Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik twijfel of ik mijn ei afgelopen zaterdag niet heb gehad. Had namelijk vrijdag en vooral zaterdag een vage hoofdpijn met opstaan. Zondag niet meer terwijl ik maandag waarschijnlijk mijn ei zou moeten hebben.

2. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    hai meiden,

Oke hier is even een zwangerwordenstilte (leuk scrabbel woord haha) We proberen al 2 weken de poli te bereiken maar het lukt gewoon niet. (nu kunnen wij ook maar beperkt bellen met de wisselende diensten, en wil niet op mijn werk bellen) maar ik moet zeggen maak me er ook niet meer zo druk om. Het is wat langzamer bij tim maar wil niet zeggen dat het nooit van kan komen. Ik ben er nu vrij rustig onder en tuurlijk gaan we wel naar de fertiliteits arts maarals het een week later is dan is het ook goed.

Verder afgelopen week goed mijn ovu gevoeld. Ben er gewoon beroerd van geweest zo'n pijn heeft het gedaan. Maar goed, weet ik in iedergeval dat het geweest is hihi. We hebben goed geklust dus we wachten het weer af.

@ Lkg: spannend zeg, dat je alweer zo snel heen mag. Zie je er tegen op? of je mannetje???

@ Linda: Kan me voorstellen dat je je verveelt. Krijg je met een tweeling nou ook dubbel zo lang verlof of gaat dat niet op? Nou meis, hoop dat je er snel "vanaf"bent hihi. en dat we volgende week leuk baby nieuws krijgen. :) Oja en gefeliciteerd met je mannetje!

@Ilona: wat grappig dat we zo gelijk blijven lopen! Allebei weer op dezelfde dag nod. leuk leuk leuk! Hoop dat het eens positief nieuws wordt. Hebben we wel verdient dacht ik zo.

@ Zethu: Wat fijn dat alles zo goed gaat met mr. Utrecht. Wel jammer dat het maar niet wil lukken met een baantje. Echt de wereld is soms zo blegh! Genoeg mensen bij ons op het werk die niet willen werken en die blijven maar, en mensen die graag willen krijgen niets. Blijf voor je duimen meis, dat er een plekkie vrijkomt waar je je helemaal thuis op je gemak zult voelen!

@ Mama's: Hoe is het bij jullie???

@ Nienke: wat leuk, zo samen onder de douche. Meeste babys houden daar niet van toch??? Ik verheug me ook zo op ons nieuwe huis. Dan krijgen we een bad. En dan leuk mijn oppas kindje in bad doen. Geweldig.

Oja de negen maanden beurs en de huishoudbeurs waren top. Tonnetje rond gesnoept. Maar ik was maar 45 euro kwijt. afgesproken dat we volgens jaar voor mij gaan. hihi. Was echt een top dag.

Liefs Tamaar

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meid,
    Ik vind het ook grappig dat onze NOD dagen gelijk blijven lopen!
    Als we nou allebei ook tegelijk op roze mogen, dan krijgen we een babyboom haha.
    Het wordt wel weer eens tijd voor wat roze hoor, we hebben het inderdaad wel eens verdiend!
    Weet je ook wanneer je ovu geweest is?
    Ik denk die van mij zaterdagavond gevoeld te hebben.
    We hebben zaterdag- en zondagochtend geklust en daarna niet meer, de zin was wel weg hihi.
    Maar voordat de ovutest positief werd, hebben we netjes om de dag geklust!
    Laten we hopen dat het een vruchtbare maand is!
    Mijn schoonmoeder had vannacht voor de 2e keer in een paar weken gedroomd dat wij een jongetje gaan krijgen.
    Laten we hopen dat zij én de meiden die me hebben gependeld gelijk gaan krijgen!
    Dat zou betekenen dat we op onze eigenlijke bevaldatum met goed nieuws komen!!

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Waaaaaaaaahhh wat doet Sven nu!!!! :( :( :(

jeeezus, wat ontzettend klote... hij heeft gewoon de verkeerde baan genomen... hoe zuur is dit :$

Edit: ho haha ook andere berichtjes net geplaatst; even kijken haha.

5. Pinguïns

Jaaaaaaaa :$
    Ik zie het net op hart van Nederland!!!!

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik zit dat ook net te bekijken! :$:$ Wat vreselijk balen!!!!! Dit is echt een discussie op ned 1.

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Oeeee, zag je net de reclame van Essent, direct na het schaatsen? Zeer pijnlijk. 'Jammer Sven, geen medaille' Ai, da's zeer au!

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha ik zag 'm ja...dat was wel heel snel gedaan zeg.

@ tamara; Nope, helaas geen dubbel verlof :( Vind eigenlijk wel dat dat zou moeten! :D
    Wel voor 2 kindjes ouderschapsverlof, dat dan weer wel. maargoed, dat neem ik niet op, op dit moment..

