Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Haha :D altijd leuk dat soort dingentjes voor je weer aan het werk moet :D Omrollen al een hele prestatie :) .

Faith doet t sinds n maandje, in het begin niet vaak maar nu steeds vaker :) ..

Iloon gefeliciteerd :D duidelijk genoeg..

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Mars, wat is jouw nieuwe NOD?

Timon, wat zal ik voor jou noteren op de NOD lijst?

3. Pinguïns

Tamaar, hoe is het bij jou?
    Al getest?
    Ik ben super benieuwd!

4. Pinguïns

Thanx Mars, ik ben wel blij, maar hoop dat het nu goed blijft gaan!

5. Pinguïns

#2185 Pinguïns, 23 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 aug 2010
    Bekijk bijlage 96277
    NOD
    * Tamaardb: 24 augustus, 24e ronde
    * Mama Mars: 10 september, 1e ronde
    * Timon: ….. september/oktober, 31e ronde, ICSI

Zwanger
    * Lkg: Zwanger in ronde 16, uitgerekend 27 november 2010
    * Charpi:Zwanger in ronde 7, uitgerekend 12 januari 2011
    * Ilona2802: Zwanger in ronde 16, uitgerekend 4 mei 2011

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen -Kelvin - 3300 gram
    * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen -Lana - 3525 gram
    * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram
    * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram
    * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag –Daan & Jesse – 2505 gram & 2765 gram
    * Mama Mars: 03-05-2010 - 38 weken en 3 dagen –Faith -2710 gram
    * Hemeltje83 : 09-05-2010 -38 weken & 6 dagen -Owen- 2950 gram

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb geen ID, eerst afwachten hoe en wat maar denk gewoon dag 34 (uhmmmmmm ) 10 september. Maar we doen niks, we willen eerst de afspraken afwachten. We vragen dit as vrijdag nog wel. Ivm de miskramen word ik ook op van alles en nog wat getest (b6 b12 e.d.) en als daar iets uit komt is die verklaring er ook..

7. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Whaaaaa.. ik ga even een paar daagjes naar Frankrijk er gelijk is er zoooveel gebeurd!!

@ Iloon: Whaaaa hoeraaaa!! Echt super gefeliciteerd! Ben echt helemaal blij :) Ga keihard voor jullie hopen en duimen dat alles goed zal blijven gaan! Krijgen je nu extra onderzoeken en controles? Dat zou wel erg fijn zijn.

@ Linda: Pff.. heb je Hyves gevolgd.. twil nog niet echt gaan zoals het zou moeten he :( Echt een uitputtingsslag voor jullie en voor jullie mannetje. Ik hoop zo erg dat er nu snel heel goed nieuws komt en dat alles gewoon goed zal gaan. Lekker weer met z'n 4tjes thuis zijn. Dikke knuffel.

@ Tammie: Iekssss.. halve strepen.. gek gevoel.. brrrrrr je maakt me wel extreem zenuwachtig hoor hihihi.. Heb je alweer een test gedaan?? Zowieso zou ik morgen gewoon lekker naar Rotterdam gaan hoor! Krijg je misschien direct wel al een echo om jullie boontje te zien, hadden wij ook :) Ohhhh echt niet normaal.. ik hoop het zoooo erg!!!

@ Mama Mars: Jek, wat een eng verhaal over die placenta en navelstreng zeg. Pfff, en nu ook nog die bacterie. Moet je nu gewoon 8 weken er mee rond blijven lopen voordat ze uberhaupt wat gaan doen? Begrijp ik dat nou goed??

@ Djuke: Whahahah, de volgende controle loopt jullie Tris gewoon lekker zelf het CB binnen.. laat die mensen maar lekker zeiken zeg, wat een onzin. Je kan toch niet gaan zeggen: nee Tristan, je mag niet gaan zitten/kruipen. Daar gaat ie toch nooit begrijpen, en zou ook stom zijn. Lekker in z'n eigen tempo laten ontwikkelen en lachen om het CB ;)

@ Hemeltje: Whauw, wat een mooie foto zeg!! En wat goed dat Owen al om kan rollen.. wat een sterke kerel :) Hoeveel dagen da je werken? Hoop dat je er een beetje aan kan wennen en het weer lekker vind om aan de slag te gaan!

