Wij gaan voor onze eerste! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jedalin, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Lkg, jaaaa dan ben ik zondag vroeg online :D

@ Charpi, ja hoor, alles goed :)

2. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Linda: Wat een prachtige kereltjes zeg!
    En wat fijn dat je er toch zo van kan genieten :D

@Djuke: Fijn dat het bij jullie nu ook beter gaat, je zal zien dat het ritme vanzelf steeds beter word :D

@Tante Mars: Jeeetje ik schrik er gewoon van zeg :(
    Ik wens jou heel veel sterkte toe en hoop dat uiteindelijk alles erg mee zal vallen.

Ben de rest even een beetje kwijt.. *schaam*

Hier is alles prima, alleen erg druk op mijn werk en thuis dus weinig energie over.
    Lana is steeds vaker lekker wakker en dan zijn we lekker saampjes bezig.
    Ze wil graag rechtop zitten, maar dat kan natuurlijk alleen met hulp haha.
    Verder zijn we sinds een paar dagen over op 4 voedingen per dag..
    Het is nog even zoeken naar een nieuw ritme, maar Lana is zo makkelijk dat dat wel goedkomt.
    Dus ik laat het lekker aan haar over, wat ze zelf aangeeft, dat heeft tot nu toe altijd het best gewerkt ;)
    Maandag gaan we voor het eerst met zn drietjes op vakantie, spannend..

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ojeeee ik vergeet onze roze dame..

Ilona hoe gaat het nu met jou??
    Voelt het al als echt zwanger zijn? ;)

4. Pinguïns

Hihi, nou ik zit nog steeds als ik naar de wc ga te kijken of ik niet per ongeluk bloed verlies, maar gelukkig heb ik dat nog niet gezien.
    Verder heb ik al een week gevoelige borsten en ben ik bij vlagen misselijk, dus het voelt wel als zwanger.
    Ik kan het alleen nog niet zo erg bevatten..
    Ik denk dat dat pas met de echo zal komen.

5. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Tante Mars: meis, wat een schrik weer! Een onbezorgde zwangerschap is jou niet gegund. Ik duim dat jullie famke lekker nog een flink aantal weekjes blijft zitten en deze ellende gewoon een vage herinnering wordt! Dikke tût van ons!

Linda: ik heb een nieuwe verslaving: jullie twitter! :D Ik hoop dat de uitslagen van de foto's van Daan allemaal goed zullen zijn! Fijn in ieder geval dat hij zo gegroeid is!
    Enne, had ik het al gezegd? Wat een mooie mannetjes!!!!

Charpi: gelukkig dat het meeviel allemaal. Kan me je schrik goed voorstellen!

Iloon: had ik ook, de eerste weken. Vond het zo onwerkelijk om zwanger te zijn! Ga je trouwens meedoen met de MvM?

Lkg: weer spannend hoor! Enne, zit je nog goed met de MOL? Ik denk nog steeds Sanne. Al begin ik toch te twijfelen of het misschien niet Kim is. Zag gister in de DWDD wel overtuigende hints en gisteravond vond ik dat spel ook wel apart. Eerst 'per ongeluk' Sanne doodschieten, zichzelf makkelijk laten vangen en daarna Frits bij de pot proberen te lokken. Jaaaaaaajaaaaaaaaa.

Hierzo: mn typtijd is helaas op. Tristan begint te mopperen vanonder zn babygym.

6. Pinguïns

@ Djuke, nee ik ga niet mee doen aan MvM, ik vind het teveel gedoe. Ik moet de flessen zelf wegbrengen en de flessen schijnen nogal te stinken.
    En aangezien ik mn lief zn luchtje van jean paul gaultier (die ik zelf voor hem gekocht heb) niet eens kan uitstaan nu, denk ik niet dat het een goed idee is :D

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Djuke: haha mijn mol zit er ook nog altijd in; Kim! Ben benieuwd, heb haar vanaf het begin verdacht.
    Die sanne..pfff..ik vind dat mens ZO vreselijk. echt zo'n blije doos, en die manier waarop ze af en toe praat..bleh!

