Nee, inderdaad, ben ook wel blij met de gedachten dat ik tot uiterlijk 40 weken hoef... maar ik denk dat het rond die tijd toch wel zwaar is.. Mgoed, het gaat nu prima en da's lang niet gek met 35.5 week twee andere Maart-tweelingmama's zijn beide al bevallen..(eentje ingeleid ivm 1 kindje wat bijna niet groeide. Die is dan ook met 1250 gram ongeveer geboren! En de ander is eergisteren spontaan bevallen met 35 weken) Nu is er nog eentje samen met mij over, maar zij heeft het wel behoorlijk zwaar. Bij haar is ook gezegd dat ze haar rond 38 weken zullen inleiden indien ze zich niet zelf aandienen.
Hoi Meiden, Even een teken van leven..... heb alles bijgelezen (jeetje dat kostte me wel even wat tijd hihi).... maar hier ben ik dan weer... ik heb even heel bewust zp een weekje met rust gelaten.... ik heb ook zo weinig te melden he.... nu weer begonnen in klusperiode, maar verder nog geen nieuws van deze kant af.... Linda ik hoop dat je jongens gewoon nog even blijven zitten, zeker zolang je het zelf nog goed trekt... Mama's, ik hoop dat Sara, Lana en Tristan snel niet meer s nachts komen..... al gaf Lana geloof ik al het goede voorbeeld.... Ik vind ook dat er al een tijd niets meer in de lijst gebeurd..... zo toch zo leuk zijn als er goed nieuws kwam deze maand.... Lkg merk je al wat meid?
Hey girls, Ook hier weer even een teken van leven Gaat prima hier verder, maar zo druk met werk.. en een van m'n beste vriendinnetjes gaat volgende week voor een half jaar naar Canada dus daar ben ik ook veel nu het nog kan Maar, vandaag ongi geworden dus helaas, ons weekendje Rotterdam heeft ook geen geluk gebacht Niets aan te doen, de kans was toch klein en ik heb toch al m'n hoop al op de dokter gezet dus zit niet heel erg in de put ofzo.. Ben nu in een hotel in Groningen.. we gaan zo naar een verjaardag hier dus ik ga er nu ook vandoor.. probeer zo snel mogelijk weer ff wat langer te reageren.. Fijn weekend!
Dan ben je wel in 1 keer klaar met de verjaardag. Eens in het jaar die meute over de vloer en verder geen gedoe. Heerlijk! Mijn man en ik schelen 6 dagen (niet in jaren) en vieren dat ook altijd in 1 keer. Fijn de heleboel naar buiten, aangezien we in de zomer jarig zijn.
Ik en Bart schelen vijf weken (ook niet in jaren) en vieren ook altijd de verjaardagen samen. Is wel zo makkelijk. Morgen wordt hij alweer 30. Dus vandaag komen zijn ouders even langs, want die vinden dat we het samen vieren niet leuk en willen dus wel even langs komen daarvoor. Vind het eigenlijk onzin, want over een paar weken vieren we het gezamelijk. Verder vandaag ook nog even naar de verjaardag van mijn schoonszusje, die is vandaag jarig.
Jullie zitten goed in deze tijd! Alvast gefeliciteerd met je ventje! Wat een jochie met zijn 30 jaar....
Nou inderdaad, we hebben de eerste drie maanden van het jaar elke maand een verjaardag. Ach zijn we er de rest van het jaar weer vanaf.
Dit jaar hebben we het helemaal goed bekeken, want omdat ik 30 word, gaan we met de hele groep lekker uit eten Lekker makkelijk en gezellig!
oooohh heerlijk, barbequeen, ik verlang naar de zomer Als we naar Spanje gaan, nemen we lekker een barbeque mee, heeeerlijk! Hihihi
Dat is ook een leuke leeftijd, samen 75. Wij zijn volgend jaar samen 60, gaan we ook een leuk feestje geven.
goedemiddag dames. Kom even laten weten hoe het met me gaat. Met Mr. Utrecht en mij gaat het super. Heb hem afgelopen weekend helaas niet kunnen zien. Maar dat maken we komend weekend dubbel en dwars goed. We hebben een hele leuke carnaval gehad. Foto's zijn te zien op mijn hyves... Met solliciteren schiet het niet echt op. heb wel een aantal gesprekken gehad, ben van 2 gesprekken op de uitslag aan het wachten, maar op andere plekken ben ik weer eens afgewezen. Maar ik blijf doorzoeken tot ik werk heb!
Wat fijn dat het met de liefde zo goed gaat, Zethu! Jammer dat je nog geen duidelijkheid heb over de sollicitatiegesprekken. Ben je al wel ingeschreven bij de opleiding?
Hai dames.. hoe is het met jullie? Tis niet meer zo heel druk hier!! @ Tamara: Heb je de gyn al kunnen bereiken, en al een afspraak gemaakt? @ Linda: Hoe gaat ie daar? Al een mogelijke gastouder gevonden?? @ Djuke, Nienke en Saskia: Hoe gaat het met jullie kleintjes? Is het moederschap een beetje wat jullie verwacht hadden of is het toch heel anders?? Heb eindelijk weer ff tijd om te reageren, hihi, maar nu weet ik niet waar ik op moet reageren.. ben echt een beetje zwanger-rustig. Ik vind het zo raar.. had nooit gedacht dat ik er zo weinig mee bezig kon zijn.. maar gezien de relatieve rust hier gaat het de anderen ook goed af Komende maandag alweer zaad inleveren en volgende week woensdag vervolgafspraak bij de gyn! Ik weet nog zo goed dat ik het best lang wachten vond 1,5 maand.. maar tis gewoon voorbij gevlogen!! Kijk uit naar volgende week.. nieuwe vorderingen Oh jah, m'n nieuwe NOD is 21 maart!