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Die reclame stond ook al klaar, maar na de manier waarop geen medaille.... Heftig, hoor.

Dubbel verlof zou geweldig zijn, maar helaas... Hoe kun je die ouderschapsverlof opnemen?

Interview Sven...

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ik ga afsluiten meiden, tot morgen!

11. Pinguïns

Truste Lin!

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Trusten Linda

13. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Daar was ik weer. Tristan zit bij me in de babybjorn draagzak en dat vindt hij wel gezellig. Alleen blijft hij zuigbehoefte houden dus ik kan niet te lang tikken. Want hij wil mijn pink terug! :D

Hier gaat het nog steeds met ups en downs. Goede dagen worden afgewisseld met minder fijne waarop Tris ieder uur wil drinken en alleen wil slapen als hij bij me ligt. Maar goed, a.s. zondag is hij alweer 5 weken dus er komt vanzelf een moment dat er wel een ritme komt.

Gister zijn we voor het eerst bij het CB geweest. Voor het eerst in mijn eentje met de auto met Tristan op pad. Dat ging super, zolang de auto rijdt tenminste. Want Tristan hanteert het motto "stilstand is achteruitgang." En dat geldt voor zowel de maxicosi als de wandelwagen. Zolang er beweging is, is het prima maar je mag niet blijven stil staan want dan....... WEEEEEEEEEEEEEH! :D
    Ow ja, op het CB plaste Tristan alles onder, het bureau, de verpleegster, mij en de vloer. :D:D

Nou wijffies, dikke knuffel van mij!

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Whahahah lekker dan, dat ie alles onderplaste. hahah.
    Ach, zullen ze vast wel vaker meemaken :p

Wel lastig dat ie zo gauw aanhuilt als het even niet naar zn zin is lijkt me..

Vandaag is hij alweer een maand, zie ik! Tijd vliegt! :) Proficiat meid!
    Ben benieuwd hoe ik dat moet gaan doen, haha, met 2 kindjes naar het Cb...in m'n uppie! hahah...dat zie ik nog niet helemaal gebeuren maar oke :p

15. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai Lin,

In onze januari mama club zitten ook 2 tweelingmama's en die lijken toch een aardig ritme te hebben gevonden. Dus dat komt vast vanzelf goed.

Overigens lees ik niet vaak in die club. Wordt dr harstikke onzeker van als ik lees dat baby's van Tristan zijn leeftijd maar 5 voedingen hebben (Tristan krijgt er 8) en al doorslapen.
    :)

16. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Djuke, fijn om te horen dat het zijn gangetje gaat. Wel grappig dat je constant in beweging moet zijn, dat Tristan dat het lekkerst vind.

Was gisteren ook met sara op het cb, die heeft ook alles onder geplast. Nou houdt Sara er sowieso van om zonder luier te plassen, lekker in de open lucht.

Zag dat je ook een berichtje had geschreven op de januari mama's.

17. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Djuke, je moet je eigen gevoel volgen. Dat is het beste. Bij ons heeft Sara ook nog 6 a 7 voedingen op een dag. Als ze daar genoeg aan hebben dan zullen ze het wel nodig hebben.

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Djuke: misschien een idee om zo'n schommelstoel te kopen voor tristan? Zo'n ding wat je aanzet en uit z'n eigen schommelt? Ik heb d'r hier ook eentje staan die ik te leen heb van mn collega, echt, die vond dat ding ideaal. Kindje wordt mooi bezig gehouden en was heerlijk stil doordat ze continu gewiegd wordt en uiteindelijk in slaap valt.

Ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt om daar te lezen als andere baby's al doorslapen en minder voedingen krijgen. Dan kun je inderdaad maar beter niet teveel mee lezen, als je dan aan jezelf gaat twijfelen!

@ nienke: hahaha jouw meisje plast dus ook graag anderen onder...grappig :p
    Ben benieuwd naar die van ons, hahah :D
    Volgens mij als ik dat zie gebeuren dat ze Arno onder plassen de eerste keer kom ik écht niet meer bij :D

19. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Linda, lag ook helemaal dubbel toen het de eerste keer bij Bart gebeurde. Bart heeft ook een keer een poepluier gehad, die helemaal vol zat en vervolgens was ze nog bezig, heeft ie 4 luiers versleten.

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahah, da's waar arno toch wel heel erg tegen op ziet; de luiers... die gaat letterlijk over z'n nek van de lucht..
    Terwijl ik d'r best tegen kan.. haha.
    Maar goed, ik blijf gewoon maar zeggen dat het 'eigen' is zoals iedereen zegt en dat het dan vast en zeker meevalt!
    Meehelpen zal ie toch echt moeten hihi, 16 luiers gemiddeld per dag ga ik echt niet in mn eentje doen! :$

maar dat gaat ie ook wel doen hoor! :D

Deel Deze Pagina