Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha ik las je tweets al lkg, heerlijk.

Ik heb er zelf ook aan gedacht hoor, maar uiteindelijk gewoon niet geregeld. Dus ik lach je niet uit :D
    Fijn dat het zo lekker was! je hebt het er maar druk mee, niet?
    Werken, zwemmen, puffen.. :p

2. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai meiden,

@ Linda: Jahoe!!! wat goed dat jullie weer helemaal compleet thuis zijn! wat een sterke kanjer heb je toch. lekker genieten nu van elkaar!!!

@ Charpi: WAUW! wat is je echo gaaf! En wat super dat alles weer zo goed was,. Hihi beentjes bij elkaar, misschien wil die kleine het gewoon als verassing voor jullie houden ;) Hoop dat nu wel alle zenuwen enzo van je afgevallen zijn.

@ Hemeltje: dankjewel meis, ja voel me niet top maar kan niet anders als doorgaan. Al merk ik nu aan mezelf dat ik een beetje aan mijn tax zit. Ik slaap gewoon al een week elke nacht maar een uurtje of 2/3 en dan heb ik ook nog 6 dagen werken deze week en ik merk gewoon dat ik zo ontzettend moe ben, en niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk. Voel me heel erg droog, en en zo blegh. Net als of het me allemaal niets intresseert. En heel eerlijk eigenlijk doet het me dat ook niet. Maar goed. zoals ik blijf zeggen niet zeuren, kop omhoog en blijven lachen.

Gister bij onze nieuwe buren op bezoek geweest. Heb echt zo;n leuke avond gehad en wat blijkt zij heeft met euhm even weer nadenk PCO? CPO?weet het nu even niet meer, bij de gyn gelopen en zijn ook via hormonen en het ziekenhuis zwanger geworden. was wel heel fijn om daar gister eens met iemand over te kunne praten. Dus dat heeft wel echt ons goed gedaan.
    Merk het overigens ook aan me mannetje, die is ook goed uit zijn doen. Dinsdag en woensdag was hij ontzettend wit en hij slaapt juist alleen maar, dus hij is waarschijnlijk ook helemaal op. Alleen hij vertelt het niet, want ja hij wil sterk zijn he!

OJA! Meiden, we moeten nog meer stemmen voor Daan en Jesse hoor, want die Roan baby gaat nu wel heel hard!
    Ja lin, ik regel het wel weer even voor je hoor :)

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ tamaar: He toch meis, kan me voorstellen dat je helemaal op bent. Da's niet gek, jullie gaan door zo'n drukke en heftige periode.
    Je mag gerust zeuren, en ff je hart luchten en balen en boos zijn. Dat mag, en dat moet ook..dat moet je ff kwijt.

Pco, heet het inderdaad.

Enne dankjewel voor de stemmen regelen. Ik sta idd flink achter, haha.
    Hopelijk geeft de jury veeellll stemmen ;)

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Weer een stem voor de mannen van Linda.;) Gaaf dat jullie weer thuis zijn!!!

Tamaar, jammer dat je zo slecht slaapt deze week. Hopelijk gaat het hierna beter met je. Prettig dat je een zogezegd lotgenote heb gevonden zo naast de deur.

Nou, de afspraak blijft op 10 september staan. De fa's zitten tjokvol!:$

5. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Wat vervelend Timon dat je niet eerder op gesprek kan.... ik hoop met je mee dat het snel 10 september is... nog 2 weken meid..... volhouden!!!

Tamara, staat er voor jullie ook al een datum vast voor een gesprek, of gaan jullie gelijk starten als je ongie wordt? En wanneer is dat ongeveer? Kan me goed voorstellen dat jullie allebei van slag zijn en dat je helemaal op je eind loopt, ik hoop dan ook dat je weer wat meer gaat slapen.... wel fijn dat je bij je buren mensen hebt gevonden die ervaring hebben met het medische circuit....

Linda, en hoe is het thuis, heerlijk lijkt me maar ik kan me voorstellen dat er ook veel moeheid uitkomt nu?

