Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuke

Djuke Bekend lid

Hihi, Julian vermijdt de poepluiers ook. Enne, ik kan je uit de droom helpen Linda. Die scheten vooral stinken echt een uur in de wind! Wij vinden het vooral grappig als er visite is en Tristan is lekker aan het winden. De visite zie je dan echt kijken van euuuuuuuuuuh! Maar nix zeggen he! :D

2. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Djuke, dat is helemaal een giller. wij hebben hier niet zo heel erg veel poepluiers. Ze slaat af en toe een dag over wat dat betreft.

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahaha ik vind het niet zo erg hoor, maar ik laat het niet aan Arno lezen...;)
    Die laat ik gewoon nog ff in de waan dat het wel mee zal vallen ;) (al is die ook niet gek en weet ie ook wel hoe ontzetttttend baby's kunnen stinken! :p)

4. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Zeker als het 's ochtends vroeg is en je nog niks gegeten hebt. Had net ook weer geluk hoor. De kleine meid had een poepluier en dan van dgrij/groen, dat stinkt helemaal.

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hmmm, klinkt erg lekker allemaal. :$ :D Fijn zo eten koken....;)

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Morguh meiden!

Dadelijk weer voor 'n echo en een gesprek met een anesthesist naar het ziekenhuis. Dat gesprek is ivm uitleg over een ruggenprik. Blijkbaar is dat in ons ziekenhuis normaal, dat je daar een voorbereidend gesprek over hebt als je deze waarschijnlijk bij voorbaat al wil.
    Daarna dus een echo.. als 't goed is wel een korte, alleen om ff te checken of de navelstrengen nog goed werken (ivm 2 aders ipv 3). Hopelijk heeft ze nog tijd om even snel de grootte van de kindjes op te nemen, maar dat weet ik ook niet..

Verder...ben ik vandaag jarig! :) haha.
    Heb zoals altijd weer totaal geen 'ik-ben-jarig-gevoel'..maar dat zal ook wel komen omdat ik gewoon de hele dag alleen thuis ben, haha.
    Arno is gewoon werken; die pik ik dadelijk tussendoor even op 't station op om mee naar het ziekenhuis te gaan en dan zet ik 'm daar ook weer af om weer verder te werken.. gezelligg...haha.

Vanavond komt er wel wat bezoek langs (naaste familie) en morgen mn vriendinnen. :) Dus da's wel gezellig!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm, zag zojuist dat nensi al een maand niet meer op ZP geweest is... vreemd!
    Hopelijk gaat alles wel goed met d'r..
    Heb d'r een krabbel gestuurd op haar profiel..

Hierboven is trouwens haar laatste berichtje..

8. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

9. Pinguïns

Ik heb Nensi ook al een tijdje niet meer gezien...
    Helaas is het iedere keer zo, dan is ze er weer wel een hele tijd en dan ineens hoor je dr niks meer van....
    Beetje jammer...

10. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Linda, gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er vanavond en morgen een gezellige dag van.

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dankje! :)

Enne...Volgens mij was ze anders wel ingelogd geweest...ze is nu gewoon helemaal niet op het forum geweest...
    Nja... we zien wel.

Ik ga zo maar eens aanrijden voor mn echo! Doeg!

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    dankje Nienke! :D

13. Pinguïns

Okee Lin, have fun bij de echo!

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha meiden,

Ben d'r weer!
    Gesprekje gehad met de anesthesist ivm de ruggenprik. Uitleg gekregen over hoe het allemaal in zn werk gaat, hoe snel ik iemand kan verwachten, enz. Was een kort maar krachtig gesprek :) wel prettig!
    Daarna kort een echo gehad waar gekeken is naar het vruchtwater (verdeling en hoeveelheid hiervan; was allemaal prima) en naar de navelstrengdoorbloeding (ivm 2 aders in 1 navelstreng in plaats van 3; was ook prima). Weer helemaal goedgekeurd.
    De gyn nog even kort gesproken daarna en hij heeft nog even mijn buik gevoeld. onze eerste jongen is nu helemaal ingedaald en ligt zo goed als vast :D Moet zeggen dat ik er eigenlijk vrijwel niets van gevoeld heb; geen steken, krampen of wat dan ook.. :)

Volgende week moet ik weer terug komen en dan doen we weer een groei echo, indien ze alles nog een beetje op kunnen meten. :)
    goh, dan ben ik alweer 37 weken!

