Djuke, nee hoor, ben nog steeds niet een moeder die zegt mijn kind slaapt al wel door. Vind van 23:00 tot 04:00 tot de volgende voeding nog niet doorslapen. Wij gebruiken infacol tegen de krampjes en dit werkt goed bij sara. Bij de januari mama's zijn er inderdaad al veel baby's die door slapen, maar je moet er ook rekening mee houden dat die al iets ouder zijn. Het komt vanzelf en ik hoop eerder dan dat je denkt.
@ bevallen meiden: zijn jullie eigenlijk al weer een beetje terug op gewicht?? Een reeds bevallen tweeling-maart-mama was na een dag of 3-4 alweer 15 kilo van de 20 kwijt! Dat wil ik ook! Zit gewoon op 19 kilo's erbij!! pff..en dat zo ongeveer allemaal aan de voorkant... Linda's arme rugje vindt het niet meer leuk. Vanmorgen nog een buikfoto gemaakt, ik dacht, die 37 weken maar even vastleggen! pff..zo groot . Zal 'm zo eens plaatsen, met mn mooie straie..grr. @ Djuke: goed dat je nu lekker wat dingen onderneemt met Tristan! Tis ook heerlijk weer om er lekker op uit te gaan met die kleine man! En misschien dat ie ook wel wat vermoeider wordt als je wat meer met hem doet overdag..? Ik geloof niet dat die kindjes nog echt super veel kunnen groeien.. mn buik moet nog gewoon mega vol zitten met kind? hahah. dat is bij 1 kindje al zo...laat staan met 2! Als ze morgen bij de groeiecho boven de 2500 gram zitten, ben ik helemaal happy en is 't voor mij helemaal goed hoor! Ik wil morgen ook vragen of ze willen kijken of ik al ontsluiting heb (toucheren), ik wil weten hoe het er voor staat want nog 3 weken zo rondlopen ga ik écht niet trekken.
ik moet nog ongeveer 3 a 4 kilo van de 15. Valt me eigenlijk wel mee, pas alleen mijn gewone kleding nog niet, vooral de broeken.
hihi, Linda. Nu heb je nog een mooie strakke tijgerbuik. Wacht maar tot na de bevalling. Dan heb je een leeggelopen hangtijger. Tenminste ik wel. En ik kan nog steeds geen buikspieroefeningen doen want mn wond is nog steeds niet genezen. Grrrrr, donderdag ga ik terug naar de gyn om te kijken wat hij ervan zegt. @Nienke: ik vind jou een lieve mede-mama hoor. Word alleen zo moedeloos van al die verhalen over kindjes die al tig uur slapen, maar 5 voedingen hebben, etc etc Dat infacol heb ik vanmiddag ook gehaald. Dus dat bevalt jou goed, fijn om te horen. Dat werkt toch met een pipetje voor iedere voeding? Iloon: duimen draaien hierzo weer hoor!
@ Djuke: hahah, nou ik heb op zich wel goede hoop aangezien ik nog een lekker strak velletje heb op m'n 23e Die andere tweelingmama plaatste een foto van 3 dagen later, nou...wauwie.. niks geen hangend velletje, gewoon net alsof ze weer 12 weken zwanger was; een klein buikje...*jaloers* Zij was toevallig ook 23...dus hopelijk gaat 't mij ook zo af! (Zij was trouwens wel gewoon compleet striae-loos..grr..) Mgoed...we zien wel hoe het gaat!
Djuke, Infacol werkt inderdaad met een pipetje voor elke voeding. Ik hoop echt dat Tristan hier wat aan heeft. Jij geeft toch ook nog borstvoeding, kan het niet zijn dat hier minder voedingsstoffen inzitten dan dat Tristan nodig heeft en hierdoor minder verzadigd en daardoor niet al te lang slaapt. Bij mij was dit nameljk ook het geval en daardoor moest ik overstappen op flesvoeding. Hoeveel poepluiers heeft Tristan? Linda, ook ik heb een uitgehangen tijger. Strak kan je het niet echt noemen, beetje blubberie.
