Fijn dat het weer goed gaat met Daan.... en ze zullen niet alles even snel doen denk ik, al leren ze ook veel van elkaar.... Kan me ergens wel voorstellen dat je de 2 hapjes nog even uitstelt, maar het gaat er toch van komen he over een tijdje....
@ Linda: Heee, wat fijn om te horen dat alles zo goed gaat met Daan! Echt top! En wel leuk dat je ze zo met elkaar kan vergelijken, maar aan de andere kant ook wel lastig lijkt me.. Daan zal vast als alles helemaal genezen is ook de hele box (en nu je zo'n mooie mat op de grond hebt (zag ik op hyves) vast het hele huis) onveilig maken @ Charpi: Wat vervelend zeg dat je even een dipdagje hebt. Maar lekker vroeg naar ben en hopen dat het morgen beter is! @ Hier: Kraampakket was bij de buren bezorgd, dus net even opgehaald. Goeiedag zeg.. die kraamverbanden zijn bijna even lang als m'n onderarm!! Maar de schok was snel vergeten toen ik hem verder uit ging pakken, want er zit een Tummy Tub in! Vind ik echt superleuk, en ik ben er echt blij mee
@ Linda: Jaaa.. had jij dat ook?? En ik heb nog een beetje een brutale vraag. Die foto van Daan die je net op Hyves hebt gezegd.. dat shirtje dat hij aanheeft vind ik echt zoooooo leuk!! Mag ik weten waar je die vandaan hebt??
Yep! ben izz verzekerd . Hahah, dat shirt is gewoon van de v&d . Alleen geen idee of ze zoiets nog hebben. Zo niet, komt ie met de oranje romper naar je toe!!
we hebben hem ook nog in t blauw wit voor jesse (zie je op de andere foto waar ie op die mat ligt...alleen niet echt duidelijk ) Helaas spuugde meneer al gauw weer het shirt onder en heeft ie hem al niet meer aan
Ohhhh wat lieffff!! Ik ga binnenkort kijken bij de v&d of ze hem nog hebben! Snel voor alles weer wintercollectie is! Zat idd die andere foto al te bestuderen, maar daar kon je de bovenkant niet van zien hihi.. Ga je de kleertjes die ze niet meer passen verkopen of bewaren?
De allerkleinste maatjes (50-56) verkoop ik. Hihi heb ze toevallig vandaag al op MP gezet. Geen foto's ofzo want tis veel te veel om op te sturen, dus mensen kunnen komen kijken ofzo . De andere maatjes weet ik niet. De kleertjes worden vanaf maatje 62 echt leuk. Dus die lijken me op zich wel leuk om te bewaren, of aan vriendinnen te kunnen geven. Zelf verwacht ik niet dat we nog een 3e willen, dus voor ons zelf zal het niet zijn denk ik. Maar 't kan ook goed zijn dat ik gewoon alles verkoop! Weet 't nog niet helemaal! hihi Van maatje 50 heb ik 2 rompers bewaard die ik het allerleukste vindt. Verder mag het allemaal wel weg. die rompers vind ik wel leuk om te bewaren voor ze. Kunnen ze zien hoe klein ze waren hihi.
hey meiden, wat een hoop gekletst hihi. Moest weer helemaal bijlezen en dat na een weekend van stilte. @ Djuke: He wat ontzettend balen dat je even niet met je zelf door een deur kan. Het is ook niet niets, in een keer werkeloos thuis te zitten. Meis, hoop dat er snel wat op je pad komt waarvan je helemaal vrolijk wordt. En wat dan ook gewoon goed te combineren valt met Tristan en Djuke. @ Linda: Wat goed dat alles zo goed gaat met die kleine Daan. En dan loopt ie wat achter op Jesse, so what, hij heeft ook wel wat meer te verduren gehad. En wie weet is Daan ook een karaktertje die het allemaal wel best vind. (zo was ik namelijk ook, kruipen.... ja daaag daar wordt ik moe van ) Hoop dat het slapen ook snel beter gaat. Want die gebroken nachten is ook geen pretje natuurlijk. Ben je alweer aan het werk trouwens??? @ Lkg: wat gaaf zeg, een nieuwe woning. Super dat alles een beetje makkelijk verloopt. Daarnaast kan ik echt genieten van je verhalen over het zwanger zijn.... en dan die kraamverband haha pieste zo wat in mijn broek. Wel leuk zo'n Tummy tub, dat vind ik ook gaaf maar tim vind dat zonde geld :S @ Timon: hoe gaat ie bij jou meis? houd je het wachten nog een beetje vol?? @ Iloon: En bij jou? beginnen de klachten al te komen hoop natuurlijk niet voor je hoor @ Hier: Heerlijke dagen achter de rug. We hebben Gordijnen voor onze woonkamer gekocht, zooooo mooi ben er helemaal weg van. Bruin met een licht bruin/goude streepje (zie mijn hyves) en licht gouden vitrage. Echt the bomb!!!! Verder gister naar Lelystad geweest om te kijken of alles in orde is voor onze keuken. En ja het zag er allemaal nog prima uit en geen rare veranderingen. Ennnnn ik blijf aan de gang. Mijn nieuwe buuf woont achter onze nieuwe woning en ze vertelde dat de plafonds gespoten zijn, de badkamer en wc getegeld en dat onze schuurtjes staan. We hebben tot nu toe elke keer gehoord dat we midden november opgeleverd worden, maar we kunnen het ons eigenlijk niet voorstellen. Maar goed gaan daar wel maar gewoon vanuit. Dus eind november plaats ik fotoos van ons nieuwe stulpje. Ik wou dat we allemaal wat dichter bij elkaar woonden, dan zou ik gewoon een house warming geven Misschien kan het nog, blijven jullie gewoon allemaal gezellig slapen hihi
Linda, wat gaat Daan goed. Lekker poepen! Grappig dat de jongens zo verschillend ontwikkelen. Lkg, harde buik lijk me wat minder prettig. Een stapje terug zal vast wat lastig zijn. Heel spannend met het huis. Wel groot, maar als het verder naar jullie wens is... Hier is het nog ruim een week wachten tot de afspraak met de fa. Net ongi geweest, dus over een maand hopelijk starten met de gestimuleerde cryo tp. Beetje extra lijm erbij...
