Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Meiden, wat is het twitter adres van Linda? Ik weet nog van niets mbt de operatie van Daan. Anders vertel!!

Lkg, gaaf dat je die 3 dagen heb geregeld. Nu een gerust hart?
    Jij mazzelaar die alweer er even tussenuit gaat. Geniet er maar lekker van. Hopelijk wordt je die dagen niet als inwendige boksbal gebruikt.

Djuke, wat ontzettend frustrerend dat Djuke dit nu weer heeft. Ik hoop dat het snel over mag zijn.

Hier geen nieuws.

2. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Timon dit is het twitteradres: Arno van den Heuvel (arnovdheuvel) on Twitter

Linda, wat fijn de eerste poepluier!!!! Ik hoop dat Daan ook snel weer van het infuus af mag, laat hem maar lekker drinken bij Mama en Papa...

Mama Mars, ben benieuwd wat eruit komt.... nooit van gehoord van verkalkte placenta....

Lkg wat heerlijk meid dat je alweer een paar daagjes er tussenuit gaat.... groot gelijk dat jullie er nu nog lekker eventjes van genieten... hihi je buik als boksbal.... ik ben nog steeds een beetje jaloers, maarja je loopt nu eenmaal 6 weken voor, al voelde jij met 19 weken geloof ik al wat.... ben benieuwd hoe lang er uiteindelijk tussen onze geboortes zal zitten meid, kan 3 maanden zijn maar ook korter dan 6 weken....

Djuke, vervelend dat je nog geen ander werk hebt, maar idd je kan dan wel aan de studie..... en met Djuke gaat het dus weer niet goed, he dorie....

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    IS maar goed ook Charpi! , moet je niet mee willen maken.

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ben vast enorm ego maar hier is het verslag van de gyn :(

We komen daar binnen en branden onze vragen los:

Vraag 1 meteen een stroholm, Hoe was de uitslag van de placenta (ivm groei e.d.) .

Ze opent mn digi dossier en je ziet dat ze grotere ogen krijgt en begint een beetje te stotteren..

het begon met :
    * u Had 10 tallen infarcten in de placenta
    * 3 bloedproppen in de navelstreng
    * Meerdere ontstekingen
    * Bacterien.
    * FAITH had niet langer in de buik moeten zitten anders was ze niet op de wereld geweest..

Vraag 2
    Als we gemeenschap hebben en we zijn klaar, moeten we hardrennend de kamer uit omdat het gewoon ranzig ruikt (pardon!)

* Dit kan komen door de bacterien en onstekingen.

Vraag 3
    Hoelang moeten we wachten op beeb 2 wat is de kans van slagen bij een natuurlijk proces?

* We doen altijd een half jaar proberen maar met deze uitslag (Die ze duidelijk nog niet onder ogen had gehad), is de kans van slagen nul tot nihiel. Of te wel we moeten meteen door.

Maar omdat er een aantal dingen in de familie zijn, nemen we een kweek af om dit door het hele land te sturen, om te kijken wat van bacterie het is. De eenden bek er in en hoppa, wat blijkt tot over maat van ramp een Schimmelinfectie. Dit komt hoogstwaarschijnlijk door de bacterie. Krijgen beide een recept en dat moeten we gebruiken. Ik heb zelf nooit iets vernomen en ben dus daarom al lang blij dat we gewoon een afspraak hebben gemaakt.

Maandag of Dinsdag ochtend, moet ik 15 buisjes bloed laten afnemen deze worden naar Nijmegen Groningen Maastricht Amsterdam Rotterdam bla die bla die bla.

Hoe kom ik aan een bacterie in me placenta???
    Waarschijnlijk toch gebroken vliezen met 34 weken (wat ik toen zelf dacht maar niks uit de kweek kwam) .. Of een darmbacterie. Maar de vliezen stonden niet meer strak met doorprikken dus ze vermoed het eerste.
    Die baceterie zit dus nog steeds in me Baarmoeder, en we mogen hopen bidden en smeken, dat ie niet verder vreet :( ..

De uitslag van alles, word verwacht over een week of 8 (daarom aankomende week alles aronden qua kweeks e.d.) .. En dan word er een medische aanpak gemaakt voor beeb twee.
    Want hoe je het ook went of keert die bacterie die vreet, en die vreet net zolang tot je niks meer hebt. Maar eerst moet alles uitgesloten worden..

Jullie begrijpen, dat wat een optie was voor de toekomst, nu een wens is die we eigenlijk niet meer weg kunnen denken..
    We worden gedwongen door het slik te gaan, en dat gaan we tot het bittere eind! .

Ben serieus Kapoet! Waarom hebben wij altijd dat geouwehoer ?

5. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    He gatsie meis, kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Zo'n nieuws verwacht je toch ook niet! Hele dikke knuffel!!! Weet gewoon meer niets te zeggen :( sorry.

