Ja, afwachten... afspraak na mijn volgende ongi, dus weer een maand weg!:x Nog wat opgezocht: Voor een succesvolle terugplaatsing van een embryo is het noodzakelijk dat op het moment van terugplaatsing de ontwikkeling van het embryo gelijk loopt met die van het baarmoeder slijmvlies (het endometrium). Terugplaatsing vereist dus een goede planning en voorbereiding. Het voorbereiden van het endometrium gebeurt onder andere door middel van een natuurlijke of een kunstmatige voorbereidingscyclus. Beide methoden worden wereldwijd gebruikt en de gedachte is dat de kans op een levendgeboren kind tussen beide behandelingen niet verschilt. Dit is echter nog niet goed onderzocht.
Awwwww wat een tegenvaller Timon.... eerst 's morgens veel belovend nieuws en daarna wordt ook deze cyclus weer de grond ingeboord... wat ik niet begrijp ik waarom die afspraak zover weg wordt gepland.... als ik het goed begrijp krijg je dus hormonen om je cyclus te ondersteunen, nou die uitleg is echt niet zo heel ingewikkeld.... (tenminste als het is wat ik verwacht....) Ik baal met je mee dat je weer zo lang op het wachtbankje wordt gezet..... een hele dikke knuffel..... Hier nu snel onderweg naar mijn mannetje om daarna samen naar de controle bij de verloskundige te gaan...
help! Baby van de maand - Babyenkind.nl haha ik word bijna ingehaald, dus meiden, blijven stemmen! Sorry voor de stem-spam elke keer
Have fun Charpi!! geniet van je kleintje!! Oehhhhh misschien kunnen ze zelfs al zien wat het wordt!!! of wil je dat niet?
Ik zag het Lin, die dikke baby gaat hard! Maarre ik mag over 11 minuutjes weer stemmen, dan zet ik hem erbij!
yep, dat doet ze. (maar dat doe ik hier ook ) Maar zij kopieert alle berichtjes die ik over haar schrijf naar dat forum onder het mom van dat ik haar dwarsboom. triest typetje!! Een maart mama zit ook op dat forum en ziet dat allemaal.
Hey Meiden, Hier weer eens even een teken van leven van mij. @ linda: Wat een ontzettend kinderachtig mens zeg, dat je ten koste van alles met je baby moet winnen. Dat je stemmen werft alle, ik bedoel dat snap ik helemaal, maar meerdere email adressen maken, je concurrent zwart maken. Sorry hoor maar dan heb je weinig vertrouwen in je eigen kind. Als je zoveel lef hebt om zo'n kindje op zo'n site te zetten, heb dan ook het lef om het eerlijk te spelen. Oeeee wat kan ik hier slecht tegen. Hihi, nou ja goed, lin, ik stem gewoon vrolijk voor je door hoor meis. @ Timon: wat zwaar k*t meis, hele hele hele hele dikke knuffel en * houdt je heel lang zo vast* Verder geen worden voor, ik baal met je mee!!! @ Ilona: we lopen gewoon weer gelijk!!!! Hier ook flink aan de klus!!! Hoop dat we dat het ons deze maand gegund is! @ Charpi: veel plezier bij de vlos, of als je terug bent hoe was het??? @ lkg: zie op hyves dat je druk bezig bent met alles bij elkaar te sparen en kopen... Hoe voel je je verder??? @ Djuke: hoe is het bij jou meis??? wat heb je toch een kanjer. Hij gaat zo hard inene. Voor je het weet loopt hij @ Hier: nou ja nog steeds in de wachtstand :S. Ik moet zeggen, dat ben ik nu wel een beetje zat. Ben blij als deze maand voorbij is en we meer weten over het vervolg. Verder geen nieuws. liefs
Jaaaaaa ik ben weer terug van de verloskundige (die werd waargenomen door een gynaecoloog haha).... wat ik vandaag meemaakte kan ook in de krant! Ik stond binnen een kwartier weer buiten!! We konden zo doorlopen.... De bloeddruk was perfect 110/50 en de weegschaal was niet aardig. Vandaag hebben we voor de allereerste keer het hartje gehoord... Wat een heerlijk geluid is dat zeg!!!! Vond het gewoon jammer dat de gyn na een ruime minuut het apparaat van mijn buik afhaalde.... Ben weer helemaal gerustgesteld, gelukkig... Nu over 2 weken de spannende 20 weken echo, en daarna weer na 2 weken bij de gyn... controles genoeg dus.... al hoop ik eerlijk gezegd dat ik snel de kleine uk zelf begin te voelen.... dan heb ik die bevestiging dat alles goed is van binnen niet meer nodig elke twee weken....
Linda, ik ga morgen stemmen, want zit nog steeds rond middernacht. Die andere baby zit zo'n 15 stemmen achter je. Charpi, wat heerlijk dat jullie het hartje hebben gehoord! Wel erg kort. Tamaar, jij ook op een verplichte mmm wachtbank. Update: Vanmorgen met het zh gebeld en kreeg de dame aan de lijn die mijn man had gesproken. Nu blijkt hij niet alles goed over te hebben genomen. De LH is weer aan het pieken, dus naar de eisprong aan het werken. Hierbij is de bms van 7 mm en een ei van 15 mm niet goed en daarom willen ze de 3r poging gestimuleerd doen. Ik ben een heel stuk rustiger van geworden. Toen ik aanhaalde weer zolang te moeten wachten en dat op deze wijze het einde van het jaar in zicht komt kreeg ik een gouden tip. Als ik bij mijn volgende ongi alvast begin met de pil dan heb ik die maand al gewonnen. Met mezelf afgesproken om volgende week te bellen of de afspraak eerder kan, want de vorige keer leverde dat ons een halve week 'winst' op.
Ja die muts die de moeder is van die andere baby doet het niet helemaal eerlijk geloof ik... Ik hoop echt dat Linda mag gaan winnen
ttot eind van de maand, haha, dus moet nog ff. Nou, op zich doet ze het wel eerlijk bij deze wedstrijd, maar zij zit op allerlei sites als wineenfotoshoot en winid enzo, daar heeft ze heel veel mensen die voor elkaar stemmen, dus op wie zij stemt, stemmen zij terug op die foto...en naja, ik weet niet of ik daar nog heel lang tegen op kan. Mgoed, mn familie, vrienden en jullie natuurlijk doen heel erg hun best!! en dan zien we het wel
Ja vind ik ook hoor Lin, kijk, wij vinden jouw mannetjes het allerschattigst, en als zij het zo moet winnen, naja, beetje zielig...