Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Timon, ik hoop dat je toch snel een brief op de deurmat vind meid....

@Saskia, jeetje zeg, dat was echt een dagje zh zeg, maar wel fijn dat alles weer goed is met Lana dr armpje en voorkeurshouding... Goh ga je maandag alweer werken, wat is de tijd toch snel gegaan. Kan me je dubbele gevoel heel goed voorstellen... ben benieuwd hoe het uiteindelijk is gegaan.

@Linda he balen meid zeg van die boete, is zonde geld, maarja het is nu eenmaal gebeurd. Doe maar effe rustig aan na die kast sop en inruim avonturen meid...

@Lkg en Ilona, meiden misschien is het wel even goed dat jullie er minder mee bezig zijn nu..... even beetje pas op de plaats. Zelf probeer ik het ook een beetje van me af te zetten, al is dat moeilijk doordat ik zo'n last heb van de hormonen....

@Nienke, groot gelijk dat je lekker nog even bijslaapt nu je mannetje nog thuis is..... gaat hij maandag weer werken?

@Hier geen nieuws....

2. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Timon: Balen dat je nog niets heb ontvangen zeg..

@Nienke: Lana sliep met 3 weken door, daarna nog wel een paar keer gehad dat ze ee nachtje wel tussendoor kwam.
    Wat een heerlijk meissie is het zeg!
    En zo mooi meteen al na de geboorte!

@Charpi: Was inderdaad een lekker hectisch dagje ziekenhuis, maar met zulk goed nieuws is dat het wel waard ;)

Hier: Vandaag lekker de stad in geweest met Peter en Lana..
    Ze zit nu wel even in een wat aangepast ritme, dus ben benieuwd of ze vanacht doorslaapt..
    Normaal is het ongeveer:
    6.00 - 10.00 - 14.00 - 19.00 - 23.30
    Nu zitten we op:
    6.15 - 9.15 - 13.00 - 17.00 - ??

3. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Charpi, Bart moet inderdaad morgen weer werken. Dus dan zal ik het alleen moeten doen.

Saskia, En heeft Lana doorgeslapen?

hier, gisteren en vandaag heeft Sara bijna een hele fles uitgespuugt. Ze heeft ook erg last van haar daarmen. gisteren voor het eerst een paar uurtjes weggeweest zonder haar, naar de schouwburg. Was erg leuk, maar je gedachte zitten toch thuis. En het zitten ging ook nog niet helemaal lekker.

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha meiden,
    alles wel gelezen maar geen tijd om een heel bericht te plaatsen haha.
    Vanmiddag naar carnavalsoptocht hier in het dorp geweest en nu gaan we naar de kroeg (jaja..hihi, ik ga gewoon lekker naar de kroeg met bijna 35 weken zwangerschap :p) voor de prijsuitreiking. (maar wordt verder niet laat hoor haha, mannetje moet ook gewoon werken morgen en ik ben om een uur of 10 denk ik wel weer klaar! maar morgen lekker uitslapen :D goh, best lekker, dat verlof! :D)

Fijne avond en hoop dat met iedereen alles goed gaat! :)

@ lkg: en, hoe was de huishoudbeurs? :) Hoop dat het super gezellig was!

5. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Nienke: Lana heeft weer lekker geslapen tot 6 uur, dus netjes :)
    Vind 6 uur wel fijn, want dan kan ik op werkdagen lekker rustig voeden etc en ben ik op tijd bij opa en oma voor het oppassen ;)

Sneu is dat als ze opeens moeten spugen, heeft Lana ook weleens gehad.
    Fijn dat je een paar uurtjes eruit geweest bent, zitten gaat gelukkig vanzelf steeds beter ;)

@Linda: Geniet nog maar van het uitslapen hoor..
    Heb na de bevalling echt haast niet meer uitgeslapen :p

Hier: Vanmiddag op bezoek geweest bij iemand met jonge biggetjes, echt schattig gewoon :D
    Vanavond mag Lana nog 1 flesje, wanneer ze wakker word of voordat ik naar bed ga..
    Haar vorige flesje is nu 4 uur terug, maar savonds slaapt ze wel vaker wat langer door en aangezien ze daarna ook weer doorslaapt vind ik het tijdstip van het laatste flesje niet zo belangrijk ;)

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lkg, hoe was de huishoudbeurs? Ik ga volgende week! Mijn moeder wil dan ook even over de 9maandenbeurs. Leuk leuk... maar nog niet zwanger, hoor.