Lkg, leuk dat je van alles doet, puffen en zwemmen enzo.... ik doe juist helemaal niets, dacht altijd dat ik dat ging doen, maar heb nergens geen zin in.... omgekeerde wereld dus....

Ilona, hoe gaat het meis, al veel kwaaltjes?

Djuke hoe is het daar bij jou en Tristan?

Mama Mars, al iets bekend uit de onderzoeken?

Hier zweef ik echt op een roze wolk, of blauw haha..... Al neem het gevoel wel toe dat wat de echoscopiste tegen ons heeft gezegd als vermoeden, wat zij dacht gezien te hebben dat het dat ook echt is.... maar we gaan nu niet alles specifiek op geslacht kopen hoor, nee veels te riskant.... dus alles wordt een beetje neutraal.... ben ook al bezig met het zoeken naar geboortekaartjes, jeetje wat een keus er valt dus erg veel te kiezen..... en nu mag ik er nog 2 uitzoeken ook, voor zowel een jongentje als een meisje......
    Ook de namen zijn we nog niet helemaal uit, vind ik ook al zo moeilijk.... het is toch iets wat je je kind voor de rest van zijn/haar leven meegeeft.... en dan zitten we ook nog een beetje met vernoeming.... lastig lastig kan ik je vertellen....;)

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Meiden, ik moet jullie nog eens komen lastig vallen! :D
    De wedstrijd duurt nog 4 dagen....dus willen jullie deze 4 dagen allemaal 1 keer per dag stemmen? Misschien maken we dan nog een kans met de jurypunten die er gegeven worden! 8) (hoe veel er dit zijn is namelijk onbekend) http://www.babyenkind.nl/bvdm/index.php

Dankje dankje dankje!! :)

7. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meiden!

Charpi, ik ben zoooooo benieuwd wat het gaat worden bij jullie!!
    Blijf maar heerlijk drijven op die mooie roze/blauwe wolk, het is je zooo gegund!

Timon, ik hoop dat de tijd voorbij mag gaan vliegen en dat er nu eindelijk eens wat mooie dingen voor jullie mogen gebeuren.
    Wat zou je op de nod lijst genoteerd willen hebben?
    Ik heb er nu opgezet dat je op 10 september een afspraak hebt.
    Vind je dat goed of wil je een nod datum erop hebben?

@ Tamaar, hey meis, ben je al een beetje bekomen van de afgelopen paar rotdagen?
    Ik vind het fijn voor je dat je iemand hebt gevonden waar je ook in real life mee kunt praten.
    Wij zijn er natuurlijk hier voor je op het forum, maar af en toe is het ook fijn om even live te spuien.
    En als je weer naar Rotterdam moet en je hebt trek in een bak koffie, ik woon in de Hoeksche Waard, dus je bent altijd welkom!
    (En de andere meiden natuurlijk ook!) :D
    Wat zal ik voor jou noteren op de nod lijst?
    En gaan jullie het deze maand nog wel een keertje proberen tot je (liever niet) ongi wordt?

@ Mama Mars, hoe is het met jou?
    Ik ben ook benieuwd of je al wat meer weet?

@ Lkg, hihi leuk dat je dingen doet waarvan je van tevoren niet had verwacht ze te gaan doen!
    Mocht het bij mij zo ver zijn dat nu alles goed zit, dan weet ik nog niet echt wat ik doe.
    Ik zit misschien aan zwangerschapsyoga te denken.

@ Linda, ik vind jouw mannetjes veeeeel leuker dan die Roan baby.
    Als ik in de jury zat dan wist ik het wel!

@ Hier, vanmorgen nog eens een testje gedaan, de onderste is van vandaag, de rest van een paar dagen terug:
    Bekijk bijlage 97286

Ik begin langzaamaan te geloven dat het echt zo is!
    Ik hoop nu dat bloedverlies uit zal blijven, misschien heb ik dan bij de echo met 8 weken wat meer vertrouwen dan de vorige 2 zwangerschappen.
    En als de echo met 11 weken goed is, gaat de vlag hier uit!

8. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Fijn dat je wat meer vertrouwen krijgt Ilona..... al kan ik me goed voorstellen dat je heel erg uitkijkt naar de 3 maanden grens en dat de kleine zich dan nog steeds goed vasthoudt.... mijn duimen blijven draaien.....

9. Pinguïns

Dankjewel meis :)
    Spannende bezigheid, dat zwanger zijn.
    De komende weken mogen wat mij betreft voorbij vliegen!

10. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Zeker een spannende bezigheid, vertel me er niet van..... al merk ik dat de echo woensdag heel veel goed heeft gedaan, dat wel....

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    :D Daan met zn nieuwe woezel

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Mijn knappe kerel!!!

13. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Knapperd :D Fijn om weer thuis te zijn he!!!

14. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ahhhh wat een mooie foto!! Echt, volgens mij staan de meisjes nu al voor hem in de rij.. wat een knap kereltje zeg!

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Al die spam van Daan en Jesse moet verboden worden!!!;) Ik zal proberen vanavond weer te stemmen.

Charpi, jij gaat lekker. :D

Ilona, jouw testen zien er goed uit! Fijn zeg.
    Mijn NOD mag je op 23-9 zetten.

16. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Wn mijn NOD op 22 -9
    Hihi Timon, Misschien een teken??? Zo samen naar ons NOD datumpje toe?

@ Iloon: Nou het is overduidelijk zeg, leuk hoor. Blijf voor je duimen, dat het frummeltje goed blijft vast houden onderweg.

@ Linda: Wat een leuke fotoos, echt knappertjes :D

Hier eindelijk, eindelijk, eindelijk een nacht geslapen. Van 12 tot 12. Heeeeeeeeeeerlijk, voel me ook gelijk een beter mens. Ben nog wel heel moe in mijn hoofd, maar moet gewoon even alles een plekje geven. Maar och, wat kan een nacht slaap al wonderen doen!

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ tamaar; hihi is wel 2 keer Daan op de foto he!? :D

18. Pinguïns

Wow hee Lin, wat een knap manneke is dat toch, dat wordt een kleine hartenbreker hihi.**smelt** hihi.

@ Timon, okee ik zet hem er voor je op!
    Ik strooi graag wat hcg voor jou en Tamaar en hoop dat dat mag helpen!

@ Tamaar, ook voor jou noteer ik hem!
    Ik hoop dat deze ronde je nu wel een blijvend wondertje mag geven.

@ Charpi, kan me voorstellen dat je meer gerust gesteld bent na je echo van afgelopen woensdag.
    Nu echt genieten he ;)

@ Hier, sinds vandaag begin ik toch echt te geloven dat het echt zo ver is.
    Ik kan mijn geluk niet op en heb het gevoel dat het deze keer goed gaat komen.
    Laten we hopen dat ik gelijk heb, want ik heb wel vaker van die voorspellende gevoelens en dromen :)

19. Pinguïns

#2299 Pinguïns, 27 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2010
    Bekijk bijlage 97431
    NOD
    * Mama Mars: 12 september, 1e ronde
    * Tamaardb1984: 22 september, 25e ronde, ICSI
    * Timon: 23 september, 31e ronde, ICSI

Zwanger
    * Lkg: Zwanger in ronde 16, uitgerekend 27 november 2010
    * Charpi: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 12 januari 2011
    * Ilona2802: Zwanger in ronde 16, uitgerekend 4 mei 2011

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen -Kelvin - 3300 gram
    * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen -Lana - 3525 gram
    * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram
    * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram
    * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag –Daan & Jesse – 2505 gram & 2765 gram
    * Mama Mars: 03-05-2010 - 38 weken en 3 dagen –Faith -2710 gram
    * Hemeltje83 : 09-05-2010 -38 weken & 6 dagen -Owen- 2950 gram

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ilona, de afspraak FA mag je bij de NOD weghalen. ;)

Tamaar, wij gaan samen voor een ukkie in de volgende ronde! Samen zwanger zijn zou toch super zijn en dan beide van een eskimo!;)

Deel Deze Pagina