Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

2. Pinguïns

Dankje Timon, ik zal hem aanpassen!

3. Pinguïns

Bekijk bijlage 96397
    NOD
    * Timon: 26 augustus, 31e ronde, ICSI
    * Mama Mars: 12 september, 1e ronde

Zwanger
    * Lkg: Zwanger in ronde 16, uitgerekend 27 november 2010
    * Charpi: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 12 januari 2011
    * Ilona2802: Zwanger in ronde 16, uitgerekend 4 mei 2011
    * Tamaardb1984: Zwanger in ronde 24, uitgerekend 3 mei 2011

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen -Kelvin - 3300 gram
    * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen -Lana - 3525 gram
    * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram
    * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram
    * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag –Daan & Jesse – 2505 gram & 2765 gram
    * Mama Mars: 03-05-2010 - 38 weken en 3 dagen –Faith -2710 gram
    * Hemeltje83 : 09-05-2010 -38 weken & 6 dagen -Owen- 2950 gram

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    gefeliciteerd!!!

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Oke, bij deze.... IK BEN GIGA JALOERS OP ALLE MEIDEN MET KINDEREN EN DE ZWANGEREN IN DEZE TOPIC. Ben nog de enige die met lege handen en buik is.

6. Pinguïns

Ik kan me er iets bij voorstellen....
    Maar ik weet zeker dat het voor jullie ook komt, daar geloof ik echt wel in.
    Jullie worden een handje geholpen, dus dan kan het toch niet anders dan dat het goed komt?
    Ik begrijp je heel goed hoor meis, maar houd moed en hou je sterk!

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Op dit moment deze topic lezend heb ik even helemaal geen zin meer om dit te gaan volgen. Sorry!
    Geholpen worden betekend wachten en dat zal voor ons pas oktober zijn.:$:(

8. Pinguïns

Meis, laat je nu niet uit het veld slaan...
    Het hele zwangerschapsgebeuren bestaat uit wachten, voor sommigen is het alleen iets langer dan voor anderen..

9. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... ik kom net trug van de pufclub en check onder het koken snel ff het forum en nu lees ik dit lieve Tamara!! Ohhhhhh de tranen lopen over m'n wangen (blame the hormones).. ik ben zo ontzettend blij voor jullie!! Ohhhh ik wil dansen.. springen.. je platknuffelen.. zoooooo gaaf!!!!! Het is je zo ontzettend gegund.. God is goed!!!

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Praat me niet van wachten want dan word ik echt agressief!:x Heb dat al veel te lang moeten doen. Nu 2 afgebroken pogingen zodat er weer 2 maanden weg zijn en dan nog eens een maand weggegooid, omdat het gesprek met de fa niet eerder kan. Sorry, praat me absoluut niet over wachten en geduld hebben. Ik ben het nu giga zat! Zeker nu ik omringt ben met zwangeren en moeders.
    Normaal ben ik erg lief en medelevend, maar nu even niet.

11. Pinguïns

Meis, ik begrijp je heel goed.
    Ook al heb ik iets heel anders meegemaakt, je wordt wel behoorlijk op de proef gesteld.
    Ik denk niet dat er iets is dat ik kan zeggen om je op te beuren, dat kan maar 1 ding....

12. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    timon: meis, ik begrijp je heel goed.. Misschien zitten we niet in het zelfde schuitje als jullie, wij hebben wel al twee jaar precies de zelfde wens als jullie! Je mag ook even goed boos zijn, het is ook niet niks wat jullie moeten doorstaan! hele hele hele dikke knuffel en weet dat je hier altijd mag schelden, boos zijn of juist verdrietig. Ik denk aan je meis!

@ Thanks Lkg. we geloven het nog niet helemaal dus moet nog even landen.

13. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Timon ik begrijp je gevoelens heel goed, het is ook allemaal niet eerlijk dat de een zo zwanger is en de ander een heel medisch circuit moet doorlopen en vooralsnog met legen handen staat... ik begrijp je woede, je gevoel er niet bij te mogen horen....
    Dikke knuffel.... en blijf vooral van je af praten.....

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jullie is het ook niet allemaal gegeven, dus ik kan niet boos op jullie zijn. Maar wel op het huidige feit dat ik in deze topic de enige zonder iets ben. Kan het op dit moment gewoon NIET uitstaan! Normaal heb ik er echt amper moeite mee, maar nu is het me even te veel.

15. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    en daar heb je alle reden toe!!het is ook gewoon kut!!!! sorry voor mijn taal maar het is gewoon keihard. Waarom moet het allemaal zo oneerlijk zijn. De een wil geen kind is zo zwanger, de ander moet er keihard voor vechten. Blegh! Meis ik ben boos met je mee,dit is gewoon giga kl*te!

16. Pinguïns

Ik sluit me hier volledig bij aan.
    Er zijn er veel zwanger in mijn omgeving die een kind niks te bieden hebben en "per ongeluk" zwanger zijn geworden.
    Ik word daar ook iedere keer wéér boos om.
    Het is gewoon niet eerlijk... :(

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    lieve Timon,

knufferdeknufknufknufknufknuf!!

Kus

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    WAAAAHOEEEE!! oh tamara, wat ben ik ontzettend mega blij voor jullie! Wat een wonder!!
    Wow! Meid wat een prachtig geschenk, wat een geluk!
    Eindelijk mag ik dan ook jou feliciteren met een positieve test!!

@ timon: een dikke knuffel voor jou meis. Kan me voorstellen dat dit topic nu even te veel voor je wordt.. :(. Nogmaals, dikke knuffel.

@ hier: mars heeft jullie al ingelicht over de snee, waarvoor dank! :)
    de chirurg moet nog langs komen en hopelijk ziet de wond er goed uit. Hij had nog wel gelekt vannacht. En we hopen dat daan wat meer voeding mag, hij krijgt nu maar 20cc.
    zijn infuus zit nog steeds in zijn pols, en dat wordt ook een keer afgestoten door het lichaam, en een nieuwe prikken is een drama..dus dan doen ze hem in zijn hals :(. Maar we duimen dat dat allemaal niet nodig is.

19. Pinguïns

Och arm ventje toch Lin :(
    Wat naar dat het allemaal niet zo voorspoedig loopt...
    Ik hoop maar dat het snel beter zal gaan...

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nou, het gaat goed met de voeding, hij heeft net 60 gehad! Dus grote kans dat dat wel goed gaat nu omdat zijn darmen goed werken. Niet zon groot drama als zijn infuus eruit zou gaan: hij krijgt nu voldoende binnen via de voeding.
    Maar infuus zit nog goed en hij krijgt hier ook antibiotica door...dus dat ie nog maar ff goed houdt :)

Deel Deze Pagina