Heb even voor je gekeken en dit is het topic wat je bedoeld: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/189132-spannend-zwanger-worden-de-eerste-deel-2-a-11.html Succes met zwanger worden! En klets ze
@Saskia, zooooooooo Lana heeft echt lang doorgeslapen zeg..... kan me voorstellen dat je even bij haar ging kijken.... @Nienke, groot gelijk dat je over bent gestapt op fv als de bv niet liep, nu maar hopen dat Sara snel een goede poepluier laat zien.... Enne fijn dat je van onderen bijna heel bent gebleven.... @Linda hoe is het met jou? @Ilona, jammer dat het niet is gelukt deze ronde meid... en volgende maand dus een heel dubbel gevoel op je testdag.... ik zal 4 september ook wel zo'n gevoel hebben denk ik. Al hoop ik natuurlijk voor die tijd weer zwanger te zijn.... @Zethu, ik zal voor je duimen @Tante ik ben benieuwd naar je verhaal. @Lkg hoe is het meid? @Tamara, hoe gaat de verhuizing? @hier, nog steeds aan het wachten, merk nog helemaal niet dus ga ervan uit dat ik volgende week gewoon ongie wordt.
Ik heb alles gelezen en weer vergeten. Zit hier met de zakdoek in aanslag ivm mijn verkoudheid. Gelukkig gaat het al beter to gisteren. Vanmorgen gebeld over de status wachtlijst. Helaas kon de dame niets vertellen, omdat haar collega ziek is. Blijkbaar kon niemand het overnemen, want de oproepen versturen ligt ook stil vertelde ze.
He wat vervelend Timon dat het nu even stil ligt, ik hoop dat je toch snel een datum krijgt hoor.... enne beterschap!
Bedankt. Ik bel volgende week nog maar een keer. Als die dame weer beter is heeft een een aardig pak oproepen te versturen en ik duim dat wij daarbij zitten. Volgende week is mijn NOD, dus is mijn verwachting in maart met ICSI te beginnen. Heel spannend, maar vol vertrouwen zijn we.
Hee meiden, Zoo, dat is alweer veel te lang geleden dat ik hier was. Ik lees nog altijd trouw mee, alleen hed ik vanaf gisteren weer eens geen mailtjes gekregen van nieuwe berichten :S @ Djuke: Tjeempie.. wat een naar nieuws zeg. Wel heel fijn dat je uiteindelijk toch thuis mocht blijven met je mannen, en dat jullie goed hulp krijgen! Je bent een super mens, en gaat hier gewoon helemaal doorheen komen!! Hoe gaat het nu?? Zet um op meis!! @ Nienke: Ahwww, wat vervelend van de borstvoeding zeg Nou, flesvoeding is dan inderdaad een veel betere oplossing. Borstvoeding is leuk, maar niet ten koste van alles. Super dat Sara nu beter heeft geslapen, ze voelt het vast ook aan dat jij wat rustiger bent nu! @ Linda: Superrrr dat de echo en controles weer goed waren!! Heb je al wat van de gastouder gehoord??? @ Tamara: Sjonge, wat een drukte zeg en dan ook nog door je rug gaan. Trek je het allemaal nog? Morgen verhuizen toch? Succes!! @ Ilona: Shit man.. balen dat je weer ongi bent geworden Hopelijk dat 6 maart een geweldige dag wordt! @ Saskia: Wat een heeeeerlijk meisje is Lana volgens mij.. slapen van 19 tot 7... geweldig joh! @ Charpi: Succes op het wachtbankje!! @ Timon: Pfff, raar geregeld zeg. Hoop maar dat je snel kan beginnen! @ Hier: Hmm.. verwacht m'n ei denk ik iets van zondag of maandag.. tis alweer zover.. de tijd gaat echt snel! Het is superleuk en superdruk op het werk, daar geniet ik echt van. Lekker niet bezig zijn met zwanger worden Heb ook niet zoveel nieuws eigenlijk verder.. Oh jah! Heb wel met Daniel een vakantie gepland en tickets gekocht! We gaan in mei 2,5 week door Amerika trekken, en daarvoor ga ik nog 5 daagjes naar een vriendinnetje in Toronto. Ik kijk er zoooo erg naar uit!! Lekker gewoon ruim 3 weken weg en alleeeen maar vakantie vieren
helaas heeft de gastouder gister laten weten het toch niet te willen omdat het voor haar te weinig uren zijn....balen dus. Heb naar het bureau een mail gestuurd dat ik het wel prettig zou vinden als ze de volgende keer de gastouder vooraf goed inlichten over de tijden.. Hopelijk hebben ze gauw een nieuwe gevonden. Volgende week heb ik intake met het gastouderbureau hier in het dorp, dus hopelijk hebben die een groot bestand hier in de woonplaats... Wat super gaaf dat jullie naar Amerika gaan zeg, hoe leuk!! Ons pap is daar vorig jaar ook 2,5 week wezen rondtrekken en vond het heeelemaal super. @ Timon: Hoop voor jullie dat de oproep snel in de bus zit!! Spannend..