Liefs

6. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Knuffel voor jou Marcha Tjee wat een %$^&*( Ik hoop dat het allemaal goed te behandelen is. Ze hebben jou echt vreselijk behandeld in het ziekenhuis tijdens je zwangerschap. Je heb echt een nare zwangerschap gehad. Gelukkig is jullie meisje helemaal gezond. Zeker na de schrikbarende uitslag van de gyn is ze een dubbele wonder. Een sterk mensje net zoals haar moeder.

Ik hoop dat alles snel voorspoedig mag gaan.

Groetjes Lynette en Rowan.

7. Djuke

Djuke Bekend lid

Arme Mars: idd, wat een ellende en net weer bij jullie! Niet normaal zeg! Daarom is Faith dubbel en dwars een echt wondertje!
    En meis, bacterien zijn te bestrijden! Maar kan me goed voorstellen dat je bang bent, vooral omdat het weer zolang moet duren allemaal!
    Heb je verder nergens last van? Geen buikpijn oid?

Linda: knuffel voor jou en jouw gezinnetje, wat rot dat het gister zo naar was voor Daan. Hopelijk heeft hij een goede nacht gehad met mooie poepluiers en lekkere slapies.

Hierzo: Gisteren is Tristan weer naar het CB geweest. Onze beer weegt 9400 gr en is 72,5 cm! Hij zit keurig op zijn groeilijntje (de +1 lijn). Helaas was het verder een enorm zeurgesprek want Tristan doet al dingen die kennelijk niet zouden mogen voor zijn leeftijd. Zoals kruipen en zitten. Kregen we een hele preek dat hij er geestelijk niet klaar voor zijn en dat we uit moesten kijken. Ja, hallo! Hoe hou je een actief mannetje tegen dat lekker aan het ontwikkelen is!
    We hebben er maar om gelachen en iedere keer als Tristan gaat kruipen ofzo roepen we "Ow Tristan, kan je dat geestelijk wel aan?"

Verder spannend hier want mn beste vriendinnetje is bezig met bevallen! Of is al bevallen! Ze ging de nacht in met gebroken vliezen (al 12 uur) maar nauwelijks weeen. Nu heb ik nog niets gehoord dussssss of er is een baby of ze is druk bezig! Waaaaaaaaaaaah!

8. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Goedemorgen :D
    Bekijk bijlage 95732

Dit is op 10 DPO, ik heb me verteld op mijn NOD, is eigenlijk morgen.
    Ik heb de foto bewerkt zodat je hem wat beter ziet!

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb indd veel buikpijn, maar dacht zelf dus dat het lag aan me eierstokken. Maar ja het verklaard zo wel een hele hoop.

Maar goed we gaan door, alles een plekje geven.
    En vrijdag weer heen, dan de kweek en dan een hele lange tijd wachten. Maar dan weten we ook precies hoe het zit.

Jullie zijn lief..

Iloon; Ziet er goed uit :)

10. Pinguïns

Mars, wat een k*tnieuws heb te horen gekregen zeg, Weet effe niet wat ik moet zeggen :(

11. Djuke

Djuke Bekend lid

Iloon: tja, ben toch wat voorzichtiger. Ik zie nauwelijks een streep. Kijk je uit dat je jezelf niet weer blij maakt voor niets? Ik hoop voor je dat je zsm een echt knalpositieve test krijgt. Tip: neem de clearblue!

12. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik wordt gek!!!!!!
    Zit mezelf gewoon compleet gek te maken gewoon.Argh!

Ik had natuurlijk vorige week menstruatiekramp en diarree. Overal waar je opzoekt komen innestelingskrampen te voor schijn. En Al die verhalen die ik gelezen zijn zijn allemaal zwanger. Daarnaast nu nog een rare buik, kleine steekjes, spierpijn achtig gevoel .Dus het ene moment denk ik AAAAAAAAH, het zal wel weer niet. En het andere moment weet ik het bijna 100% zeker.
    Dus ik eer gister een test gedaan. Vier dagen te vroeg maar goed een van cb met kruisje.
    Komt er een half streepje te staan. Geen idee wat dat nou weer inhoudt. Dus van het verticale streepje alleen de bovenkant. Onderkant verdwenen. En dan echt een dun lijntje gewoon. Ik weet het dames ik was veel te vroeg, en dat kan gewoon niet.
    Maar weet je,
    Mjn opa heeft longkanker en wordt nooit meer beter, de oma van tim begint ook steeds meer af te takelen.
    En het lijkt ons zo bijzonder als ze beide nog mee maken dat ze een achterklein kind krijgen.
    Daarnaast met alle ellende die we de afgelopen maanden gehad hebben hebben we onze hoop zo gevestigid op goed nieuws. En we willen gewoon ook niet naar het ziekenhuis dinsdag. Blegh blegh blegh. Heb me lang niet meer zo klote gevoeld.

