Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jaaaa om veel duidelijker maar ik zag hem gisteren al hoor!! :) PROFICIATTT!! Ik ga super hard duimen dat het goed mag gaan! Jullie verdienen het!

hier gaat het goed! Daan heeft weer zijn eerste glucosewater op en dat ging goed. Hopelijk gaat melk straks ook goed.

3. Pinguïns

Dankjewel Lin :)
    Ik hoop het ook heeeeeeel hard dat het nu eens goed gaat!

Wat fijn dat Daan het zo goed doet, ik hoop dat hij zijn melkie ook goed zal drinken!

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mama mars, wat lees ik nu voor heftige uitslag???????????? Om eng van te worden!:$ In ieder geval erg prettig dat het is ontdekt en dat ze het nu uitzoeken. Dikke knuffel!!!!

Djuke, wat een gezeur van het cb. Ze laten de kinderen ook niet in hun waarde. De 1 is toch veel sneller dan de ander?

Ilona, jouw testen van gisteren... ik zie niets.:( Die van vandaag is duidelijker. Toch knalt 'ie nog niet. Een voorzichtige gefeliciteerd.
    Sorry dat ik zo terughoudend ben, maar heb zo mijn eigen ervaring hiermee.

Hemeltje, wat leuk om weer van je te lezen! Fijn dat alles goed gaat. Helaas morgen weer aan de slag. Pittig! En dat lekkere koppie als spam...:D

Tamaar, ik hoop dat je snel duidelijkheid heb. Is het zo slecht met je opa gesteld dat je nu moet testen?

Linda, wat gaat het goed met Daan. Geweldig nieuws! Go Daan!!!

5. Pinguïns

Dankje Timon,
    Voor 11 DPO vind ik hem wel mooi hoor :)
    Maar over een paar daagjes doe ik de digitale van CB!
    Ik hoop dat deze beeb mag blijven plakken!

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ilona ik zie nu ook een heel dun streepje.... gefeliciteerd en ik ga de komende weken heel hard duimen voor je dat deze blijft zitten....

Tamara, hoe is het bij jou meid? Mijn duimen draaien nog steeds....

Linda, fijn dat het met Daan ook weer de goede kant op gaat....

Hier, veel zenuwen over de echo aanstaande woensdag... Komt denk ik omdat ik de beeb nog steeds niet voel en elke controle gewoon eng vind.... en deze is natuurlijk heel uitgebreid, hoop zo dat onze uk door de apk-keuring heen komt.... en wat zal het zijn, een jongen?? of toch een meisje??

7. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hey Meiden,

@ Iloon: Gefeliciteerd meis. Zal hard voor je duimen dat deze kleine zich goed blijft vast houden.

@ Timon: Ja met mijn opa gaat het niet best, en met de oma van tim ook niet. Dat besef kwam een paar dagen geleden in eens. Hoe graag ik nog zou willen dat ze hun achter klein kind nog kunne zien. Maar goed ik was natuurlijk ook weer erg emo dus moet me niet zo aanstellen. Is het zo dan is het zo, is het niet zo nou ja maar pech.

Liefs

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tamaar, ik hoop dat jullie grootouders het nog lang genoeg volhouden om jullie ukkie te mogen leren kennen.

Ilona, ik duim dat je emmy blijft zitten. Zou super zijn!!!

Charpi, hou je zenuwen nog even in bedwang. Woensdag weet je meer! ;)

9. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Linda: Hoop dat de chirurg al is geweest en dat Daan mag drinken! Ik duim hoor!

Charpi: ik was ook zenuwachtig voor de 20 weken echo hoor. Het komt vast goed! En wat gaat de tijd hard!!!

Ilona: ik sluit me aan bij Timon, ik vind het nog erg vroeg en wacht met feliciteren tot je een knaltest krijgt. Die ik je van harte gun natuurlijk!

Hierzo: mn beste vriendin is weer moeder geworden van een 2e meisje, ze heet Marloes, weegt 3900 gr en is 52 cm. Bevalling was heftig. Maar Tristan heeft een mooie roodharige meid voor zn harem erbij! :D

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Linda, wat duurt dat wachten toch lang. Zeker voor zo'n ventje die alleen maar wilt drinken.