Hee.. Linda.. shit, wat balen zeg Nou, lijkt me inderdaad wel handig dat ze eventuele andere kandidaten beter inlichten over de tijden!! Hoop dat die uit het dorp iets voor jullie heeft, dat zou natuurlijk helemaal ideaal zijn!!
@Lkg, dan wens ik je heel veel klusplezier dit weekend meid! Enne leuke vakantievooruitzichten!! @Linda, he wat jammer meid dat de gastouder nee heeft gezegd. Ik hoop dat jullie snel een nieuwe vinden. @Hier, de spannende dagen zijn weer aangebroken... bedoel ik geen idee hoe lang mijn cyclus zal zijn dus ik kan eigenlijk vanaf nu weer ongesteld worden. Heb sinds vandaag een vaag gevoel onderin mijn buik en ik heb veel slijm verder nog geen tekenen... maar hoop houden we!
Spannend charpi!! veel slijm herken ik..had ik ook veeeel! Ik duim voor je!!!! Al een idee wanneer je evt wil testen? @ gastouder: jah tis wel balen. Mgoed, van de andere kant heeft mijn peettante gezegd ook wel een dag te willen opvangen voor ons (nog niet écht over gehad, maar heeft ze al een paar keer tegen mijn vader gezegd) Dan zitten we nog maar met 2 dagen.. de vrijdag is de vriendin van mijn vader vrij en mijn vader zelf smiddags ook....dus wellicht dat tegen juli als de kids al ietsie groter zijn hun die dag wel willen doen... dan is het nog 1 dag, en die kan ik dan gewoon inschrijven op een kdv..voor 1 dag is dat wel prima te doen.. Dus komt vast wel goed uiteindelijk, haha, maar is fijn als er gewoon iets vast staat en dus geregeld is.. Nu ga ik lekker in bedje liggen! fijne avond!
hai Meiden, We zijn verhuist! Wat een ontzettend drukke dag gister. maar we zijn over! Vanmorgen ongi geworden dus weer op naar een nieuwe ronde! praat morgen wel weer bij kruip lekker mijn bed in. Mijn rug is helemaal naar de kl*te en ik ben zo ontzettend moe. dus lekker slapen. liefs
ha tamara! Super, verhuisd dus! Ben benieuwd zeg, hoe jullie huisje eruit ziet! Komen er nog foto's op hyves of hier? hmm en weer ongi dus.. Toch..ondanks die best wel vage situatie met die ovu test afgelopen week.. Jammer meis.. had het toch voor je gehoopt!! @ charpi: ben benieuwd meis hoe het bij jou gaat!
Bekijk bijlage 49885 NOD w Charpi: 12 februari, 4e ronde met clomid w Timon: 9 februari, 23e ronde - Wachten op ICSI w Lkg: 20 februari, 15e ronde, intake mmm. w Nensi: .. februari, 13e ronde w Ilona2802: 6 maart, 12e ronde w Tamaradb: 6 februari, 18e ronde, intake mmm Zwanger w Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 w Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 w Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 Bevallen w Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram w Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram w Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram w Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram
Tamaar, lekker hoor dat jullie nu verhuisd zijn. Lekker alles aan kant. Kan me voorstellen dat je gesloopt bent. Linda, balen wel een beetje van de gastouder. Dat ze dat ook niet van tevoren vertellen tegen degene die bij jullie op gesprek komt. Charpi, hoe gaat het nu met jou? Hier, sara doet het goed op de flesvoeding. Ze is er een stuk rustiger onder. Helaas heeft ze haar trappeluurtje tussen 22:00 en 01:00 en wil ze niet slapen. Verder komt ze om de drie uur om haar flesje vragen. Zaterdag even naar buiten geweest met de kleine meid. Straks even naar de huisarts, want Sara heeft aan beide ogen een snotoogje. Dus daar laten we even naar kijken.