Mooie foto's, Nienke. Je wurmpje is echt om op te vreten. Linda, wat een buik! Mooi velletje. Weet je nog dat we het hadden over jouw banner? Daarin staat nu dat je kind(eren) 7 lb. zijn. Geen idee hoe groot dat is. Ilona, een vaag streepje. Ik ben erg benieuwd of 'ie nog donkerder wordt. Zou geweldig zijn. Hier nog 15 dagen te wachten. Waarschijnlijk zal ik in april met de pil moeten beginnen en heb vernomen dat in mei een verbouwing is waardoor ze 2 weken gesloten zijn. Natuurlijk net met mijn ei en dus de eerste ICSI!:x
Hai meiden, even een teken van leven.... ik ben nu op vakantie dus heb niet de tijd (die neem ik niet) om alles terug te lezen, maar ik begrijp dat Linda nog steeds niet bevallen is.... meid nog effe volhouden.... Verder Ilona ik hoop dat de volgende test je een knalstreep geeft waardoor je twijfels weg zijn... ik gun het je van harte.... Tamara voor jou draaien ook mijn duimen Verder hoop ik dat het met iedereen goed gaat. Hier gaat het goed, zit op het wachtbankje..... tot snel weer meiden
Ff snel tussen ncis door: Timon, geen idee hoe groot 7 lb is, maar maakt ook niet uit want het klopt toch niet met hoe groot onze kindjes zijn aangezien die niet gelijk lopen met een eenling
Jij ook al met de laptop op schoot of past 'ie op je buik? Da's waar, jouw hummels zijn een stukkie kleiner dan een eenling.
Timon: jeetje, het zit ook niet mee zeg. Nu weer verbouwen! Grrrrrrr! Nienke: ik weet niet of mijn bv te weinig stoffen bevat. Tristan krijgt het merendeel flesvoeding omdat hij niet goed drinkt aan de borst. Dus ik kolf 3x daags en dat krijgt hij ook. En ik leg m ook regelmatig nog aan om te kijken hoe het gaat. Maar van de 10 keer drinkt hij 4x goed dus tja... 's-Nachts krijgt hij sowieso flesvoeding, na die keer dat ik een slaap ben gevallen tijdens een voeding en Tristan onder de dekens lag, durf ik niet meer. Hij lag overigens heerlijk te pitten maar ik schrok me helemaal kapot. Dacht echt even dat ie gestikt zou zijn. Linda: ik was een week na de geboorte al dik 10 kg kwijt en dunner dan ik was dan voor mijn zwangerschap. Maar ik was ook maar iets van 6 kg aangekomen ofzo. Gelukkig maar, want ik ben al stevig genoeg van mezelf. Ow ja, vraagje: wie is eigenlijk jouw buddy???????
@ Timon: nu ff snel tussen House door... yep; met de laptop op schoot. Niet heel handig meer met die buik, maar ach, het lukt @ djuke: haha lkg is mn buddy
Hoi meiden, Ik was bang dat ik vanochtend misschien een vals positieve test had, dus ik heb vanavond nog een testje gedaan en binnen 30 seconden is er wéér een roze 2e streep te zien Ik ga proberen om er foto's van te maken!!!!!!!!
Okee komt ie dan! Zonder tegen het licht te houden Volgens mij mag ik mijn banner wel gaan veranderen, wat vinden jullie? Bekijk bijlage 55493
Goeiemorgen meiden, Vanmorgen weer een test gedaan en zie: Bekijk bijlage 55503 Ik begin langzaam te geloven dat het echt waar is!
Jaaaaaaah Iloon!!!! Streepje staat erop hoor!! Super zeg!!! jeeetje, dit is veel te lang geleden, dat ik iemand mocht feliciteren uit ons clubje.. dus nu ga ik het ook goed doen ook! Proficiat met je positieve test meid!!!!! Was/is je mannetje er ook bij?
Bekijk bijlage 55517 NOD w Tamaradb: 6 maart, 18e ronde, intake mmm w Charpi: 8 maart, 5e ronde met clomid w Timon: 8 maart, 24e ronde - Wachten op ICSI w Lkg: 21 maart, 16e ronde, intake mmm w Nensi: geen nod doorgegeven, 14e ronde Zwanger w Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 w Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 w Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 w Ilona2802: Zwanger in ronde 12, uitgerekend 14 november 2010 Bevallen w Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram w Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram w Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram w Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram
Dankjewel Lin Ja, mijn man was er ook bij! Die is gematigd blij, die is echt bang dat het nog mis zal gaan. Hij wil eerst een digitale test zien en dan is ie pas blij. Nou, ik geniet er nu al van, want ik voel van alles haha! YES!!!!!!!!!!!
ha iloon, Dat snap ik.. tis natuurlijk ook erg spannend nu de eerste komende weken.. Wel fijn dat jullie nu een vroege echo krijgen, met een week of 6.5-7 Oh, haha, zie in je onderschrift dat je al gebeld hebt Da's mooi op tijd hahah.