Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Och, was te verwachten.

Net gebeld of we bij deze ronde oproepen zitten. Ja dus, maar door ziekte personeelstekort en de brief zal begin volgende week komen. Op mijn vraag wanneer ze denkt dat de afspraak zal komen kreeg ik half maart te horen.:$ De artsen zitten nog zo vol. Nou, dan is het eerder april dat we kunnen starten.:(

2. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Timon, balen zeg dat je pas half maart een afspraak hebt met de artsen. En dat jullie dan eigenlijk pas in april kunnen starten. Er zit in ieder geval schot in de zaak, hopen dat je snel de brief ontvangt en duidelijkheid hebt over wat er komen gaat.

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Er zit schot in, maar nog steeds te langzaam naar mijn zin. Dit komt doordat we al vanaf oktober wachten... wachten.... en begin januari te horen kregen bovenaan te staan. Alleen toen nog naar een geneticus, welke afspraak ik in een week had geregeld.:D Helaas geen effect op de ICSI-oproep ivm ziekte en personeelstekort. Dus lijkt het erop dat we pas in april starten.
    Please, een wonder waardoor we eerder kunnen.

4. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Timon, ga heel erg hard voor je duimen dat de oproep eerder gaat komen. Als je al vanaf oktober aan het wachten bent, kan ik me voorstellen dat elke dag er één teveel is.

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je. Eerst geen last van, maar nu... steeds meer.

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Timon ik hoop dat je sneller geholpen gaat worden, kan me zo goed voorstellen dat het wachten je tegen is gaan staan....

Linda hoe is het met jou meid? Morgen met verlof?

Nienke, Djuke, Saskia, hoe is het met jullie kleintjes en jullie zelf?

Tamara, Ilona, Lkg en Nensi hoe is het met jullie meiden?

Zethu, ik ben blij voor je meid, lekker van genieten! En ik hoop dat je sollicitaties vruchten af gaan werpen...

Ben ik nog iemand vergeten?

Hier, erg beroerd, voel me helemaal niet lekker, tja ongie he....

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jaa heb officieel verlof!! :D:D Laatste werkdagje vandaag zit erop, en nu 5 maanden vrijjjjj!!! :D Woehoee! :D

hihi ik zit altijd met mn laptop op schoot.. mn buik zit er alleen nu vortaan een beetje tegen aan.. en nu net schopte de kinders 2 keer tegen de laptop aan waardoor ie een stukje naar achter schoof! hahah super leuk :D

8. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hier gaat het wel goed, ik ben alleen niet zoveel op het forum zoals jullie wel hebben gezien.
    Ben ook eigenlijk nu niet echt bezig met het zwanger worden, ik wil mijn hoofd er effe niet op hebben.....

9. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Charpi, hier gaat het goed. Afgelopen nacht een erg onrustige nacht gehad met Sara, ze had erg veel last van darmkrampjes en kon niet slapen en daardoor wij ook niet.

Gisteren is de wijkverpleegkundige geweest voor de intake bij het consultatiebureau. Ze heeft Sara ook nog even gewogen en ze woog 3.660 gram. Ze is dus in een week tijd 400 gram aangekomen, ze heeft dus een flinke inhaalslag gemaakt sinds we over zijn op flesvoeding.

Linda, lekker dat je officieel met verlof bent. Geniet nog even van de rustige dagen en zorg dat je nu nog zoveel mogelijk rust pakt. Nu heb je de kans nog. Leuk hè dat geschop in je buik, was bij mij op het laatst ook zo veel.

Iloon, geeft niet hoor dat we niet veel van je horen. Even rustig aan doen is ook wel lekker.

10. Djuke

Djuke Bekend lid

Dag dames,

Net weer 5 pogingen gedaan om een foto bij te voegen maar ze zijn te groot. Hoe deed je dat verkleinen nou ook alweer??

Enniewee, hier gaat het iets beter. We zijn nog wel aan het tobben met de borstvoeding maar ik probeer vol te houden. Tristan valt nl. of in slaap of hij wordt woedend dat het niet lukt. Dus ik kolf veel af en geef m dat dan maar. Krijgt ie toch mijn melk binnen en hij lijkt dat ook lekkerder te vinden dan flesvoeding. (dat krijgt ie als ik niet genoeg bv voor hem heb).
    's-Nachts wil hij niet in zijn wieg dus nu slaapt hij vaak vanaf de 1e nachtvoeding tussen ons in op het aankleedkussen. Niet ideaal maar na 3 nachten vechten ben je blij dat je een paar uur kunt slapen. :)
    Gelukkig wil hij wel overdag in zijn wieg dus hij verliest het kontact met zijn slaapplek niet.