@ Mars: jeetje meid wat vervelend dat er elke keer zon gedoe is. dikke knuffel voor jou!!

@ hier: Hmm nog geen uitslag voor de rontgenecho van Daan's maag-darm kanaal. Ze hebben vloeistof in zijn sonde gespoten en via rontgen wilde ze kijken hoe dat verliep door de sonde naar de maag, door de darmen naar de stoma.
    Nu liep het overal wel door, wel traag, maar er was nergens een ontstopping....maar het kwam niet in de stoma terecht?!
    Beetje vaag dus... de onderzoeken gisteren duurde erg lang en daarom zijn we tussendoor gegaan. Nog wel gebeld dus met de verpleegkundige maar ja, die kon alleen vertellen dat de arts had gezegd dat er nergens een opstopping was, dat ze morgen (vandaag) nog rontgenfoto's wilden maken om het laatste beethe contractvloeistof te volgen, en dat er de voeding weer hervat mocht gaan worden.
    Nja, voor ons dus een vaag verhaal en hopelijk krijgen we vandaag meer duidelijkheid.

Jesse is nu net lekker in de tummy geweest met de kraamhulp en papa (kraamphulp laatste dag :(), en komt er zo aan voor de voeding, dus ik ga gauw afsluiten.

8. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Linda ik hoop dat alles toch helemaal goed zit met Daan zijn maag-darmkanaal.... geen opstoppingen is een goed teken, maar het zou toch ook in de stoma terecht moeten komen....
    Jeetje vandaag alweer laatste dag van de kraamhulp, het gaat snel...

Ilona, ik kan me goed voorstellen dat het allemaal nog heel onwerkelijk is voor je en dat je nog steeds aan het broekloeren bent.... zou ik ook doen... zeker na de miskraam... Ben jij daar ook nog steeds mee bezig eigenlijk, dat je bang bent dat het weer mis gaat of kan je dat best redelijk van je af zetten?

Saskia, wat leuk zeg dat jullie voor het eerst op vakantie gaan, waar gaat de reis naar toe? En ik kan me goed voorstellen dat het erg vermoeiend is om en te werken en ook nog de zorg voor Lana erbij te hebben...

Lkg mijn duimen draaien nog steeds!!!

Hier begint de klustijd zich weer aan te dienen... we gaan weer ons best doen...

9. Pinguïns

@ Charpi, juist nu ben ik er veel mee bezig dat ik een mk gehad heb.
    Ik hoop vooral dat het deze keer goed blijft gaan...

10. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Hoi meiden,

Ik lees nog trouw mee hoor, maar heb niet zo heel veel te melden. Zal even spammen met een paar fotootjes.

11. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    en nog eentje

12. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Samen met nichtje Alyssa, vijf weken jonger

13. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    En de laatste om het af te leren.

14. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    iloon, ik heb wel meegedaan met MvM. Vind het een supergoed doel, maar de bussen stinken inderdaad. Bart die vulde ze, omdat ik over mijn nek ging.

Linda, weet je al wat meer van de echo van Daan. Superleuke naam trouwens, hadden wij ook voor een jongen.

Saskia, heerlijk hoor lekker met zijn drietjes op vakantie. Wij willen in september een midweek naar cp gaan. Moet even kijken of ik vakantie kan nemen bij mijn nieuw baan.

15. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Wij gaan een midweek naar De Boshoek, dat is een soort van goedkope centerparcs vlak bij Barneveld ;)
    76 euro voor 4 personen in een huisje :)
    Lana heeft dus haar eigen kamertje, wel zo fijn :D

@Nienke: Wat een lekker ding is ze zeg :D

16. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwwwww Nienke wat is Sara een lekkertje om naar te kijken, bedankt voor de spam meid dat mag vaker!!!

En Saskia heel veel plezier meid, het zal vast fantastisch zijn om even met Lana eruit te gaan....

