Jeetje Linda, das heftig.... arme Daan.... kan me goed voorstellen dat je mannetje helemaal van slag is door telkens die operaties.... dikke knuffel voor hem en voor jou..... Heeeey Lkg, stiekem jarig meid, gefeliciflapstaart!!!!!
Heeey meiden! Haha Lkg, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Charpi, wat geinig dat we precies op woensdag verspringen! Ik hoop echt dat het goed gaat deze keer! Lin, wat balen dat jullie zo'n rot nacht hebben gehad. Het is ook niet niks geweest voor dat kleine manneke. Ik hoop dat het snel wat beter zal gaan. @ Hier: AUW, mn (.)(.) !!!!!! Kan nog niet eens een bh verdragen
@ Ilona: Brr.. vervelend die bandenpijn.. ik heb er tot nu toe gelukkig geen last van gehad.. lijkt me erg vervelend Vandaag een beetje uit kunnen rusten na de drukke dag gisteren? @ Linda: Dankjewel haha.. tis geen geheim hoor.. maar ga ook weinig bijzonders doen vandaag dus vandaar niet echt over gehad Maar vervelend zeg dat Daan zo van slag is. Kan het me ook wel voorstellen, tis ook niet niks voor zo'n klein mannetje zo'n operatie. Hopelijk is hij snel weer helemaal vertrouwd thuis en worden z'n buien snel minder.. @ Charpi: Dankje Ohhh en fijn dat je je weer beter voelt! Lekker aan het rommelen op de toekomstige babykamer? Sorry dat ik het kado verklapt heb naja, maar goed, geen Tummy Tub kopen dus @ Hier: Weinig nieuws, vanavond lekker voor mezelf in de keuken staan. Ik hou helemaal niet van koken normaal, maar nu heb ik er echt zin in.. ga scholfilet met dille-roomsaus maken.. heel culinair voor mijn doen
Oh jah.. en kaartje mogen jullie wel zien hoor! Ik hou wel van wat moderner en wat meer met kleur enzo, Daniel houd heel erg van het traditionele met handjes en voetjes zeg maar. Dus tis deze geworden, niet heel modern, maar ook niet zo traditioneel hahaha.. Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Baby World Nieuw - 41.741 Het is een 3-luik, en ik vond het papier heel mooi, net niet wit met een hele kleine glinstering erin..
ooioh wat leuk lkg!! Ik hou d'r wel erg van, mooi simpel, niet teveel poespas. leuk hoor!! En dan in 't blauw, neem ik aan?
Lkg, op de valreep nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Leuke geboortekaart trouwens. Ik heb even geneusd op die site en zag stoere baby's op een motor. Kan zomaar iets voor ons zijn. We hadden ook een motor op onze trouwkaart.
Lkg leuk kaartje..... ik had 'm niet uitgekozen hihi..... was op deze site ook al aan het zoeken geweest.... maar ga toch eens vragen naar boeken van een drukker hier in de buurt.... wil toch graag de kaartjes zien en voelen bij het beoordelen.... Gistermiddag ben ik gebeld door de Fontys Hogeschool in Eindhoven, ik had me daar opgegeven voor een gratis echo en nu mag ik 12 oktober komen en 2 mensen meenemen. Ik vind het wel leuk op studenten te helpen en tegelijkertijd zelf onze uk te kunnen bewonderen... ben dan 25w1d dus dat is mooi een tijdje na de 20 weken echo en dan ben ik natuurlijk weer reuze benieuwd naar wat er te zien is.... We krijgen wat foto's van de baby mee, geen filmpje maar dat vind ik niet zo heel erg.... we hebben immers de 20 weken echo al op film....
@ Charpi: Ohh leuk!! Een extra echo!! Krijg je nu sowieso ook nog een gewone echo om het geslacht te bepalen, of niet? @ Hier: Dankjulliewel voor de felicitaties Was echt superleuk gisteren, want toen ik thuis was smste een vriendinnetje onverwachts of ik zin had in verjaardagsvisite.. dus toch niet alleen thuis geweest Verder was ik vanochtend echt nog helemaal kapot toen de wekker ging dus ik heb me een dagje ziek gemeld Helemaal niets voor mij, ben dit hele jaar nog niet één dag ziek geweest.. maar heb tot 11 uur geslapen, dus was de extra rust blijkbaar wel nodig. Verder lekker de hele dag op op bed en achter de laptop aan het hangen.. hopen dat ik morgen weer wat meer energie heb.
Lkg, je heb naar je lichaam geluisterd. Heel goed! Lekker lui mag ook eens. Fijn en gezellig dat je alsnog een leuke avond heb gehad. Charpi, wat gaaf om op deze wijze nog een echo te krijgen.
Lkg of ik nog een "extra" echo krijg in het ziekenhuis om het geslacht te beoordelen weet ik niet.... kan het vragen volgende week vrijdag als ik weer controle heb..... vragen staat vrij..... Hier dit weekend de boeken met geboortekaartjes in huis..... jeetje wat een keus hahahahaha..... ben benieuwd of we eruit komen.... Verder wel last van bandenpijn vandaag en niet te voorzichtig ook.... das wel effe flink minder want ik kan amper vooruit.....