@ Linda: Ohh hihi.. maat 50 is wel echt klein toch? Als je een grote baby hebt slaat hij maat 50 dan over, of hebben alle babys dat wel? Als je nog kleertjes gaat verkopen dan kon je aan mij wel eens een goede klant hebben Jullie jongens hebben echt altijd van die stoere kleertjes aan die helemaal mijn smaak zijn hihi.. maar de paarse polo is wel topfavoriet @ Tamara: Jaaa, ik zag je foto al op Hyves. Vind het heel mooi! Hoop dat jullie huisje stiekem een beetje eerder klaar is, maar anders is lekker voor de kerst alles in ieder geval af! Leuk hoor!! Enuhhh.. housewarming ben ik voor Voor mij woon je wel dichtbij dus ik kom zo langs ff je huisje bekijken! @ Ilona: Jaa, ik ben idd ook wel benieuwd hoe het met je gaat? Heb je klachten of niet? Hoop dat je je gewoon top voelt! @ Hier: Volgens mij heb ik nog niet verteld dat we al een geboortekaartje hebben gekozen Ik had er heeel veel bekeken op internet en had toen iets van 10 favorieten. Daniel vond er daarvan maar één mooi, maar die vond hij wel direct heel mooi. Dus blanco kaartje besteld en die zat vandaag bij de post. Ik ben er helemaal enthousiast over, dus ik hoop Daniel ook zaterdag!
Hoi meiden, even snel want kom net uit mijn werk en ben moeoeoeoeoeoeeeee! Naast dat ik veel moe ben, heb ik ook absoluut geen zin in zoet eten, blegh. Eigenlijk heb ik overdag helemaal geen zin in eten. En bandenpijn, dat feest begint hier nu alweer Maar ik vind het best, als het maar goed blijft plakken!
@Ilona, lekker geslapen meid? Wel vervelend dat je alweer last hebt van bandenpijn, maar idd als die kleine maar blijft plakken..... zie toevallig dat we allebei op de woensdag verspringen, we schelen dus precies 16 weken.... @Tamara, goh ik weet dus helemaal niet waar je woont straks hahahahahahahaha maar als het enigszins te doen is lijkt het me erg leuk om langs te komen.... ook leuk om elkaar met zijn allen te leren kennen irl.... goed plan!! Wel leuk dat je zo lekker bezig bent voor jullie huisje.... @Timon, ik hoop ook dat jullie de volgende cyclus kunnen starten, duimen draaien.... @Lkg, ja zeg gewoon mijn kraamcadeau uit het kraampakket verklappen whahahahah jaja ook vgz hier.... Leuk dat jullie met het geboortekaartje al heel ver zijn.... hier nog volop mee bezig maar heb nog even.... @Hier, gaat het vandaag weer helemaal goed, dipje was van korte duur..... zometeen lekker verder boven de kamer leegruimen....
@ lkg: hahah ik zal het onthouden, wat betreft de kleertjes . Enne....expres niet verteld? of gewoon vergeten? maar ik zag het lekker toch op hyves: Proficiat met je verjaardag!! Maatje 50 is inderdaad klein. Als je baby een flinke baby is, is dat klein inderdaad. Zeker omdat ik die pyjamapakjes enzo ook gewoon in de droger gehad heb, dus nog ietsie gekrimpt misschien. @ Tamaar; uhhh waar woon je ook alweer haha. Geen idee of het ver weg is, vast wel, als het dicht bij leonie is. Ben wel suuuper benieuwd zeg! zeker als jij er zo enthousiast over verteld! klinkt als een droompaleisje voor jullie! @ lkg: woops, vergeet ik zomaar: WOOOW jullie hebben de kaartjes! ben onwijs benieuwd!! ga je hem vooraf showen aan ons?! hihi... vast niet zeker? @ iloon: hahah alleen fijn toch, geen zoet willen nu? @ hieR: bleh..weer een rotnacht. Daan om 00.00u en 03.00 wakker. zucht. Da's al de 4e nacht dat het niet goed gaat. Ook het in slaap komen is sinds de laatste operatie een drama. We zijn minstens 20 minuten bezig met hem in slaap sussen. Voorheen was het in bed, en hup, stil en slapen. Dat was luxe, i know, maar ja, als je dat 4 maanden gewend bent, is dit even behoorlijk rot. Hij heeft ook vort echt momenten op de dag dat hij totaal over stuur is en alles bij elkaar krijst. Zoals net. En ik word dat echt zooooo gek. En dan is ie nét stil, begint jesse door hem weer te huilen. pff..vermoeiend hoor. NEt beide kids in bed gegooigd en gelukkig is Daan gelijk in slaap gevallen (moe van het gekrijs) Jesse wilde daar niet slapen dus hij slaapt nu in de box. ook goed. Stomme operaties...ik denk dat ie van deze laatste echt veel mee gekregen heeft en het behoorlijk heftig voor hem was allemaal. Aangezien het sinds die operatie echt een stuk minder fijn gaat allemaal. Tussendoor is hij nog altijd mijn mega blije en vrolijke mannetje hoor, gelukkig. Maar de in-slaap-komen-momenten zijn echt beroerd. En die overstuur-krijs-momenten overdag dus ook. Gelukkig is dat maar 1 keer per dag, ongeveer.