Ik duim dat ik morgen de oproep heb. Nog 1 nachtje slapen???

7. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Linda, geniet nog maar even van het verlof, dadelijk is de rust echt over. Sara wil sinds een paar dagen vanaf 5 uur niet meer slapen en zet het dan op een krijsen. Dus uitslapen zit er voor ons ook niet meer in.

Saskia, lekker hoor dat Lana tot 6 uur heeft geslapen. Inderdaad wel lekker dat Lana om 6 uur wakker is, zodat je rustig aan kunt doen voordat je weg gaat.

Timon, ook ik zal voor je duimen dat je vandaag de oproep binnen hebt.

Hier, vandaag eerste dagje zonder Bart. Best wel een beetje spannend, maar heb er vertrouwen in dat het gaat lukken.

8. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Tuurlijk gaat het je vandaag alleen lukken met Sara Nienke!! Al is het toch weer even wennen dat je mannetje niet meer thuis is.... Kom je per dag wel aan voldoende slaap, ga je overdag nog even liggen bijv?

Saskia wat heerlijk dat Lana zo lekker doorslaapt.... een voorbeeldkind hoor, laat Sara maar snel haar voorbeeld volgen...

Linda, en meid hoe was het in de kroeg.... wel vermoeiend denk ik? geniet er nog maar even met volle teugen van....

Timon, ik hoop dat je vandaag je oproep binnen krijgt, mijn duimen draaien...

Hier geen nieuws....

9. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Charpi, ik kom op een nacht ongeveer aan 6 a 7 uur slaap. Dan ga ik wel om half negen naar bed. Overdag slaap ik op het moment niet meer, dit gaat prima zo. Topfit ben je niet, maar dat wisten we van tevoren.

Hoop dat Sara qua slapen inderdaad een beetje op Lana gaat lijken, heerlijk hoor dat ze zo goed doorslaapt.

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Nienke: komt vast helemaal goed vandaag hoor! :)
    Maar kan me voorstellen dat het even spannend is en even wennen is.

@ timon: en?! .... ik hoop het zo voor je meis!

@ hier: buikfotootje! met 34 weken en 2 dagen..
    Wat een toeter...hahah.. (met stomme striae :()
    ben wel weer flink gegroeid vergeleken met 2 weken geleden zie ik in m'n album..

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mooie buik! Striae? Heb je die? Waar dan?

Hier is de post nog niet geweest.

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    uhhh, waar dan??
    hihi, daaronder helemaal, al die stomme streepjes!

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik zie echt niets!;)

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahahah ja daag :p

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    En dan heb ik mijn bril nog wel gepoetst! :D

Is het nog goed te doen met je rug?

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    mwaah, 't gaat..
    Gisteren in de kroeg was toch wel 'n beetje veel van 't goeie..wel gezellig hoor, maar na een uurtje staan was mijn rug er eigenlijk al klaar mee. Maar toch nog kunnen rekken tot 10 uur, tot de prijsuitslag :)

maar ik doe gewoon lekker rustig aan verder thuis enzo en dan is het allemaal wel vol te houden. :)

Hoe laat komt jullie postbode altijd?! hihi

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    We hebben er meerderen. Dus onbekend. Zo in huis mezelf gaan bezig houden.:p

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Wij gaan ook voor onze eerste! Na hoeveel rondes waren jullie zwanger?

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Na 3 jaar nog steeds niet.

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    welkom pindakoek,

indien je echt net begint; er is een ander topic waar allemaal meiden kletsen die ook in de eerste rondes zitten...
    hier zitten meiden die nu ongeveer een jaar of langer bezig zijn, of al zwanger zijn... dus misschien heb je daar iets meer aansluiting?

Anyway; ik was na 5 rondes zwanger, maar dat werd een miskraam. Daarna 2 rondes later weer zwanger! :)

Deel Deze Pagina