Ha Meiden, Goedemiddag..... heerlijk jullie verhalen over 9 maanden boekjes.... al kan ik me heel goed voorstellen dat jullie de boekjes hebben weggelegd toen jullie een miskraam kregen.... Sakina meid wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad.... dikke knuffel.... ik hoop dat de onderzoeken wat uitwijzen.... Nienke wat vervelend dat je uit de lucht bent, maar met een kapotte ketel blijf je natuurlijk niet thuis in de kou zitten... Linda, ik begrijp heel goed dat je gaat vragen om inleiding, want kan me voorstellen dat het erg zwaar voor je is nu..... kan je nog wel een beetje slapen? Hier.... tja ik weet het niet....nog geen tekenen van ongie, maar ook niet echt meer tekenen van dat ik zwanger ben.... nu hoeft dat natuurlijk ook niet, maar toch zou je die dan graag hebben he.... de cola smaakt nog wel nog steeds anders dan anders, maar ik lust m nog steeds....
Charpi, ik zeg ook testen!! Ben niet nieuwsgierig hoor. Linda, vind dat de jongens onderhand wel mogen komen inderdaad. Even snel een berichtje bij mijn ouders vandaan. Vandaag op het consultatiebureau geweest. Sara woog alweer 4.625 gram en is 54,5 cm lang. Om de ontlasting wat zachter te maken moeten we overstappen op een andere voeding. Gelijk mee begonnen, bleek deze veel dikker te zijn, dus ook andere spenen nodig. Verder zei de arts dat ze uitzonderlijk sterk is in haar hoofdje. KAn hem namelijk al helemaal omhoog houden als ze op haar buik ligt.
@ nienke: wat heerlijk te horen dat alles prima gaat en lijkt me ook super fijn om zo'n complimentje te krijgen vanuit het cb dat Sara uitzonderlijk sterk is in haar hoofdje! altijd leuk als je kindje ergens bovenuit piekt! haha. @ Charpi: testje doen dan! haha. @ hier: Echo was weer prima, voldoende vruchtwater en nja..gaat goed allemaal. Ik slaap op zich nog wel oke snachts, alleen moet ik er minstens 4x per nacht uit om te plassen.. en dat is nogal een opgave want kan amper omdraaien in bed, laat staan me elke keer uit bed hijsen. Da's nogal pijnlijk, maarja, nog eventjes!
Hai Meiden, Weer terug in de realitieit hihi. Gaat allemaal veel te snel! @ Sakina: Welkom terug meid! Wel ontzettend klote dat het mis is! Heel veel sterkte de komende tijd!!!! Dikke knuffel! @ Linda: gosje, jij blijft ook maar doorlopen he hihi. Neem ik helemaal de laptop mee en gebeurt er niets. * twee kleintje in de buik!!!! Kom er nu maar uit hoor, het mag!!!!* @hier: Heb vanmiddag eindelijk!!!! de fertiliteits poli aan de lijn gehad. 25 maart om half 2 hebben we een eerste intake gesprek staan. Ben benieuwd. Heb haar wel even gevraagd wat we kunnen verwachten. En het is eigenlijk heel simpel. Een gesprek en een echo van mijn buik. Dus dat valt nog mee. Vin het toch wel een beetje eng allemaal hoor. Ik zei gister nog tegen tim. Nu is het nog met zijn tweeetjes maar het voelt nu voor mij alsof de hele wereld zich er mee gaat bemoeien hihi. (ik weet het het is maar 1 dokter maar toch) Liefs Tamaar
@ Sakina: Jeemig wat een schok zeg Heel heel veel sterkte Ik wou dat miskramen niet bestonden.. @ Linda: Gelukkig dat alles nog goed was!!! Hoop wel echt dat ik nu binnenkort een keer wakker gesmst wordt hoor! Maar goed, dat heb je vast al 100x gehoord, als het niet vaker is @ Tamara: Fijn dat je nu een afspraak hebt staan! Ik vond de eerste afspraak heel eng en helemaal niet leuk, maar daarna voelde ik wel echt heel veel rust. Soort gevoel van dat je het nu niet zelf meer hoeft te doen, maar dat je het uit handen kan geven. Hoop dat het voor jullie ook goed voelt! @ Ilona: Mooooie test hoor!! @ Nienke: Oh bahhh.. een kapotte ketel met dit weer, en met een baby, wat lastig zeg. Hoop dat ie snel weer klaar is! @ Charpi: Whowwww spannunddddddd.. hoop dat je vrijdag kan testen (zo lang wou je toch wachten of niet?) en dat ie dan positief is! @ Hier: Groots met een zachte G aan het kijken.. HARD.. Heeeeerlijk (iets minder leuk voor de buren maar die moeten maar niet zeuren hoor )..
