We gaan er zeker samen voor!!! Jij moet nu een nieuwe poging met spuiten aangaan. Ik moet eind september ongi te worden om met de 3e cryo poging van ons eskimo te kunnen starten.
Tamaar, weet je al wat meer meis? Timon, hoe is het met je meis? Ik hoop dat je je alweer iets beter voelt dan van de week.
Vanmiddag eindelijk de echo..... wat waren de afgelopen dagen slopend.... nu nog ruim 3 uur te gaan....
Hey Meiden, @ hier: gaat het redelijk. Tussen de huilbuien door. Ben vanmorgen gigantisch ongesteld geworden. En ik en tim hebben het gevoel dat het een MK is. Er zat vanmorgen iets bij het bloed wat er normaal echt niet in zit. Een rare brok zou ik maar zeggen. dit gaf ons allebei heel veel rust ( hoe stom dit ook klinkt) we zijn niet gek, en de dokter had ook gelijk. Maar goed, we hebben ons net een uurtje geleden aangemeld voor onze eerste icsi behandeling. We horen aan het eind van de middag of we vandaag mogen starten. Ik heb geen idee hoe dat nu moet gaan met nieuwe Nod datum. Timon wat houd jij meestal aan? Klinkt misschien stom maar ik heb nu zo ontzettend veel aan je eerdere verhalen. Het is voor mij erg fijn dat er in ons clubbie iemand bij zit die het zelfde moet ondergaan. Verder kunnen we eigenlijk niet veel meer als alles over ons heen laten komen. @ Linda: Hoe is het met je mannetje???En even zo belangrijk hoe is het met jullie? trekken jullie het nog een beetje?? @ Iloon: Hoe voel je je vandaag? Al lekker last van allemaal klachtjes of nog niet echt? @ charpi: wowow je mag bijna je frummeltje zien. Heel veel plezier en succes! Natuurlijk is alles gewoon goed!!! Meiden, wil jullie toch echt nog even bedanken voor jullie goede steun enzo. Het is zo raar dat ik het nergens anders kwijt kan als hier. Jullie zijn echt bijzonder!!!
@Tamara ik hoop echt dat jullie vandaag mogen starten..... mijn duimen draaien..... dikke knuffel.... Nog een klein half uurtje dan gaan we op weg .........
ah wat balen tamaar, dat je nog moet wachten.. Ik had zelf ook al gedacht aan een mk. Die posi test en jouw gevoel.. en daarna weer niet,. Wat klote .... Maar vanaf volgende maand gaan jullie dus net als Timon voor een prachtig ukkie!!!! Ik ga voor jullie duimen!!! @ hier: Jeej! Wij mogen morgen of overmorgen naar huis!!!!! (of had ik dat al gezegd haha) @ Tamaar: wij trekken het nog wel hoor, al wordt het behoorlijk zwaar..die lange dagen in het ziekenhuis. Maar goed, nu is wel alles achter de rug!
Hoi meiden! @ Tamaar: Okee, ik dacht al dat het wel een mk moest zijn, kan niet anders. Anders heb je nooit een positieve test. Wel k*t zeg! Had zo mooi geweest net zo voor de icsi.. Wel balane dat je pas in september mag beginnen, maar wel fijn dat jij een Timon ervaringen kunnen uitwisselen. Ik hoop dat jullie snel aan de beurt zijn voor een mooi 2e streepje! Ik hoor wel wat je NOD gaat worden! Ik ga nu effe je blog lezen! En hier, tsja, wat zal ik ervan zeggen, ik ben mega onzeker! Ik heb iedere keer aan de linkerkant wat steekjes enzo en ben dus super bang dat ik een bbz heb. En ik mag pas over 3 weken en 6 dagen een echo, but who's counting... @ Linda, jeeeeee waarschijnlijk naar huis, dat is nog eens goed nieuws! @ Charpi, hoe was de echo?
@Tamara, wat jammer dat jullie niet gelijk mogen starten.... hopelijk in september wel groen licht.... @Ilona, ik begrijp je onzekerheid.... je kan niet anders doen dan hopen dat het goed gaat.... ik duim met je mee @Linda, wat fijn dat je nu waarschijnlijk snel met je mannetjes naar huis mag.... @Hier..... de echo was goed!!! Alles zag er goed uit en de groei loopt op schema... Alleen wilde uk niet meewerken aan de geslachtsbepaling.... de beentje bleven dicht bij elkaar, hihi.... we hebben we een vermoeden, maar dat houden we voor onszelf, veel te onzeker..., wellicht wordt het later op een eventuele echo nog bevestigd, wie weet.... We zijn dolgelukkig dat het kindje er gezond uit zag en lekker bewoog.... ook al voel ik het dan niet, de kleine uk beweegt echt genoeg...
Beter nog ik heb het stukje film geupload inmiddels: YouTube - 20 weken echo Veel plezier met kijken naar ons wondertje!!!
Wooowwww! Wat een mooi filmpje! Zo een wil ik ook over een paar maandjes Enne, ik denk dat het een meisje wordt!
Tamaar, wat jij nu heb heb ik ook gehad. Een onbekend heftige ongi waar iets bij zat wat ook mij rust gaf. Dikke knuffel! Ergens wel gezellig dat we samen starten. Ik zal dan beginnen met medicijnen en waarschijnlijk zo'n 17 dagen later de cryo tp. Charpi, wat gaaf om je ukkie te hebben gezien. Grappig dat de beentjes bij elkaar bleven. Gaaf filmpje!!!! Linda, wat heb jij goed nieuws! Wanneer weet je het zeker? Hier ben ik alweer over mijn bui heen, hoor. Was het toen even flink zat. We wachten nog steeds op de afspraak van 10 september. Ik krijg deze nog niet vervroegd.
Oh neeee Tamara: wat ontzettend klote voor jullie!! Heel veel sterkte; je klinkt heel erg moedig maar je hebt het ongetwijfeld erg zwaar. Heeeele dikke digiknuffel Charpi: wat gaaf dat je een filmpje hebt! Mooi hoor
@ Linda: Jipppieieiieieieie.. lekker thuis met je mannen! Geniet ervan meis! @ Charpi: Ohhh wat fijn dat de echo helemaal goed was!! Ik had vanaf 20 weken dat er echt een knop om ging en ik er echt vertrouwen in had dat alles goed zou gaan.. hoop dat jij dat ook hebt!! Jammer dat je het geslacht niet kon zien.. maar hopelijk lukt het de volgende keer @ Tamara: Phoei, wat een verhaal zeg Nu tot september wachten dus.. ik duim voor jullie. @ Timon: Pff.. ik kan me je bui heel goed voorstellen! Dat het maar snel 10 september is en jullie snel verder kunnen! @ Hier: Whihihi.. net naar zwangerschapszwemmen geweest. Ik weet niet wat er met me gebeurd, maar ik doe allemaal dingen waarvan ik altijd heb gedacht (en gezegd) dat ik ze nooi zou doen hahahah.. Maar het was echt heerlijk! Lekker bewegen zonder dat je last hebt van de buik.. en aan het eind ontspannen.. super Ik voel me er helemaal lekker door