Jeutje, wat is er veul geluld hier! Maaaaaaaaaaar wel fantastisch nieuws!!! Ilona en Tamara: wat ongelooflijk heeeeeerlijk! Gefeliciteerd en hou vast die beeb! Timon: jij hebt alle recht van de wereld om flink boos te zijn! Gil/ brul het van je af! Je bent hier altijd welkom, dat weet je! Linda: ik zit weer aan de twitter vastgeplakt hoor. Arme Daan, ik hoop dat deze rottijd snel voorbij mag zijn! Denk aan jullie! knuf! Hierzo: Tristan is gister voor het eerst weer naar zn gastmama gegaan en dat was geen succes. Gelukkig ging het thuis wel goed en ging hij lekker slapen. Hopelijk gaat het vandaag beter.
Timon: Hoe gaat het vandaag met je.... ik leef erg met je mee... het is jullie ook zo gegund meid.... dikke knuffel... Linda: wat een stoere bink is het toch he, dat hij zich zo groot hield bij het verschonen van de wond vanmorgen... Ik hoop ook dat zijn infuus gewoon blijft zitten.... Fijn dat hij alweer meer heeft mogen drinken nu.... Tamara: zit je al lekker op een roze wolk meid? Djuke: Tristan wil natuurlijk veel liever bij jou blijven! Hopelijk gaat het vandaag wel goed. Hier: nog 1 lange slopende dag tot morgen 16 uur..... Ik voel me wel iets beter er onder dan gisteren... Tuurlijk is het nog steeds heel spannend, maar ik ben niet meer zo super angstig als gisteren...
Miedne, Net terug uit rotterdam. Roze wolk? gewoon een zwarte grijze donker donder wolk. Slecht geslapen vannacht 3 uurtje, om 4 uur nog maar een keer een test gedaan. Weer negatief. Toch maar naar rotterdam. Komen daar en vertellen van de positieve test maar ook van negatieve testen. De dokter behandelde ons echt zo alsof we een machine waren. Ja dan zal het wel niet zo zijn, maar om het zeker te weten een echo doen. Tijdens de echo zei hij ik zie wel een holte maar ik DENK niet dat er wat in zit. Laten we maar even bloed prikken. Om 13 uur zou hij ons bellen voor de uitslag. 14 uur nog niets gehoord. Ik bel dus zelf maar even naar het ziekenhuis. Krijg een assistent aan de lijn. Ze kon niet terug vinden dat de dokter ons vandaag zou terug bellen. Maar goed, ze zet me in de wacht en komt terug met de mededeling. Dr rooker meld dat de zwangerschaps test negatief was. Bam. We weten het nu een uur en kunnen beide alleen maar janken. Het leek ook gewoon te mooi om waar te zijn. Dus weg roze wolk, en diepe duisternis is om ons heen op het moment!
Huh? Hoe kan dat nou weer? Als hij zegt dat hij dacht op de echo wel iets te zien, dan vind ik het wel heel knap, want met 4 weken is er vaak alleen een verdikt baarmoederslijmvlies te zien. Welke test heb je gedaan? Zou je anders niet gewoon een kruidvat 2 voor 5 euro doen? Je bent toch ook niet ongi? Ik geloof niet dat je op de digitale test het woord zwanger te zien krijgt als dat niet zo is hoor!
Nou, ik snap er niks van! Meid, als je echt zekerheid wilt, race naar de kruidvat, koop een setje 2 voor 5 euro testen en een digi met indicator en als op de kv een 2e streepje op komt, ook meteen de digi doen. En als die negatief zijn, mag je wel heel boos bellen naar clearblue!
Jeetje Tamara wat een ongelooflijk K****** nieuws.... ik weet even niet wat ik moet zeggen, anders dan dat ik het heel erg vind voor jullie, het was zo'n mooie droom.... dikke knuffel.....
Wat een vreselijke k*tzooi.. bah bah bah.. hoe kan dit nou???? Ohhh meis.. ik weet niet wat ik moet zeggen.. maar dit is echt teveel narigheid voor jullie Echt raar ook dat de gyn wel iets ziet, maar dat je toch niet zwanger bent.. dat kan toch niet?? Maar.. wat verder.. heb je verder nog wel icsi info gehad of helemaal niet meer? En.. ik weet dat ik het al eerder heb gezegd.. maar ik ga het toch weer zeggen.. Ik vind dat jullie echt buitengewoon slecht behandeld worden daar in het ziekenhuis.. en dat maakt me zo ontzettend boos!! Ze hebben te maken met mensen.. niet met machines.. en die mensen hebben stuk voor stuk te maken met veel gevoelens, ze zitten daar niet voor niets.. en dan gaan ze zo met je om.. dat is zo ontzettend slecht!! :x:x Zucht.. ik weet dat jullie er weer bovenop gaan komen.. en ik weet dat het ooit voor jullie ook zover zal zijn dat je een kindje in je armen zult hebben.. maar nu is het alleen maar vreselijk k*t
Het Erasmus is ook echt een Kl*te ziekenhuis, bij mij waren ze ook zo lekker ongevoelig... Ik heb ervoor gekozen om, op het moment dat deze zwschap weer mis zou zijn, verder te gaan in het Geertgen, die schijnen echt heel normaal en lief te zijn voor vrouwen waarbij het allemaal niet zo goed wil lukken. Is het misschien een optie om daar anders eens te informeren? En ik geloof idd die arts niet, hij zag wel iets (dacht hij) maar toch ben je niet zwanger. Gaat er bij mij niet in. Die zou echt een goeie aan mij hebben, maar dat even terzijde. Wat een ass zeg! O meis, ik hoop dat jullie snel wat duidelijkheid hebben, want dit is ontzettend slopend. Ik leef met jullie mee en hoop op een goede afloop!