Helaaaaaaaas ik ben ongie geworden, het begint nu door te zetten dus vandaag dag 1 weer..... het is jammer, maar we gaan gewoon door.....
jammer man charpi,, veel s6 in de volgende ronde gaan we bijde aan de slag en hopen op goed resultaat
@ Charpi: aaah wat balen @ Ilona: hahah weer een nieuwe avatar? die stond er niet gisteren toch? da's een hele mooie duidelijke test zeg! @ hier: Woehoeee ik heb nieuws over mijn komende bevalling! hahaha. Vanmorgen in het ziekenhuis geweest. had een andere gyn als die ik normaal heb, een hele aardige vrouw. Ze vroeg hoe het ging dus gezegd dat ik het behoorlijk zwaar heb. Dat snapte ze ook helemaal met 38 weken en nog voordat ik het kon vragen zei ze al dat het misschien dan wel een idee is om in te gaan leiden. Dus ik helemaal blij Ze heeft even getoucheerd en zat nu op 1 à 2 cm ontsluiting, baarmoedermond nog niet helemaal verweekt. We hebben afgesproken dat we morgen (!!!!) gaan inleiden! Om half 8 moet ik er zijn, en dan brengen ze gel in. Na uurtje of 2 kijken of deze heeft geholpen, anders nogmaals gel.. Verder bloeddruk gemeten en die was aan de hoge kant (140-90). Urine gecontroleerd maar was verder prima. Ze wilde me toch even aan de ctg en aan een bloeddrukmeet-apparaat (ofzoiets haha). Die meet elke 5 minuten je bloeddruk automatisch. Bleek dat deze gemiddeld op onderdruk 100/105 zat. Te hoog dus.. Had daarvoor al bloed moeten laten prikken. Gelukkig waren deze uitslagen prima en aan de hand daarvan is gelukkig besloten dat ik gewoon naar huis mocht gaan en dus vandaag nog lekker thuis ben. Wel moet ik opletten of ik me misselijk, duizelig of wat dan ook ga voelen, want dan moet ik direct komen. Ctg was trouwens verder goed, met de kindjes dus alles prima Maarrr ja, spannend dus want morgen gaat het gewoon gebeuren!! Ofja, dan wordt 't hele verhaal begonnen en met een beetje geluk is het morgen al zo ver...maar ook natuurlijk een goede kans dat het morgen nog allemaal niet zo snel gaat. Da's even afwachten.. Maar voor nu... is het allemaal heel onwerkelijk, dat ik gewoon echt morgen aan de gang ga!!! (ps: aub verder niets hierover op mijn hyves zetten )
linda, spannend.... weet precies hoe je je voelt. Toen ze mij vertelden dat ze gingen inleiden was ik toch best wel nerveus. Aan de andere kant weet je niet wat je te wachten staat. Maar één ding is zeker, het duurt niet lang meer voor je de kleine mannetjes in je armen hebt.
Ben je ook ingeleid met gel Nienke? En verder, hoe heb jij het inleiden ervaren? Hoor er verschillende dingen over; de een vindt het prettig, de ander vindt het vreselijk..
Jeeee Lin, wat leuk! Mijn schoonzusje is ook ingeleid met gel. De eerste keer had geen effect, de 2e keer wel! Toen had ze binnen een paar uur volledige ontsluiting en was de kleine er heel snel!