Ilona, ik kan het me heel goed voorstellen dat je er heel veel mee bezig bent... hoop niet dat je mijn vraag vervelend vond.... Ik ben er zelf namelijk nog steeds heel erg mee bezig, de waarom-vraag laat je niet zomaar los he.....

17. Pinguïns

@ Charpi, nee hoor, ik vond je vraag juist helemaal niet vervelend.
    Ik kan me voorstellen dat je je het afvraagt.
    Het is na een mk heel moeilijk om van een zwangerschap te kunnen genieten.
    Ik hou mezelf maar voor dat nu in mijn buik al bepaald is of het goed zal gaan of niet en dat ik daar geen invloed op heb.
    Inderdaad, de vraag waarom zal altijd in mijn achterhoofd zitten.
    Ik denk nog steeds dat het komt doordat ik in een schokkende bus heb gezeten, maar we zullen het nooit weten.
    Bijna iedereen zegt dat dat niet kan, maar dan vraag ik me toch af waarom je niet in bepaalde attracties mag in bijvoorbeeld de Efteling en Disneyland...
    Als je wilt praten over je mk, ik ben er voor je, ik begrijp je heel goed!

@ Hier: Vanmiddag knetterwarm gehad zeg en een opruim- en schoonmaakwoede, niet normaal! :D
    Ben aan het einde van de middag maar even lekker in de douche gegaan want ik was helemaal doorgezweten!

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha meiden,
    de vloeistof is vannacht/vanmorgen doorgelopen en in de stoma gekomen! :D Verder is alles nu goed op gang en wordt nu elke dag zijn voeding omhoog gedaan. Hij zit nu op 7X20, morgen op 4X25 en 3X35, zondag 7X40 en maandag 7X50.
    Moet dus flink aan de kolf! Heb besloten Jesse overdag flesvoeding te gaan geven ipc borstvoeding en zelf elke keer te kolven.
    's nachts geef ik Jesse borstvoeding omdat ik dan niet ga zitten kolven (en vind het ook wel fijn Jesse nog iets van borstvoeding te geven zolang het goed gaat). Hopelijk is de melkproductie dan voldoende voor onze Daan. De kinderarts vond het ook wel een goed idee om jesse dan de fles te geven omdat de voeding voor Daan toch wel belangrijker is nu hij nog zo moet aansterken. Wel jammer, want vond het ook wel leuk, zo overdag de borst geven..lekker intiem. Maar goed, flesje geeft wel veel meer ruimte en dan ben ik bijna 1.5 uur bezig met Jesse voeden en kolven.

Verder hebben Daan en Jesse vandaag eindelijk weer samen in een bedje gelegen!!! Zooooo gaaf!! :D:D:D
    Hebben geflimd en foto's gemaakt, foto's komen zodra ik een keer weer tijd heb! :D

19. Pinguïns

Bekijk bijlage 59891
    NOD
    * Lkg: 21 maart, 16e ronde, intake mmm
    * Tamaradb: 4 april, 19e ronde, intake mm
    * Timon: 5 april, 25e ronde - Wachten op ICSI
    * Charpi: 6 april, 6e ronde met clomid
    * Nensi: geen nod doorgegeven, 14e ronde

Zwanger
    * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010
    * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010
    * Ilona2802: Zwanger in ronde 12, uitgerekend 14 november 2010

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram
    * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram
    * Djuke: 24-01-2010 - 39 weken en 3 dagen - Tristan - 4630 gram
    * Nienke18: 29-01-2010 - 41 weken en 1 dag - Sara - 3400 gram
    * Lindavnr: 10-03-2010 - 38 weken en 1 dag – Daan & Jesse – 2505 gram & 2765 gram

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Nienke: haaaa wat een poepie blijft 't toch!!
    Ze mag best met 1 van mijn mannen aan de haal gaan! ;) hahah.

Oké, ikke ook babyspam :p
    haha Jesse is echt een stuk groter als Daan nu.. mgoed, die haalt hij nog wel in als grote broer van Jesse! :p

(heerlijk ook, die frons van Daan naar Jesse... zo van 'Euhj, wat doe jij in mn bed?!')

Deel Deze Pagina