee, met die dromen van mij hoop ik ergens dat deze droom deels mag uitkomen, dus dat ik mag bevallen van een gezond kindje maar wel pas met 9 maanden please?
    We zijn druk aan de klus, ei nog niet gespot, ikmag over 2 uurtjes weer en testje door mn plasje slingeren!
    Verder is het lekker druk hier, ik ben nu voor vast aangenomen op het ballonvaartcentrum als bedrijfsleider, dus ik ben superblij!

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    wauw iloon wat goed! Want je bent daar begonnen als vrijwilliger toch? super hoor!

hihi aparte droom!! :)

Deel Deze Pagina