@ iloon: ziet er hoopvol uit. Hoop dat het raak is!

Liefs

13. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Iloon en Tamara: ik hoop op heeeeeele duidelijke testjes voor jullie!!! De duimen draaien!

Timon: ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn!

Mars: jeetje wat een verhaal! Dan blijkt maar weer dat het goed is dat je zelf op je strepen staat en gewoon afspraken maakt, als het van die rotdokters moet komen tjonge jonge.

Lkg en Charpi: oooh geniet nog lekker van jullie zwangerschappen hoor, het is allemaal zo voorbij en het is zoooo mooi! Jullie kunnen je het nu waarschijnlijk niet meer voorstellen maar je vergeet het zo hoe zo'n buikje aanvoelt!

Djuke: ik dacht net dat het vrij normaal was dat ze met een half jaar gaan kruipen en zitten! Owen wil nu ook al met alle geweld zitten (hij kan het dan natuurlijk nog niet zelf) enne: je weet zelf prima waar je mannetje aan toe is!

Linda: jeetje wat een dapper mannetje hebben jullie! Hou het bij op hyves hoe het gaat. Ook al zijn er af en toe wat downs: vind het zo knap dat hij dan af en toe nog een lachje weet te produceren :D Ennn: jullie doen het fantastisch!!

andere mama's: hoe gaat het met jullie spruitjes??

hier: met Owen gaat het prima: het is een heerlijk rustig mannetje. Dinsdag moet ik weer gaan werken :( Stiekem ben ik bang dat ik niet de eerste ben die dan zijn nieuwe dingetjes ziet: ben zo benieuwd wanneer hij gaat omrollen enz en zou het zo jammer vinden als hij dat bijv eerst op het kdv doet... maar goed dat zal wel bij veel dingen zijn dus daar zal ik me overheen moeten zetten. Mag natuurlijk al blij genoeg zijn dat alles zo goed gaat :D

spam:

14. Pinguïns

@ Tamara, en is het een optie om vandaag (of morgen) nog eens te testen?
    Oooo ik hoop het zooo hard voor jullie!

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Even vanaf mijn tel. Nie zo handig maar nu moet ik natuurlijk even reageren :)

@ mars he meis wat een heftig nieuws. Een hele dikke knuffel voor jou.

@ ilona jaaa ik zie het streepje vanaf mijn telefoon hoor! En da is maar een klein fotootje. Goed nieuws! Nu morgen of overmorgen een duidelijke test en dan gaan we flink duimen voor een goed verloop!

@ tamaar oeh dus ook jij gaat het spannend maken! Hmm die testen heb ik nooit gebruikt, maar halve en dunne streepjes zijn niet helemaal de bedoeling natuurlijk. Maar wel erg spannend want neem aan dat je deze altijd gebruikt en ze dan wit zijn? Ik duim voor je meid!

@ hier gaat ie wel wat beter vandaag gelukkig! Maar dat is te lezen op twitter :)

16. Pinguïns

Ik hoop het Lin, dan heb ik eindelijk eens goed nieuws :)

Ik ga effies de twitter lezen :)

17. Pinguïns

Hihi Daan is a little poepie machine!

18. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Mama Mars, jeetje meis wat een verhaal en weer heel wat te verwerken.... ik hoop dat ze die bacterie goed kunnen bestrijden... ik leef met je mee....

@Ilona ik kan geen streepje ontdekken, maar duim met je mee dat ie er wel staat hoor....

@Tamara, ohwwww spannend ook bij jou meid.... halve streepjes heb ik geen verstand van.... ik blijf duimen

@Linda, wat een ellende voor Daan zeg met infuus inbrengen.... en nu ook nog een sonde... Ik hoop dat ze er allebei gauw weer uit mogen en dat Daan weer zelf kan gaan eten... Wel fijn dat de darmen beginnen te werken.... Daan zet 'm op kereltje!!

@Hemeltje, fijn dat alles goed gaat met Owen... een foto om bij weg te smelten hoor....

@Djuke, wat een gedoe op het cb zeg, alsof jij er iets aan kunt doen dat Tristan al zit en kruipt.... gewoon je eigen gevoel volgen hoor.... das het beste...

@Hier, vannacht beroerd wakker geworden van de pijn in mijn rechterbeen/heup. Als ik verkeerd ga liggen en in slaap val is dat het resultaat.... daarna was het weer een hele toer om weer in slaap te vallen.
    Verder begint de spanning zich op te bouwen voor de echo aanstaande woensdag.... vind het toch maar heel wat dat ze onze kleine helemaal nakijken dan, en hopelijk natuurlijk zeggen dat er niets aan de hand is.... en dan het geslacht he..... wat zou het zijn??

Deel Deze Pagina