@ Charpi: Ohhh ik was ook echt doodzenuwachtig voor de 20 wk echo, terwijl ik de kleine man al regelmatig voelde trappen. Ik zweette me echt kapot in die wachtkamer en was zooo blij toen ik het hartje enzo weer zag. Nog even doorbijten, dan is het weer achter de rug en hebben jullie ook vast en zeker een goede uitslag en kan je lekker gaan dromen over hoe jullie kleine man of meid er uit zal zien :)

@ Hier: Heeeeeeerlijk weekend gehad in Frankrijk. Nacht in een dorpje op het platteland, nacht in een wellness hotel in Lyon, en een nacht in een kasteeltje op een heel groot en mooi landgoed.. wat genieten :) De kleine oefent regelmatig z'n karatetrappen, en 1 keer zelf zo hard dat Daniel het door de broek met buikband en m'n shirt heen kon zien, en ik gewoon vooroverboog door de hardheid van de schop hahaha.. Verder druk op zoek naar een huisje in Luxemburg.. we hebben er 1 op het oog waar Daniel al is wezen kijken dus daar zijn we ook nog even langsgereden.. spannend allemaal :)
    Nou, ik zit nu in de trein naar huis.. lange rit van bijna 7 uur vanuit Luxemburg.. maar ben bijna in Amsterdam gelukkig. Vanavond weer pufclub :)

8. Pinguïns

Haaaaaiiii Lkg,
    Wow wat super dat jullie zo'n mooi weekend hebben gehad!

Wij hebben de mogelijkheid om een vroege echt te krijgen, maar ik weet nog niet of ik die wel wil, dus dat moet ik even overleggen met mijn man.
    Ik wil ook eigenlijk niet teveel gedoe down under.
    Maar ik hoop zo dat het nu goed zit, voel me in ieder geval wel goed zwangerrrrr!!!!! :D:D:D

9. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwww wat fijn Lkg dat je een heerlijk weekend hebt gehad.... geniet nog maar lekker eventjes na.... kan me voorstellen dat je na zo'n lange treinrit blij bent om weer bijna thuis te zijn.

Ik hoor nu gelukkig wel van meer meiden dat het heel normaal is om je voor de 20 weken echo zo verschrikkelijk ongerust te maken.... niet dat dat een geruststelling is, maar ik voel me wel minder alleen.

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    komt zeker goed Iloon :D ..

Lkg: Heb geen id, voor A.S. vrijdag hebben we nog wel een vragenlijstje.. Buikpijn word er niet minder om in ieder geval. EN wil het eigenljk zo snel mogelijk uit mn lichaam hebben.. Maar welke bacterie is het? Dat moet wel uitgezocht worden

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
  12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
  13. Pinguïns

Ach Mars wat een schatje!!!!

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
  15. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Meiden,

Heb net een test gedaan! BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    we kunnen het beide nog niet geloven.
    Hebben een digitale van CB gedaan, en we zitten nog heel het internet af te struinen of het niet mogelijk is dat ie vals positief geeft. Maar dat kan toch niet!
    AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    sorry moet effe gillen!

16. Pinguïns

Woooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!
    Haha, ik zei het je, gelijk in de cyclus, gelijk in de zwangerschap, van harte gefeliciteerd, die digitale kan niet vals positief zijn!!!

17. Pinguïns

Welke datum mag ik noteren als je uitgerekende datum? :D
    Enne, fotootje van je test? :D

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    WOOWHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO TAMAAAAAAAAAAARR GEFELICITEERD.....

Wat een opluchting, en wat een boefje nu al!! .. Helemaal WOUW

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    uitgerekend op dedag dat ik ben bevallen van Faith, en ik kan je vertellen ;) Die is geweldig :p :D

20. Pinguïns

Bekijk bijlage 96361
    NOD
    * Mama Mars: 12 september, 1e ronde
    * Timon: ….. september/oktober, 31e ronde, ICSI

Zwanger
    * Lkg: Zwanger in ronde 16, uitgerekend 27 november 2010
    * Charpi: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 12 januari 2011
    * Tamaardb1984: Zwanger in ronde 24, uitgerekend 3 mei 2011
    * Ilona2802: Zwanger in ronde 16, uitgerekend 4 mei 2011

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen -Kelvin - 3300 gram
    * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen -Lana - 3525 gram
    * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram
    * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram
    * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag –Daan & Jesse – 2505 gram & 2765 gram
    * Mama Mars: 03-05-2010 - 38 weken en 3 dagen –Faith -2710 gram
    * Hemeltje83 : 09-05-2010 -38 weken & 6 dagen -Owen- 2950 gram

Deel Deze Pagina