Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    lin, vroeg me aaf waar je het over had. Maar toen dacht ik ineens oh ja wie is de mol.

Hier, begin het zat te worden. Afgelopen nacht de halve nacht wakker gelegen. Wil helemaal niet nog 2 weken doorlopen, ben er gewoon klaar mee. Klinkt misschien allemaal een beetje raar, maar ben het gewoon zat om thuis te zitten en te wachten en bijna niks te kunnen. Wil de kleine in mijn armen houden.

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahahah lekker duidelijk zie ik ja, sorry :D hahah.

aaahh je zit nog steeds dus... hè toch. Snap goed dat je d'r klaar mee bent hoor na die 40 weken...
    Hmm.. hopelijk heeft de baby er nu ook zo ongeveer genoeg van..!!!

3. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Mijn vliezen zijn gebroken vanmorgen!!! Heb nog geen weeen dus drentel door het huis terwijl ik telkens flatsen water verlies. Blijf aan het verschonen! :D
    Dus duim voor me! Als ik nog meer nieuws heb, komt dat via Lindaatje!

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Djuke, wat spannend!!! Heb je een luier voor gedaan om het water op te vangen????:D

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gaat werkelijkheid worden!!!!!! :p

6. Djuke

Djuke Bekend lid

Tis onderhand wel nodig ja! :D Baby werkt er ook aan mee. Gaat ie liggen bewegen! Dan gutst er weer uit. Niezen werkt trouwens ook niet bevorderlijk.
    Maar goed. Ik heb nu nog praatjes voor 10 want geen weeen!

7. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Djuke: Nou gaat het binnen 24 uur gebeuren, spannend zeg!! :D
    Heel veel succes, zet hem op meid!

8. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    O Meis, wat spannend, en wat leuk dat je ons hier zo zelf op de hoogte houdt. Spannend, Spannend, Spannend!!!!

9. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Succes Djuke!!!

10. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ahhhhh coollllll.. Djuke wordt nu heeeel snel mama!!!!!

Zet um op meid, je kunt het!!!

Heel veel succes!!!!

11. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Zet hem op Djuke!
    Heel veel succes!

12. Djuke

Djuke Bekend lid

Nou, heb nog weinig nieuws hoor. Heb nl. nog steeds geen weeen. Vliezen zijn wel gebroken de slijmprop is ook al gekomen maar verder, nix aan het handje nog. Stilte voor de storm...:D

13. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    wat zegt de vk??? hoelang mogen je vliezen gebroken zijn?

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Binnen 24 uur moet de bevalling dan beginnen en binnen 48 uur moet het kind geboren zijn, tenminste dat houden ze hier aan ;)
    Vind het nu wel onwijs spannend worden hoor!

Hier: Gister lekker op stap geweest met de vrouwlijke collega's van me werk en de twee ontslagen collega's.
    Kan zeggen dat mijn buikspieren weer lekker getraint zijn, jeetje wat hebben we gelachen zeg..
    Natuurlijk ook de laatste nieuwtjes weer gehoord, dus ben weer helemaal op de hoogte.
    Er heerst weer onrust op de werkvloer..
    Het zal eens niet zo zijn..
    Verder gingen we rond 1 uur weer richting huis, toen moest ik natuurlijk even bij Lana kijken ;)
    Blijkbaar sliep ze vrij licht want ze werd er wakker van, dus om 2 uur nog even een extra voeding gegeven.
    Al met al lag ik 3 uur pas op bed en om half 6 kwam Lana weer voor haar flesje en daarna wou ze niet meer slapen..
    Kort nachtje dus ;)

15. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Djuke, Spannend hoor. Je bent er in ieder geval zeker van dat je binnen 24 uur mama bent en de kleine in je armen mag houden/

Ben je toch nog eerder dan mij ;). Of de kleine moet bij mij ineens haast gaan krijgen.

Saskia, lekker hoor dat je het zo naar je zin hebt gehad met de meiden van je werk.

16. Djuke

Djuke Bekend lid

Naah, binnen 24 uur mama zijn is nog afwachten hoor.
    Vlos is net geweest. Ik heb nog steeds geen noemenswaardige weeen. Als dat morgenochtend nog zo is, dan moet ik naar het zkh voor een CTG.
    Als het maandagmorgen nog niet is begonnen dan word ik ingeleid. Dus uiterlijk maandag word ik moeder.
    Bevalling van mijn moeder van mij ging precies zo. Dus ben benieuwd!

17. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Je hebt in ieder geval het goede vooruitzicht dat je maandag de kleine in je armen mag houden. Dat moet al een goed gevoel geven. Heel veel succes en hoop dat het allemaal vanzelf gaat en je eerder de kleine in je armen houdt.

Ik ga er gewoon vanuit dat het bij mij nog even duurt, misschien worden onze kleintjes wel op dezelfde dag geboren.

18. Djuke

Djuke Bekend lid

Dat zou wel gezellig zijn. Dus kom op, kleine van Nienke! Aan de slag! ;)

19. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwwwww Djuke wat spannend meid, zet m op bij de bevalling meid, die zit er nu vast snel aan te komen.... ik zal aan je denken...

Nienke, ik hoop dat jouw beeb ook snel zin heeft om eruit te komen!

Tamara, heb wat vervelend dat het zaad weinig beweging heeft, maar de gyn kan veel dus hou moed!

De rest ben ik effe kwijt door het nieuws van Djuke, spannend hoor!!!!

Hier gaat alles redelijk, heb mezelf gisteren vertild met het boodschappen doen en nu heb ik het flink in mijn rug das wel minder.... en lastig met klussen kan ik je vertellen whahahaha...

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Woehhhhh Djuke wat spannend!!!!
    Mijn telefoon en ik zijn er helemaal klaar voor!!!! :D:D:D:D
    Zet 'm op meid, heel veel succes voor wanneer het zo ver is!!
    You can do it!!! (tjakkkaaaaaa...hahah, wat een pep-talk hè :p)

Deel Deze Pagina