Tja, verder probeer ik niet te onzeker te worden van alle tegenstrijdige verhalen die je hoort en leest. Mijn eigen ding doen, al gaat dat de ene keer makkelijker dan de andere keer.

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat, lieve meiden. Sorry dat ik hier niet zo veel ben maar ik ben vaak blij als ik overdag even een paar uur voor mezelf heb. :)

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Djuke, je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen hoor meid, we snappen het best dat je het nu heel druk hebt met Tristan.... In je verhaal lijkt het alsof het iets beter met je gaat, ik hoop dat dat ook echt zo is.

@Nienke, wat fijn dat Sara goed is aangekomen nu jullie over zijn gegaan op fv. Leuk dat je effe een update geeft, zo blijven we op de hoogte he....

@Linda, heerlijk meid nu lekker verlof... geniet er maar van en probeer zo veel mogelijk rust te pakken nu het nog kan... en dat je jongens maar goed doorgroeien.

@Ilona, geeft niets hoor meid dat je er wat minder mee bezig bent. Lekker je eigen gevoel volgen.

@Hier, nog steeds ongie en helemaal niet lekker in mijn vel, zal ook wel komen door de clomid die ik nu weer een paar dagen moet slikken....

12. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Djuke, fijn om te lezen dat het wat beter met je gaat. Je hoeft je van mij niet schuldig te voelen dat je hier niet zo vaak bent, kan het me goed voorstellen dat je af en toe een paar uurtjes voor jezelf wilt hebben.

Charpi, misschien wel een goed teken dat je je nietzo lekker voelt, we wachten rustig af.

Hier net nog even naar bed geweest, even bijslapen nu Bart nog thuis is.

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Fijn dat het beter gaat met de kinderen, maar ook met Charpi.

Je zult maar 5 maanden verlof hebben! :$ Geniet ervan, Linda!

Geen nieuws te melden. Oja, gisteren met de fiets onderuit geschoven. Gelukkig alleen een schaafwond(je) op mijn kaak door het stuur. Geef mij het voorjaar/de zomer maar.

14. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hee meiden, wat een nieuws allemaal weer!

@ Timon: Balen van de ongi.. hoop dat het nu eindelijk eens op gaat schieten daar in het ziekenhuis.

@ Charpi: Bah, ook voor jou balen zeg :( Ik duim voor je de komende ronde!

@ Linda: Heeeeerlijk verlof! Kan je er al een beetje van genieten? Echt grappig dat ze zo hard kunnen schoppen dat ze de laptop kunnen bewegen!! :D Wanneer heb je het gesprek met het gastouderbureau uit jullie dorp?

@ Nienke: Heee, wat fijn om te horen dat Sara goed gegoeid is! Wel balen dat ze jullie zo wakker houd 's nachts. Ik hoop dat het snel beter gaat!

@ Djuke: Heee meisie.. wat goed dat het weer iets beter gaat! Vervelend dat Tristan zo moeilijk slaapt zeg.. kan me voorstellen dat dat heel lastig is :( Echt knap dat je de borstvoeding zo goed vol houd en blijft volhouden!

@ Hier: Ik merk echt dat ik de laatste tijd veel minder met zwanger dingen bezig ben. Ik temp niet meer, en dat scheelt al een hoop gedoe en overdag kan ik hier niet meer kijken dus ik denk er maar weinig aan.. het is echt veel relaxter zo, niet zo'n gestress :)
    Verder niet zoveel nieuws eigenlijk, saai he haha..

15. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hier idem dito, al dat gezeur met tempen, een hoop gedoe en je wordt er alleen maar onzeker van...
    Ovutesten doe ik nog wel, want daar heb ik toch een beetje houvast aan!

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden,

@ Djuke: fijn te horen dat je je iets beter gaat voelen. Goed te horen dat Tristan in ieder geval wel slaapt als ie tussen jullie in ligt... en nu hopen dat ie gauw kan gaan afbouwen en over kan naar zijn eigen bedje. Wel goed dat hij overdag hierin wel gewoon wil slapen.

@ lkg: heb het gesprek met het gob al gehad, die gaan ook op zoek voor ons. maar heb der niet heel veel vertrouwen in, moet ik zeggen. Ze gaf aan dat sinds die nieuwe regels er zijn er nog maar weinig ouders over zijn.. maar goed, we zien wel.
    We hebben in ieder geval altijd het kdv achter de hand, da's wel een fijn gevoel.

Goed dat je er wat minder mee bezig bent, met het zwanger worden! scheelt een hoop stress.
    Zelfde geldt voor iloon. :)

@ charpi: hmm balen dat je je niet helemal fit voelt :(

@ timon: en de oproep al in de bus?!

