Sorry voor mijn kortaf reactie, Pindakoek. Maar als je de vraag krijgt na hoeveel rondes zwanger dan ben ik even niet blij. We wachten nog steeds op ICSI waarmee we hopen ons eerste kindje te mogen krijgen.
Bekijk bijlage 51713 NOD w Lkg: 20 februari, 15e ronde, intake mmm. w Nensi: .. februari, 13e ronde w Ilona2802: 6 maart, 12e ronde w Tamaradb: 6 maart, 18e ronde, intake mmm w Charpi: 8 maart, 5e ronde met clomid w Timon: 8 maart, 24e ronde - Wachten op ICSI Zwanger w Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 w Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 w Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 Bevallen w Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram w Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram w Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram w Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram
Ik ken hem wel, maar haar niet. Een oude bekende van mijn man, waarmee hij soms nog mailcontact heeft. Verder zeggen ze me niet veel. Ook geen behoefte aan. Maar weer op zoek naar een kaartje.
Pindakoek, ik adviseer je ook om op zoek te gaan naar een club waar de meiden nog maar net zijn begonnen met zwanger proberen te worden. Deze club is heel hecht en de meiden die hier zitten zitten vrijwel allemaal vanaf het begin al bij de club. Heel veel succes met zwanger worden!
Herkenbaar meis... Ik hoop dat je snel post krijgt waar je wel op zit te wachten. Een geboortekaartje is nu niet direct iets wat je wilt zien als het zwanger worden nog niet zo wil... Ik hoop met je mee dat het snel raak mag zijn. En voor alle andere meiden in de club ook, de lijst is al zo lang hetzelfde, het wordt eens tijd voor goed nieuws!
Timon, is de post al langs geweest met de oproep. Heb de hele dag met Sara zitten duimen voor de oproep. Hier, probeer een nieuw ritme aan te leren aan Sara. Slapen, voeden, verschonen, knuffelen en dan even in de box. Als ze dan moe wordt dan leg ik haar in haar eigen bed. Als ze dan weer wakker wordt, beginnen we weer van voren af aan. Tot nu toe schijnt het wel te werken. Ze heeft al twee keer geslapen terwijl ze normaal overdag helemaal niet zo veel sliep. Hopen dat ze vannacht nog wel slaapt.
@ Timon: He gedsie wat duurt dat lang zeg Pfff.. elke dag weer smachtend op de postbode wachten lijkt me vreselijk.. ook raar trouwens dat ze dat per post doen :S maar goed. Ik hoop dat je snel de brief krijgt! @ Linda: Jeeeemig.. je moet wel heeeel goed kijken wil je straie zien! Het enige wat ik zie is een superstrakke een prachtige zwagere buik!! (flauw he ) Nog een paaaar weekies!! @ Nienke: En hoe is je eerste dagje zonder Bart gegaan? Is vast helemaal goed gegaan he! @ Saskia: Weer aan het werk.. brrr.. lijkt me inderdaad moeilijk, maar gelukkig dat je leuk werk hebt! @ Hier: Prima.. geen nieuws eigenlijk, saai he! De huishoudbeurs was superleuk met m'n moeder Heel gezellig De 9maanden beurs was nog niet open het eerste weekend bleek toen we daar waren.. dus vrijwel geen zwangere vrouwen gezien.. wat een geluk
Ik ga volgend weekend! Zal genoeg dikke buiken zien, want we gaan ook nog even over de 9maandenbeurs.
@ timon: jeetje, wel knap dat je daar gewoon heen gaat..dat zou ik denk ik niet trekken hoor.. Waarom ga je er heen eigenlijk? @ lkg: fijn dat de beurs zo leuk was! Enne; ja daaaag hoor! hahah, genoeg striae!! hahah. En moet je na gaan dat op deze foto het nog bescheiden lijkt.. als ik een foto van vooraf maak dan is gewoon de helft van mn buik nog gewoon, en de helft striae. Maaaaaaar goed; tis voor een heel mooi doel! En wordt ook wel weer minder uiteindelijk
@ Linda: Haha, ik geloof je wel als je zegt dat je veel straie hebt alleen op de foto valt het inderdaad wel mee. En goed, ook al zag ik wel veel dan zou ik nog niet zeggen: "oh jah, jeetje, wat lelijk zeg" vooral omdat ik toch alleen maar het mooie van de buik zou zien
Je heb toch van die middeltjes die het (sterk) kunnen verminderen? Flink blijven smeren. Ik ga naar de Huishoudbeurs. Normaal in het eerste weekend en dus nooit tijdens de 9maandenbeurs. Nu willen we er eens gaan kijken. we zijn er toch! Mocht ik het niet trekken dan ga ik weer naar de andere hal. Mijn gezelschap begrijpt het wel.
hahaha nee oke, dat is ook zo Niemand zou volgens mij zeggen van; jee, niet zo mooi inderdaad. hahah Je hebt inderdaad middeltjes; smeer al vanaf het begin van de zwangerschap met anti-striae creme... werkt goed hè? hahah. Maar ga gewoon actief door met smeren..wie weet was het anders nog veel meer. Heb ook al littekencreme gekocht voor als ik bevallen ben. Daar heb ik heel veel goeds over gelezen, dat het dan echt bijna helemaal wegtrekt. Ze worden sowieso wit maar door die creme zie je ze haast niet meer blijkbaar. Dus daar hou ik maar even aan vast
da's bio-iol ofzoiets, die is nog vrij nieuw. Ik heb biodermal gekocht. Kost wel wat meer, maar alleen goede dingen over gelezen... maar kheb d'r wel wat geld voor over om weer een fatsoenlijke buik te krijgen