Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    uhhh.....nja, het enige wat ik hier van kan maken... ofja, wat ik hierover kan zeggen....
    is dat ik, toen ik de eerste keer zwanger was, ook een hele dikke positieve ovu test had.... (Heb toen iets van 4 dagen voor nod een ovu test gedaan ipv een zwangerschapstest.. gewoon.. voor de stommigheid haha)

Maar nja.. ik weet niet of jullie geklust hebben deze maand?
    Daarnaast, is het nog 6 dagen tot je nod, da's wel heel vroeg?

Ik weet 't ook niet... een dubbele eisprong hoor je ook wel eens ooit, maar geen idee of dat een week later nog kan zijn als het eerste eitje?
    Misschien zou je het kunnen googlen..
    Mocht je toch twijfelen kun je ook voor de zekerheid nog een zwangerschapstest doen, maar ja, ik weet 't ook niet :(

2. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    mmm, op google alleen maar te vinden over een ev. zwangerschap. Maar 2 eisprongen komt overal nee te voorschijn. Nou ja goed, het zou kunnen we hebben goed geklust maar toch.
    pfff er kan ook gewoon niets een keer normaal gaan bij mij hihi. altijd wat.
    We wachten het lekker af en ik ga ook niet testen. Ik zie het wel!

liefs

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm okee..
    haha knap dat je zoiets hebt van; 't zal wel..we zien wel.
    Ik zou nu als een dolle een test tevoorschijn halen!
    Nja..dan is het wel weer duidelijk..als je test.
    En die €2.50 die de test kost (als je tenminste kruidvat 2 voor 5 hebt) maakt ook niet uit..

haha ik weet dat dat niet de reden is dat je niet test... maar ik zou gewoon duidelijkheid willen hebben bij zoiets:)

4. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ik ben het met Linda eens hoor Tamara, als je ovutest positief is op het moment dat ie dat niet hoort te zijn, dan zou je best wel eens zwanger kunnen zijn.
    En als de ovutest positief is, dan is de zwangerschapstest dat ook.
    Zou wat zijn he, net voor de mmm dat je dan zwanger blijkt, je zou in ieder geval niet de eerste zijn, want je hoort het wel vaker!

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha nja wil niet zeggen dat het nu zeker is dat je zwanger bent ofzo, nu je een posi ovutest hebt..
    Het zou vanalles kunnen zijn, denk ik... tis wel vaker dat een vrouwenlichaam vaag doet...
    maar ik zou echt wel een test doen om te kijken hoe het nu zit, in plaats van nu nog een week af te gaan wachten en te bedenken wat het misschien zou kunnen zijn enzo..
    Bedoel; je gaat er zo te horen niet echt van uit dat het raak is, dus áls je de test nega is, dan zal de teleurstelling ook wel meevallen... tenminste; niet zo heftig als anders.

mgoed..je moet 't natuurlijk wel zelf willen, haha.

6. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    ik snap het meiden,

maar ik vind een week voor datum testen echt veel een veel te vroeg. Daarom doe ik het ook niet. Ik ga het ook uithouden want ik moet toch dozen in pakken en verhuizen deze week. Dus ik heb gelukkig ook niet veel tijd om er over na te denken. (dat scheelt dan weer anders had ik het ook niet volgehouden hoor ;) )
    Het zou inderdaad wel mooi zijn gewoon, voor de mmm toch nog raak. Hoop het echt maar wil me gewoon niet te veel op vast pinnen. Er zal vast een verklaring voor zijn. Nu maar eerst focussen op dozen in pakken, schoonmaken en verhuizen en daarna weer de rest.

Maar in iedergeval heel lief dat jullie zo meedenken. Ik had niet gelijk gedacht aan een evt. zwangerschap maar echt aan twee eisprongen. Nu weet ik dat dat ook niet kan. Misschien is het gewoon een slechte ovu test. (kan natuurlijk ook)

Thanks!

Liefs

7. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Twee eitjes moet wel kunnen, hoe komen er anders twee eiige tweelingen op de wereld..
    Maar geen idee of er ook dagen tussen kunnen zitten..

Posi door zwangerschap zou ik natuurlijk veel leuker vinden om te lezen :p

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha ja je hebt inderdaad wel dubbele eisprongen hoor, maar da's dan meestal binnen 2 dagen dat ze beide springen.. een week later is wel echt heel laat.

Tis gewoon raar tamara, dat ie nu zo dik positief is.
    Nja, je kunt ook voor de zekerheid nog eens klussen vanavond, als je niet wilt testen..
    Mocht het dan een eisprong zijn, heb je hem in ieder geval niet gemist.

Snap dat je niet gedacht had aan een evt. zwangerschap. Maar omdat het bij mij precies zo was, moest ik er direct aan denken.

9. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    @ saskia: Dat snap ik natuurlijk dat er dan wel twee eitjes zijn maar die springen ongeveer gelijk want daar heb ik natuurlijk gelijk naar gekeken, ik bedoel met 1 week ertussen. Dat wordt overal beschreven als niet kunnen. hihi

@ Linda: Ja ik denk dat ik mijn mannetje vanavond maar even mee naar de slaapkamer sleur whahaha

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    weet je mannetje van die posi ovutest?

11. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    nee hij is aan het werk. en mijn vriendin is ook net vertrokken dus ik zit only lonley tussen de dozen de rotzooi hihi

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm oke, wat zei je vriendin trouwens? had die niet zoiets van mensss...ga testen dan!!?? hahah.

en je vriend?
    haha Arno zou d'r echt op staan dat ik zou gaan testen..
    En nja, jammer van de eventuele tegenvaller dan, maar dan heb je tenminste niet nog een week dat je denkt; zou 't?!

13. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    haha nee, ze moest er om lachen en zei weet je wel echt hoe ze werken. haha. Nee tim is best wel nuchter die heeft ook zoiets van mens wacht nou eens effe. maar ik zal het hem wel vertellen vanavond. Misschien dat hij wel nog wil klussen

14. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Apart Tamara die test... ik zou ook gewoon afwachten met testen denk ik..... moeilijk maar het is nog zo vroeg om nu al te testen denk ik dus ik vind het verstandig van je dat je wacht.;)

15. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Hoi meiden,

Hier even een kort berichtje van het geboorte front. Ik wil even snel mijn prinses aan jullie tonen. Als ik weer een beetje de oude ben, dan kom ik zeker meer vertellen!!

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat een snoepie!
    Verder alles goed met je?

17. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    OMG.. wat een schatje!!!!!!!

Superrrrlief! En gaaf dat je de foto even met ons wilde delen!!

@ Tamara: :$ Jij hebt ook altijd wat! Wat weird zeg die ovu-test! Naja, maar ff afwachten!

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wauuuw Nienke wat een scheetje!!!! :D
    Wat lief!! :) hihi, heerlijk hoe ze er bij ligt!!

@ hier: hmm, stom; ik krijg al de hele avond geen emailnotificaties bij een nieuw bericht terwijl het wel aangevinkt is... irritant!

19. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ach Nienke, wat een schatje!

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Linda, ik krijg ze wel, maar de server van zp lijkt trager.

Deel Deze Pagina