@ lkg: hahah nou ik leef zo ongeveer op het forum hier. Verveel me dood tijdens mn verlof. Mn dagen zijn lang en saai... meestal slaap ik uit tot een uur of 11. Dan naar beneden, laptopje aan.. zzucht! Het is dat het nog geen maart is en ik dus nog geen 37 weken ben, maar vanaf volgende week ga ik de baby's toespreken dat ze mogen komen hoor! ben helemaal klaar met dat verveelde zitten! haha. Gelukkig ben ik niet de enige en is het dus ook lekker druk op het maart mama's-topic.. Zeker nu er al ongeveer 9 mama's bevallen zijn! Erg leuk! Vandaag is mn mannetje jarig trouwens hebben net lekker een bossche bol zitten snoepen, mmmm! Verder..is mn conditie echt heeeeel ver weg. Nt een half uurtje samen naar de winkel geweest en was echt gewoon moe, moest zitten.. zucht. Wordt vervelend, die vermoeidheid. Maar goed, verder heb ik niet te klagen hoor want het gaat nog altijd best goed. Slaap prima 's nachts, los van het feit dat ik 4 x moet plassen en amper nog kan omdraaien met die buik, hihi. Begin nu een beetje vocht vast te houden, in mn handen is dat vrij vervelend. In mn voeten/benen nog maar een klein beetje gelukkig. Ja, tis wel te merken dat ik op het einde begin te lopen van de zwangerschap. Maar nogmaals; ik heb niet te klagen als ik andere mama's hoor, zeker de tweelingmama's. Gastouder hebben we trouwens nog niet gevonden. Maar er wordt nog altijd voor ons gezocht, dus we wachten af daarnaast kan het goed zijn dat we er met 2 dagen kdv ook komen, want mijn peettante heeft gezegd ook wel een dag te willen oppassen. Dus dat zou mooi zijn, maar moeten we nog ff kijken. We komen er vast wel uit, uiteindelijk! Mgoed, dat was een heel verhaal over mij, hihi. Wat fijn dat je je zo van het zwanger worden af hebt kunnen zetten; dan vliegt de tijd vast en zeker een stuk sneller om inderdaad! @ Zethu: fijn dat het zo goed gaat tussen jullie! Wel balen van je sollicitaties, dat daar tot nu toe niets uitkomt. Hopelijk heb je gauw goed nieuws! @ Djuke: hoe gaat het nu met jullie en Tristan? Begint het nu een beetje te lopen allemaal? @ Tamara: ben inderdaad ook wel benieuwd of je al een afspraak hebt kunnen plannen ondertussen.
Bekijk bijlage 53574 NOD w Nensi: .. februari, 13e ronde w Ilona2802: 6 maart, 12e ronde w Tamaradb: 6 maart, 18e ronde, intake mmm w Charpi: 8 maart, 5e ronde met clomid w Timon: 8 maart, 24e ronde - Wachten op ICSI w Lkg: 21 maart, 16e ronde, intake mmm Zwanger w Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 w Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 w Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 Bevallen w Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram w Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram w Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram w Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram @ nensi: is het eigenlijk ook weer zo ongeveer jouw nod of niet??
Hoi meiden! Het is inderdaad heel rustig hier! Zal tijdens de NOD dagen wel weer wat drukker worden denk ik! @ Lkg: Lekker dat je er nu zo weinig mee bezig bent, is ook wel eens fijn. Ben heel erg benieuwd of dat zaadonderzoek nu anders zal uitwijzen dan vorige keer, dat hoor je wel eens vaker. Hebben ze al een idee wat voor behandelingen jullie gaan doen? @ Linda: Kan me voorstellen dat je je dood verveeld nu zeg... Het is dat je niet effe dicht in de buurt woont anders kwam ik effe buurten hihi @ Nensi, waar zit je meid??? @ Zethu: Wat fijn dat het in de liefde zo leuk is, geniet er lekker van meis! Ik ben benieuwd hoe het op werk gebied gaat! @ Djuke: Hoe gaat het met jullie meis? @ Hier: Eitje van de week geweest, had echt een knalpositieve ovutest en zaterdagavond flink last van ovupijn. We hebben zaterdagochtend en zondagochtend geklust dus we zaten er goed bij. En nu maar weer afwachten... Laten we hopen dat het deze ronde nou eens raak mag zijn!
Hoi meiden, Het is hier ontzettend rustig op het forum. Houdt het wel allemaal bij hoor. Lkg, is ook wel eens lekker om met het zwanger zijn bezig te zijn. Is inderdaad voorbij gevlogen, die 1,5 maand. Ben zo benieuwd voor je, hoop dat er iets uitkomt waar jullie in ieder geval mee verder kunnen. Linda, ik telde de laatste dagen ook de minuten. Gelukkig was mijn moeder veel vrij, dus die nam me op sleeptouw. Hoop voor je dat je snel je twee schatten in je armen kan houden. hier, gisteren met de kleine meid onder de douche geweest. Dat vind ze echt super. Straks even naar het cb om haar te wegen.