@ hier: haha besef nog helemaal niet dat ik nu gewoon 5 maanden vrij ben :( heel maf!
    gisteren onze nieuwe kast gekregen en die moest en zou ik natuurlijk helemaal uitsoppen en inladen..
    Beetje zwaar werk en gisteren en vandaag dus last van mn buik en rug. haha, nu maar weer rustig aan doen dus :p

Zucht....Carnaval is begonnen.....vanavond het leukste feest van de carnaval hier in 't dorp.. en dat ga ik gewoon missen :(
    Jammuuurr...maar goed, scheelt wél weer een hoop geld ;)

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    zucht, daar gaat m'n "scheelt wel een hoop geld"..
    Net een boete in de brievenbus gevonden.. arno is blijkbaar door rood gereden vorige week...166 euro :(
    pfff..auch!

18. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Timon: Ook ik zal voor je duimen dat jullie eerder kunnen starten!

@Linda: Gefeliciteerd met je verlof!
    Hier zit mijn verlof er alweer op.. ;)

@Nienke: Fijn dat Sara zo goed gegroeid is zeg, geeft toch weer een lekker gevoel :)

@Djuke: Gelukkig gaat het iets beter nu :)
    Je moet inderdaad je eigen ding doen hoor, je voelt dingen vaak toch zelf het best aan.
    Als er iets is gewoon luisteren naar alle adviezen en dan zelf datgene eruit pikken waar je wat aan denkt te hebben en de rest leg je naast je neer ;)

@Lkg: Fijn dat het zoveel stress scheelt zeg :)

@Linda: Balen van die boete zeg :(

Hier: Sorry, paar dagen even niet aan het forum toegekomen, maar hier gaat alles goed..
    Woensdag zijn we weer naar het ziekenhuis geweest met Lana, natuuuuuuurlijk moest het weer gaan sneeuwen :p
    Maargoed het was dus voor de nacontrole van haar armpje en we moesten nog langs de fysio vanwege haar voorkeurshouding.
    Dus eerst naar de balie van de rontgen om ons te melden, door naar de rontgen afdeling voor een foto, naar de trauma balie voor de chirurg, doorgestuurt naar de gipsbalie, terug gestuurt naar de vorige balie "ohw sorry jullie hoeven niet naar de gipsbalie", naar binnen geroepen bij de chirurg, door naar de computerkamer van de chirurgen..
    Daar kregen we wat foto's te zien van Lana haar armpje, foto van net na de geboorte.. de uiteinden van het gebroken bot staan helemaal haaks op elkaar, foto van de dag dat de spalk eraf mocht.. uiteinden staan nog steeds scheef langs elkaar, maar nu is er een bult kalk te zien dus ze zitten wel vast, foto van afgelopen woensdag.. totaal niets meer van de breuk te zien, alles is weer keurig recht gegroeid en nergens rare kalkbulten etc :D
    Toen moesten we drie kwartier wachten voor de fysio, dus zijn we even naar de kinderafdeling gegaan en daar in de personeelsruimte even een kop thee gedronken en beetje bijgekletst met de meiden (zo'n ziekenhuis abonement heeft zn voordelen :p)
    Uiteindelijk kwamen we bij de fysiotherapeut met Lana en moest ze dingen gaan volgen met haar ogen en haar hoofd draaien en nog wat soortgelijke oefeningen.
    Conclusie is dat ze links en rechts precies hetzelfde reageerd, dus dat is hardstikke goed.
    Dus daar hoeven we ook niet meer terug te komen :D
    4 uur later waren we weer thuis, heb daarna ook niet veel meer gedaan :p
    Verder moet ik maandag weer werken, beetje dubbel gevoel erover..
    Aan de ene kant sta ik te springen om weer te beginnen, ik heb nou eenmaal leuk werk voornamelijk omdat we zo'n leuke groep hebben.
    Weer wat meer tussen de andere mensen en er gewoon lekker uit zijn.
    Aan de andere kant wil ik Lana ook niet missen, maargoed meenemen is niet ehct een optie ;)
    Ben benieuwd hoe het maandag zal zijn..

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Even laten weten dat we nog geen brief hebben ontvangen.

20. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Saskia, wat een dag zo in het ziekenhuis. Houdt je wel lekker bezig. Dat is snel gegaan zeg, dat je al weer aan de slag moet.
    Sliep Lana al snel trouwens bij jullie door, niet dat ik me daar op het moment aan stoor.

Timon, balen zeg dat je nog steeds geen brief hebt ontvangen. Mag nu wel eens komen.

Ik heb een link waar wij alle foto's van sara op hebben gezet:

Picasa-webalbums - Bart - Sara

Deel Deze Pagina