Djuke, van harte met deze aanvulling van Tristans harem.;)

11. Pinguïns

12. Pinguïns

@ Tamara, ik hoop dat je niet ongi wordt en 1 dezer dagen net zo'n mooi testje als ik mag vasthouden!
    Lijkt me echt klote als je je grootouders zo graag een achterkleinkindje wilt geven en dat ze het dan misschien niet zouden halen :(
    Maar als je een paar daagjes terug een soort van streepje zag, zou je hem vandaag toch wel moeten kunnen zien.
    Heb je testjes in huis?

@ Charpi, ik wil je een hart onder de riem steken voor je echo aanstaande woensdag.
    Het is natuurlijk best wel een spannende echo, omdat ze je kindje helemaal goed gaan nakijken.
    Maar het is vast en zeker allemaal helemaal goed met jullie beeb.
    En dat je je uk nog niet voelt kan heel goed, komt vanzelf wel..
    Misschien als je placenta iets aan de voorkant ligt, duurt het toch ietsje langer.

@ Djuke, hihi dus Tristan is een kleine charmeur, belooft nog wat :p

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Linda, wat hebben jullie een tegenvaller te verwerken! Zo verschrikkelijk oneerlijk!:(

14. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    mooie test iloon!!!! Geen twijfel mogelijk!!!! Leuk leuk leuk!!!!!

Nee geen testjes in huis. en dan gaan morgen ook nog eens pas om 13.00 uur de winkels open hier beneden. Maar goed. morgen avond heb ik zeker weten een test gedaan. Wil toch zeker weten of we nou naar rotterdam moeten of niet. Al heb ik gewoon een heel goed gevoel er over.

15. Pinguïns

#2175 Pinguïns, 22 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2010
    Oooooooooo duim duim duim.
    Eigenlijk zou het statistisch moeten kunnen.
    We liepen altijd tegelijk in de cyclus dus nu misschien ook in de zwangerschap :D
    Ik hoop het!

16. Pinguïns

Och Lin, ik lees net de twitter, wat een tegenslag :(
    Heel veel sterkte....

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Wat een tegenslag Linda..... mijn duimen draaien hoor....

Ilona, das idd een duidelijke test!!! Dat je kleintje zich maar goed aan je vast mag houden....

Tamara ik duim heel hard voor je hoor....

18. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Ilona: GEFELICITEERD!!! Nu gaan we natuurlijk heeeeel hard duimen dat de kleine uk blijft plakken!

Tamara: goed gezegd van Ilona: jullie liggen al zolang gelijk in cyclus; nu nog in zwangerschap :D

Linda: he bah, balen van de tegenslag! Je wilt nu ook wel eens een meevallertje voor je ventje.

Timon: thanx :D hoop dat jullie ook snel zo'n kleine trots mogen verwachten.

Djuke: gefeliciteerd met je vriendinnetje! Verwacht je dat het rode haar blijft? Owen had dat bij de geboorte ook maar het wordt steeds donkerder namelijk.

Charpi: snap dat je zenuwachtig bent voor de echo, het zou fijn zijn als je twijfels weg worden genomen door een lekker harde schop van je ukje :D

Lkg: hoe gaat ie?

hier: hahaha heb ik de dag van te voren hier m'n onzekerheid geuit over het niet willen missen van hoogtepuntjes... rolt Owen gisteren voor het eerst om ;) hij wilde z'n mama even gerust stellen denk :D het was dan wel een kleine hellinkje maar ik ben supertrots natuurlijk!

19. Pinguïns

Dank jullie wel meiden, ik ben echt superblij!

Hemeltje, wat cool dat Owen omrolt :)

20. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Wat leuk hemeltje dat Owen omrolt! Het zal vast wel eens ergens mee gebeuren dat je het zelf niet voor het eerst ziet, maar dit nemen ze niet meer van je af meid!

Bedankt voor jullie begrip voor mijn zenuwen voor woensdag.... ze worden helaas niet minder.... heb vannacht echt nachtmerries gehad.... het spookt echt door mijn hoofd heen....

Deel Deze Pagina