@ Nienke: succes bij de huisarts! @ hier: zooo..om kwart voor 1 mn bedje uit gerold! hihi. Moest eigenlijk van 10 tot 1 werken maar had best een slechte nacht gehad en vanmorgen was ik dan ook echt brak. Dus ik dacht, tsja, zit niet voor niets in de ziektewet, dus heb gebeld dat ik niet kwam werken. Was verder prima En was dus blijkbaar ook wel nodig aangezien ik dus meer als de klok rond geslapen heb! haha wel elke keer als ik wakker werd van pose gewisseld omdat ik dan weer niet meer lekker lag. Dan weer met voedingskussen, dan weer met gewoon kussen en dan weer zonder kussen hahah. Ging wel goed, want normaal gesproken houd ik zo lang liggen echt niet vol. Nu vanmiddag naar de fysio en verder lekker niks doen
lekker hoor, lin dat je zo hebt kunnen bijslapen. dat heb je dan wel nodig gehad. Mijn nieuwe nod datum is : 7 maart gaan deze week gyn bellen. dus ben benieuwd. liefs
Bekijk bijlage 49995 NOD w Timon: 9 februari, 23e ronde - Wachten op ICSI w Charpi: 12 februari, 4e ronde met clomid w Lkg: 20 februari, 15e ronde, mmm w Nensi: .. februari, 13e ronde w Ilona2802: 6 maart, 12e ronde w Tamaradb: 7 maart, 18e ronde, mmm Zwanger w Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 w Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 w Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 Bevallen w Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram w Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram w Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram w Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram
Tamaar, gefeliciteerd met jullie verhuizing! Hopelijk heb je de boel snel aan kant. Linda, je heb gelijk dat je nu een beetje gebruik maak van je zw. Hier nog geen spotting, maar de ongi komt wel. Rond mijn ei is hier namelijk niets gebeurd.
@ Tamara: Wat fijn dat de verhuizing nu helemaal klaar is! Hebben jullie een fijn nieuw plekje?? Ook al is het maar tijdelijk, toch wel fijn als je je er een beetje thuis kan voelen! Balen van je ongi Ben benieuwd wat de gyn zegt! @ Linda: Groot gelijk dat je je werk afgebeld hebt.. als je tot zo lang slaapt was je het echt nodig! Merk je elke dag dat het zwaarder wordt of blijft het een beetje gelijk?? Hee, en heb je eigenlijk mijn pb van een tijd terug gekregen (reactie op jou pb)? Ik zat net ff m'n berichten te bekijken, maar ik zie hem niet bij de verzonden berichten staan dus ik begon me ff af te vragen of je hem wel gehad hebt! @ Nienke: Wat fijn dat Sara het zo goed doet op de flesvoeding! Ik hoop dat ze snel wat rustiger is voor het slapen gaan! Hoe gaat het met jou meis? @ Ilona: En, al veel rondgereden?? @ Djuke: Hoe is het met jullie? Gaat het allemaal weer een beetje of is het nog lastig?? @ Hier: Heeerlijk dagje/nachtje in Rotterdam gehad met Daniel. Was supergezellig.. lekker gewandeld, uit eten geweest, van het mooie hotel genoten, en geklust hihihihi.. Gisteren positieve ovu-test.. en nu net was hij weer negatief, dus vandaag m'n ei gehad. Gisteravond en vanochtend geklust, dus een betere timing kan volgens mij niet 13 daagjes geduld maar weer vanaf nu!
@ lkg: zie pb @ Zethu: ooooohh.......wat lees ik nu op hyves?! Een vriendje..... mr utrecht!!? Proficiat meid, het is je onwijs gegunt!