Dat is toch gewoon belachelijk.. dat jij ook al van die slechte ervaringen daar hebt Ilona.. grrrrr.. ik kan daar echt niet tegen. Ziekenhuizen kunnen gewoon alles maar maken, ze krijgen toch wel betaald van de verzekeraars, en als patient/klant kan je maar lastig een ander ziekenhuis kiezen. Maar ik ben het met Ilona eens.. je zou kunnen overwegen om een ander ziekenhuis te proberen.. Rotterdam is ook nog eens vet ver reizen voor jullie! In de buurt zitten genoeg goede ziekenhuizen, waar je WEL normaal behandeld wordt! Je kan het altijd proberen in Zaandam of Purmerend, en als het daar niet kan kan je zeker naar het OLVG in Amsterdam. EN MC Kinderwens in Leiderdorp werkt zonder wachtlijsten.. wat verder dan bijvoorbeeld Amsterdam.. maar een stuk dichterbij dan Rotterdam.. Zucht.. sorry.. ik wil jullie zo graag helpen en ik wil zo graag dat er wat voor jullie gedaan wordt.. maar daar zit je nu misschien wel helemaal niet op te wachten.. Als je een schouder nodig bent mag je altijd een kop thee komen drinken!!
@ Ilona: Jaaa.. officieel 26wk en 4 dg alweer (banner staat nog op uitgerekende datum na eerste echo, maar de datum is bij de termijnecho bijgesteld.. heb de banner niet veranderd want ga liever van wat later uit ).. maar wacht maar af.. de tijd vliegt. Voor je het weet ben jij ook zo ver!
Ja ik vind het ook belachelijk. En zeker voor zoiets gevoeligs als zwanger worden. Je ligt daar toch maar mooi met je hele hebben en houwen en als ze dan zo tegen je doen, dan wordt je daar ook niet vrolijk van. Je moet je wel op je gemak voelen bij je behandelaars hoor Tamaar! ***Een hele dikke digi knuf voor Tamaar***
Nou, ik hoop echt dat ik ook ooit zo ver in een zwangerschap mag komen. Ik verheug me enorm op dat leven in mijn buik. Mar dat duurt nog wel effies. Ik hoop zo dat het nu goed mag gaan!
Thanks meiden, Iloon: we zitten in het maasstad ziekenhuis. Alleen voor de terug plaatsing hoeven we naar het erasmus. Verder zijn we in het maasstad tot nu toe goed behandeld. Het is hier in beverwijk heel erg fout gegaan. Maar daar hoeven we gelukkig alleen nog maar heen voor de echo. We hebben net de appotheek aan de lijn gehad en morgen worden de spuiten geleverd. Dus zodra mijn ongi komt kan ik bellen of we mogen beginnen. Gaat nog vrij snel moet ik zeggen. Maar goed, we hebben nog een kans. Dus timon! We gaan er samen voor meis!!!!! Over een of twee maandjes hebben we beide gewoon een ontzettend mooie ECHTE test in onze handen. Samen staan we sterk oke? Liefs en dikke knuf!
Lieve Tamara, ik hoop dat je ongie snel doorzet nu de bloedtest negatief is..... dan kunnen jullie beginnen met spuiten..... tenminste ik hoop wel dat jullie daarvoor gelijk groen licht krijgen.... Ik hoop inderdaad dat jij en Timon binnen een paar maanden een knalpositieve test in handen hebben.... Een dikke knuffel voor jullie meiden!!!
Huh!! Hoe kan dat nou toch weer tamara . Wat is dit nu weer, dit is verdorie NIET eerlijk! Die testen zijn zo betrouwbaar, dat kan toch niet. . Oh meid toch, heel erg veel sterkte..
Wauw tamara wat klink je snel alweer ongelooflijk sterk. Respect voor jou hoor. Ik weet dat je vast nu veel positiever klinkt als dat je bent maar toch, ik vind jou super stoer!
Wat is dit zwaar KUT! :x:x Ik zit met verbazing dit nieuws te lezen. Hoe die arts jullie heeft aangehoord, die onnodige echo waarop je nu nog helemaal niets kan zien en dan jullie niet in de agenda hebben gezet om te bellen. Zo'n vervloekte dag voor jullie. Een enorm dikke knuffel!!! *Timon veegt een traantje weg*