Tijd voor aanvulling van de lijst meiden...want ik schuif binnenkort naar onderen! ;)

15. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Linda, lekker dat je weer bent goedgekeurd. ;) En inderdaad kunnen we wel weer wat roze in de lijst gebruiken.

16. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Fijn dat alles weer goed is gekeurd Linda! Enne van harte gefeliciflapstaart meid.... ik hoop dat je vanavond en morgen een leuke verjaardag kan vieren....

Hier alles goed.... eigenlijk geen nieuws..... we zijn weer volop aan het klussen.....

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Linda, van harte met je verjaardag!!! Vast dat je nu druk bent met je visite en morgen weer lekker bezig met de rest.
    Fijn dat het een duidelijk gesprek was.

Ik wil wel roze, maar het lukt nog niet.

18. Pinguïns

Hoi meiden,
    Wat is het hier rustig zeg!

Linda, zou jij mijn NOD willen wijzigen in 4 maart?
    Ik had mn eitje weer vroeger, dus nu maar hopen op goed nieuws!

19. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    hai Meiden,

iedereen klaar voor het weekend? Nog leuke plannen??? Hier alleen maar werken :( pfffff. ik haat weekenden werken.

@ Ilona: als ik even heel eerlijk mag zijn vind ik het niet helemaal eerlijk wat je over Nensi zei. Ze heeft een hele tijd geleden al aangegeven dat zij en haar man het even op een laag pitje hebben staan, ivm medicijnen bij haar man. Ze heeft toen ook gezegd dat ze hier wel gewoon wil blijven mee kletsen, maar dan in minderen maten. Ik vind dat we dan niet moeten gaan klagen als ze maar eens in de zoveel tijd hier is. Ze hoort er gewoon bij of ze hier nou 100 x per dag is of 1 keer in het jaar. Ik vind het juist leuk, dat onddanks dat ze er minder mee bezig zijn ze evengoed geintresseerd is in hoe het met ons gaat. Sorry, moest het effe kwijt!

@ Linda: Nog gefeliciteerd met je birthday meis, de laatste keer zonder je kleintjes. :) spannend, nog effe en dan heb je ze in je armen. Zat me gister te bedenken, is op zich ook wel handig. Als je bevallen bent kun je er allebei een vast houden. :) als de familie op bezoek komt, duurt het niet zo lang voor je hem vast kan houden, allemaal een hihi en ga zo maar door. Maar goed dan denk ik ook aan de dubbele poepluiers en badjes en flesjes en dan denk ik ...... poeh poeh. maar goed je bent oo kweer met zijn tweeen dus ja.
    Nou ja dat was even mijn mijmering hihi.

@ charpi: flink aan de klus... hihi hoop dat het raak is hoor meis.

@ iloon: Hoe kan het dat je eitje nu toch vroeger was? ik dacht dat je hem zaterdag had??? nou lopen we niet meer gelijk :(:( ging zo lang goed. Wat doe je nou:( hihihi. Nou hoop voor je meis dat er gewoon helemaal geen ongi komt.

Nou dit was hem effe.

liefs Tamaar

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik doe met je mee.... werken. Ik heb nog 3 dagen te gaan en dan 2 dagen vrij. De komende weken zal ik sowieso meer werken. Een week van 6 dagen werken heb ik terug kunnen brengen naar 5 dagen. Meer dan genoeg. ;)

Deel Deze Pagina